Zij posten vaak in Nieuws topic. Ook Suko zie ik nooit!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef aloa het volgende:
Weet iemand toevallig iets over kahaarin? Nooit meer gezien hier.
Ik kon wel regelmatig om hem lachen:)quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is alweer een paar jaartjes weg, godzijdank. Die knakker was slecht voor mijn bloeddruk.
De angel-joy (met ander streepje) is gisteren nog online geweest, of bedoel je die niet?quote:
Die zat (?zit?) hier onder een andere username. Kan hem zo snel even niet voor de geest halen.quote:
Oh okay, want zij postte ook regelmatig foto's. Dat doet ze dan niet onder die nieuwe account denk ik, dan had ik haar wel herkend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die zat (?zit?) hier onder een andere username. Kan hem zo snel even niet voor de geest halen.
Dat is nu vault-boy.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Lilou het volgende:
Waar is Ferrynl gebleven?
Hij had altijd zoveel ideeėn over welke opleidingen hij wou volgen.
Dat deed ze met die nieuwe account wel minder, maar nog wel af en toe. Stonden geloof ik ook gewoon in haar fobo. Het was wel weer iets met een S.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay, want zij postte ook regelmatig foto's. Dat doet ze dan niet onder die nieuwe account denk ik, dan had ik haar wel herkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |