SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Slechte timing van De Jong voor de 0-4
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Is je eipad stuk morph, je bent beetje calimero vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Gelukkig welquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Immers raakte de bal goed verkeerd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, ik hoorde net Immers en goed in een zinOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Het is Aaipet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is je eipad stuk morph, je bent beetje calimero vandaag![]()
Het zou goed zijn als Immers werd gewisseld.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, ik hoorde net Immers en goed in een zinOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wanneer had Ajax voor het laatst de scheids mee?quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende: [..] Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,
![]()
Hou je bekquote:
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moisander kreeg 2 onterechte gele kaarten. Gewoon een feit hoor.Ben benieuwd wie je bedoelt... Als je op mij doelt, ik klaagde net zo hard bij de pingel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]En net was er evengoed nog een die klaagde over de scheids.
![]()
Voor wie?quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Immers werd gewisseld.![]()
quote:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
1 onterecht, de ander zeer licht geel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)
[..]
Ben benieuwd wie je bedoelt... Als je op mij doelt, ik klaagde net zo hard bij de pingel.
Hield vast maar zodra hij wilde omdraaien was hij los.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee hoor, maar goed, dan nog was het dus geen roodquote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 onterecht, andere was terecht (vasthouden = geel)![]()
![]()
Feyenoordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Doe niet zo negatief over Boerrigter. Zijn vader leest mee."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee hoorquote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is je eipad stuk morph, je bent beetje calimero vandaagZolang Feyenoord wint vind ik alles best!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Doe niet zo negatief over Boerriegter. Zijn vader leest mee.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Doe niet zo negatief over Boerriegter. Zijn vader leest mee.![]()
![]()
eensquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, maar goed, dan nog was het dus geen rood![]()
Vanaf de oprichting,quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wanneer had Ajax voor het laatst de scheids mee?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Vermeer
Vermeer.
Kan een bank goed warmhouden??quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
Vermeer bewijst waarom hij geselecteerd is![]()
![]()
Heeft hij een Zeefuik kont?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
hij is atm beter dan Stekelenburg. want die speelt niet hahahaahahahawhahahaha lolz xdquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ai, jammer Siem. Net niet.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Rene van Rijswijk was ook veel tofferquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Mark van Rijswijk, wat een negatieve lul is dat.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jij bent echt de Syntix van PSV he?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Al lang.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Watermanquote:
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Willems
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
Weer een goede assist van PelleOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik gun het Boerrigter welquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Maak eens 4de aub. De Jong met Eriksen als assist graag.
Of Fischer natuurlijk.![]()
eujquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt de Syntix van PSV he?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan stylo. Die geeft hem dan heel handig op rugnummer gesorteerd.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alsof ajax een beter doelsaldo als psv gaat krijgenquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Of Fischer natuurlijk.![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rene van Rijswijk was ook veel toffer![]()
Blind komt goed weg.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee, maar wel meer punten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax een beter doelsaldo als psv gaat krijgen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké.![]()
Oh niks speciaals dusquote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Willems
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
scheelt maar 17 (14 virtueel atm)quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben fan van hem. Echt goede speler. Gaat vandaag wel scoren.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Hij speelt niet mee.quote:Op zondag 11 november 2012 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ben fan van hem. Echt goede speler. Gaat vandaag wel scoren."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jullie hebben De Strootquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Boerrigter eruit. Lukoki erin.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Als we Europees meer punten zouden halen dan jullie dan zu dat wel een wanprestatie zijn van PSV.quote:Op zondag 11 november 2012 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Europees ja, maar daar blijft het ook bij![]()
Wij hebben geen doelsaldo nodig om kampioen te worden. En het record op meeste aantal doelpunten in een seizoen, op wiens naam staat dat?quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax een beter doelsaldo als psv gaat krijgenKein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
quote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt de Syntix van PSV he?doe ff normaal.
![]()
Oh ja, jij bent een kakkerlak.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Cl punten tellen meer volgensmijquote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we Europees meer punten zouden halen dan jullie dan zu dat wel een wanprestatie zijn van PSV.![]()
Was dat het seizoen dat Ajax geen kampioen werd, ondanks 100+ doelpunten?quote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wij hebben geen doelsaldo nodig om kampioen te worden. En het record op meeste aantal doelpunten in een seizoen, op wiens naam staat dat?![]()
van Rhijn![]()
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl punten tellen meer volgensmij![]()
Geen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die redding van V Rhijn.
Maar weer veel te veel inzakken van Ajax zoals altijd hé, achterlijke zooi.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Bijna 1-3 door Avdic. Maar Van Rhijn doet een omhaal.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Neequote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl punten tellen meer volgensmij![]()
Pelle stond maar een heel klein beetje buitenspel ookUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Staat er ook bij wie er toen kampioen werd?quote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wij hebben geen doelsaldo nodig om kampioen te worden. En het record op meeste aantal doelpunten in een seizoen, op wiens naam staat dat?
Pijnlijk hé?![]()
0-4 De Jong
JAAAAAAAAAOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
AAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX WIJ ZIJN DE BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
inb4 zesdequote:Op zondag 11 november 2012 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Ajax scoort wel vaker 100+.quote:Op zondag 11 november 2012 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat het seizoen dat Ajax geen kampioen werd, ondanks 100+ doelpunten?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Je krijgt wel 5 punten voor het behalen van de CL-groepsfase die je bij de EL uiteraard niet krijgtquote:![]()
Bijna goedquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Of Fischer natuurlijk.
Psv stond vorig seizoen achter barca en madrid qua aantal goalsquote:Op zondag 11 november 2012 16:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, Ajax scoort wel vaker 100+.![]()
Ajax in 66/67.quote:Op zondag 11 november 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat er ook bij wie er toen kampioen werd?
Pijnlijk hé?
Pijnlijk he.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Na 34 wedstrijden gewoon 1e, ook dat is Ajaxquote:
Als winnen van Zwolle gelijk is aan de beste zijn, zijn ongeveer alle clubs ter wereld de beste.quote:Op zondag 11 november 2012 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax stond ook achter barca en madridquote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv stond vorig seizoen achter barca en madrid qua aantal goals![]()
![]()
Hmm, Feyenoord en 10 goals.quote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op doelsaldo over Utrecht, en Feyenoord moet nog minstens 10x scoren om over ons heen te gaan![]()
Nee hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ajax stond ook achter barca en madrid![]()
Utrechtquote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week ADO - PSV, AJA-VVV, VIT-NEC,
Weet iemand tegen wie Twente speelt?![]()
Geen idee, ik reken altijd op jou bij dit soort dingen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit moet natuurlijk in samenhang worden gezien met de ontmaskering van Manchester City.quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als winnen van Zwolle gelijk is aan de beste zijn, zijn ongeveer alle clubs ter wereld de beste.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
utrecht uitquote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
vooral tegen zichzelf atm.quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand tegen wie Twente speelt?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Janmaat verdiende goal voor hem
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
voor PSV iddquote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een mooi weekend worden.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Maarja fuck doelsaldo
Over doelsaldo gesproken:
PSV![]()
![]()
Als het goed is zonder Twentesupporters in Utreg.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
PSV staat wel vaker achterquote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv stond vorig seizoen achter barca en madrid qua aantal goals
simpele geschiedenisfeitjes zijn al te moeilijk blijkbaar.Kein gewalt! Wir sind das volk!
op het randje.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Utrecht staat vrij hoog, Twente zal wel proberen om 0-0 te spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een mooi weekend worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
vermeer
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ajax gaat dit weer weggeven
quote:
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
Lakse kutmentaliteit als ze voor staan![]()
Ajaxquote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
Lakse kutmentaliteit als ze voor staan![]()
![]()
nee, vóór de eretreffer van PECquote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Juichen voor een goal tegen Ajax...![]()
![]()
Altijd een goeie iddquote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Juichen voor een goal tegen Ajax...
Ga eens Feyenoord kijken, en wat is Zwolle slecht zegquote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC al altijd blijven aanvallen. Is geen ploeg om terug te zakkenWat maar goed is ook als je Ajax bezig ziet.
![]()
2-4 WHAHAHAHAHAHAHAHAH SUKKELSWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ze gaan het echt nog weggevenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
help affluiten scheids affluiten nuIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
2-4
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Juichen wanneer je tegen Ajax scoort.
Tuurlijk geven ze het niet weg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Janksnol. Op 15 mei sta je vast weer vooraan op de praalwagen feest te vieren.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef truedestiny het volgende:
GVD wat is ajax toch slecht dit seizoen.![]()
Alleen jammer dat er geen woord van te verstaan is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan aardig spoken in ZwolleOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ik schrok van dat vliegtuigIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wij vieren kampioenschappen niet op een praalwagen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janksnol. Op 15 mei sta je vast weer vooraan op de praalwagen feest te vieren.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna 3-4.
Ik pak alvast mijn zuurkool
Zolang Ajax geen eigen doelpunt nodig heeft om te winnen vind ik alles best.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze zingen: Jaap Stam je bent te laat olé oléquote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen woord van te verstaan is.![]()
? serieus?quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janksnol. Op 15 mei sta je vast weer vooraan op de praalwagen feest te vieren.![]()
![]()
Feyenoord wel.quote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij vieren kampioenschappen niet op een praalwagen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zingen: Jaap Stam je bent te laat olé olé
zich scheren?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voor PEC is dat een reden om te zingenquote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef Vasiliov het volgende:
de tering zeg,zingen omdat je twee goals hebt gemaakt tegen Ajax_!!
![]()
![]()
Waar je je druk om kan maken zeg..quote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef Vasiliov het volgende:
de tering zeg,zingen omdat je twee goals hebt gemaakt tegen Ajax_!!
![]()
daar zit wel wat meer logica in ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf het maar omdat God het wil.![]()
Wat een faalhazenpubliek .. compleet stil en nu gaan juichen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
COME ON 4-4![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |