mn neefje woont in een heel ander deel van de stad. en daar lopen ze echt allemaal. al die vriendjes van hem.quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig dat ze het nu dan wel zijn gaan doen
Ik had eigenlijk wat royaler in moeten slaan, maar we zijn niet enorme snoeperds, dus om dan weer een voorraad tot Pasen te hebben vond ik ook een beetje zonde. Maar ja, nu baal ik wel![]()
Ik lig in een Ziekenhuis buiten Eindhovenquote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooo in eindhvn alweer, hoi Bos!
Heeeeeeeerlijke dag gehad. Prachtig weer. Uren buiten geweest zonder jas! Veel fotof gemaakt en geen een van de baby whehehe.
Kraamvisitefail.
Fijne reis ook. Hele lieve conductrice net die waarschuwde voor de chaos in Maastricht. Dus ik word zo opgehaald op het station, hoef ik nie in een bus met dronkelappennog een uurtje.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lig in een Ziekenhuis buiten Eindhoven![]()
?quote:
Nee, want dat was al in het ziekenhuis.quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar, iets te maken met
[..]
?
Heerlijk dat je zo'n ffijne dag had!quote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooo in eindhvn alweer, hoi Bos!
Heeeeeeeerlijke dag gehad. Prachtig weer. Uren buiten geweest zonder jas! Veel fotof gemaakt en geen een van de baby whehehe.
Kraamvisitefail.
Fijne reis ook. Hele lieve conductrice net die waarschuwde voor de chaos in Maastricht. Dus ik word zo opgehaald op het station, hoef ik nie in een bus met dronkelappennog een uurtje.
Gewoon genieten , heerlijkquote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk dat je zo'n ffijne dag had!![]()
Hier mooi weer, vanaf de schemering de buitenhoutkachel aan en heerlijk op de veranda gezeten, kat op schoot, hond voor het vuur! Lekker, puur chill
2 weken inmiddels al, maar dat is voor deze afdeling niet langquote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, helemaal gemist dat je in het ziekenhuis lag dan, hoe lang al en waarom (als je erover wil vertellen)?
maar mag je daar gewoon eten wat je hebbenw il en zoveela ls je wilt?quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 weken inmiddels al, maar dat is voor deze afdeling niet lang
yeah wil zijn biografie wel lezenquote:Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi, kijk jij ook nog Niehe voor Andy?
Wat grappig Strega, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Strega het volgende:
Pisces, Slochteren is geen biblebelt en ook geen gristelijke gemeente, maar hier lopen ze ook morgen. Besluit van de winkeliersver. omdat ze anders dicht zijn.
Ja, ik vind ook de 11e is de 11e hoor!quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig Strega, dat wist ik dus nietZo'n dag in het weekend vind ik juist veel fijner om te lopen.
En ook de datum iddquote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook de 11e is de 11e hoor!
Purplequote:Isabella en Purple
Het is wel gewoon eten wat de pot schaft. Ook geen keuze uit een paar dingen. Ik heb wel aangegeven geen vis en bloemkool te eten. Die zijn toevallig al langsgeweest en toen was er voor mij iets anders meegekomen. Maar er waren eigenlijk 2 bamischijven per persoon geleverd, maar 1 iemand had toen nog niet ontbeten en een bamischijf op een nuchtere maag.. doe maar niet he en weggooien is ook een no goquote:Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
maar mag je daar gewoon eten wat je hebbenw il en zoveela ls je wilt?
Chord en Lyric van Glenn Medeiros blijf ik toch het beste vindenquote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, die dochters van Andy:
[..]
Purple
ah k, snap hem nuquote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel gewoon eten wat de pot schaft. Ook geen keuze uit een paar dingen. Ik heb wel aangegeven geen vis en bloemkool te eten. Die zijn toevallig al langsgeweest en toen was er voor mij iets anders meegekomen. Maar er waren eigenlijk 2 bamischijven per persoon geleverd, maar 1 iemand had toen nog niet ontbeten en een bamischijf op een nuchtere maag.. doe maar niet he en weggooien is ook een no go![]()
![]()
Thankx Miniem
Haha, ja dat zijn twee pareltjesquote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chord en Lyric van Glenn Medeiros blijf ik toch het beste vinden
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zijn uiterlijk op een moment niet meer belangrijk gevonden, lijkt het.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Andy niet ziet dat hij geen hoofd voor een kale kop heeft
quote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uiterlijk alles op een moment niet meer belangrijk gevonden, lijkt het.
Maar wel een goeie mafkeesquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Zlatan net uit. Wat een mafkees.
Daar moet ik nog steeds in beginnen. Ik ga woensdag even naar huis, maar ik denk dat ik dan de bio van Agassi meeneem. Boek waar ik nu in bezig ben hoop ik dan al wel uit te hebben en tussendoor ben ik bezig in Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse (dat boek is best wel goed zeg maar)quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
M'n vader leent op het moment m'n Dick Advocaat boekje![]()
Ik pak em erbij. Wat een foto.quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vind je die foto's in het boek?Die met armen wijd op een stoel en de hond onderaan
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik pak em erbij. Wat een foto.Dat hoofd.
Kom je een beetje aan lezen toe daar, Bos?quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds in beginnen. Ik ga woensdag even naar huis, maar ik denk dat ik dan de bio van Agassi meeneem. Boek waar ik nu in bezig ben hoop ik dan al wel uit te hebben en tussendoor ben ik bezig in Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse (dat boek is best wel goed zeg maar)
Volgens mij heb ik wel eens een interview gezien met hem, wie weet dat ik hem leesquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook als je niets met tennis hebt is ie mooi. En dan krijg je misschien ook nog eens iets met tennis.
Lezen gaat wel, maar sudoku's en andersoortige logische puzzels daarentegenquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je een beetje aan lezen toe daar, Bos?
En ik zoek even je aanrader van Paulien
Ze hebben alleen het zelfde kapsel vermoed ik. Agassi heeft wel wat leuke toernooitjes gewonnenquote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een interview gezien met hem, wie weet dat ik hem lees
Nee, tennis zelf skip ik heur
Maar het is geen verkapte Andy? Want dan skip ik hem ook
Lekker puzzelenquote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen gaat wel, maar sudoku's en andersoortige logische puzzels daarentegen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gijp heb ik ook gelezen. Sterk geschreven, lees je zo weg.
Ik heb nu ook de binaire puzzels ontdekt. Maak nog veel fouten, maar ze zijn wel iets voor bossiequote:
Tot morgen Bosquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de binaire puzzels ontdekt. Maak nog veel fouten, maar ze zijn wel iets voor bossie
Ga nu wat op bed liggen en lezen/musica luisteren enzo. Tot morgen
oh jee jij ook al zo 1quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk ik bij Bol, o.a via Zlatan om wat voetbalmeuk te zoeken, heb ik rechts als tip: Gijp, Hans Kraaij en............. 50 tinten grijs
Deel 1, rest moet nu ook wel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
nee denk ik niet hoor. of ik moet radeloos zijn en niets hebben
jij hebt m al uit he?
quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou toch, Billy speelde zo leuk met zijn oma Sara!
Oh, ik heb MM ook nog gemeet in de trein naar huis, zo leuk!!!
En wat een liever conductrice, ze was gewaarschuwd dat het gekkenhuis was op het station en ze stond erop dat ze de honden uit de trein ging tillen want ze wilde absoluut niet dat hun iets zou overkomen![]()
Het was voor niks want ons perron waar we aankwamen was leeg, maar het was zooooo lief van dr
ooh ja, goeie. ff doen voor jequote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
OF JE DEXTER AL HEBT BINNENGEHAALD OF WAT?
![]()
OOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooh hell yeahquote:
Vanaf welk seizoen cali?quote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooh hell yeah![]()
Californication ook
Paus ze!quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag laatst nog een foto met Ronald Koeman voorbijkomen. Op het pamflet achter hem: "Sineersessie"
Neuh, die heb ik al een poos niet gesproken, ik heb het drukquote:Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh; heb je al je lampwens aan je ouders doorgegeven?
kut. Pijn. bloeden.quote:
Kakquote:
Whehe, dat kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik nog wat Aaaadvils bij de Muis bestellen?
Kweej, hoest met de bakkes?
nou sorry, maar als ik dan nog pijn in m'n smoelwerk heb is er iets niet oke hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel op tijd beter zijn voor de sushi hoor
Welke toko Q? Ahoy? Of HMH?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou sorry, maar als ik dan nog pijn in m'n smoelwerk heb is er iets niet oke hoorIk heb volgende week donderdag mraz met Greys. Mag lijen dat ik dan geen pijn meer heb
Dan is het heus wel overquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou sorry, maar als ik dan nog pijn in m'n smoelwerk heb is er iets niet oke hoorIk heb volgende week donderdag mraz met Greys. Mag lijen dat ik dan geen pijn meer heb
Ah cool, ik ben wel benieuwd naar die nieuwe tent.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Mraz doet live heel veel 'doebiedoebiedabadaba'.
Ik moest eerst 3x kijken want ik zag het woord lammetje nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Prachtig bruggetje van het plaatje naar jou hea?
Ik HAAT Roosmarijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeilijk is dat! Ik denk wel Michiel. Hij is er niet zo van, maar hij komt uit de buurt en maakt een uitzondering en stapt er weer een keer in. Verder natuurlijk Giel en die derde plek... Roos klikt goed met Michiel dus kan... Domien komt gewoon een keer in aanmerking. Alleen denk ik dat Roos toch eerder gepickt wordt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest eerst 3x kijken want ik zag het woord lammetje niet
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDOMME BEL DE KRANT Q, GEWOON IN 1 FUCKING DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar : Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Roos had dat 3 voor 12 niet moeten krijgen. Was op het lijf geschreven van Rudy Mackay. Laten we die 3 doen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik HAAT Roosmarijn.
Ze praat alsof ze dronken is en ze ziet er niet uit en ze is niet grappig.
En ik heb die week vrij.
Dus beter doen ze dat niet![]()
Net als Annemiek toen, tyfustering wat was die saai![]()
Michiel Giel en Domien kan wel leuk zijn denk ik.
Zonder Ekdom is het sowieso behelpen.
Coen hoeft dr ook nooit meer in, saaie dude.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:15 schreef Muis006 het volgende:
En ik ga gewoon WEER no diggity aanvragen voor oh-oh
Vorig jaar was het echt te geforceerd. Hello onstond echt, dat was zo leuk, en die ervoor ook allemaalquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die anthems ontstaan blijkbaar niet als ze er niet zijn.
Ach, ze zeggen dat het went. Ik heb het geprobeerd, maar hoe ik het ook wend of keer mijn oren willen echt niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt te geforceerd. Hello onstond echt, dat was zo leuk, en die ervoor ook allemaal![]()
Oh en ik hoop dat Blöf es verboden is dit jaar!!!!!!!!!!!!!!!
Kon je Marjet wel handelen vrijdag bij The Voice?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn oren bloeden al als ik denk aan Bluf.
Ik moest denken van wie die plaat ook alweer was. Dat is positief. Kwam vooral door d'r stem dat ik niet bezig was met de tekst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon je Marjet wel handelen vrijdag bij The Voice?Met haar stem klonk het al wat beter, maar het nummer blijft huuuuuuuuuuu.
Haar uiterlijk is ook positief veranderd sinds Poepstars, alles werkte mee!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moest denken van wie die plaat ook alweer was. Dat is positief. Kwam vooral door d'r stem dat ik niet bezig was met de tekst.
Nu moet ze die enge stylisten daar nog bezweren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar uiterlijk is ook positief veranderd sinds Poepstars, alles werkte mee!
Ik ben dan ook een trendsetter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt braken van Blöf, en dan wou ik dat ik Muis was en dat ik mijn oren gewoon even uit kon doen
Die botoxkop die Rihanna deed, die had wel een geil zwart jurkje aan naast Robbie!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu moet ze die enge stylisten daar nog bezweren.
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ben ik die Roosmarijn aan het googlen
Ik was er al, pittig paars jasje ook nogquote:
Die Babette wordt zo'n Rosalie van Bremen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die botoxkop die Rihanna deed, die had wel een geil zwart jurkje aan naast Robbie!
Het is meestal oke of om te huilen daar.
Misschien moet je op zoeen moment stoïcijns je gehaktbal gaan snijden!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoeen moment stoïcijns je gehaktbal gaan snijden!
Maar ze heb wel een keikek slipje!quote:
Haha, godver, die heb je goed gevondenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Babette wordt zo'n Rosalie van Bremen.Met dat strakke haar. Somebody stop herrr!
Go get em tiger, veel succes!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Op naar een sollicitatiegesprek
Succes!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Op naar een sollicitatiegesprek
Wow, kun je nog zo laat auditie doen, kolerequote:"Mijn auditie was pas om 22.00 uur.
Zo laat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, kun je nog zo laat auditie doen, kolere
Echt, achterlijk lekker die risollesquote:
Het is toch weer een stap de goede kant op, of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is nu definitief: over 2 weken mag ik weg hier. In principe wel fijn, maar ik moet nog even kijken hoe we het thuis gaan oplossen, waarschijnlijk ga ik tijdelijk terug naar mijn vader
Ja en ze hebben toegezegd dat mocht ik weer in zo'n dip terecht komen ik gewoon weer terecht kan als er plaats is.. Doen ze vaker met autistjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is toch weer een stap de goede kant op, of niet?
Probeer uurtjes of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Die puzzel zitten wel probeertuurtjes in, of niet?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is nu definitief: over 2 weken mag ik weg hier. In principe wel fijn, maar ik moet nog even kijken hoe we het thuis gaan oplossen, waarschijnlijk ga ik tijdelijk terug naar mijn vader
Hopelijk. Weet het nog niet. Maar ik kan deze ervaring natuurlijk wel meenemenquote:
Ging lekker. Waren met drie mensen + iemand van de verpleging van de andere afdeling psychiatrie. NIet al te lang achter elkaar, maar het ging erg goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen hardloopkleding aantrekken en even lekker actief lopen hier.
Oh hij is alweer weg, maar op de thumbnail te zien is het een ukkiequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Nice, Giel Michiel en Gerard![]()
![]()
Pisje, kijk: http://link.marktplaats.nl/615660903
Wat fijn Bos!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ging lekker. Waren met drie mensen + iemand van de verpleging van de andere afdeling psychiatrie. NIet al te lang achter elkaar, maar het ging erg goed.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, gesprek ging goed, vrijdag of begin volgende week hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde. Heb er een goed gevoel over, vooral omdat ze iemand zoeken die zsm. kan beginnen, dus de mensen die vanuit een vaste baan solliciteren vallen al af
Spannend Baaf! Ik duim voor goed nieuws op Vrijdagquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, gesprek ging goed, vrijdag of begin volgende week hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde. Heb er een goed gevoel over, vooral omdat ze iemand zoeken die zsm. kan beginnen, dus de mensen die vanuit een vaste baan solliciteren vallen al af
Ik moest googlen Goomquote:
O Gerard weer , leukquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Nice, Giel Michiel en Gerard![]()
![]()
Pisje, kijk: http://link.marktplaats.nl/615660903
Ik duim ook meequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
hehe had ik eigenlijk wel verwacht.quote:
Ik niet, ik vind het altijd zo'n mooi feest, met al die lichtjes.quote:
Yeah!quote:
Ik vind Sia's stem op nummers waar ze met iemand samenwerkt wel tof.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Die cd van Sia is no way een hype. Melancholisch, ik hou ervan.
Was dat op de EMA's ofzo?
Gazelle on the movequote:
De Greatest Hits van haar. 'Soon we'll be found" vind ik bijvoorbeeld prachtig.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gazelle on the moveHeeft Sia net een nieuwe cd of moet ik een oude gaan huren?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Greatest Hits van haar. 'Soon we'll be found" vind ik bijvoorbeeld prachtig.
Wat fijn dat het nu al meevalt Stregaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hoera, gisteren geen nieuwe antibioticakuur meegekregen. Vanaf morgen mag ik met een godsklere dure crème het litteken gaan insmeren. (gelukkig apart formulier meegekregen voor vergoeding door zorgverzekeraar), en blij met de uitgebreide AV) Dit drie maanden volhouden. Over drie maanden terug voor controle, ook om te zien of alles echt weg is. Pas over een jaar is echt te zeggen hoe het is weggetrokken, en dan kan evt. nog plastische chirurgie. Ik moet zeggen dat het resultaat me gelukkig nu al meevalt.
Toen kwam ze ook aan de oppervlakte. Dus niet zo steen!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest lachenGreatest Hits, ik ken haar net 3 jaar ofzo. [/steen] Ik zet hem op de to-do list!
lol ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je gewoon dronken liep te lullen!
Mogge!
Ja eindelijk eens goed nieuwsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hoera, gisteren geen nieuwe antibioticakuur meegekregen. Vanaf morgen mag ik met een godsklere dure crème het litteken gaan insmeren. (gelukkig apart formulier meegekregen voor vergoeding door zorgverzekeraar), en blij met de uitgebreide AV) Dit drie maanden volhouden. Over drie maanden terug voor controle, ook om te zien of alles echt weg is. Pas over een jaar is echt te zeggen hoe het is weggetrokken, en dan kan evt. nog plastische chirurgie. Ik moet zeggen dat het resultaat me gelukkig nu al meevalt.
Ja, was al even een opstekertje voor we bij de dokter naar binnen gingen, een van de verpleegkundigen die er in het begin bij was zag ons wachten. Ze riep gelijk heel spontaan, oh geweldig, dit gaat er helemaal goed uitzien!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens goed nieuws, fijn dat het nu al meevalt en maar lekker goed smeren met die creme
Ja het schijnt wel iets te doen in ieder geval, de pijn is een heel stuk minder , de voet voelt van binnenuit uit heel warm aan en de voet voelt raar aan .quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, was al even een opstekertje voor we bij de dokter naar binnen gingen, een van de verpleegkundigen die er in het begin bij was zag ons wachten. Ze riep gelijk heel spontaan, oh geweldig, dit gaat er helemaal goed uitzien!
Heeft de pijnpoli resultaat bij Cattyman? Gaat hij er voor de pijn aan z'n voeten heen?
Het viel mij mee, ik heb hem 3 keer ia de neuroloog gehad. Muziek mag je zelf meenemen, maar ze vergaten hem aan te doen/(faalneuzen) Mediteer of visualiseer je wel eens? Dat hielp mij echt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja het schijnt wel iets te doen in ieder geval, de pijn is een heel stuk minder , de voet voelt van binnenuit uit heel warm aan en de voet voelt raar aan .
Aldus mijn man, het is moeilijk te omschrijven .
Hij is wel nog steeds een beetje suf ervan, maar voelt zich verder wel goed.
Nu alleen afwachten hoe lang dit nu gaat werken.
Een vraagje, heb jij wel eens een MRI gehad en mag je dan helemaal niet bewegen al die tijd ?
Ik zie er op zich niet tegen op , ik ben niet claustrofobisch of zo maar je zult zien dat ik jeuk aan mijn neus krijg of moet hoesten of niezen of zo
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh god die Ellie, rampzalig he![]()
Ze was ook bij uhm, Toppop of hoe heet dat muziek programma van Ekdom op zaterdag?
[ afbeelding ]
Mogge!
Je mag niet bewegen. Ik neurie altijd met de muziek mee. Ik ben ook niet claustrofobisch, maar ik vond het niet tof iigquote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja het schijnt wel iets te doen in ieder geval, de pijn is een heel stuk minder , de voet voelt van binnenuit uit heel warm aan en de voet voelt raar aan .
Aldus mijn man, het is moeilijk te omschrijven .
Hij is wel nog steeds een beetje suf ervan, maar voelt zich verder wel goed.
Nu alleen afwachten hoe lang dit nu gaat werken.
Een vraagje, heb jij wel eens een MRI gehad en mag je dan helemaal niet bewegen al die tijd ?
Ik zie er op zich niet tegen op , ik ben niet claustrofobisch of zo maar je zult zien dat ik jeuk aan mijn neus krijg of moet hoesten of niezen of zo
Leuk als je echt claustrofobisch bent en er komt 'afscheid nemen bestaat niet' voorbijquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vanaf 2007 jaarlijks een MRI van de hersenen. Inderdaad muisstil liggen. Gelukkig mag je je eigen muziek meenemen. IIG beter dan die standaard sky radio meuk, waar het niet de vraag is of Marco Borsato voorbijkomt, maar welk nummer van hem gedraaid zal worden![]()
![]()
Speciaal voor oh-oh.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Absoluut niet, ook geen enkele behoefte aan
Ja!quote:
Die ken ik niet, maar ik bespeur een sarcastische toonquote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die knotjes trekken me altijd net zo aan als de vlechtjes van Baggio vroeger.
Nee, niks sarcastisch aanquote:Op donderdag 15 november 2012 11:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik bespeur een sarcastische toon
Ah. En die tattoo's?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, niks sarcastisch aanDie vrolijke PI is omdat het gewoon grappig is, bepaalde uiterlijkheden.
Daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel eens last van
Gaan! Duurt te lang. Toverdrankjestijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik loop al 1,5 week met keelpijn, merendeel van de tijd is m'n stem half weg, wanneer ga je dan naar de huisarts? Ik heb geen ideeLouw water en snufje zout helpt wel, maar het is nog lang niet weg.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaan! Duurt te lang. Toverdrankjestijd.
Dank! Ik denk dat ik morgen vroeg in de ochtend bel of ze nog plek hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaan! Duurt te lang. Toverdrankjestijd.
Die vergooi je anders ook wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt geen 10 seconden van mn leven vergooien aan voetbal hoor
Adele weer, just kill me nowquote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vergooi je anders ook wel.Kane nu!
Nou dat dus, dan loop je met een longontsteking zonder dat je het weet. Daarom ga ik liever even, keelpijn hoort wel na een week minder te worden. Doe maar wat magic pillz, of happy pillzquote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt nooit naar de ha voor keelpijn of griep of zo.
Ik ben ooit es gestuurd door mijn baas omdat ie vond dat ik te lang hardnekkig hoestte, maar dat was ook echt maanden geloof ik. Longontstekinkje was dat
Toevallig wel op het nieuws vanmorgen, echt een geweldige goalquote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
Jullie hebben die goal van Zlatan toch wel gezien zeker?
Varkensneus. Die zat ook echt in de tas waar hij met zijn kop in dookquote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
En overbelicht, wat heeft ie in zn bakkes?
Sjon kreeg net al een zak kado's bij de friettent.
Die mag ie maandag pas openmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |