SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stijn![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zolang ie maar alleen de thuispotjes doet is het prima, daar zet ik EL niet voor aan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hoeveel staat het in Zwolle stijn?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoord en een vroege voorsprong is meestal vragen om problemenquote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef DaMart het volgende:
Mooi begin om aan het doelsaldo te werken voor Feyenoord.
![]()
Die Pelé scoort ook vaak zeg..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Samen met Lucius?quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter ga lekker karpers vissen![]()
Lekker vuurwerk verkopen erbijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oud Zwolle he, hij gunt het ze wel.quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter ga lekker karpers vissen
Daarom doet Moisander ook niet mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat heb je vandaag weer raar commentaar, heb je net bij die oudjes weer uit de medicijnkastjes gesnoept?quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter ga lekker karpers vissenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker vuurwerk verkopen erbijDie zag ik niet aankomen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die is vuurwerk aan het verkopen. Het is alweer November.![]()
oh dan is vissen vangen wel erg makkelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker vuurwerk verkopen erbijIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Frank de Boer maakte zijn debuut tegen PEC als speler, en verloorquote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oud Zwolle he, hij gunt het ze wel.
Daarom doet Moisander ook niet mee.![]()
Aub ajax scoor even zodat dat publiek hun bek houdt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mathijsen, achterlijke
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zoveel geluid ben je niet gewend he?quote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef MouzurX het volgende:
Aub ajax scoor even zodat dat publiek hun bek houdt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zwolle publiek krijg je niet zo snel stil... T'is geen ajax of PSV publiekquote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef MouzurX het volgende:
Aub ajax scoor even zodat dat publiek hun bek houdt.![]()
![]()
nu misschien uit de cornerquote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef MouzurX het volgende:
ok gedaanquote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Niet juichen hequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
gggggooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllll AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
juichen om een goal tegen Zwolle
Nooit meer korte corner doen aub.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Roda-verdediging
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
toen kwam bony en stonden we zesdequote:
lamprou
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Lamprou gaat weer beginnen aan zijn blunders“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE ZESDE![]()
1-1“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beste en eerste is niet hetzelfde.quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toen kwam bony en stonden we zesdeWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
1-1, vroege voorsprongen zijn niet aan ons besteed.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
je bent telaatquote:quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toen kwam bony en stonden we zesdeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Een goal tegen krijgen van Roda
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Wat een treurnis weer van de Griek“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lamprou
Die keeper
quote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Een goal tegen krijgen van Rodagraag op anoniem![]()
Wat een treurnis weer van de Feyenoord verdediging ook. Dacht dat we zo'n zieke verdediging hadden? Merk er godverdomme helemaal niets van. Week in week uit allemaal van die domme fouten.
[ Bericht 1% gewijzigd door stevenmac26 op 11-11-2012 14:46:13 ]![]()
teveel punten, zo langquote:Op zondag 11 november 2012 14:44 schreef alors het volgende:
Pfffff hoe lang duurt het nog tot Mulder weer terug is?![]()
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Hazzard het volgende:
Wat een treurnis weer van de Feyenoord verdediging ook. Dacht dat we zo'n zieke verdediging hadden? Merk er godverdomme helemaal niets van. Week in week uit allemaal van die domme fouten.
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 11-11-2012 14:46:21 ]![]()
1-2 in de maak, weer een corner
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
zet gvd graafland er dan inIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
HEUJ FF RUSTIGquote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Hazzard het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 11-11-2012 14:46:28 ]graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus, dat Roda stelt niets voor. Rijnsburgse Boys winnen er nog van
quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus, dat Roda stelt niets voor. Rijnsburgse Boys winnen er nog van![]()
![]()
Feyenoord stelt dus ook niets voor. As expectedquote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijk opdoeken die club.quote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord stelt dus ook niets voor. As expected![]()
Movemberquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
Blind haal dat schaamhaar eens weg onder je kin![]()
Feyenoord stelt nou eenmaal ook niet zo veel voor.quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
We waren o zo dichtbij 3jaar terug met die schulden van de Rotterdammertsquote:
Ik zie ajax anders meer moeite hebben met PEC dan Feyenoord met Rodaquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord stelt dus ook niets voor. As expected![]()
Vindt Waterreus dat toevallig?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax staat voor hoor trollquote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie ajax anders meer moeite hebben met PEC dan Feyenoord met RodaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kijk eens beter dan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie ajax anders meer moeite hebben met PEC dan Feyenoord met Roda![]()
had de 1-2 moeten zijn.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Dat ze bijna schuldenvrij zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe smaakte je koffie vandaag?quote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie ajax anders meer moeite hebben met PEC dan Feyenoord met Roda![]()
Er zullen gerust nog wel even 15 lijken uit de kast komen hoorquote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat ze bijna schuldenvrij zijn.
zwolle is nergens te bekennen en ajax staat voorquote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie ajax anders meer moeite hebben met PEC dan Feyenoord met Roda
jmmr![]()
ah vandaar dat ze voor staan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
zwolle is nergens te bekennen en ajax staat voor
jmmrIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ZUUR DENK IKquote:![]()
![]()
Klopt, maar dit elftal deed het zo veel beter eerder in het seizoen... Ben benieuwd waarom het vandaag zo verzaaktquote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch simpel te zien? Ze missen kwaliteit.![]()
![]()
Waz met jou.quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OJOJOJHOJOJOJOJOJOJOJOH HAHAHAJHHAHAHAHAHAHA.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is hoe ik rol.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat zal ze goed doen. Een internetcomment om ze aan te moedigenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zongen ze in zwolle net een nederlandse variant van gory gory, what a hell a way to die?Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Vermeer niet aanbidden. Voor je het weet maakt hij een blunder.
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Vermeer niet aanbidden. Voor je het weet maakt hij een blunder.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doe op zijn verjaardag deze mok erbij man
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
graag op anoniem![]()
[..]
[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zal het noteren, dankje.quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het grappiger hebben gevonden als je gewoon het originele plaatje post.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mag niet tijdens Movember, alleen een snor.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het gaat weer veel te snel voor Braamhaar
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Logisch als het spel stil staat vanwege blessure.quote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef Tarado het volgende:
Wat een laag tempo bij Ajax, slaapverwekkend![]()
Ik snap het ff niet, moisander startte de wedstrijd toch niet of wel?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nou nu gaan we verliezen
en hij durfde jou af te rekenen op jouw grapje 3 topics geleden.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-11-2012 om 14:30:52#psv heeft vanmiddag weer leiders: #vanbommel #strootman terug in basis. #matavz spits, #narsingh rechts. #hutchinson rechtsback #psvhee reageer retweet
Nee, die is ziek.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het ff niet, moisander startte de wedstrijd toch niet of wel?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
De klootzak.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en hij durfde jou af te rekenen op jouw grapje 3 topics geleden.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-11-2012 om 14:30:52#psv heeft vanmiddag weer leiders: #vanbommel #strootman terug in basis. #matavz spits, #narsingh rechts. #hutchinson rechtsback #psvhee reageer retweet
![]()
![]()
/fucking care. psvquote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef mrstylo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn echte leiders ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef mrstylo het volgende:
![]()
jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef mrstylo het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Commentator doet het lijken alsof hij ook al van het veld af ging maar hij startte dus gewoon niet.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zo kan je toekomstige Gunner zien.quote:
Djuricic?quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo kan je toekomstige Gunner zien.know'm sayin?
word? word.![]()
Doorgesnoven?quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
die loopt idd niet bij elke overtreding als een doorgesnoven idioot te schreeuwen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
die loopt idd niet bij elke overtreding als een doorgesnoven idioot te schreeuwen.
idd, doet geen reet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
die loopt idd niet bij elke overtreding als een doorgesnoven idioot te schreeuwen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
die loopt idd niet bij elke overtreding als een doorgesnoven idioot te schreeuwen.
Feyenoord is weer aan het schoffelen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nee Strootman.quote:
Samen met Douglas toekomstige VM's daar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
nog niet zo erg als Twente daarnetquote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Feyenoord is weer aan het schoffelen.![]()
PEELLEEE“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
de pell
Jij gunt Arsenal ook niksquote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee Strootman.
Samen met Douglas toekomstige VM's daar.![]()
Douglas, hihi. Strootman, nee.quote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee Strootman.
Samen met Douglas toekomstige VM's daar.know'm sayin?
word? word.![]()
Zou er wel bij passen, geen echte winnaars. Net zoals dat kut team van Arsenal.quote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee Strootman.
Samen met Douglas toekomstige VM's daar.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn de clowntjes van PSV er weer bij in Eindhoven? Het carnavalsseizoen begint vandaag.![]()
![]()
wel een heerleuk pass van rubinho.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
INB4 plaatjequote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn de clowntjes van PSV er weer bij in Eindhoven? Het carnavalsseizoen begint vandaag.![]()
Zijn de clowntjes van PSV er weer bij in Eindhoven? Het carnavalsseizoen begint vandaag.
Twente niet gezien.quote:
Overigens vind ik het wel een beetje een handelsmerk van Feyenoord die ze moeten behouden. Stevig spel, niet ongezien gemeen, maar vrij stevig. Dat hoort zo bij Feyenoord en is deel van de charme van de club.Kein gewalt! Wir sind das volk!
![]()
Als Koeman Pelle zelfs aan het scoren krijgt is het misschien toch een goede trainer...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou er wel bij passen, geen echte winnaars. Net zoals dat kut team van Arsenal.![]()
Strootman is echt wel een echte winnaar.
Je moet je clubvoorkeur niet altijd betrekken bij je mening over spelers."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Koerdie, hou je bek.quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Je moet je clubvoorkeur niet altijd betrekken bij je mening over spelers.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef Zorro het volgende:
Als Koeman Pelle zelfs aan het scoren krijgt is het misschien toch een goede trainer..., je zou het haast gaan denken ja...
![]()
En dat zeg je tegen j0rdiiiiquote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat maakt hem volgens jou een echte winnaar?quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Hij moet nog veel van Van Bommel lerenquote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
als Koeman Immers aan het scoren krijgt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef Zorro het volgende:
Als Koeman Pelle zelfs aan het scoren krijgt is het misschien toch een goede trainer...Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Smerige tackles makenquote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog veel van Van Bommel leren![]()
Hoe kaarten te pakken bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog veel van Van Bommel leren![]()
Ik zie het ook niet. Telkens bij elke beslissing van de scheids andere spelers omduwen ofzo.quote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat maakt hem volgens jou een echte winnaar?![]()
AD kop![]()
jaaaaaaaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
kan niet snel genoeg zijn... Is er al zicht op wanneer?quote:Op zondag 11 november 2012 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Carlo de Leeuw Mulder maar rap fit krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |