Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dankje, die kende ik nog niet!
"(RC1444***) is being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2012. (Holand)"
Dus zo kun je wel zien wanneer die china verlaten heeft? Is toch al meer dan ik nu kan zien
Dat is erg snel, mooi!quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
3-5 minuten werk met de juiste driverstotaal niet moeilijk..
nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Helemaal geweldig! Tegen die tijd eens vragen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jep, en daarna kan je eventueel PostNL om een Nederlandse trackingcode vragen.
Ik weet alleen niet na welke status je dat kan doen.
https://twitter.com/PostNLWebcare
quote:Importeren: verzending, tracking en douane
Soms is het zo simpel, stom van me!quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Zie ook het mooie stukske in de OP
[..]
Er zit een US charger bij, maar dit is enkel naar USB.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef glsf het volgende:
Nog even een paar vragen over de NEO NO2-M:
Kun je die NEO alleen met de charger opladen of ook met een usb kabel aan je PC ?
Er zat toch geen EU adapter bij de US charger ?
Ook nog iets gehoord over het battery "probleem" ?
Nu nog een manier om Nederlands toe te voegen als language en dan is het helemaal super. Enig idee btw?quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
Wow netjes Downstar!quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
ben benieuwd naar de achterkant, heb ook de witte besteld!quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Joerii90 het volgende:
inderdaad, even in de koude staan helpt!
Zal dadelijk een paar foto's maken van mijn Neo, echt een mooie telefoon!
Ik heb gekozen voor de witte versie, maar het is meer parel wit.
Bij mij was er wel een screen protector aanwezig in het doosje, maar geen accessoires (voetje,card reader). Bij mij zit er ook een beschermlaag over het scherm die er moeilijk vanaf te krijgen is!
jammer.quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
playstore leek het ook te doen, want ik kreeg gekgenoeg updates..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"
helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..
Er zit dus schot in de zaak, alleen vandaag geen succes..
ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben
Misschien een idee om die link in de OP te zetten. Zo te horen ben ik niet de enige geweest die er veel plezier van heeft gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
3-5 minuten werk met de juiste driverstotaal niet moeilijk..
nu nog even zien hoe ik de playstore werkend krijg ..
Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installerenquote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:
Hmmm was inmiddels wat verder gekomen, en kon me ook netjes aanmelden bij google..
playstore leek het ook te doen, want ik kreeg gekgenoeg updates..
echter werkt playstore niet wanneer je hem wil openen.. ik krijg nu wel de melden Unfortunately google play store has stopped"
helaas crashte ook de whatsapp en andere apps.. leek er even op dat ik het niet meer kon herstellen,
maar ik moest naast het verwijderen van de echte bestanden uit de root folder, ook de apps via het menu nog eens verwijderen..
Er zit dus schot in de zaak, alleen vandaag geen succes..
ik wacht nog wel even tot de echte meisters van chinese phones/tablets rooten/playstore adden, Namelijk RobertNL en shiznuts hem binnen hebben
CWM staat er door rooten niet op...quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Heb je nu ook CWM er opstaan door te rooten? Zoja, kan je mss eens proberen die google apps zip die vaak bij roms zit te flashen, ipv de apk van de store gewoon te installeren
sweeet!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
maar misschien kan ik jullie wel blij maken met dit plaatje??:
[ afbeelding ]
playstore werkend op de NEO!
nu nog zien te fixen dat buienradar en nu.nl compatible zijn
later uitleg!!
Mooi!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
Dacht dat Huawei daar een inhouse ontwerp voor gebruikte? Wellicht hebben ze zo maar een 16 core GPU hebben neergezet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.etotalk.com/hu(...)sim-45-hd_p3466.html
Etotalk weet blijkbaar welke GPU er in de Huawei Honor 2 zit, namelijk de GC4000, maar daar rept Huawei helemaal niet over dus vraag me af hoe ze dat dan willen weten.
Same here. Was de eerste die een comment plaatste maar hij staat er nog nietquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef AnimeFan het volgende:
Gizchina weer met hun Uredeal coupons![]()
http://www.gizchina.com/2(...)e-10/#comment-244382
Mijn reactie:
[..]
Your comment is awaiting moderation.
Die van mij heeft er niet gestaan (post er wel regelmatig)quote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Eerdere comment daar word de eerste keer nagekeken, de volgende keer kun je gewoon posten zonder dit.
Maja inderdaad die Gizchina toch, komen ze met kortings code aan voor de Neo N02-M.
Nice! ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
wow zit er ook helemaal niet slecht uit!quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Joerii90 het volgende:
Hier zijjn een paar foto's van de witte versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice ! Nice ! Kan niet wachten tot ik de mijne ontvang. Zal nog even moeten wachten. Is via airmailquote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
later uitleg!!
Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Downstar het volgende:
Hmm apps als Nu.nl / NS reisplanner extra krijg ik nog niet aan de praat..
ook niet na het verandere van modelnrs en manufacture in buildprop..
de region stond nog op china, die GB ( great brittian gezet) en de lanquage van ZH naar en ( engels)
maar helpt voorlopig niks
Ja dat zijn die gapps die ik bedoelde, maar zonder CWM kan hij die niet flashen voor zover ik weet :s En dan nog gaat dat denk ik niet helpen voor zijn region enzo :squote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je dit al gelezen of geprobeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |