Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dankje, die kende ik nog niet!
"(RC1444***) is being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2012. (Holand)"
Dus zo kun je wel zien wanneer die china verlaten heeft? Is toch al meer dan ik nu kan zien
Dat is erg snel, mooi!quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
3-5 minuten werk met de juiste driverstotaal niet moeilijk..
nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Helemaal geweldig! Tegen die tijd eens vragen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.
Ik weet alleen niet na welke status je dat kan doen.
https://twitter.com/PostNLWebcare
quote:Importeren: verzending, tracking en douane
Soms is het zo simpel, stom van me!quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Zie ook het mooie stukske in de OP
[..]
Er zit een US charger bij, maar dit is enkel naar USB.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef glsf het volgende:
Nog even een paar vragen over de NEO NO2-M:
Kun je die NEO alleen met de charger opladen of ook met een usb kabel aan je PC ?
Er zat toch geen EU adapter bij de US charger ?
Ook nog iets gehoord over het battery "probleem" ?
Nu nog een manier om Nederlands toe te voegen als language en dan is het helemaal super. Enig idee btw?quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
Wow netjes Downstar!quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
ben benieuwd naar de achterkant, heb ook de witte besteld!quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Joerii90 het volgende:
inderdaad, even in de koude staan helpt!
Zal dadelijk een paar foto's maken van mijn Neo, echt een mooie telefoon!
Ik heb gekozen voor de witte versie, maar het is meer parel wit.
Bij mij was er wel een screen protector aanwezig in het doosje, maar geen accessoires (voetje,card reader). Bij mij zit er ook een beschermlaag over het scherm die er moeilijk vanaf te krijgen is!
jammer.quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
playstore leek het ook te doen, want ik kreeg gekgenoeg updates..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"
helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..
Er zit dus schot in de zaak, alleen vandaag geen succes..
ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben
Misschien een idee om die link in de OP te zetten. Zo te horen ben ik niet de enige geweest die er veel plezier van heeft gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
3-5 minuten werk met de juiste driverstotaal niet moeilijk..
nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installerenquote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
playstore leek het ook te doen, want ik kreeg gekgenoeg updates..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"
helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..
Er zit dus schot in de zaak, alleen vandaag geen succes..
ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben
CWM staat er door rooten niet op...quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installeren
sweeet!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
maar misschien kan ik jullie wel blij maken met dit plaatje??:
[ afbeelding ]
playstore werkend op de NEO!
nu nog zien te fixen dat buienradar en nu.nl compatible zijn
later uitleg!!
Mooi!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
Dacht dat Huawei daar een inhouse ontwerp voor gebruikte? Wellicht hebben ze zo maar een 16 core GPU hebben neergezet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.etotalk.com/hu(...)sim-45-hd_p3466.html
Etotalk weet blijkbaar welke GPU er in de Huawei Honor 2 zit, namelijk de GC4000, maar daar rept Huawei helemaal niet over dus vraag me af hoe ze dat dan willen weten.
Same here. Was de eerste die een comment plaatste maar hij staat er nog nietquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef AnimeFan het volgende:
Gizchina weer met hun Uredeal coupons![]()
http://www.gizchina.com/2(...)e-10/#comment-244382
Mijn reactie:
[..]
Your comment is awaiting moderation.
Die van mij heeft er niet gestaan (post er wel regelmatig)quote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Eerdere comment daar word de eerste keer nagekeken, de volgende keer kun je gewoon posten zonder dit.
Maja inderdaad die Gizchina toch, komen ze met kortings code aan voor de Neo N02-M.
Nice! ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
wow zit er ook helemaal niet slecht uit!quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Joerii90 het volgende:
Hier zijjn een paar foto's van de witte versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice ! Nice ! Kan niet wachten tot ik de mijne ontvang. Zal nog even moeten wachten. Is via airmailquote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Downstar het volgende:
Hmm apps als Nu.nl / NS reisplanner extra krijg ik nog niet aan de praat..
ook niet na het verandere van modelnrs en manufacture in buildprop..
de region stond nog op china, die GB ( great brittian gezet) en de lanquage van ZH naar en ( engels)
maar helpt voorlopig niks
Ja dat zijn die gapps die ik bedoelde, maar zonder CWM kan hij die niet flashen voor zover ik weet :s En dan nog gaat dat denk ik niet helpen voor zijn region enzo :squote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?
Ja zover ik weet gebruiken ze inderdaad een eigen ontwerp en zeggen ze dat die GPU 16 cores bevat en snellere dan Tegra 3 is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat Huawei daar een inhouse ontwerp voor gebruikte? Wellicht hebben ze zo maar een 16 core GPU hebben neergezet.
Had het niet beter kunnen verwoorden! Topwerk Downstar, dank!quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Tonkey het volgende:
Held! Kan dit in de topic start? Hier gaan veel mensen (o.a. ik) plezier aan hebben!
Dat is normaal piece of cake eens hij geroot isquote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Joerii90 het volgende:
nu nog een manier vinden om die Chinese rotzooi er af te krijgen :p
dit idd, gewoon titanium backup installeren ( erg handig programma ook om backups te maken)quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Dat is normaal piece of cake eens hij geroot isKan je normaal titanium backup installeren, en daarmee naar believen uninstalleren
![]()
Geweldig dat je het zelf geprobeerd heb en dat het gelukt is. Je maakt mij, als spoedig bezitter van een Neo erg blij de mijne is vandaag uit Hongkong vertrokken en het door jou voorgestelde sd kaartje is er morgen al. Bedankt.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Downstar het volgende:
Rooten:
Ik heb mijn Neo aan mijn windows 7 Machine gehangen, vervolgens vond hij enkele drivers maar 1 niet namelijk: NEO INCORPORATED GSM HANDSET..
Deze heb ik middels PDAnet( http://www.chintech.nl/adb-drivers-installeren-via-pdanet/ ) kunnen installeren, hierna zag ik in mijn apparaatbeheer geen enkel apparaat meer met een geeldiehoekje met een ! erin.. goed nieuws dus..
Vervolgens heb ik de laatste versie van het rootscript gepakt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
hier rechtstreeks linkje:
http://uploaded.net/file/h44f6vni
vervolgens volg deze duidelijke instructie:
Root ICS/JB with Bin4ry's Restore Method: Xperia S/Ion/etc., LG Optimus G, Xperia Tablet & Many More
mijn device werd gevonden als 12345678ABCDEFG, ik dacht dat dit eerst mogelijk een fout was omdat er niet een uniek serialnr stond, echter is dit voor rooten geen probleem!
Na het intikken van 1 in het cmd scherm, krijg je op je telefoon dus de restore optie..
na het aanklikken van de restore optie, gaat de telefoon een aantal maal rebooten..( naar mijn weten 3 keer)..
na dit rebooten moet je als goed is een Super user app in je telefoon hebben staan en is hij geroot!
Playstore werkend maken:
De playstore werkend maken is afhankelijk van root, je moet dus je telefoon geroot hebben wil je de playstore werkend maken.
Stap 1. Download doormiddel van bijvoorbeeld aptoide of blackmarket alpha de app: ES file explorer.
Deze zullen we later nodig hebben.
Stap 2. Download deze files van dropbox: https://dl.dropbox.com/u/(...)iles/Google_play.rar
Zorg dat je de files uit het mapje Google_Play uitpakt en op je telefoon zet
( doormiddel van bijv hem aan te sluiten met usb kabel aan je pc, en door te kiezen voor de storage optie in je google notification bar) zet de bestanden uit google play map nu in bijvoorbeeld downloads
Stap 3. Start nu op de neo de eerder gedownloade ES file eplorer op, kies voor menu ( rechter knopje) en kies voor Instellingen.. scroll wat naar onder en vink de optie Root explorer aan
zeer waarschijnlijk komt Super user app nu naar voren, en die vraagt op toestemming.
ga hiermee akkoord.
vink vervolgens ook Mount bestand systeem aan.
Stap 4. Navigeer nu naar download ( of de map waarin je de google_Play bestanden hebt gezet) en klik op de menu knop van je telefoon(rechterknop) , Kies handelingen en kies selecteer alles. klik wederom op de menu knop>handelingen en kies voor Kopiereren.
Stap 5. Ga terug doormiddel van de terug button, klik vervolgens links boven aan op het sdkaartje..
je zult nu andere mappen zien zoals, acct en cache en config etc.
zoek hier de map system in op en open deze. Kies vervolgens de map app.
klik hier wederom op de menuknop en kies voor handelingen en kies dan uiteraard voor plakken.
De bestanden zullen nu worden geplakt in de app map.
Stap 6. zoek nu tussen de apps naar google Play-v3.8.17 of iets dergelijks en klik hier op.
nu word er gevraagd om de app te installeren, klik uiteraard op install.
Stap 7. Ga nu uit ES file explorer en start in je app menu de playstore op.. je zult nu worden gevraagd om je account gegevens.. vul deze in en je hebt een werkende Playstore!
snelle tutorial, mogelijk niet heel duidelijk.. maar de meeste zullen dit vast snappen!
Nog geen NS extra etc werkend gekregen, mocht dit later nog lukken zet ik het hier neer!
LETOP: Ik ben niet verandwoordelijk voor het bricken van je telefoon, rooten is dus geheel op eigen risico!
Fijn dat ik je er mee kan helpenquote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Thorical het volgende:
[..]
Geweldig dat je het zelf geprobeerd heb en dat het gelukt is. Je maakt mij, als spoedig bezitter van een Neo erg blij de mijne is vandaag uit Hongkong vertrokken en het door jou voorgestelde sd kaartje is er morgen al. Bedankt.
Ik heb nergens last van gehad, heb alle optie's aangezet bij de GPSquote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Tsurany het volgende:
Veel gezeik met GPS die soms dacht dat ik in een woonwijk zat terwijl ik op de A27 reed, dan baal je behoorlijk als je daardoor een vitale aanwijzing mist in je navigatie. Toetsenbord dat behoorlijk irritant bezig was, zie mijn eerdere posts op GoT die vanaf mijn telefoon kwamen, dat was geen succes.
Bluetooth wilde niet pairen met mijn auto, erg irritant. Werkte daarna wel maar juist net weer gezeik dat hij opeens Bluetooth uitzette. Scherm reageerde soms erg traag en op totaal andere zaken dan mijn vingers.
Custom ROM wilde niet geflasht worden vanwege een error in buildprop, dat uiteindelijk wel gefixt. Straks nog even een fix flashen en dan hopelijk een wat meer stabiele telefoon. Morgen weer GPS testen en hopen dat het dan beter werkt.
kost die A-gps fix nou veel data ofniet? ik heb dat nu uitstaan en doe het alleen met GPS, maar ik heb 1 GB data maandelijks.. dus volgens mij kan die A-GPS best aan om nog sneller een fix te vinden..quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, heb alle optie's aangezet bij de GPS
[ afbeelding ]
En de navigatie werkte prima, google navigatie gebruikt.
Weet iemand toevallig (meer algemenere vraag) hoe je de berichtgeving van Whatsapp kan wijzigen? Ik heb een tijdje een iPhone gehad en wat ik daar echt ideaal aan vond is dat elke berichtje een nieuwe notificatie was op je scherm met de tekst die geschreven was, zonder dat je Whatsapp hoefde te openen. Voordeel is dat mensen dan ook niet altijd zien dat je online bent geweestBij Android staat er "4 berichten van 2 contacten" als je meerdere berichten binnen hebt gekregen
Ik heb ook 1gb data en ik let er nooit op eigenlijk, dus ik durf dat niet zo te zeggen. Er staat ook niks bij datagebruik over gps.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
kost die A-gps fix nou veel data ofniet? ik heb dat nu uitstaan en doe het alleen met GPS, maar ik heb 1 GB data maandelijks.. dus volgens mij kan die A-GPS best aan om nog sneller een fix te vinden..
Volgens mij staat bij whatsapp ergens bij settings dat je kan kiezen voor melding en dan popup..
volgens mij is dat dan om echt een popup zoals bij de iphone te krijgen..
En wat was de nauwkeurigheid van je GPS?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, heb alle optie's aangezet bij de GPS
[ afbeelding ]
En de navigatie werkte prima, google navigatie gebruikt.
Verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
kost die A-gps fix nou veel data ofniet? ik heb dat nu uitstaan en doe het alleen met GPS, maar ik heb 1 GB data maandelijks.. dus volgens mij kan die A-GPS best aan om nog sneller een fix te vinden..
Me auto bleef keurig volgens navigatie op de juiste weg rijden. Zelfs nog even een andere weg ingeslagen, wat de navigatie niet aangaf (meestal volgt de navigatie auto automatisch de gekozen weg), maar hij corrigeerde meteen. Zeker zulke grote verschillen als jij had heb ik niet gehad, voor mijn idee geen meter verschil. Maar precies meten heb ik nog niet gedaan, alleen via navigatie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:45 schreef Tsurany het volgende:
[..]
En wat was de nauwkeurigheid van je GPS?
Apart, heb nog geen verhalen gehoord waarbij de GPS nauwkeuriger was dan 50 feet dus een meter nauwkeurig is wel heeeel nauwkeurig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Me auto bleef keurig volgens navigatie op de juiste weg rijden. Zelfs nog even een andere weg ingeslagen, wat de navigatie niet aangaf (meestal volgt de navigatie auto automatisch de gekozen weg), maar hij corrigeerde meteen. Zeker zulke grote verschillen als jij had heb ik niet gehad, voor mijn idee geen meter verschil. Maar precies meten heb ik nog niet gedaan, alleen via navigatie.
Oow, hoe kan ik dat testen dan, doe je dat gewoon met maps? Mij gaat het erom dat me navigatie maar nauwkeurig weergeeft, naar mijn idee deed hij datquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:24 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Apart, heb nog geen verhalen gehoord waarbij de GPS nauwkeuriger was dan 50 feet dus een meter nauwkeurig is wel heeeel nauwkeurig.
Ja hij pakt hem alleen voor de fix ofniet? zal me nog even wat inlezen er overquote:
Met GPS Testquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Oow, hoe kan ik dat testen dan, doe je dat gewoon met maps? Mij gaat het erom dat me navigatie maar nauwkeurig weergeeft, naar mijn idee deed hij dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |