zijn daar ook hoezen voor tegen steenslag?quote:
En dat valt dus extra op omdat het plaatwerk waar die sok zit/zat steenslagvrij is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat valt bijzonder mee, erachter zit eigenlijk weinig tot vrijwel niks.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef densmee het volgende:
[..]
zijn daar ook hoezen voor tegen steenslag?
Dat glas is lastig inschenken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Maar genoeg Honda, tijd voor iets anders.
[ afbeelding ]
Die zag ik vanmiddag ook staan in de supermarkt, maar ik weiger die te drinken zonder dat glasquote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Maar genoeg Honda, tijd voor iets anders.
[ afbeelding ]
Ja, maar wat ik dus bedoel te zeggen, daarachter, op de rest van de motorkap zit ook geen steenslag.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat valt dus extra op omdat het plaatwerk waar die sok zit/zat steenslagvrij is.
Koop dan gewoon zo'n glas.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook staan in de supermarkt, maar ik weiger die te drinken zonder dat glas
Als ik een leverancier van betaalbare verschillende bierglazen wist had ik dat al gedaan. Heb je tips?quote:
Uiteraard heb je die gewoon in huis, er staan hier tweequote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook staan in de supermarkt, maar ik weiger die te drinken zonder dat glas
Weinig zei je.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik dus bedoel te zeggen, daarachter, op de rest van de motorkap zit ook geen steenslag.
http://www.hetgemakvan.nl/pauwel-kwakglas-plus-houderquote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik een leverancier van betaalbare verschillende bierglazen wist had ik dat al gedaan. Heb je tips?
Door de bol met trechter wordt ie nogal wild.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En Duvel, valt mee - je kunt het glas gewoon vasthouden.
De lokale grotere slijterij?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik een leverancier van betaalbare verschillende bierglazen wist had ik dat al gedaan. Heb je tips?
Nee laat ook maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Anne het volgende:
Ik hoef kwakjes niet in een glas hoor.
Ik bedoel algemeen bierglazen. Maar die site van Duvel is wel interessant, echter met het hele assortiment van bieren dat ik regelmatig drink blijft het een duur geintje. Eens kijken waar ik op uitkom.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lokale grotere slijterij?
Of anders even googlen, een van de eerste hits: http://www.drankgigant.nl/kwak-cadeau-pakket.html voor 18 euro incl 4 flesjes
Ik heb maar 3 verschillende: Duvel, Leffe, St Bernardus. Maar de rest drink ik uit standaardglazen en dat is niet echt mooi als er gasten komen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef Duvel het volgende:
Mja, ik heb denk ik 30 bierglazen, waarvan negen Duvelglazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |