PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebtquote:Op zondag 11 november 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Maak mij een leuk team. 100k te besteden.
Mijn dank is groot.
Ff haar zoeken op instagram. fap fapquote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Heeft iemand die krasotav nog getwittert?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebt
gr gr henk
Minder drinkenquote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebt
gr gr henk
O het is zo eentjetwitter:krasotav twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 14:16:00Twilight is my favourite love story ✨ reageer retweet
Zo zijn ze allemaal tegenwoordigquote:Op zondag 11 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
O het is zo eentjetwitter:krasotav twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 14:16:00Twilight is my favourite love story ✨ reageer retweet
Van die profielfoto word je toch spontaan verdrietig...quote:Op zondag 11 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Prima geefbaarquote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van die profielfoto word je toch spontaan verdrietig...
Mijne ookquote:Op zondag 11 november 2012 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo me Paccee team is bijna klaar!
Morgenochtend tijd om wraak te gaan nemen mwoehaha
quote:
Sneller dan mijquote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje smerig maar dat mag wel na wat ik vandaag allemaal ben tegen gekomen
GJE, wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneller dan mij
Ik heb Eto'o, Emenike en Welliton voorin
Ook aardig snel toch!quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneller dan mij
Ik heb Eto'o, Emenike en Welliton voorin
Bale verdedigd goed mee bij mijquote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
Wie weet er nog een paar LM / RM van het type Lulic of Maggio?
Is goedquote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook aardig snel toch!
Morgen als ik thuis ben even potje?
Pace vs Pace?
Als jij ook niet levenloos bentquote:Op zondag 11 november 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed
@Mathijs, geslapen, gegeten, fifa gedaan. Mag wel na zo'n kutweek school
Ik scoorde meer met Thomas Muller dan met Reus, maar vond beiden niet fijn (al was het hele team het gewoon niet).quote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Raar dat ik meer scoor met Gomez dan Reus
Dan crasht de marktquote:Op zondag 11 november 2012 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Ronaldo gaat in de spits spelen morgen.Als die er even 3 in schiet krijgen we een onbetaalbare IF Ronaldo ST
Is natuurlijk ook weer zo. Zo jammer eigenlijk 3-5-2 met Ronaldo en Messi voorin en beide 9 CHEM zou wel ongelovelijk dodelijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 01:21 schreef DutchSL het volgende:
Niet dat een gewone IF Ronaldo op LW betaalbaar zou zijn
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Hoi![]()
Afgelopen 15 topics gemist. Hier nog iets bijzonders?
Ik gok op 2 mislukte pricefixes, wat gezeik op GJE, een paar kutteams, een vdm troll en 3 ons jong belegen.quote:
Geen idee, ik was ook wegquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 2 mislukte pricefixes, wat gezeik op GJE, een paar kutteams, een vdm troll en 3 ons jong belegen.
Link?quote:Op zondag 11 november 2012 02:05 schreef DutchSL het volgende:
Verder heb je gemist o.a. de ex-klasgenoot van iemand die in de playboy stond en seks op het fietspad had ofzo.
Foto's zijn wegquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef leoon. het volgende:
* leoon. lololololololol oude klasgenoot in de playboy van november!!
picsquote:Op zondag 11 november 2012 02:05 schreef DutchSL het volgende:
Verder heb je gemist o.a. de ex-klasgenoot van iemand die in de playboy stond en seks op het fietspad had ofzo.
Ze staan in de playboy van november, dus sowieso niet weg, maar niet meer in het topicquote:Op zondag 11 november 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pics
Dingen zijn nooit weg als ze ooit op internet hebben gestaan
twitter:lancearmstrong twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 21:33:39Back in Austin and just layin' around... http://t.co/s8TjKn94 reageer retweet
ZEKER WELquote:Op zondag 11 november 2012 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme is het hier gezllig of niet
meer haters be hatingquote:Op zondag 11 november 2012 02:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]twitter:lancearmstrong twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 21:33:39Back in Austin and just layin' around... http://t.co/s8TjKn94 reageer retweet
![]()
Ik mag hem niet, maar dit is wel "like a boss".
NIET DOEN, JE MOET WEL CHILLEREREN TOCH? SLAPEN MET JE OGEN OP NET ALS JE BOI GANDALFquote:Op zondag 11 november 2012 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
IK GOOI M'N KUSSEN IN DE PRULLENBAK IK GA NOOIT MEER SLAPENNNNNNNNNNNNNNNN
Lekkere beat, maar kuttekstenquote:Op zondag 11 november 2012 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
IK GOOI M'N KUSSEN IN DE PRULLENBAK IK GA NOOIT MEER SLAPENNNNNNNNNNNNNNNN
ziek hadr e nhet boeit geen fuck als je bier op hetbtquote:Op zondag 11 november 2012 02:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekkere beat, maar kutteksten
hadr? HADR BARI, was da voor ne zemmel jonge hij mot met zn pote van estelle afblijve!quote:Op zondag 11 november 2012 02:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ziek hadr e nhet boeit geen fuck als je bier op hetbt
quote:Op zondag 11 november 2012 08:29 schreef Toefjes het volgende:
Het was een mooi feest. Tijd om te slapen
tv slot?quote:Op zondag 11 november 2012 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
nou toch de eerste 5 minuten van match of the day kunnen zien
[..]
nah, vanuit bed kijken en als ze dan met een samenvatting beginnen van een wedstrijd die je al gezien hebt..quote:
Volgens mij word bijna iedereen daaraan verhuurd.quote:Op zondag 11 november 2012 10:46 schreef Compliment het volgende:
Zit nu bij Dagenham.Championship league 2
Er is een of andere grap met die speler maar wat de grap is weet ik niet.quote:Op zondag 11 november 2012 11:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Die Fjoluson kost echt 8k. Maar waarom? Hij heeft niks speciaals.
Je moet proberen groene formaties, posities en linkjes te krijgen. Probeer bijvoorbeeld allemaal eredivisie spelers of allemaal engelsen. Kijk ook niet alleen naar de rating maar naar bepaalde eigenschappen (zoals pace, passing).quote:Op zondag 11 november 2012 11:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook met Ultimate Team begonnen. Heb al best wel een goed brons team. Alleen kan ik er niet echt goed mee winnen. De spelers van andere mensen zijn allemaal toch sneller ofzo
Al mijn spelers zijn best wel snel. Maar die van anderen lijken sneller. Wat is dan het voordeel van linkjes te krijgen?quote:Op zondag 11 november 2012 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is een of andere grap met die speler maar wat de grap is weet ik niet.
[..]
Je moet proberen groene formaties, posities en linkjes te krijgen. Probeer bijvoorbeeld allemaal eredivisie spelers of allemaal engelsen. Kijk ook niet alleen naar de rating maar naar bepaalde eigenschappen (zoals pace, passing).
In-game stats boosts, door spelers op 9 chem te hebben zijn ze in het spel beter. Je team zal veel beter spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al mijn spelers zijn best wel snel. Maar die van anderen lijken sneller. Wat is dan het voordeel van linkjes te krijgen?
Matige spelers voor die prijs kan je ook een bundesliga/serie A/ligue 1/bpl team maken met betere stats, ook al heb je niet de toppers.quote:Op zondag 11 november 2012 12:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil een goedkope 2e squad waar ik ook gewoon wedstrijden mee kan winnen.
Wat raden jullie mij aan? Eredivisie is erg goedkoop toch?
Oke een trollquote:Op zondag 11 november 2012 12:16 schreef Zhano het volgende:
Welke gebruiken jullie om je team te maken, die futwiz of futhead? En als je het dan gemaakt hebt moet je het dan meteen kopen? Want ik heb maar 560.000 coins.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke een troll
Ik kreeg ook een volledig silver pack als daily gift, maar de shiny was Balboa
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#foigiwCsuGR:360quote:Op zondag 11 november 2012 12:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil een goedkope 2e squad waar ik ook gewoon wedstrijden mee kan winnen.
Wat raden jullie mij aan? Eredivisie is erg goedkoop toch?
Ik had zo'n zwarte Messi gekregen in het begin. Die heb ik verkocht voor 600.000 munten en toen heb ik mijn team gekocht.quote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je snapt er niets van maar hebt wel 560k.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had zo'n zwarte Messi gekregen in het begin. Die heb ik verkocht voor 600.000 munten en toen heb ik mijn team gekocht.
[..]
Ik had zo'n zwarte Messi gekregen in het begin. Die heb ik verkocht voor 600.000 munten en toen heb ik mijn team gekocht.
[..]
Het is gewoon een troll van een groep die iedereen wil laten geloven dat hij bijzonder isquote:Op zondag 11 november 2012 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Fjoluson zo duur is.. hij heeft niks bijzonders
Kunnen wij ook doenquote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is gewoon een troll van een groep die iedereen wil laten geloven dat hij bijzonder is
Lelijk gespoten ook nogquote:Op zondag 11 november 2012 12:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Balotelli heeft zijn witte auto laten omspuiten zodat die minder opvalt.
Inderdaad, alsof een amateur even op zondag bezig geweest is.quote:
Fixedquote:Op zondag 11 november 2012 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Watt, ik krijg nu Watt in een pack. 4 dagen te laat
haha, leuke woordgrap Stefanquote:Op zondag 11 november 2012 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat, ik krijg nu Watt in een pack. 4 dagen te laat
Iddquote:
Welke balhaar ben jij nu weerquote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Astu:
http://www.gelredome.nl/e(...)-fc-twente/info.html
Hoezo meer verliezen?quote:Op zondag 11 november 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
Mijn 5atb team maar verkocht, dan maar wat vaker verliezen.
Met 5 atb kan je niet verliezen of je moet slecht zijn. Ik haal er geen spelplezier uit en speel liever met een team dat wel leuk speelt ook al verlies ik ermee.quote:
Volgens mij je vader vroeger als kindquote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het internet heeft mij aangetast
Pics?quote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat paceteam dat ik gemaakt heb is ook echt goed
goed verhaal, vertel alsjeblieft meer.quote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het internet heeft mij aangetast
Het is beter dat je chillt vandaag Gerrit.quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
goed verhaal, vertel alsjeblieft meer.
Eto'o - Emenikequote:
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een silver team kan maken voor ongeveer 100k. Doe eens gek
Wie is xx?quote:Op zondag 11 november 2012 13:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eto'o - Emenike
------Welliton
Sako-Xx-Diarra-McGeady
Sakho-Mangala-Kaboul
Helton
Vergetenquote:
Hard pakkie gehadquote:
We moeten weer eens clubben binnekort, iedereen is doodquote:
Merk het.quote:Op zondag 11 november 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We moeten weer eens clubben binnekort, iedereen is dood
Neuh maakt niet. Beetje hybrid mag welquote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
Voorkeur voor spelers/leagues/nations?
quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een silver team kan maken voor ongeveer 100k. Doe eens gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van die?![]()
Dat is hetzelfde als oranje die met 2 controleurs speelt tegen andorraquote:kom op man, Enoh stel je toch niet op in zo'n wedstrijd
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als oranje die met 2 controleurs speelt tegen andorrakom op man, Enoh stel je toch niet op in zo'n wedstrijd
![]()
Omdat je nu met 10 man speelt.quote:RvP; Feyenoord
Hoezo is dat hetzelfde? Een nummer 10, een CDM en nog een mega aanvallende speler..het is zeker ook belachelijk dat er een keeper is opgesteld?quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als oranje die met 2 controleurs speelt tegen andorrakom op man, Enoh stel je toch niet op in zo'n wedstrijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca![]()
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Enoh viel gewoon goed in tegen Man City hoor, hij heeft geen 1 foute pass gegeven en dat is voor zijn doen best knap.![]()
Iemand hier die Assasin's Creed heeft gespeeld? Is het echt nodig om Assasin's Creed 2 te spelen vóór Brotherhood of niet?Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mis je vast een stukje verhaal, maar daar had ik geen last van. Kwam er wel goed in.quote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand hier die Assasin's Creed heeft gespeeld? Is het echt nodig om Assasin's Creed 2 te spelen vóór Brotherhood of niet?Feyenoord Rotterdam![]()
Als het een tof spel is, waarom zou je hem dan willen skippen..quote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand hier die Assasin's Creed heeft gespeeld? Is het echt nodig om Assasin's Creed 2 te spelen vóór Brotherhood of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Revelations kan je wel missenquote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand hier die Assasin's Creed heeft gespeeld? Is het echt nodig om Assasin's Creed 2 te spelen vóór Brotherhood of niet?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ben trouwens paar maanden geleden begonnen mett Assasins Creed I , volgens mij moet dat juist een leuk deel zijn maar ik kom niet echt in. Ben ook nog maar bij het begin. Wordt het spel ''leuker'' als je verder in de game bent?![]()
Assasins Creed I is echt saai.quote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef zerokil het volgende:
Ben trouwens paar maanden geleden begonnen mett Assasins Creed I , volgens mij moet dat juist een leuk deel zijn maar ik kom niet echt in. Ben ook nog maar bij het begin. Wordt het spel ''leuker'' als je verder in de game bent?
Feyenoord Rotterdam![]()
Is toch nodig voor chemistryquote:Bovendien vallen beide niet tegen
Hala Madrid !
quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 3e ziet er wel nice uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van die?![]()
Luiz is echt pauperslecht.quote:gewoon CM Oscarquote:Op zondag 11 november 2012 13:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is toch nodig voor chemistryBovendien vallen beide niet tegen
kan je ook nog goede verdedigers opstellen
![]()
![]()
Gooi coins dan, Rijst heeft je toch zijn team gegundquote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Luiz is echt pauperslecht.
[..]
gewoon CM Oscarkan je ook nog goede verdedigers opstellen
Hala Madrid !
quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gooi coins dan, Rijst heeft je toch zijn team gegund![]()
![]()
Mensen die haten op Luiz
RvP; Feyenoord
Sterker nog. Ik had een silver PLAYER packquote:Op zondag 11 november 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik had een normale silver pack als daily gift
dacht dat er alleen mini packs waren..![]()
![]()
Ik ben zo kapot.Vannacht weer veel te veel getankt en vanmorgen om 11:00 een wedstrijd gespeeld. 90' minuten lang CM gestaan en echt het snot voor m'n ogen gelopen. Stap net uit de auto en er schiet kramp in beide benen.
/dagboekhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deel 2 scheen juist het leuke deel te zijn volgens mij.quote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef zerokil het volgende:
Ben trouwens paar maanden geleden begonnen mett Assasins Creed I , volgens mij moet dat juist een leuk deel zijn maar ik kom niet echt in. Ben ook nog maar bij het begin. Wordt het spel ''leuker'' als je verder in de game bent?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol neequote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gooi coins dan, Rijst heeft je toch zijn team gegund![]()
![]()
Ga eens aan je bierbuikje en conditie werken dan, mietje.quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben zo kapot.Vannacht weer veel te veel getankt en vanmorgen om 11:00 een wedstrijd gespeeld. 90' minuten lang CM gestaan en echt het snot voor m'n ogen gelopen. Stap net uit de auto en er schiet kramp in beide benen.
/dagboekFeyenoord Rotterdam![]()
Mooi verhaal, wel wat lang. Volgende keer wat minder.quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
/dagboek
Groetjes de film van ome willem.RvP; Feyenoord
Mila Kunis is lief.quote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Zhano het volgende:
Is de film "Ted" een beetje het aangluren waard of wat?![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/1072129/#
Heeft iemand van jullie nog wat tips voor mijn team?
Ik vind de keeper wat matig en zit ook wat met Santana in mijn maag.
Echter met een Subotic of Hummels heeft Dede geen 9 chem meer.![]()
Wat een kut wedstrijd tussen vitesse en twente.RvP; Feyenoord
En daar is ons Ted weer!quote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef DorperTed het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1072129/#
Heeft iemand van jullie nog wat tips voor mijn team?
Ik vind de keeper wat matig en zit ook wat met Santana in mijn maag.
Echter met een Subotic of Hummels heeft Dede geen 9 chem meer.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Bitch dan niet niggaquote:Hala Madrid !
Stoner romkom.quote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Zhano het volgende:
Is de film "Ted" een beetje het aangluren waard of wat?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik geef alleen mijn mening manquote:als ik mijn kutteam hier post en jij zegt dat ik Benzema moet halen, ga ik toch ook niet vragen om coins
![]()
Ik ben een gespierde spijker.quote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ga eens aan je bierbuikje en conditie werken dan, mietje.1.90 en 35kg ofzo.
Conditie heb ik niet meer. De afgelopen 3 jaar misschien 20x getraind en moet het dan hebben van 2 potjes voetbal per week.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vond hem tof ja. Als je Family Guy kan waarderen dan zal dat bij deze film ook wel zijnquote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Zhano het volgende:
Is de film "Ted" een beetje het aangluren waard of wat?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op zondag voetballen trouwens.quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde spijker.1.90 en 35kg ofzo.
Conditie heb ik niet meer. De afgelopen 3 jaar misschien 20x getraind en moet het dan hebben van 2 potjes voetbal per week.
Feyenoord Rotterdam![]()
JA IK BEN TOG GEEN GRISTENquote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op zondag voetballen trouwens.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hallo,quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde spijker.1.90 en 35kg ofzo.
Bedankt voor je reactie. Laat die de volgende keer maar weg.
Mvg de reacteur.
Dit bericht is automatisch gegenereerd.RvP; Feyenoord
Ik wel en ik deed het vorig jaar, veelvuldig gestraft door een alcoholvergiftig op het veld door de here jezus.quote:RvP; Feyenoord
Pricefix news: Benteke op de xbox 360. Die van mij voor 29k verkocht, hij gaat normaal voor 18k
Dus verkopen die Benteke![]()
![]()
5atb mensen hebben geen recht van spreken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is alleen snel, meer niet. Brede Hangeland is veel beter
Hoe was skyfall?PSN: Duuc-nl![]()
Maar Cabral zelluf vindt van nietquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef bombmannl het volgende:
Haha die Cabral is echt fucking slecht![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Je onderbouwt je mening anders behoorlijk pauper, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Gewoon Fabio en Luiz , prima verdedigersquote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geef alleen mijn mening manals ik mijn kutteam hier post en jij zegt dat ik Benzema moet halen, ga ik toch ook niet vragen om coins
Hala Madrid !
*redacteur.quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Laat die de volgende keer maar weg.
Mvg de reacteur.
Dit bericht is automatisch gegenereerd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, ik reageer dus ben een reacteurquote:RvP; Feyenoord
ik gebruikte Luiz in een 3atb en IF Hangeland ookquote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
5atb mensen hebben geen recht van spreken.
Hoe was skyfall?
Skyfall was tofhet zal wel aan mij liggen, maar bij mij maakte Luiz fout op foutquote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je onderbouwt je mening anders behoorlijk pauper, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Gewoon Fabio en Luiz , prima verdedigers![]()
Wat is er zo bijzonder aan hem dan dat hij zoveel moet kostenquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
Pricefix news: Benteke op de xbox 360. Die van mij voor 29k verkocht, hij gaat normaal voor 18k
Dus verkopen die Benteke![]()
![]()
Hangeland is best nice. Alleen kwam ie bij mij erg vaak in het middenveld, terwijl ik dat juist niet wil van mn CCB.quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik gebruikte Luiz in een 3atb en IF Hangeland ook
Skyfall was tof
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar bij mij maakte Luiz fout op fout![]()
Echt een beest en met 80 pace is hij snel voor zo'n tank. 87 strength icm 1.92m + 72 jumping en 77 headingquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan dat hij zoveel moet kosten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is niet bijzonder. Hij is 15k waard en wordt bijna elk weekend door iemand gepricefixed die dan niet door heeft dat dat geen zin heeftquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan dat hij zoveel moet kosten![]()
![]()
Hij is wel fijn hoor. En als je een cross abuser bent is het heaven.quote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is niet bijzonder. Hij is 15k waard en wordt bijna elk weekend door iemand gepricefixed die dan niet door heeft dat dat geen zin heeftAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan nog is hij zo duur omdat hij in de BPL speelt. 2* is nou niet echt geweldig ofzo.quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een beest en met 80 pace is hij snel voor zo'n tank. 87 strength icm 1.92m + 72 jumping en 77 heading![]()
Ja dan misschien wel, maar ik speelde met hem in 352 naast Lukaku en toen bakte hij er weinig van. Bracht ik Mayuka erin voor hem en die scoorde in 4 min 2 keer. Denk dat Lukaku/Benteke dezelfde types zijn en daarom niet zo goed werken. Lukaku valt me ook tegen, hij blijft altijd buiten de 16 hangen ipv dat hij in de 16 op een cross gaat wachtenquote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel fijn hoor. En als je een cross abuser bent is het heaven.![]()
![]()
Hij is ook zwaar overpriced ja, maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed isquote:Op zondag 11 november 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog is hij zo duur omdat hij in de BPL speelt. 2* is nou niet echt geweldig ofzo.
En veel EPL mannetjes zijn cross abusers en dan is zo iemand ideaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dan misschien wel, maar ik speelde met hem in 352 naast Lukaku en toen bakte hij er weinig van. Bracht ik Mayuka erin voor hem en die scoorde in 4 min 2 keer. Denk dat Lukaku/Benteke dezelfde types zijn en daarom niet zo goed werken. Lukaku valt me ook tegen, hij blijft altijd buiten de 16 hangen ipv dat hij in de 16 op een cross gaat wachten
Bij mij is Benteke echt koning clutch. Frommelt echt de meest bizarre ballen binnen, wint veel duels en staat altijd op de goede plek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna alle goede BPL silvers zijn overpricedquote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook zwaar overpriced ja, maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed is
En veel EPL mannetjes zijn cross abusers en dan is zo iemand ideaal.Hoe kan Lukaku eigenlijk 74 heading hebben met 70 jumping en 68 heading accuracy?
![]()
![]()
hoge strengthquote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle goede BPL silvers zijn overpricedHoe kan Lukaku eigenlijk 74 heading hebben met 70 jumping en 68 heading accuracy?
![]()
Strength is ook een factor toch? Of is dat alleen bij defending?quote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle goede BPL silvers zijn overpricedHoe kan Lukaku eigenlijk 74 heading hebben met 70 jumping en 68 heading accuracy?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Strength en agression tellen ook meequote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Moisander is vandaag ziek en dus gaat Dijks linksback spelen en Blind centraal.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
GMTAquote:![]()
.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Twente komt ook eens uit de defensieve stellingen
RvP; Feyenoord
Jullie spelen tegen PEC manHet maakt echt geen drol uit wie er in de verdediging staat.
Feyenoord Rotterdam![]()
En enoh speelt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie spelen tegen PEC manHet maakt echt geen drol uit wie er in de verdediging staat.
No worries about a thing toch?RvP; Feyenoord
Regel 1: Nooit je tegenstander onderschatten.quote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Die speelt 1x slecht en zit dan meteen niet meer bij de selectie maar sommige spelers spelen heel vaak slecht en die blijven erin staan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef Reemi het volgende:
[..]Als Denswil nou gewoon bij de selectie zat..
![]()
Denswil zit ook bij de selectiequote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef Reemi het volgende:
[..]Als Denswil nou gewoon bij de selectie zat..
![]()
Ja ik probeer ze nog even, maar heb jij geen probleem dat Lukaku wat achterin blijft hangen?quote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is Benteke echt koning clutch. Frommelt echt de meest bizarre ballen binnen, wint veel duels en staat altijd op de goede plek![]()
Niet echt eigenlijk. En anders duikt Agbonlahor het gat wel in bij mij. Die staat op CAMquote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik probeer ze nog even, maar heb jij geen probleem dat Lukaku wat achterin blijft hangen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel 4-3-3 maar kan een speler niet betalen in 4-3-3 formatie maar wel in andere formaties. Bij welke formaties krijg ik wel nog chem? (Dus dat de opstelling oranje is)![]()
Hangt van zijn positie afquote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik speel 4-3-3 maar kan een speler niet betalen in 4-3-3 formatie maar wel in andere formaties. Bij welke formaties krijg ik wel nog chem? (Dus dat de opstelling oranje is)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
LB?
Zou dan alles met 4 achterin hem chem geven?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme wat een goal van Pelle. Na 20 seconden alRvP; Feyenoord
Pelle
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Pelle is fucking goed, AZ had hem nooit moeten laten gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de fuck is Guidetti
RvP; Feyenoord
Een Max wou via marktplaats mijn coins kopen en doet zich voor als een n00b. Hij wil dat ik eerst 50k stuur en dat hij geld stuurt en dan de rest van de coins. Ik antwoord dat ik hem wel eerst 5,000 stuur en dan het geld wil. Dat vind hij ok dus ik koop zijn speler voor 5k. Vervolgens stuurt meneer dit:
Opgelicht voor 5k![]()
![]()
Malki
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nederlanders die stelenquote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Een Max wou via marktplaats mijn coins kopen en doet zich voor als een n00b. Hij wil dat ik eerst 50k stuur en dat hij geld stuurt en dan de rest van de coins. Ik antwoord dat ik hem wel eerst 5,000 stuur en dan het geld wil. Dat vind hij ok dus ik koop zijn speler voor 5k. Vervolgens stuurt meneer dit: [ afbeelding ]
Opgelicht voor 5k
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoe triest zijn sommige mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Een Max wou via marktplaats mijn coins kopen en doet zich voor als een n00b. Hij wil dat ik eerst 50k stuur en dat hij geld stuurt en dan de rest van de coins. Ik antwoord dat ik hem wel eerst 5,000 stuur en dan het geld wil. Dat vind hij ok dus ik koop zijn speler voor 5k. Vervolgens stuurt meneer dit: [ afbeelding ]
Opgelicht voor 5k![]()
Opgelicht worden door een allochtoon die zich voordoet als Nederlander.quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Max is gewoon een schuilnaam, als hij Ozz zou heten zou niemand erin trappen.![]()
Maar ach je kan zeggen wat je wil, maar ik heb hier van meerdere mensen coins gekocht zonder rare fratsen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
huh maar jij zit hier toch nog niet zo langquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Opgelicht worden door een allochtoon die zich voordoet als Nederlander.![]()
Maar ach je kan zeggen wat je wil, maar ik heb hier van meerdere mensen coins gekocht zonder rare fratsen.![]()
![]()
![]()
Gewoon nooit coins geven zonder dat het geld binnen is, als ze niet willen 10 anderen die het wel doen.![]()
Lekker fappen op haar nek en achterhoofdquote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
Ik sta met haar op de fotooooooooooo
[ afbeelding ]![]()
Worth itquote:Op zondag 11 november 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker fappen op haar nek en achterhoofd![]()
Ze is wel geilquote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]Je mocht wel wat vrolijker kijken.quote:![]()
150-200k ofzo? Vorig jaar had ik die SIF McAuley die was als Noord-Ier al 100k.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die ga ik dan kopen, wordt wel een duur grapje![]()
Gaat lekker bij Ajax..Babel zo te zien schouder uit de kom, spierblessure Alderweireld en vlak voor de aftrap was Moisander ook te ziek om te spelen..oudste verdediger nu 22 jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is zeker mogelijk, hij heeft pace en is lang en nu al 74 dus dan wordt hij echt ziekquote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
150-200k ofzo? Vorig jaar had ik die SIF McAuley die was als Noord-Ier al 100k.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: