SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Keeper van PSV die continu simuleert en zich laat vallen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die continu simuleert en zich laat vallen.die was weer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat dat een vrij makkelijke overwinning voor Chelsea wordt, Liverpool is niet veel meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zal in ieder geval een stuk aantrekkelijker zijn dat dat kut psv.quote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vrij makkelijke overwinning voor Chelsea wordt, Liverpool is niet veel meer.Rossoneri siamo noi.![]()
Veel plezier en dat Chelsea Liverpool moge vernederenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv is saai enzo, blijkbaar niet![]()
Doe niet zo triest want niemand zegt watquote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.
En jij blijft je afvragen waarom mensen je zo'n kansloze mongool vinden, nou hier heb je hetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest want niemand zegt wat
En jij blijft je afvragen waarom mensen je zo'n kansloze mongool vinden, nou hier heb je het![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenOf DeRijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenJe zakt weer in niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kneuzen daar![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Idd en nu gaan ze "ineens" een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.![]()
Keeper van PSV die te oud wordt voor zijn beroepquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is gewoon geel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die te oud wordt voor zijn beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nu krijgen we minder "insert speler enquote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en nu gaan ze "ineens" een andere wedstrijd kijkensmiley" reacties.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die te oud wordt voor zijn beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keeper van PSV die Steve Irwin opvolgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.![]()
Strootman speelt te bazig, niemand kan haten op hemquote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu krijgen we minder "insert speler ensmiley" reacties.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Keeper van PSV die Steve Irwin opvolgt.Chelsea is begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die Steve Irwin opvolgt.Alligatorman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Keeper van PSV die Steve Irwin opvolgt.nee, gewoon nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, weer goed aan het spelenquote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman speelt te bazig, niemand kan haten op hem![]()
![]()
Keeper van PSV die Steve Irwin opvolgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PSV kijk je alleen maar om te zien verliezen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu krijgen we minder "insert speler ensmiley" reacties.
Chelsea liverpool voor het voetbal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Keeper van PSV die er al vandoor isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weetje wat , ik ga gewoon kijken wat nu is het 1-1. In Heerenveen kunnen ze geen eens verdedigen![]()
graag op anoniem![]()
Niet gezien, dus dan is het terechtquote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt origineel alleen, want ik had die tien minuten geleden nog gedaan.![]()
maar schaamteloos kopiëren toont wel moed... Vandaar de 5,5quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt origineel alleen, want ik had die tien minuten geleden nog gedaan.![]()
![]()
Oh sorry hoor, mag dat niet meer van jou? Wat ben jij voor eenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV wel dan?quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef KingRoland het volgende:
Weetje wat , ik ga gewoon kijken wat nu is het 1-1. In Heerenveen kunnen ze geen eens verdedigen![]()
Dikke flipperkast in eindhoven
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 17:07:10 ]![]()
Had hem niet gezien..quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar schaamteloos kopiëren toont wel moed... Vandaar de 5,5Rossoneri siamo noi.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, mag dat niet meer van jou? Wat ben jij voor eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die's ook weer goed
![]()
[..]
Oh sorry hoor, mag dat niet meer van jou? Wat ben jij voor eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem![]()
[..]
Oh sorry hoor, mag dat niet meer van jou? Wat ben jij voor eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Evert heeft helemaal geen wedstrijd gehad dit weekeind
vorige week toch ook niet? Zou hij met pensioen zijn/gaan?quote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Evert heeft helemaal geen wedstrijd gehad dit weekeind![]()
Ze behandelen Evert niet als de koning die hij is.quote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Evert heeft helemaal geen wedstrijd gehad dit weekeind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze zijn allemaal eenquote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze behandelen Evert niet als de koning die hij is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom terug in het topic o grotequote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze behandelen Evert niet als de koning die hij is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Okee, dat wordt de voordeur op slot doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het liefst één van Heerenveenquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja hallo, iemand moet hem wel erin schieten.![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
maar als ze scoren, zijn het wel mooie goals... Zie bijv. de 0-1quote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ook. Maar eigen goal is zo lullig.![]()
![]()
Super mooi was die. Goal van de maand.quote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar als ze scoren, zijn het wel mooie goals... Zie bijv. de 0-1![]()
Ron de Rijk, hands is toch geel?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Keeper van PSV die klappen krijgt en uitdeelt in de zestienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die klappen krijgt en uitdeelt in de zestienJe had op je hoogtepunt moeten stoppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die klappen krijgt en uitdeelt in de zestienze worden hoe langer, hoe flauwer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gemist dan.quote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had op je hoogtepunt moeten stoppen.."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nouuuuuu ik was bijna Feyenoord-Ajax en daar was helemaal geen sfeer tot de 2-2quote:
Ga nu maar weer weg
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Keeper van PSV die klappen krijgt en uitdeelt in de zestienKeeper die nog thuis zit zondagochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zolang de wedstrijd zo saai blijft, blijf ik ze wel waarderen hoorquote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had op je hoogtepunt moeten stoppen..![]()
![]()
Ik ben het met je eens o grote mod van Fokquote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had op je hoogtepunt moeten stoppen..![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Keeper die nog thuis zit zondagochtendKeeper van PSV die zijn vrouw niet meer seksueel kan bevredigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
\affffffquote:
of doen we geen oeehhh aahhhhOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die zijn vrouw niet meer seksueel kan bevredigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keeper van PSV en tevens lul uit een soap met gel in zijn haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die zijn vrouw niet meer seksueel kan bevredigenDie is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hutchinson
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Geef ik eens een complimentquote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuuuu ik was bijna Feyenoord-Ajax en daar was helemaal geen sfeer tot de 2-2
Ga nu maar weer weg![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zolang de wedstrijd zo saai blijft, blijf ik ze wel waarderen hoor![]()
![]()
Je was sarcastisch manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is dat ook een keeper van PSV?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ga jij er maar mee door, dan wordt je mijnquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper die melk drinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zomer is echt een domme voetballer.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij er maar mee door, dan wordt je mijnik ben bang dat het niveau van het voetbal nou niet echt rechtvaardigt dat ik grappen ga makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is ook een echte mooi weer voetballer.quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef One_of_the_few het volgende:
Zomer is echt een domme voetballer."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook een echte mooi weer voetballer.![]()
![]()
[..]
Jammer is dat, dan denk je weer in een flow te zitten en kom je hiermee..quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Is ook een echte mooi weer voetballer.
I.t.t. Aron Winter, natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al een koekoek geweest bij Chelsea Liverpool?
Erg slordigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Meer geluk dan wijsheid, ze komen niet meer onder de druk uit.quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn niet, 1-1 tegen PSV is voor dit Heerenveen gewoon een goede prestatie![]()
Als je aan scorebordjournalistiek doet doet Heerenveen het best aardig ja.quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn niet, 1-1 tegen PSV is voor dit Heerenveen gewoon een goede prestatie![]()
Hoi davyquote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
oei oei oei
Gini schiet weer naast de bal![]()
![]()
Keeper van psv die vaak bij de F'jes gaat kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze houden tot nu toe PSV redelijk van het scoren af... Alle andere kansen verpest PSV zelf.quote:Op zondag 11 november 2012 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan scorebordjournalistiek doet doet Heerenveen het best aardig ja.![]()
Kan Wijnaldum niet gewoon vervangen worden? Hutch op het middenveld en Manolev erin op rechtsback?
Verdediging krijgt toch geen bal meer en het middenveld wordt stukken sterker.Un dann rettet kein Kavallerie,
3e keerquote:
Al drie keer eens schwalbe van psv
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja, klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was al gewaarschuwd... Zou dat dan niet gewoon geel moeten zijn?![]()
Is dit een verkapte grap?quote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Finnbogason is zo scherp als een motherfucker man, die heeft maar 1 kans nodig.![]()
Als je je expres laat vallen is het gewoon een schwalbequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt, die turk doet het vele malen beter dan dat stuk schaamhaar van netquote:Op zondag 11 november 2012 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, maar niet iedereen geeft een pingel.![]()
Chelsea
a, ok. Dankquote:Op zondag 11 november 2012 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je expres laat vallen is het gewoon een schwalbe![]()
Psv wint overigens wel gewoon met 4-1Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hapert echt heel erg inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat torrentsream is ook echt zo'n kut systeem dat werk ongeveer nooitOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik snapquote:Op zondag 11 november 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwee nie man, tel ze nie snapje![]()
quote:
Oh zoquote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makaay zeker? Vorige keer werd ik daarvoor uitgescholden
Ik las het verkeerd
Dacht dat je typfout maakte en er zo dom moest staan
Ik hou van afkortingenquote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh zo
Ik las het verkeerd
Dacht dat je typfout maakte en er zo dom moest staan![]()
daarom psv fan dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zeker, maar nu weet ik nog steeds niet wie die flapdrol isquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 17:26:31 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef mrstylo het volgende:
Dankje, is nog maar 3x voorbij gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Groenendijk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar nu weet ik nog steeds niet wie die flapdrol is"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee gewoon njetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dankje, is nog maar 3x voorbij gekomen
En bij Eredivisie Live zit Perez! Wat een middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind Groenendijk best goed.
Dat zal wel, maar hij moet geen commentaar gevenquote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie trainer, trainer nu van de A1 van Ajax. Goeie zet van het TH en de directie.![]()
Logisch, het is ook een ajaciedquote:
Doe maar lekker in het premierleague topicquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind mijn omschrijving nog vrij gematigd.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarheid is dat hij een volle bankrekening heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
waarheid mag niet gezegd?
Al is het natuurlijk wel een belediging voor alle hondenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dat dan weer wel. Er wordt dan ook door niemand ontkend dat hij kan voetballenquote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarheid is dat hij een volle bankrekening heeft.![]()
Daar zal Roda een stuk gelukkiger van worden
quote:Wel goed, ook al is het nog zo duidelijk te zien, sommige van die scheidsrechters blijven gewoon hun gelijk volhouden.
Dit dus:quote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef Zorro het volgende:
Daar zal Roda een stuk gelukkiger van wordenHet blijft hopen dat de scheidsrechters van hun fouten leren.quote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel goed, ook al is het nog zo duidelijk te zien, sommige van die scheidsrechters blijven gewoon hun gelijk volhouden.
![]()
quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Het blijft hopen dat de scheidsrechters van hun fouten leren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Teveel pratende keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht, ik weet![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef RvLaak het volgende:
Teveel pratende keeperMatig keepende keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht, ik weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht, ik weet![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Matig keepende keeper
Die was dan ook al eens langsgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht, ik weet![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries minigolfen omdat hij zo klein is hahahah ik snap hem Dries
Vitesse was ook beter dan Twente en het bleef 0-0 dus zo logisch is het nietquote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Logisch, PSV is veel beter deze wedstrijd.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries minigolfen omdat hij zo klein is hahahah ik snap hem Dries
ohquote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die was dan ook al eens langsgekomen![]()
![]()
Midgetgolf omdat hij een midget is.quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries minigolfen omdat hij zo klein is hahahah ik snap hem Dries![]()
Kijk de doelpogingen maar. Het was wachten op de 2-1quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vitesse was ook beter dan Twente en het bleef 0-0 dus zo logisch is het niet![]()
Of dat was juist niet geheel logisch.quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vitesse was ook beter dan Twente en het bleef 0-0 dus zo logisch is het nietRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Maar even wat anders: hoe komt iemand in hemelsnaam aan de naam "Van la Parra"?
jaja, van zijn ouders, dat snap ik ook welUn dann rettet kein Kavallerie,
Jetro lacht die hoeroek uit met zijn kom hier, tis geen hond kutjelul
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 17:50:03 ]![]()
Dan had Feyenoord met 20 doelpunten moeten winnen, maar ze hebben Immers.quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk de doelpogingen maar. Het was wachten op de 2-1Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Betere vraag is, hoe kom je er van afquote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Zorro het volgende:
jaja, van zijn ouders, dat snap ik ook wel![]()
Wat willen jullie nou?quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan had Feyenoord met 20 doelpunten moeten winnen, maar ze hebben Immers.![]()
Zijn voornaam is ook Rajiv.quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Zorro het volgende:
jaja, van zijn ouders, dat snap ik ook wel
Dat blijft immers het probleemquote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan had Feyenoord met 20 doelpunten moeten winnen, maar ze hebben Immers.![]()
Van zijn moeder denk ik, want zijn broer heet Wijnaldumquote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Zorro het volgende:
jaja, van zijn ouders, dat snap ik ook wel
know'm sayin?
word? word.![]()
Je wint niet altijd als je meer doelpogingen hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldum is zijn neef.quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Van zijn moeder denk ik, want zijn broer heet Wijnaldum"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zeg dat de 2-1 eraan zat te komen. PSV veel beter. Klaar.quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wint niet altijd als je meer doelpogingen hebt.![]()
Nee hoor, half broer toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het gouden klokkie van Dickie
Elke week kut wedstrijd, elke week weer kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen?![]()
De tering wat een kut wedstrijd is dit zeg.![]()
Dit.quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen?![]()
De tering wat een kut wedstrijd is dit zeg.![]()
Jij bent gelukkig ook geheel objectiefquote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg dat de 2-1 eraan zat te komen. PSV veel beter. Klaar.![]()
![]()
Strootman weer met z'n FFFFFUUUUUUUUU!!!!!!!!1111!!!! kop![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 17:49:04 ]![]()
Oh oke.quote:
Allebei best blind."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Want het is niet zo?quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig ook geheel objectief![]()
Dat is Daleyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het wordt steeds ingewikkelder, wat heb ik gevraagd ...quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
blessure bij Heerenveen, bal buiten, scheids legt de boel stil en geeft Heerenveen een vrije trap, publiek boosquote:![]()
Ze schelen 7 maanden dus pa was er alweer vandoor toen zijn moeder goed en wel zwanger was
know'm sayin?
word? word.![]()
Gebeurt bij Ajax nooit neequote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef ejfaar het volgende:
Enige wat ze in Eindhoven kunnen: fluiten
Oh, domme scheidsquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
blessure bij Heerenveen, bal buiten, scheids legt de boel stil en geeft Heerenveen een vrije trap, publiek boos![]()
Oh ik dacht dat ie gewoon achterlijk wasquote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat hij trollt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat noemen ze een player.quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef alors het volgende:
Ze schelen 7 maanden dus pa was er alweer vandoor toen zijn moeder goed en wel zwanger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
???quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat hij trollt.![]()
Dit bewijst dat jij beter niet kan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie gewoon achterlijk was![]()
Of jij moet niet zo stom lullen, lijkt mij beter en ik win het sowiesoquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit bewijst dat jij beter niet kan denkenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Check het eerste en het laatste deel van je zin. Je lult domquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of jij moet niet zo stom lullen, lijkt mij beter en ik win het sowieso![]()
![]()
Stop nou maar met je geouwehoerquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Check het eerste en het laatste deel van je zin. Je lult dom
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: