wtfquote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef densmee het volgende:
[..]
Die jonge komt daar altijd met een minibike die op campinggas loopt.
hij had het ook over een turbotimer op onze renault, lijkt je dat slim?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
en we waren nog vergeten om onze distributieriem op wintertijd te zetten
hoi marshquote:
opaquote:
Geweldig diepgaande clip.quote:
bedtijdquote:
nog 15 daagjesquote:
OMG OMG OMGquote:
ik ben ook nog op zoek naar de zin van het leven. en het adres van mijn ware liefde. en de wederpart van een groot aantal sokken die in mijn kast liggen te wachten.quote:
Die liggen een la lager.quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en de wederpart van een groot aantal sokken die in mijn kast liggen te wachten.
Wat heb je gisteravond gedaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:26 schreef densmee het volgende:
Brakke morgen, wat ik nu nog graag in bed gelegen. Ik ben zo beroerd als een rotte hond
niks om half 9 gaan slapen, ik ga nou nog een paar boompjes bij een klant afknauwen omdat hij een kraan heeft geregeld voor het vellen en dan kruip ik weer mijn nest inquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef densmee het volgende:
[..]
niks om half 9 gaan slapen, ik ga nou nog een paar boompjes bij een klant afknauwen omdat hij een kraan heeft geregeld voor het vellen en dan kruip ik weer mijn nest in
En je bent thuis? Op het werk? School?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef .Neovo. het volgende:
ik krijg een leuke melding dat fok geblokkeerd is vanaf het ip adres waar ik achter zit. op 3g werkt het nog wel.
Same here, Chrome is veel kleiner waar FireFox veel te log is geworden.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:30 schreef Anne het volgende:
Hier niet.. Bij Chrome is de pagina er direct. Firefox moet toch heel eventjes laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |