welke phone heb je besteld en wanneer?quote:Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef Creqaw het volgende:
Sigh, SingPost nog steeds geen update >_< begin jaloers te worden op iedereen die al telefoons binnekrijgt.
Umi X1 en 26 oktober.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
welke phone heb je besteld en wanneer?
Ik krijg waarschijnlijk eerdaags wel neo screenprotectors binnenquote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef Xenorium het volgende:
THH heb jij trouwens Neo screenprotectors liggen of niet? Of passende Covers en hoesjes enz. Geen zin om zo lang te wachten op zulke rotzooi uit China.
idd probeer het eens buiten, mijne werkte ook niet echt lekker in het begin, nu wel..quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Joerii90 het volgende:
Mijn GPS wil niet werken op mijn Neo, voor de rest prachtig toestel.
Iemand die me kan helpen misschien ?
Awesome, heb je van LT een uitleg gekregen of hoe heb je het nu gedaan?quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
Share, Share ! :pquote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Awesome, heb je van LT een uitleg gekregen of hoe heb je het nu gedaan?
Your comment is awaiting moderation.quote:The NEO N02-M is much and much cheaper at Lightake
http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343
http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344
Uredeal probably raised their price before giving out that coupon .
They’re never as cheap anyway.
Eerdere comment daar word de eerste keer nagekeken, de volgende keer kun je gewoon posten zonder dit.quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef AnimeFan het volgende:
Gizchina weer met hun Uredeal coupons![]()
http://www.gizchina.com/2(...)e-10/#comment-244382
Mijn reactie:
[..]
Your comment is awaiting moderation.
Welke methode heb je gebruikt?quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef Downstar het volgende:
toch maar op eigen houtje gedaan, was wel even spannend.. toch zonde om zoiets te bricken
ik ga nu kijken of de playstore werkend kan krijgen!
zie hierbove, de door jou eerde rgemelde methode..quote:
Heb deze vroeger ook gebruikt om mijn Ainol tablet te rootenquote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
zie hierbove, de door jou eerde rgemelde methode..
door die pda ding kwam ik dus aan de juiste drivers
Heb je de play store ook al aan de praat en kun je de diverse apps nu wel installeren ?quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ga ik zo even na kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 19:25 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je de play store ook al aan de praat en kun je de diverse apps nu wel installeren ?
Komt 'ie ook lekker op tijd mee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef AnimeFan het volgende:
Gizchina weer met hun Uredeal coupons![]()
http://www.gizchina.com/2(...)e-10/#comment-244382
Mijn reactie:
[..]
Your comment is awaiting moderation.
Nicey picey. Laat maar weten hoe je build.prop is en hoe Play werkt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Super! Ben je er lang mee bezig geweest, en was het moeilijk verder?quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
Oke jongens...
goed nieuws!!!
de neo is geroot hoor!
Is ie al uit China dan?quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Super! Ben je er lang mee bezig geweest, en was het moeilijk verder?
Ik heb er namelijk zeer weinig verstand van...
Dit van mij is per vrijdag verzonden, krijg je wel heel mooi een track code bij (gewoon gratis verzending) alleen werkt dat in NL helemaal niet xD
Dankje, die kende ik nog niet!quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is ie al uit China dan?
Probeer 'm eens op www.sao.cn
3-5 minuten werk met de juiste driversquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Super! Ben je er lang mee bezig geweest, en was het moeilijk verder?
Ik heb er namelijk zeer weinig verstand van...
Dit van mij is per vrijdag verzonden, krijg je wel heel mooi een track code bij (gewoon gratis verzending) alleen werkt dat in NL helemaal niet xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |