PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Wat? Ik snap geen reet van je zinquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef Reemi het volgende:
Nee Richie. Het programma deinstalleerd niet alles en elk USB-apparaat niet meer zijn eigen drivers, maar die van die PS3 controller gaat zoeken. Ook na deinstallatie dus.
#yoloquote:
Mag ik je eerste team eens zien?quote:
haha ja dat mag, maar ga toch geen 200k uitgeven voor een silvere, echt no way.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik je eerste team eens zien?
Is geen 200K. 198Kquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ja dat mag, maar ga toch geen 200k uitgeven voor een silvere, echt no way.
Er zijn genoeg dure non-shiny silvers die meer waard zijn dan non-shiny golds maar die kreeg je vast niet dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef DannyDeko het volgende:
Win je divisie 1, krijg je 3 non shiney ZILVEREN spelers in je pakje![]()
![]()
Ik ook een beetje moe. Maar dat is straks voorbij. Jij toch ook party?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu al slaap, terwijl ik zo richting Germany ga
Maniche jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Maver24 het volgende:
Nuno Gomes zit ook nog in het spel, vet, helaas niet zo snel
Ja maar voel me echt brakquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook een beetje moe. Maar dat is straks voorbij. Jij toch ook party?
Je gaat naar Duitsland om te feesten en morgen ochtend ga je voetballen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar voel me echt brakIn de ochtend voetballen wordt nog leuker
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook een beetje moe. Maar dat is straks voorbij.
PESquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
Standaard opstelling van Ajax in PES
[ afbeelding ]
Die is er nog niet toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft er iemand een dvdrip van the dark knight rises?
Lekker colatjes en koffie drinken. Caffeine enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook een beetje moe. Maar dat is straks voorbij. Jij toch ook party?
quote:
Zo is dat. Een redbulletje tussendoor als je echt actief wilt wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker colatjes en koffie drinken. Caffeine enzo
hoeveel gestegen ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Introvert het volgende:
Zoals verwacht prijs van Neymar flink gestegen. Iemand eigenlijk nog winst gemaakt op Watt na de wedstrijd tegen Barca?
Moet welquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland om te feesten en morgen ochtend ga je voetballen?![]()
Respect gozer
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat? Ik snap geen reet van je zin
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet welWe kwamen al man tekort
Ik denk dat we rond een uur of 7 hier zijn
Is maar anderhalf uur rijden
Tukken in de auto en thuis snel douchen eten en weg
Lees hem dan, klopt van geen kanten meneertje onhandigquote:
Ik zou met Austin CDM doenquote:
gewoon camquote:
Meneertje onhandig, serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees hem dan, klopt van geen kanten meneertje onhandig
Kan je ook met Mariappa doen en nog een Jamaicaanse CBquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon cam,
wil graag andere op CDM hebben want ik wil die Mackay en Brown en Gunnings ook hebben
Nee, te lui om het uit te tikkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meneertje onhandig, serieus?Leg uit.
Als Austin CDM is ??quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je ook met Mariappa doen en nog een Jamaicaanse CB
Jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, te lui om het uit te tikken
Jij bent degene die niet knap met wat programma's overweg kanquote:
Ik kan er wat aan doen dat dat programma alle USB-devices koppelt aan PS3 drivers. Is goed Richie. Kneus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet knap met wat programma's overweg kan![]()
Is gewoon een fix voor hoor, maar daar was je vast niet van op de hoogte gezien je achterstand met computers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan er wat aan doen dat dat programma alle USB-devices koppelt aan PS3 drivers. Is goed Richie. Kneus.
Heb erop gegoogled, kon geen oplossing vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is gewoon een fix voor hoor, maar daar was je vast niet van op de hoogte gezien je achterstand met computers.
Kan ik Kazim niet kwijtquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de buitenste CB's
Beter opletten in de les dan maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb erop gegoogled, kon geen oplossing vinden.
Verder heb ik zeker een achterstand met computers, vandaar mijn studie informatica.
Ipv Emnesquote:
Zal ik doen, bedankt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter opletten in de les dan maar
Geen probleemquote:
Ik zou 3-5-2 doen. 4-2-3-1 is de enige goede 4 atb formatiequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af?
Ik twijfelde ook al ja, maar Clichy en Danilo zijn echt bazen volgens mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou 3-5-2 doen. 4-2-3-1 is de enige goede 4 atb formatie
Die staan alleen maar voorin. Dat heb ik met alaba en Danilo. Gelukkig ben ik goed genoeg om dat te compenseren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook al ja, maar Clichy en Danilo zijn echt bazen volgens mij
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die staan alleen maar voorin. Dat heb ik met alaba en Danilo. Gelukkig ben ik goed genoeg om dat te compenseren.
Diarra CDM Kaboul RCB Lavezzi LMquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan kom ik hierop uit.. LM weet ik niet, en de CDM's en RCB ook niet
Kan Lavezzi niet op LM ?, dubbele link met Sakho en linkje met die CDM ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had Sako LM, was best een aardige speler. Lekker schot, vrij sterk en aardig snel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af?
Niet te doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
Verrekte moeilijk om Mackay en Owusu in een 3-5-2 team te krijgen met goede CB's
IF Gouriye maar even gehaald voor mijn IF Eredivisie team.
Echt fucking kut is datquote:
Nice, is die een beetje goedkoop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had Sako LM, was best een aardige speler. Lekker schot, vrij sterk en aardig snel.
Wat VDM zegt. Iemand met 51 passing op CAM is beetje zondequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, prima squad denk ik zo, nu de prijs nog bekijken
Discardwaardequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, is die een beetje goedkoop?
JAAAAAAAAAAA DIARRA IS GOED!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is meer te doen met het budget denk ik zo
Is Diarra goed? Heb nu meer opties omdat Welliton CAM natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA DIARRA IS GOED!!!!!
Diarra is kut, kun je Ramires en David Luiz niet koppelen? En dan Hulk op RMquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
45k budget helaas, kom nu net op 40k uit, 5k speling dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Diarra is kut, kun je Ramires en David Luiz niet koppelen? En dan Hulk op RM
Ik heb em ook gehaald , vanavond even uittesten maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef DannyDeko het volgende:
Zou 58 pace je de das om doen op CAM in 352? Die skill stats van Kroos
Welke positie/formatie? En de IF neem ik aan he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em ook gehaald , vanavond even uittesten maar
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke positie/formatie? En de IF neem ik aan he?
Die Alaba is zo smerig goed, krijg steeds pakkie van hemquote:
Moet zijn IF nog halen maar weet niet wanneer die het goedkoopst isquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Alaba is zo smerig goed, krijg steeds pakkie van hem
Denk woensdag ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet zijn IF nog halen maar weet niet wanneer die het goedkoopst is
Dinsdag, op woensdag gaan de prijzen alweer omhoog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet zijn IF nog halen maar weet niet wanneer die het goedkoopst is
vraag me alleen af hoever die nog zakt, zie em niet onder de 40k komen of denken jullie van wel ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dinsdag, op woensdag gaan de prijzen alweer omhoog.
Als je mazzel hebt kan je hem denk ik wel voor 35K oppikken, zag er net een voor 44K gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoever die nog zakt, zie em niet onder de 40k komen of denken jullie van wel ?
moet je geluk hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoever die nog zakt, zie em niet onder de 40k komen of denken jullie van wel ?
Ik twijfel ook tussen die 2, Lewandowski is een heldquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef tochweerhenk het volgende:
En wat is er zoveel beter aan Gomez dan Lewandowski?
En is het wat jongen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef leoon. het volgende:
* leoon. lololololololol oude klasgenoot in de playboy van november!!
Niet leuk zonder pics.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef leoon. het volgende:
Doe dan gewoon Carlos Eduardo op CAM, die kan tenminste passenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Of honda.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Carlos Eduardo op CAM, die kan tenminste passen
Voetbalzonequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef strakkeman het volgende:
Zat effe op Voetbalzone wat reacties te lezen. En opeens ving een reactie mijn aandacht. Ik geloofde het niet maar het stond er toch.
[ afbeelding ]
1 minuut om te beslissenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Carlos Eduardo op CAM, die kan tenminste passen
Het niveau is te hoog?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
VoetbalzoneIk heb er al tijden niet meer op gekeken maar dat heeft denk ik wel een reden.
Picsquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef leoon. het volgende:
Hoe triest kun je zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
VoetbalzoneIk heb er al tijden niet meer op gekeken maar dat heeft denk ik wel een reden.
Voor mij wel jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau is te hoog? [ afbeelding ]
Wat een hoer als die tattoo echt isquote:
Of anders word je gebandquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een hoer als die tattoo echt is
Voor de rest lekker wijf
Zou nu die foto's wel weghalen
Topquote:
Zie het als georganiseerde bankovervallen.quote:
Gast.. that's not my point. godverdomme tijdens afscheid op een fucking fietspad?! en jij haalt er het voetbalveld uit waar godverdomme 50% wel is geneukt heeftquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Op een voetbalveld is wel bazig. Het is waarschijnlijk toch de dug out maar toch
Het is toch niet het fietspad. Meer de bosjes naast het fietspad. Dit soort verhalen worden wel vaker verzonnen/overdrevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gast.. that's not my point. godverdomme tijdens afscheid op een fucking fietspad?! en jij haalt er het voetbalveld uit waar godverdomme 50% wel is geneukt heeft
Dat EA levelquote:
Ja is goed laten we het daar op houden..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is toch niet het fietspad. Meer de bosjes naast het fietspad. Dit soort verhalen worden wel vaker verzonnen/overdreven
Ik in ieder geval niet! Level 31 bambambamquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er mensen hier zijn die hoger staan.
Hiermee bedoel ik toch ook dat voetbalveld ook overdreven is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja is goed laten we het daar op houden..
En wel van voetbalveld, dug out maken...![]()
Als je vriendin vraagt of je seks met der wil en op haar wil wachten in de slaapkamer, ga je dan ook in de keuken zitten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik toch ook dat voetbalveld ook overdreven is.
Drogreden, onjuiste vergelijking.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als je vriendin vraagt of je seks met der wil en op haar wil wachten in de slaapkamer, ga je dan ook in de keuken zitten?
tijd teveel zekerquote:
Je verpest mijn visuele voorstelling gewoon. Fietspad wordt ineens bosjes en voetbalveld dug outquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Drogreden, onjuiste vergelijking.
Jij wilt midden op het veld en in het midden van het veld hebben als visualisatiequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je verpest mijn visuele voorstelling gewoon. Fietspad wordt ineens bosjes en voetbalveld dug out
Sorry manquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je verpest mijn visuele voorstelling gewoon. Fietspad wordt ineens bosjes en voetbalveld dug out
elf altijd toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:55 schreef strakkeman het volgende:
Hoe laat begint Macht of the day.
quote:
Watjequote:
Niks jonge, half 8 ging de wekker al, half 4 pas lag ik te slapen.quote:
Oké, ik vergeef jequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niks jonge, half 8 ging de wekker al, half 4 pas lag ik te slapen.
Ja, lekker wijf hoorquote:
Deze man slaat ze gewoon opquote:
van TBBT?quote:
En toch speelt die waardeloos.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De IF heeft al 96 long shots en 90 shot power
Hoe ze er nu uitziet is ze wel varkensachtigquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mijn oude klasgenoot op de basisschool.. Nostalgieeee
Lolquote:
Dus de Foto's zijn nostalgie. Dan komt het er op neer dat je haar hebt gebald.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mijn oude klasgenoot op de basisschool.. Nostalgieeee
Nee natte droomquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dus de Foto's zijn nostalgie. Dan komt het er op neer dat je haar hebt gebald.
Daarom staan die er ook niet opquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Puntige knieën zouden de casanova's van Fok zeggen![]()
Ze heeft geen eens knieenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Uit dat topic.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
LolDan zijn wel heel, heel, heel, heeeeeeeeeeel erg veel vrouwen dik.
Wie waren dat dan?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe ze er nu uitziet is ze wel varkensachtig
Die staan er niet opquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Was iemand anders denk ik, Cuoco is niet dikquote:
Vroegâh had ze nog bruin haar, ze kleurt het nu ook ... maaaargoed daar voel je natuurlijk helemaal niks vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jammer man had het je wel gegund.
LE-ZEN Rijst, LE-ZENquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze is iets steviger geworden ja maar om haar nou varkensachtig te noemen
Als ze aan mij zou zitten tijdens een avondje uit zou het niet daarbij blijven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze is iets steviger geworden ja maar om haar nou varkensachtig te noemen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Christina Aguileira is wel een beetje miss Piggy geworden
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was iemand anders denk ik, Cuoco is niet dik
Waarom heb ik bij haar het gevoel dat ze een hoer is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Kan je wel stellen jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Tuurlijk. Kan niet anders daar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel aan zouden komen als we in Amerika leefden.
Ik al als ik in een stad woonde waar je alles kan bestellen of kan halen qua etenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel aan zouden komen als we in Amerika leefden.
Hernandez scoordequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
Geojen TT. Wie heeft er naar Lesbian porn zitten kijken dan?
Jij zou in Amerika denk ik niet zoveel aankomen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik al als ik in een stad woonde waar je alles kan bestellen of kan halen qua eten
Dit deed ze nadat ze aan mijn pen0r had gesabbeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
Amber Hearddie komt ook nog wel bij Chantal Janzen in de buurt
Oke, en waarom dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zou in Amerika denk ik niet zoveel aankomen.
Ik ken iemand die woonde eerst in Amerika hij was ene beetje dikkig geworden de laatste jaren en toen verhuisde hij naar Hong Kong. Binnen een jaar had hij weer een normaal postuur en nu na 4 jaar weer terug naar Amerika en hij begint weer aan te komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan niet anders daar.
8 Kilometer reizen in welk verlaten dorp leef jij dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
In Amerika is het wel weer chill dat op elke hoek van de straat een sportschool zit, nu moet ik 8km reizenben ik al moe als ik er ben
daarbij is fastfood funzig (subway
)
Denk dat je aan Friesland genoeg hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
8 Kilometer reizen in welk verlaten dorp leef jij dan.
In het dorp is het ¤40,- onbeperktquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
8 Kilometer reizen in welk verlaten dorp leef jij dan.
Hier in Utrecht heb ik er 3 op loopafstand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat je aan Friesland genoeg hebt
G.T.L sessies met de auto zetten dan!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het dorp is het ¤40,- onbeperkt(alleen fitness) Waar ik nu zit is het 16¤ onbeperkt met sauna, zonnebank
8km reizen voor een sportschoolquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
In Amerika is het wel weer chill dat op elke hoek van de straat een sportschool zit, nu moet ik 8km reizenben ik al moe als ik er ben
daarbij is fastfood funzig (subway
)
Betalen voor parkerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
G.T.L sessies met de auto zetten dan!
Ja, een mannelijke lesboquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb de match gezien ja. Maar is hij lesbisch dan?
40 Euro!!!!!!!! Dat gaat echt te verquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het dorp is het ¤40,- onbeperkt(alleen fitness) Waar ik nu zit is het 16¤ onbeperkt met sauna, zonnebank
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb thuis gewoon die sportapparaten, een zonnebank, en m'n moeder die de was doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
G.T.L sessies met de auto zetten dan!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef DutchSL het volgende:
Betalen voor fitness
Gewoon thuis een beetje bewegen en dingen optillen.
ah 16 dan weer wel een mooie prijsquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat G.T.L gewoon een smoesje is om ff met je maten wat te gaan doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb thuis gewoon die sportapparaten, een zonnebank, en m'n moeder die de was doet
ja man hele dag controller beetje hooghouden met je handen ja toch dunne handen zijn fatsoenlijkheid perfeectquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef DutchSL het volgende:
Betalen voor fitness
Gewoon thuis een beetje bewegen en dingen optillen.
Dat is wat jij toch beweert. Te veel malt op, Richie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, een mannelijke lesbo [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat G.T.L gewoon een smoesje is om ff met je maten wat te gaan doen
Ik doe niet aan fitness ;') fitnessquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Jij tilt 50x per dag je bureaustoel op ofzo?
Ik zit nu aan de corona.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is wat jij toch beweert. Te veel malt op, Richie?
Ik woon er tegenover.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb ik er 3 op loopafstand.
toch weer Henk hequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja man hele dag controller beetje hooghouden met je handen ja toch dunne handen zijn fatsoenlijkheid perfeect
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de corona.
Hij ziet eruit als een lesbo [ afbeelding ]
quote:
Oh maar het is geen probleem omdat ik op schooldagen ga en het op de route ligtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fitness ;') fitness
Naar als ik het belangrijk zou vinden om gespierd te zijn dan zou ik wel iets creatiefs verzinnen ipv 8km reizen om geld te betalen voor dingen die ik ook gratis thuis kan doen.
Corona is zo 2010quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de corona.
Hij ziet eruit als een lesbo [ afbeelding ]
Je hebt in principe wel gelijk natuurlijk maar veel mensen kunnen niet de discipline opbrengen om thuis iets te doen en die doen alleen iets als ze naar de sportschool gaan (had ik zelf ook last van).quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fitness ;') fitness
Naar als ik het belangrijk zou vinden om gespierd te zijn dan zou ik wel iets creatiefs verzinnen ipv 8km reizen om geld te betalen voor dingen die ik ook gratis thuis kan doen.
Da's pas meuk man, da's echt viesquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Corona is zo 2010
Vuil inbev kutbier, drink dan desperados
Doe normaal gek. Despo is elitebier.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's pas meuk man, da's echt vies
Haha, nee maar ff serieus. Sinds InBev Corona heeft overgenomen is het echt kut. Sowieso InBevquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's pas meuk man, da's echt vies
Nee, dan heb ik liever coronaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe normaal gek. Despo is elitebier.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die opscheppen over hun pikquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik mijn armen wil trainen til ik gewoon mijn pik op
Zegt me niks man, staat ook niks op de flesquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha, nee maar ff serieus. Sinds InBev Corona heeft overgenomen is het echt kut. Sowieso InBev
Ik heb nog wat flesjes Crystal legge, das voor de ecktequote:
Leuk dat je mij quote, dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die opscheppen over hun pik
Wat denk je, InBev schaamt zichzelf keihard hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt me niks man, staat ook niks op de fles
Puur Belgisch volgens mij hoor, zie alleen maar Belgische nieuwsberichtenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat denk je, InBev schaamt zichzelf keihard hoor
Niemand moet ervan hebben dus laten ze het maar weg.
Duveltjes gaan ook welquote:
4 miljard profit, ja die schamen zichzelf keihardquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat denk je, InBev schaamt zichzelf keihard hoor
Niemand moet ervan hebben dus laten ze het maar weg.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Leuk dat je mij quote, dat was echt fantastisch!
InBev is Belgisch ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Puur Belgisch volgens mij hoor, zie alleen maar Belgische nieuwsberichten
Gratis bierrrrquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
InBev is Belgisch ja.
En over Duvel, ik heb met de zoon van de baas ervan in de klas gezeten
Al spijt dat je geen PS3 meer hebt?quote:
Waarom zou je daar spijt van hebben?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al spijt dat je geen PS3 meer hebt?
Seems legitquote:
Dan kon hij nu clubbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je daar spijt van hebben?Hij heefth em nog trouwens
Ik heb 'm nog. Nee geen spijt van, er word opzich best vaak geclubt en het zijn allemaal vriendelijke personen die meedoen..behalve Rijst, die kan echt een eikel zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al spijt dat je geen PS3 meer hebt?
Misschien wil Kamikazie wel meedoen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Maar ik wil het wel proberen hoor Smookz als je zo graag wilt
Wel een klein eikeltje zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog. Nee geen spijt van, er word opzich best vaak geclubt en het zijn allemaal vriendelijke personen die meedoen..behalve Rijst, die kan echt een eikel zijn
Komt door je intimiderende accent denk ikquote:
hahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Smookz en ik gaan zo even promoveren naar divisie 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaWeet niet waarom het zo kut gaat. We krijgen echt veel goals tegen maar veel daarvan kunnen we weinig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
ik wil paardenstaart voor me vp dat zou echt prachtig staan weet iemand hoe je die krijgt XBOX all the way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]oh snap het al denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
ja ik dacht gewoon dat je voor 1 ding 1 unlock krijgt maar zijn dus meerdere dingen voor meerdere unlocksquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
14 accomplishments van mental halen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |