PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebtquote:Op zondag 11 november 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Maak mij een leuk team. 100k te besteden.
Mijn dank is groot.
Ff haar zoeken op instagram. fap fapquote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Heeft iemand die krasotav nog getwittert?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebt
gr gr henk
Minder drinkenquote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Koop voor die 100k dan gewoon fifa punten en open tien duizend packs of zo wel zonde hoor daar kan je wel iets leukers meedoen 100k koop een huis of zo maar goed als jij het te besteden hebt
gr gr henk
O het is zo eentjetwitter:krasotav twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 14:16:00Twilight is my favourite love story ✨ reageer retweet
Zo zijn ze allemaal tegenwoordigquote:Op zondag 11 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
O het is zo eentjetwitter:krasotav twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 14:16:00Twilight is my favourite love story ✨ reageer retweet
Van die profielfoto word je toch spontaan verdrietig...quote:Op zondag 11 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Prima geefbaarquote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van die profielfoto word je toch spontaan verdrietig...
Mijne ookquote:Op zondag 11 november 2012 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo me Paccee team is bijna klaar!
Morgenochtend tijd om wraak te gaan nemen mwoehaha
quote:
Sneller dan mijquote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje smerig maar dat mag wel na wat ik vandaag allemaal ben tegen gekomen
GJE, wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneller dan mij
Ik heb Eto'o, Emenike en Welliton voorin
Ook aardig snel toch!quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneller dan mij
Ik heb Eto'o, Emenike en Welliton voorin
Bale verdedigd goed mee bij mijquote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
Wie weet er nog een paar LM / RM van het type Lulic of Maggio?
Is goedquote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook aardig snel toch!
Morgen als ik thuis ben even potje?
Pace vs Pace?
Als jij ook niet levenloos bentquote:Op zondag 11 november 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed
@Mathijs, geslapen, gegeten, fifa gedaan. Mag wel na zo'n kutweek school
Ik scoorde meer met Thomas Muller dan met Reus, maar vond beiden niet fijn (al was het hele team het gewoon niet).quote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Raar dat ik meer scoor met Gomez dan Reus
Dan crasht de marktquote:Op zondag 11 november 2012 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Ronaldo gaat in de spits spelen morgen.Als die er even 3 in schiet krijgen we een onbetaalbare IF Ronaldo ST
Is natuurlijk ook weer zo. Zo jammer eigenlijk 3-5-2 met Ronaldo en Messi voorin en beide 9 CHEM zou wel ongelovelijk dodelijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 01:21 schreef DutchSL het volgende:
Niet dat een gewone IF Ronaldo op LW betaalbaar zou zijn
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Hoi![]()
Afgelopen 15 topics gemist. Hier nog iets bijzonders?
Ik gok op 2 mislukte pricefixes, wat gezeik op GJE, een paar kutteams, een vdm troll en 3 ons jong belegen.quote:
Geen idee, ik was ook wegquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 2 mislukte pricefixes, wat gezeik op GJE, een paar kutteams, een vdm troll en 3 ons jong belegen.
Link?quote:Op zondag 11 november 2012 02:05 schreef DutchSL het volgende:
Verder heb je gemist o.a. de ex-klasgenoot van iemand die in de playboy stond en seks op het fietspad had ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |