SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cmon Heerenveen!!!!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
jankbal-V is wakker hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Elke week weer dezelfde figurenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
JAAAAAAAHHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
de Ridder
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat krijg je als je Manolev op de bank houdt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
FORZA HEERENVEEN![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Duh, dat is ook gewoon een baas.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat een knakenverdediging hebben wij. Blind zou een aanwinst zijn.![]()
Ik was bijna miljonair.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach ze hebben Bouma en Manolev nog op de bank, een versterking achterin is dus niet nodigquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
Tering, die verdediging kan er echt geen reet van
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Psv bijna kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv bijna kampioenZij staan 2e... Ajax nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv bijna kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco is een baasquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef baasvandemaffia het volgende:
3 van bastentjes voor psv
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Bij mij 9e hoor Drizztquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze nu al trollen
4de minuut pasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Neequote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je weer voor Ajax als ze bovenaan staan?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten paktquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze nu al trollen
4de minuut pas![]()
![]()
ga huilenquote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt![]()
Ja, het staat hier altijd vol met gehuil als PSV 3 punten pakt jaquote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt
Jezus man, jank niet zo.![]()
Ja jij huilt om kwart over 6 als de einstand 0-3 is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt
Rossoneri siamo noi.![]()
Dat je nog op die mongol in gaat, het is lastig ik weetzquote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het staat hier altijd vol met gehuil als PSV 3 punten pakt ja
Jezus man, jank niet zo.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
okequote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja jij huilt om kwart over 6 als de einstand 0-3 is.![]()
Ja, beter om hem weer te negeren idd.quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je nog op die mongol in gaat, het is lastig ik weetz![]()
![]()
Veel ruimte op het veld, leuke wedstrijd.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Kak, ik had 1-10.quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Bommel 10 - 19 was dus goed!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Achterlijke scheids. Overdreven gele kaart.![]()
![]()
En dan kijken alsof ie niks gedaan heeft
Ook echt dat verongelijkte gezicht van Van Bommel nadat hij vol op iemand z'n enkel staat.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Boe fucking hoequote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Achterlijke scheids. Overdreven gele kaart.
Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Achterlijke scheids. Overdreven gele kaart.hebben we dit trolletje ook weer
![]()
Alleen als Braamhaar scheidsrechter was geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef GGMM het volgende:
Dit had ook rood kunnen zijn.
Wat een trieste teringzak.Un dann rettet kein Kavallerie,
He, werd ik geroepen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meest sportieve ploegWaar zijn de Strootman en Bommel haters?
![]()
Hehe idd die verontwaardigde bakkesquote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan kijken alsof ie niks gedaan heeft
know'm sayin?
word? word.![]()
Stijn zit nu huiswerk te maken, als hij dit had geweten riep hij nu juichend door zijn kamertje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan kijken alsof ie niks gedaan heeftTen percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef GGMM het volgende:
Dit had ook rood kunnen zijn.
Wat een trieste teringzak.![]()
![]()
Je let niet echt op.quote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef RvLaak het volgende:
lol... en dan nog PSV een sportieve ploeg noemen![]()
Het is bijna schattig..quote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]hebben we dit trolletje ook weer
Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
MAAR ZE ZOEKEN MIJ OP!
Wie hoor je dat zggen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef RvLaak het volgende:
lol... en dan nog PSV een sportieve ploeg noemen![]()
Kut turk wil weer zijn "stempel" drukken. AUB degradeer deze vent tot de gehandicapten voetbal.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Meest onsympathieke ploegen uit de eredivisie:
1. PSV
2. FC TwenteTen percent faster with a sturdier frame![]()
Keeper van PSV die vaak in een deuk ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je nagaan; alleen Van Bommel levert strijd.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De stats. Minste geel van de Eredivisie.![]()
Sowieso bijna alle Turken.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef RubenSosa het volgende:
Kut turk wil weer zijn "stempel" drukken. AUB degradeer deze vent tot de gehandicapten voetbal."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Huh.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef RubenSosa het volgende:
Kut turk wil weer zijn "stempel" drukken. AUB degradeer deze vent tot de gehandicapten voetbal.![]()
Die Willems
Stoere kutdwerg blaas je toch ook omverOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die vaak in een deuk ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Maar zulke teams worden geen kampioen, alleen teringlijers.. Dus veel geel pakkenquote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De stats. Minste geel van de Eredivisie.![]()
Beste scheids man.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef RubenSosa het volgende:
Kut turk wil weer zijn "stempel" drukken. AUB degradeer deze vent tot de gehandicapten voetbal.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef RubenSosa het volgende:
Kut turk wil weer zijn "stempel" drukken. AUB degradeer deze vent tot de gehandicapten voetbal.Doe ff normaal.quote:![]()
Keeper van PSV die vaak in een deuk ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.
quote:
Keeper van PSV die vaak in een deuk ligtWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huur deze plek voor ¤100 per maand!![]()
Waarom?quote:
Turkse scheidsrechters zijn vaak niet goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Keeper van PSV die vaak in een deuk ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 meer dan Moisander bijvoorbeeld volgens mij.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die Bommel ook, hoeveelste geel was dit voor 'm dit seizoen?
http://www.1x2wedden.nl/i(...)p=24&evid=2&Itemid=0Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ja, leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Turkse scheidsrechters zijn vaak niet goed.![]()
![]()
![]()
Blijf niet kijken dan jinxquote:Op zondag 11 november 2012 16:49 schreef KingRoland het volgende:
wtf kijk ik niet en staat het 0-1 voor heerenveen
Hij raakt z'n scheen wel, de bal niet. Leer de regels anders gewoon even.quote:Op zondag 11 november 2012 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is toch nooit geel. Gewoon iets te fel. Vrij trapje. Klaar.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
Of je kijkt er objectief naarquote:Op zondag 11 november 2012 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is het een marokkaan dan?quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Keeper van PSV die vaak blundertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou hup Heerenveen, schiet er een paar in.
quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef alors het volgende:
Keeper van PSV die vaak blundertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet die bril af wil je.quote:Op zondag 11 november 2012 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is toch nooit geel. Gewoon iets te fel. Vrij trapje. Klaar.Snelle Egel![]()
Keeper van PSV die vaak blundertOh, ik dacht gewoon Waterman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het iemand anders dan v Bommel was geweest was er geen geel getrokken. Scheids wil even stoer doen.![]()
Keeper van PSV die vaak blundertKan je ook gewoon Waterman neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die vaak blundertWaterman was leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Keeper van PSV die op een eend lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke manquote:Op zondag 11 november 2012 16:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als het iemand anders dan v Bommel was geweest was er geen geel getrokken. Scheids wil even stoer doen.
Keeper van PSV die vaak blundertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die te veel heeft gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is goed hoor... Je hebt gelijk...quote:Op zondag 11 november 2012 16:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als het iemand anders dan v Bommel was geweest was er geen geel getrokken. Scheids wil even stoer doen.![]()
Keeper van PSV die vaak te lang door gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen aanvaller?quote:Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En die Brands wil echt een middenvelder halen.![]()
![]()
Die hoop heb ik weken geleden al opgegeven. Als het geen maanden zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan gaat ook niet echt lekker, 1-3?Rossoneri siamo noi.![]()
Keeper van PSV die er vandoor gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou Immers halen als ik PSV was.quote:Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En die Brands wil echt een middenvelder halen.know'm sayin?
word? word.![]()
Keeper die het allemaal wel grappig vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die gisteravond teveel gezopen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die er vandoor gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef mrstylo het volgende:
Keeper van PSV die vaak te lang door gaat.Wees niet zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
Keeper van PSV die gisteravond teveel gezopen heeft.Ja die is dus al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een rolletje...quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Afrikaanse versie van Waterman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geel!
Nou? Nou?Un dann rettet kein Kavallerie,
Wel joh, 0-3 toch?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
Dit kan nooit lang goed gaan voor Heerenveen.![]()
Dat gerol, tering wat een trieste eikelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
idd, beter maken ze de 0-2 en 0-3... Dat helpt welquote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
Dit kan nooit lang goed gaan voor Heerenveen.![]()
Die katholieke keeper van PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, dus nog maar even genieten zo lang het duurt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
Dit kan nooit lang goed gaan voor Heerenveen.know'm sayin?
word? word.![]()
Keeper van PSV die weet hoe hij met reptielen om moet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die er vandoor gaatDuitse keeper van PSV die er vandoor gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geel van Bommel was toch terecht? Ze zoeken hem zeggen ze hier http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1418-44.php![]()
Speler van PSV die Sinterklaas helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Literaire keeper van PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 11 november 2012 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Speler van PSV die Sinterklaas helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Inderdaad het is gewoon een groot complot manquote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou hier geen geel natuurlijk. Man kan die scheids niet gewoon weer durum gaan snijden.![]()
![]()
![]()
Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Speler van PSV die Sinterklaas helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keeper van PSV die eigenlijk middenvelder is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Keeper van PSV die in zijn vrije tijd ondernemer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:56 schreef Zorro het volgende:
Keeper van PSV die eigenlijk middenvelder is?*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
GOL GOL GOLMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Toch zit er 1 op dat forum die er kijk op heeftquote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Geel van Bommel was toch terecht? Ze zoeken hem zeggen ze hier http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1418-44.php
Wat zei je dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Klopt, maar dat maakt de 1-1 niet minder mooiquote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is mooier vind ik.![]()
Tering, alsof er 4 amateurs staan te verdedigen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is mooier vind ik.![]()
Staan er ookquote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, alsof er 4 amateurs staan te verdedigen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hutch moet meer pepernoten eten. Hij is echt een ecto."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En je was nog wel zo zeker.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
1-3 of 2-3 is ook goed hoor of 2-4 ofzo![]()
Waar zat ik te trollen dan Calimero?quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat er tevroeg getrolled word, aangezien het pas de 4de min was
Als jij nooit juicht wanneer Ajax een tegendoelpunt krijgt?
Godsamme wat kunnen jij en Davy toch een onwijze zielige kneuzen zijnOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Keeper van PSV die naar de Duits gesproken versie van Star Wars kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet ik ophouden.
![]()
Keeper van PSV die aan iedereen een hekel heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd mij erbij halen hequote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zal ik te trollen dan Calimero?
Godsamme wat kunnen jij en Davy toch een onwijze zielige kneuzen zijnZit het zo diep?
![]()
"kunnen"???quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme wat kunnen jij en Davy toch een onwijze zielige kneuzen zijn![]()
![]()
Ik zei niet eens dt je trollde, doe eens rustig doeshiequote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, verder mag ik je welquote:Op zondag 11 november 2012 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd mij erbij halen heZit het zo diep?
Goeie analyse. Wanneer ga je bij Studio Voetbal aan de slag?quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die naar de Duits gesproken versie van Star Wars kijktWaarom lig ik nog steeds in een deuk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet ik ophouden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Keeper van PSV die naar de Duits gesproken versie van Star Wars kijktDit was niet de beste tot nu toe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet ik ophouden.
![]()
Keeper van PSV die naar de Duits gesproken versie van Star Wars kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet ik ophouden.
know'm sayin?
word? word.![]()
Slechte wedstrijd idd.quote:Op zondag 11 november 2012 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig eerlijk gezegd![]()
Chelsea-LiverpoolOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: