SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cmon Heerenveen!!!!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
jankbal-V is wakker hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Elke week weer dezelfde figurenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
JAAAAAAAHHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
de Ridder
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat krijg je als je Manolev op de bank houdt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
FORZA HEERENVEEN![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Duh, dat is ook gewoon een baas.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat een knakenverdediging hebben wij. Blind zou een aanwinst zijn.![]()
Ik was bijna miljonair.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach ze hebben Bouma en Manolev nog op de bank, een versterking achterin is dus niet nodigquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
Tering, die verdediging kan er echt geen reet van
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Psv bijna kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv bijna kampioenZij staan 2e... Ajax nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv bijna kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco is een baasquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef baasvandemaffia het volgende:
3 van bastentjes voor psv
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Bij mij 9e hoor Drizztquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze nu al trollen
4de minuut pasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Neequote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je weer voor Ajax als ze bovenaan staan?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten paktquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze nu al trollen
4de minuut pas![]()
![]()
ga huilenquote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt![]()
Ja, het staat hier altijd vol met gehuil als PSV 3 punten pakt jaquote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt
Jezus man, jank niet zo.![]()
Ja jij huilt om kwart over 6 als de einstand 0-3 is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk weer allemaal huilen als PSV 3 punten pakt
Rossoneri siamo noi.![]()
Dat je nog op die mongol in gaat, het is lastig ik weetzquote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het staat hier altijd vol met gehuil als PSV 3 punten pakt ja
Jezus man, jank niet zo.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
okequote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja jij huilt om kwart over 6 als de einstand 0-3 is.![]()
Ja, beter om hem weer te negeren idd.quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je nog op die mongol in gaat, het is lastig ik weetz![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: