SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Slechte timing van De Jong voor de 0-4
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Is je eipad stuk morph, je bent beetje calimero vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Gelukkig welquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Immers raakte de bal goed verkeerd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, ik hoorde net Immers en goed in een zinOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Het is Aaipet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is je eipad stuk morph, je bent beetje calimero vandaag![]()
Het zou goed zijn als Immers werd gewisseld.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, ik hoorde net Immers en goed in een zinOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wanneer had Ajax voor het laatst de scheids mee?quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende: [..] Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,
![]()
Hou je bekquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moisander kreeg 2 onterechte gele kaarten. Gewoon een feit hoor.Ben benieuwd wie je bedoelt... Als je op mij doelt, ik klaagde net zo hard bij de pingel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]En net was er evengoed nog een die klaagde over de scheids.
![]()
Voor wie?quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Immers werd gewisseld.![]()
quote:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
1 onterecht, de ander zeer licht geel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)
[..]
Ben benieuwd wie je bedoelt... Als je op mij doelt, ik klaagde net zo hard bij de pingel.
Hield vast maar zodra hij wilde omdraaien was hij los.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee hoor, maar goed, dan nog was het dus geen roodquote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |