abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119137480
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Dankje, die kende ik nog niet!
"(RC1444***) is being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2012. (Holand)"

Dus zo kun je wel zien wanneer die china verlaten heeft? Is toch al meer dan ik nu kan zien :)
Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.
Ik weet alleen niet na welke status je dat kan doen.

https://twitter.com/PostNLWebcare
pi_119137611
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

3-5 minuten werk met de juiste drivers :P totaal niet moeilijk..

nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Dat is erg snel, mooi!

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.
Ik weet alleen niet na welke status je dat kan doen.

https://twitter.com/PostNLWebcare
Helemaal geweldig! Tegen die tijd eens vragen.
  maandag 12 november 2012 @ 19:52:26 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119137628
Zie ook het mooie stukske in de OP
quote:
Importeren: verzending, tracking en douane
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119137693
Nog even een paar vragen over de NEO NO2-M:

Kun je die NEO alleen met de charger opladen of ook met een usb kabel aan je PC ?
Er zat toch geen EU adapter bij de US charger ?
Ook nog iets gehoord over het battery "probleem" ?
pi_119137941
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Zie ook het mooie stukske in de OP

[..]

Soms is het zo simpel, stom van me!

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef glsf het volgende:
Nog even een paar vragen over de NEO NO2-M:

Kun je die NEO alleen met de charger opladen of ook met een usb kabel aan je PC ?
Er zat toch geen EU adapter bij de US charger ?
Ook nog iets gehoord over het battery "probleem" ?
Er zit een US charger bij, maar dit is enkel naar USB.
De rest is een losse usb kabel, werkt dus gewoon in de pc. Wellicht als je nu al een smartphone hebt heb je al een micro usb oplader (zit op apple na bij elke telefoon inmiddels)
pi_119137994
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...

goed nieuws!!!

de neo is geroot hoor :D!
Nu nog een manier om Nederlands toe te voegen als language en dan is het helemaal super. Enig idee btw?
pi_119138888
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...

goed nieuws!!!

de neo is geroot hoor :D!
Wow netjes Downstar!
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119140015
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Joerii90 het volgende:
inderdaad, even in de koude staan helpt!

Zal dadelijk een paar foto's maken van mijn Neo, echt een mooie telefoon!
Ik heb gekozen voor de witte versie, maar het is meer parel wit.
Bij mij was er wel een screen protector aanwezig in het doosje, maar geen accessoires (voetje,card reader). Bij mij zit er ook een beschermlaag over het scherm die er moeilijk vanaf te krijgen is!
ben benieuwd naar de achterkant, heb ook de witte besteld!
pi_119140288
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
playstore leek het ook te doen, want ik kreeg gekgenoeg updates..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"

helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..

Er zit dus schot in de zaak, alleen vandaag geen succes :P..
ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben :P
pi_119140568
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"

helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..

ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben :P
jammer.
Heb je ook nog iets gehoord over het accu probleem (althans de weergave van de lading) ?
  maandag 12 november 2012 @ 20:45:31 #111
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_119140758
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

3-5 minuten werk met de juiste drivers :P totaal niet moeilijk..

nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Misschien een idee om die link in de OP te zetten. Zo te horen ben ik niet de enige geweest die er veel plezier van heeft gehad. :)
pi_119140781
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:

Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installeren :)
pi_119141119
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installeren :)
CWM staat er door rooten niet op...
pi_119141136
maar misschien kan ik jullie wel blij maken met dit plaatje :D ??:

playstore werkend op de NEO :D!

nu nog zien te fixen dat buienradar en nu.nl compatible zijn :D
later uitleg!!
pi_119141213
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

later uitleg!!
sweeet! :D Jij maakt ons het leven veel gemakkelijker nu eens de rest hier hun Neo ook ontvangt :D :D
  maandag 12 november 2012 @ 20:57:27 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119141411
Yeahh booiiiiii!1!!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119141436
Wij gaan natuurlijk straks ook met onze Neo prutsen. Dus uiteindelijk wordt dat dus een heerlijk telefoontje met alle gemakken voorzien.
pi_119141466
Hier zijjn een paar foto's van de witte versie:

[ Bericht 53% gewijzigd door Joerii90 op 12-11-2012 21:10:23 ]
pi_119141598
quote:

[ afbeelding ]

later uitleg!!
Mooi!
  maandag 12 november 2012 @ 21:00:44 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119141599
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.etotalk.com/hu(...)sim-45-hd_p3466.html

Etotalk weet blijkbaar welke GPU er in de Huawei Honor 2 zit, namelijk de GC4000, maar daar rept Huawei helemaal niet over dus vraag me af hoe ze dat dan willen weten.
Dacht dat Huawei daar een inhouse ontwerp voor gebruikte? Wellicht hebben ze zo maar een 16 core GPU hebben neergezet.
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef AnimeFan het volgende:
Gizchina weer met hun Uredeal coupons :')
http://www.gizchina.com/2(...)e-10/#comment-244382

Mijn reactie:

[..]

Your comment is awaiting moderation.
Same here. Was de eerste die een comment plaatste maar hij staat er nog niet :')!
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Eerdere comment daar word de eerste keer nagekeken, de volgende keer kun je gewoon posten zonder dit.

Maja inderdaad die Gizchina toch, komen ze met kortings code aan voor de Neo N02-M.
Die van mij heeft er niet gestaan (post er wel regelmatig)
quote:

[ afbeelding ]

later uitleg!!
Nice! ziet er goed uit!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119143140
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Joerii90 het volgende:
Hier zijjn een paar foto's van de witte versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow zit er ook helemaal niet slecht uit! :D
pi_119143359
quote:

[ afbeelding ]

later uitleg!!
Nice ! Nice ! Kan niet wachten tot ik de mijne ontvang. Zal nog even moeten wachten. Is via airmail
pi_119143844
Hmm apps als Nu.nl / NS reisplanner extra krijg ik nog niet aan de praat..
ook niet na het verandere van modelnrs en manufacture in buildprop..

de region stond nog op china, die GB ( great brittian gezet) en de lanquage van ZH naar en ( engels)
maar helpt voorlopig niks :(
pi_119145305
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Downstar het volgende:
Hmm apps als Nu.nl / NS reisplanner extra krijg ik nog niet aan de praat..
ook niet na het verandere van modelnrs en manufacture in buildprop..

de region stond nog op china, die GB ( great brittian gezet) en de lanquage van ZH naar en ( engels)
maar helpt voorlopig niks :(
Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?
pi_119145718
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef glsf het volgende:

[..]

Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?
Ja dat zijn die gapps die ik bedoelde, maar zonder CWM kan hij die niet flashen voor zover ik weet :s En dan nog gaat dat denk ik niet helpen voor zijn region enzo :s
pi_119145751
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dacht dat Huawei daar een inhouse ontwerp voor gebruikte? Wellicht hebben ze zo maar een 16 core GPU hebben neergezet.
Ja zover ik weet gebruiken ze inderdaad een eigen ontwerp en zeggen ze dat die GPU 16 cores bevat en snellere dan Tegra 3 is.

Het ziet er dan ook allemaal top uit en Huawei zelf zegt dat hun chip zuinigere is dan de concurrentie, maar de Honor 2 heeft wel een batterij van 2230mah dus dat belooft veel positiefs en tot nu toe lees ik veel positiefs.

En die update naar Jellybean zijn ze geloof ik al mee bezig, lijkt me verder wel voordelen voor huawei hebben dat ze hun eigen chipset hebben, daardoor kunnen ze ja ook hun toestel goedkoop op de markt zetten, terwijl Xiaomi maar weinig winst maakt op hun toestel, maar daarom schijn je overal extra voor moeten betalen.
pi_119145785
Rooten:

Ik heb mijn Neo aan mijn windows 7 Machine gehangen, vervolgens vond hij enkele drivers maar 1 niet namelijk: NEO INCORPORATED GSM HANDSET..

Deze heb ik middels PDAnet( http://www.chintech.nl/adb-drivers-installeren-via-pdanet/ ) kunnen installeren, hierna zag ik in mijn apparaatbeheer geen enkel apparaat meer met een geeldiehoekje met een ! erin.. goed nieuws dus..

Vervolgens heb ik de laatste versie van het rootscript gepakt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460

hier rechtstreeks linkje:

http://uploaded.net/file/h44f6vni

vervolgens volg deze duidelijke instructie:

mijn device werd gevonden als 12345678ABCDEFG, ik dacht dat dit eerst mogelijk een fout was omdat er niet een uniek serialnr stond, echter is dit voor rooten geen probleem!

Na het intikken van 1 in het cmd scherm, krijg je op je telefoon dus de restore optie..
na het aanklikken van de restore optie, gaat de telefoon een aantal maal rebooten..( naar mijn weten 3 keer)..

na dit rebooten moet je als goed is een Super user app in je telefoon hebben staan en is hij geroot!

Playstore werkend maken:

De playstore werkend maken is afhankelijk van root, je moet dus je telefoon geroot hebben wil je de playstore werkend maken.

Stap 1. Download doormiddel van bijvoorbeeld aptoide of blackmarket alpha de app: ES file explorer.
Deze zullen we later nodig hebben.

Stap 2. Download deze files van dropbox: https://dl.dropbox.com/u/(...)iles/Google_play.rar

Zorg dat je de files uit het mapje Google_Play uitpakt en op je telefoon zet
( doormiddel van bijv hem aan te sluiten met usb kabel aan je pc, en door te kiezen voor de storage optie in je google notification bar) zet de bestanden uit google play map nu in bijvoorbeeld downloads

Stap 3. Start nu op de neo de eerder gedownloade ES file eplorer op, kies voor menu ( rechter knopje) en kies voor Instellingen.. scroll wat naar onder en vink de optie Root explorer aan
zeer waarschijnlijk komt Super user app nu naar voren, en die vraagt op toestemming.
ga hiermee akkoord.

vink vervolgens ook Mount bestand systeem aan.

Stap 4. Navigeer nu naar download ( of de map waarin je de google_Play bestanden hebt gezet) en klik op de menu knop van je telefoon(rechterknop) , Kies handelingen en kies selecteer alles. klik wederom op de menu knop>handelingen en kies voor Kopiereren.

Stap 5. Ga terug doormiddel van de terug button, klik vervolgens links boven aan op het sdkaartje..
je zult nu andere mappen zien zoals, acct en cache en config etc.

zoek hier de map system in op en open deze. Kies vervolgens de map app.
klik hier wederom op de menuknop en kies voor handelingen en kies dan uiteraard voor plakken.

De bestanden zullen nu worden geplakt in de app map.

Stap 6. zoek nu tussen de apps naar google Play-v3.8.17 of iets dergelijks en klik hier op.
nu word er gevraagd om de app te installeren, klik uiteraard op install.

Stap 7. Ga nu uit ES file explorer en start in je app menu de playstore op.. je zult nu worden gevraagd om je account gegevens.. vul deze in en je hebt een werkende Playstore!

snelle tutorial, mogelijk niet heel duidelijk.. maar de meeste zullen dit vast snappen!

Nog geen NS extra etc werkend gekregen, mocht dit later nog lukken zet ik het hier neer!

LETOP: Ik ben niet verandwoordelijk voor het bricken van je telefoon, rooten is dus geheel op eigen risico :P!
pi_119145955
Niiice post! :D
Even bookmarken voor wanneer ik men Neo heb :D
pi_119145967
Held! Kan dit in de topic start? Hier gaan veel mensen (o.a. ik) plezier aan hebben!
pi_119146204
En de 2de Neo is succesvol geroot, al maakt windows 8 het wel wat lastiger !
  maandag 12 november 2012 @ 22:19:25 #131
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119146280
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Tonkey het volgende:
Held! Kan dit in de topic start? Hier gaan veel mensen (o.a. ik) plezier aan hebben!
Had het niet beter kunnen verwoorden! Topwerk Downstar, dank! _O_

Ben trouwens heel benieuwd of en hoe dit vanaf een mac gaat.
pi_119146635
nu nog een manier vinden om die Chinese rotzooi er af te krijgen :p
pi_119146663
Geen dank jongens..
De volgende die het nieuwe deel start moet dit maar even in de OP gooien ofzo ;)
pi_119146950
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Joerii90 het volgende:
nu nog een manier vinden om die Chinese rotzooi er af te krijgen :p
Dat is normaal piece of cake eens hij geroot is :) Kan je normaal titanium backup installeren, en daarmee naar believen uninstalleren ;) :D
pi_119147298
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dat is normaal piece of cake eens hij geroot is :) Kan je normaal titanium backup installeren, en daarmee naar believen uninstalleren ;) :D
dit idd, gewoon titanium backup installeren ( erg handig programma ook om backups te maken)
en dan deinstall doen en ze zijn foetsie :D

inmiddels ook al gedaan

tip voor mensen die niet willen rooten, of nog geen root zijn(geld voor alle android 4.x.x toestellen..
als je naar apps gaat in settings, en je gaat vervolgens naar all apps ( ff naar links slepen).. dan zie je ook die apps die voor geinstalleerd staan, als je dan vervolgens een voor geïnstalleerde app aanklikt heb je de keuze om deze te verbergen.. zo zal hij dus niet meer draaien op je systeem en zie je hem ook niet meer in je app menu staan ;)
pi_119148008
Pff jammer dat in de sec de sgx531 gpu zit deze is zo verouderd. In mn galaxy s1 zit zelfs de sgx540 :(
Ik wacht denk ik toch maar op de volgende generatie of ga voor de Nexus 4
pi_119148844
Waarom kijk je anders niet naar goedkope quadcore telefoons? Is wel wat duurdere dan die MT6577 toestellen, maar wel beter.

De Nexus 4 pin ik mezelf niet op vast, ik ben geen inwoner van Duitsland en schijnt zo te wezen dat Nexus 4 buiten de playstore flink duurdere zal zijn.

Want nu nemen vele de Nexus 4 in vergelijking met die Chinese quadcores en dan lijkt zo'n Chinese quadcore niet meer zo interessant, maar als de Nexus 4 in Nederland inderdaad veel duurdere zal zijn dan is dat verschil in prijs dus nog groot.

Maar we zullen het zien de komende weken, morgen gaat ie in de Duitse playstore in iedere geval in de verkoop.
  maandag 12 november 2012 @ 23:49:34 #138
97745 Thorical
finding a way
pi_119150906
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Downstar het volgende:
Rooten:

Ik heb mijn Neo aan mijn windows 7 Machine gehangen, vervolgens vond hij enkele drivers maar 1 niet namelijk: NEO INCORPORATED GSM HANDSET..

Deze heb ik middels PDAnet( http://www.chintech.nl/adb-drivers-installeren-via-pdanet/ ) kunnen installeren, hierna zag ik in mijn apparaatbeheer geen enkel apparaat meer met een geeldiehoekje met een ! erin.. goed nieuws dus..

Vervolgens heb ik de laatste versie van het rootscript gepakt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460

hier rechtstreeks linkje:

http://uploaded.net/file/h44f6vni

vervolgens volg deze duidelijke instructie:

mijn device werd gevonden als 12345678ABCDEFG, ik dacht dat dit eerst mogelijk een fout was omdat er niet een uniek serialnr stond, echter is dit voor rooten geen probleem!

Na het intikken van 1 in het cmd scherm, krijg je op je telefoon dus de restore optie..
na het aanklikken van de restore optie, gaat de telefoon een aantal maal rebooten..( naar mijn weten 3 keer)..

na dit rebooten moet je als goed is een Super user app in je telefoon hebben staan en is hij geroot!

Playstore werkend maken:

De playstore werkend maken is afhankelijk van root, je moet dus je telefoon geroot hebben wil je de playstore werkend maken.

Stap 1. Download doormiddel van bijvoorbeeld aptoide of blackmarket alpha de app: ES file explorer.
Deze zullen we later nodig hebben.

Stap 2. Download deze files van dropbox: https://dl.dropbox.com/u/(...)iles/Google_play.rar

Zorg dat je de files uit het mapje Google_Play uitpakt en op je telefoon zet
( doormiddel van bijv hem aan te sluiten met usb kabel aan je pc, en door te kiezen voor de storage optie in je google notification bar) zet de bestanden uit google play map nu in bijvoorbeeld downloads

Stap 3. Start nu op de neo de eerder gedownloade ES file eplorer op, kies voor menu ( rechter knopje) en kies voor Instellingen.. scroll wat naar onder en vink de optie Root explorer aan
zeer waarschijnlijk komt Super user app nu naar voren, en die vraagt op toestemming.
ga hiermee akkoord.

vink vervolgens ook Mount bestand systeem aan.

Stap 4. Navigeer nu naar download ( of de map waarin je de google_Play bestanden hebt gezet) en klik op de menu knop van je telefoon(rechterknop) , Kies handelingen en kies selecteer alles. klik wederom op de menu knop>handelingen en kies voor Kopiereren.

Stap 5. Ga terug doormiddel van de terug button, klik vervolgens links boven aan op het sdkaartje..
je zult nu andere mappen zien zoals, acct en cache en config etc.

zoek hier de map system in op en open deze. Kies vervolgens de map app.
klik hier wederom op de menuknop en kies voor handelingen en kies dan uiteraard voor plakken.

De bestanden zullen nu worden geplakt in de app map.

Stap 6. zoek nu tussen de apps naar google Play-v3.8.17 of iets dergelijks en klik hier op.
nu word er gevraagd om de app te installeren, klik uiteraard op install.

Stap 7. Ga nu uit ES file explorer en start in je app menu de playstore op.. je zult nu worden gevraagd om je account gegevens.. vul deze in en je hebt een werkende Playstore!

snelle tutorial, mogelijk niet heel duidelijk.. maar de meeste zullen dit vast snappen!

Nog geen NS extra etc werkend gekregen, mocht dit later nog lukken zet ik het hier neer!

LETOP: Ik ben niet verandwoordelijk voor het bricken van je telefoon, rooten is dus geheel op eigen risico :P!
Geweldig dat je het zelf geprobeerd heb en dat het gelukt is. Je maakt mij, als spoedig bezitter van een Neo erg blij de mijne is vandaag uit Hongkong vertrokken en het door jou voorgestelde sd kaartje is er morgen al. Bedankt.
pi_119151020
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Thorical het volgende:

[..]

Geweldig dat je het zelf geprobeerd heb en dat het gelukt is. Je maakt mij, als spoedig bezitter van een Neo erg blij de mijne is vandaag uit Hongkong vertrokken en het door jou voorgestelde sd kaartje is er morgen al. Bedankt.
Fijn dat ik je er mee kan helpen :D

mijn sd kaartje komt ook morgen aan, leuk als ze op de website zetten voor half 6 besteld?
vandaag op de post!

en je dan besteld.. en ze vervolgens in de bevestigingsmail sturen, maar niet op zaterdag en zondag :D

dus neem aan dat die van mij ook verzonden is, en hij morgen dus zal komen :D
pi_119151380
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Tsurany het volgende:
Veel gezeik met GPS die soms dacht dat ik in een woonwijk zat terwijl ik op de A27 reed, dan baal je behoorlijk als je daardoor een vitale aanwijzing mist in je navigatie. Toetsenbord dat behoorlijk irritant bezig was, zie mijn eerdere posts op GoT die vanaf mijn telefoon kwamen, dat was geen succes.
Bluetooth wilde niet pairen met mijn auto, erg irritant. Werkte daarna wel maar juist net weer gezeik dat hij opeens Bluetooth uitzette. Scherm reageerde soms erg traag en op totaal andere zaken dan mijn vingers.
Custom ROM wilde niet geflasht worden vanwege een error in buildprop, dat uiteindelijk wel gefixt. Straks nog even een fix flashen en dan hopelijk een wat meer stabiele telefoon. Morgen weer GPS testen en hopen dat het dan beter werkt.
Ik heb nergens last van gehad, heb alle optie's aangezet bij de GPS

En de navigatie werkte prima, google navigatie gebruikt.

Weet iemand toevallig (meer algemenere vraag) hoe je de berichtgeving van Whatsapp kan wijzigen? Ik heb een tijdje een iPhone gehad en wat ik daar echt ideaal aan vond is dat elke berichtje een nieuwe notificatie was op je scherm met de tekst die geschreven was, zonder dat je Whatsapp hoefde te openen. Voordeel is dat mensen dan ook niet altijd zien dat je online bent geweest ;) Bij Android staat er "4 berichten van 2 contacten" als je meerdere berichten binnen hebt gekregen ;(
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_119152676
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet iemand toevallig (meer algemenere vraag) hoe je de berichtgeving van Whatsapp kan wijzigen? Ik heb een tijdje een iPhone gehad en wat ik daar echt ideaal aan vond is dat elke berichtje een nieuwe notificatie was op je scherm met de tekst die geschreven was, zonder dat je Whatsapp hoefde te openen. Voordeel is dat mensen dan ook niet altijd zien dat je online bent geweest ;) Bij Android staat er "4 berichten van 2 contacten" als je meerdere berichten binnen hebt gekregen ;(
kost die A-gps fix nou veel data ofniet? ik heb dat nu uitstaan en doe het alleen met GPS, maar ik heb 1 GB data maandelijks.. dus volgens mij kan die A-GPS best aan om nog sneller een fix te vinden..

Volgens mij staat bij whatsapp ergens bij settings dat je kan kiezen voor melding en dan popup..
volgens mij is dat dan om echt een popup zoals bij de iphone te krijgen..
pi_119153824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

kost die A-gps fix nou veel data ofniet? ik heb dat nu uitstaan en doe het alleen met GPS, maar ik heb 1 GB data maandelijks.. dus volgens mij kan die A-GPS best aan om nog sneller een fix te vinden..

Volgens mij staat bij whatsapp ergens bij settings dat je kan kiezen voor melding en dan popup..
volgens mij is dat dan om echt een popup zoals bij de iphone te krijgen..
Ik heb ook 1gb data en ik let er nooit op eigenlijk, dus ik durf dat niet zo te zeggen. Er staat ook niks bij datagebruik over gps.

Even proberen met die popups :)
pi_119154157
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En wat was de nauwkeurigheid van je GPS?
pi_119154161
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Verwaarloosbaar.
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:16:45 #145
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119154349
Zo, 'Angela' van Mister Tao mailde me terug met wat tracking data nadat ik voor de tweede keer aan de bel heb getrokken. Gisteren zelf nog geprobeerd maar toen werkte het niet.

Pakketje met de Neo zou 1 november al shipped zijn. Blijkt te hebben stilgestaan tot 8 november. Op 9 november naar NL gevlogen, hij is dus al een paar dagen ergens hier.

Zonet naar @postnlwebcare getwitterd voor het omzetten naar een NL's tracking code.

Er zit dus eindelijk schot in! (nu de jiayu g3 van onze LT vrienden nog)
pi_119154356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:45 schreef Tsurany het volgende:

[..]

En wat was de nauwkeurigheid van je GPS?
Me auto bleef keurig volgens navigatie op de juiste weg rijden. Zelfs nog even een andere weg ingeslagen, wat de navigatie niet aangaf (meestal volgt de navigatie auto automatisch de gekozen weg), maar hij corrigeerde meteen. Zeker zulke grote verschillen als jij had heb ik niet gehad, voor mijn idee geen meter verschil. Maar precies meten heb ik nog niet gedaan, alleen via navigatie.
pi_119154401
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:18 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Me auto bleef keurig volgens navigatie op de juiste weg rijden. Zelfs nog even een andere weg ingeslagen, wat de navigatie niet aangaf (meestal volgt de navigatie auto automatisch de gekozen weg), maar hij corrigeerde meteen. Zeker zulke grote verschillen als jij had heb ik niet gehad, voor mijn idee geen meter verschil. Maar precies meten heb ik nog niet gedaan, alleen via navigatie.
Apart, heb nog geen verhalen gehoord waarbij de GPS nauwkeuriger was dan 50 feet dus een meter nauwkeurig is wel heeeel nauwkeurig.
pi_119154422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:24 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Apart, heb nog geen verhalen gehoord waarbij de GPS nauwkeuriger was dan 50 feet dus een meter nauwkeurig is wel heeeel nauwkeurig.
Oow, hoe kan ik dat testen dan, doe je dat gewoon met maps? Mij gaat het erom dat me navigatie maar nauwkeurig weergeeft, naar mijn idee deed hij dat :D
pi_119154433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:46 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Verwaarloosbaar.
Ja hij pakt hem alleen voor de fix ofniet? zal me nog even wat inlezen er over

maar dan zet ik ook die a-gps maar aan, scheelt toch wel een hoop
pi_119154436
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Oow, hoe kan ik dat testen dan, doe je dat gewoon met maps? Mij gaat het erom dat me navigatie maar nauwkeurig weergeeft, naar mijn idee deed hij dat :D
Met GPS Test :)

https://play.google.com/s(...)Nyb3NzLmdwc3Rlc3QiXQ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')