Nou, hij was altijd op zaterdagavond van 22 -> 0u.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Op 3FM neem ik aan?
Dan vast in de uurtjes dat ik slaap
Ok, dan slaap ik niet, maar ik luister ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, hij was altijd op zaterdagavond van 22 -> 0u.
Maar dat heeft Sander dus overgenomen.
Ja hij deed eerst De Rekenkamer maar is overgestapt naar KvWquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
Toch wel de Keuringsdienst van Waarde dus. Ik twijfelde er nog over.
KvW kijk ik niet, daar ben ik toen ik nog journalistiek studeerde al genoeg mee om m'n oren geslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij deed eerst De Rekenkamer maar is overgestapt naar KvW
Ajouad? Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat ie als dj best te pruimen was?
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ajouad? Ja![]()
.
Goede muziek, maar ook een goede stem.
Ik lees nooit terug, en tijd over heb ik ook al nietquote:Als je tijd over hebt moet je die topics maar eens teruglezen (zaterdagavond vanaf 22u, t/m februari 2012 was ie er).
Heb het gevoel dat dat op zaterdagavond minder vastligt hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)
Ajouad draaide over 't algemeen niet de meest bekende muziek/top 40, dus je wist wel dat ie een passie heeft voor wat hij draaide.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)
[..]
Ik lees nooit terug, en tijd over heb ik ook al niet
Dat zal vast minder streng zijn ja, maar dan nog is het aan de producer doorgaansquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat dat op zaterdagavond minder vastligt hoor.
Maar nu is ie dj af?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ajouad draaide over 't algemeen niet de meest bekende muziek/top 40, dus je wist wel dat ie een passie heeft voor wat hij draaide.
Zo te horen en lezen wel, hèquote:
Amsterdammiequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Is jullie meet volgende week in Hilversum?
Nouja, ik lees hier wel vaker zaken waar ik niet mee kan instemmenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo te horen en lezen wel, hèWilde zich meer op z'n journalistieke carrière richten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, jammer... Iets met de Fok!-stok
Helaas, was een mooie kans geweest om dat kreng weer eens naar het oosten te krijgenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas, was een mooie kans geweest om dat kreng weer eens naar het oosten te krijgen
0900-1450quote:
Heel lang geleden, was in het begin dat ik hem volgdequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja iddIs hier ooit wel vlakbij geweest
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrquote:
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleemquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrKan je nog flink gaan dokken ook.
Het is alweer voorbijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleem
Werd jij niet blij van One Direction?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleem
heel fijn. daar hebben mijn positieve gedachten naar jou toe vast aan bijgedragenquote:
nog dan dat de gaan ophangen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrKan je nog flink gaan dokken ook.
ja, maar ik ben al opgegeven door Korrelatiequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd jij niet blij van One Direction?
is toch niet onterecht?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd jij niet blij van One Direction?
Als jij oud bent ben ik het ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarvoor? Op zich was ik even heel aardig
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel fijn. daar hebben mijn positieve gedachten naar jou toe vast aan bijgedragen
ik word er wel koud van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
dan moet je hart een ijsklomp zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
Ik word van heel veel dingen eigenlijk niet echt warm of koud, 't kan me simpelweg niet boeienquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je hart een ijsklomp zijn
Dan word ik in feite toch nog met iemand samen oudquote:
och meid, wat naar voor jequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word van heel veel dingen eigenlijk niet echt warm of koud, 't kan me simpelweg niet boeien
Wel zo gezellig hequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan word ik in feite toch nog met iemand samen oud
Mja, als ik er op ga letten, hoor ik 't wel. Ken 't nummer niet goed genoeg om dat op het eerste gehoor te beoordelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
Ik denk altijd dat deze plaat begint:
Ja, dat wel, al heb ik ook aardig geleerd me alleen te vermakenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja, als ik er op ga letten, hoor ik 't wel. Ken 't nummer niet goed genoeg om dat op het eerste gehoor te beoordelen
Begin nu niet weer!1111! !!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja, als ik er op ga letten, hoor ik 't wel. Ken 't nummer niet goed genoeg om dat op het eerste gehoor te beoordelen
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat wel, al heb ik ook aardig geleerd me alleen te vermaken
ik pm je wel ff watquote:
quote:
Dit is toch anders een lekker dansplaatjequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind de muziek maar behoorlijk mwah.
Ik durf m'n beide handen ervoor in het vuur te steken, Rock heeft geen beeldmateriaal van mijquote:
die camera op die kast is je nooit opgevallen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf m'n beide handen ervoor in het vuur te steken, Rock heeft geen beeldmateriaal van mij
u zijn wellecome!quote:
Ik heb een inbouwkast, dus JAMMER JOH!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die camera op die kast is je nooit opgevallen?
[..]
u zijn wellecome!
Geen luchtgitaar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwkast, dus JAMMER JOH!!
Issie Jezus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Rocks signature is nu van toepassing.
ehm...mijn kast?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwkast, dus JAMMER JOH!!
GHB ole ole!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen kast herinneren
Drugs are bad, mkay?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen kast herinneren
Dat zou ik onwijs knap vinden...quote:
Nog nooit drugs gebruikt hier! Alleen drank en peukenquote:
ik ben ook onwijs knapquote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ik onwijs knap vinden...
[..]
Nog nooit drugs gebruikt hier! Alleen drank en peuken
wat? de waarheid mag gezegd worden toch?quote:
Dat zijn de ergstequote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit drugs gebruikt hier! Alleen drank en peuken
Absoluut! Maar mij GHB laten nemen zou jou niet lukkenquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? de waarheid mag gezegd worden toch?
Optimistquote:Op zondag 11 november 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Maar mij GHB laten nemen zou jou niet lukken
quote:
Tot in de kistquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]en ik heb al zo weinig eigenwaarde
*kras snij*
ja, dat nummer dat ik net aan D. heb gegeven heb ik nu zelf wel nodig...quote:
sorry meesteresquote:
Zoeperd!!quote:Op zondag 11 november 2012 00:09 schreef Evertjan het volgende:
goedkoop dronken worden met huismerk wijn van de Plus
Je mag 'm terughebben hoor, ik heb net opgehangenquote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat nummer dat ik net aan D. heb gegeven heb ik nu zelf wel nodig...
thnx!quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag 'm terughebben hoor, ik heb net opgehangen
Zondequote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker toch! slaap ik straks lekker snel
Moet je wijn drinken om snel te kunnen slapen? Da's niet bestquote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik lig waanzinnig graag urenlang wakker, daarom drink ik niet meerquote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor maar het is wel schandalig om een fles wijn in je eentje leeg te drinkenquote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je wijn drinken om snel te kunnen slapen? Da's niet best
Ik zal maar niks meer zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor maar het is wel schandalig om een fles wijn in je eentje leeg te drinken
Dat in ieder geval nietquote:Op zondag 11 november 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet het ook niet iedere dag doen he!!
ssssst ik moet mij even concentreren p het rijdenquote:
Eentje maar? Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor maar het is wel schandalig om een fles wijn in je eentje leeg te drinken
Geen druppel alcohol gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een HALVE LITER Shandy opgezopen vanavond!
merlot uit Zuid Afrika dat staat op de flesquote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat in ieder geval nietMaar vertel, wat voor wijn drink je? Behalve dan dat 't huiswijn is
Zuid Afrikaanse wijnenquote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
merlot uit Zuid Afrika dat staat op de fles
Het moet godverdomme niet gekker worden steen!quote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een HALVE LITER Shandy opgezopen vanavond!
Ik mag hopen dat je niet met drank op achter het stuur gaat?quote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ssssst ik moet mij even concentreren p het rijden
Ik heb het afgelopen jaar weinig alcohol gehad, dus zo heel veel kan ik ook niet hebben neequote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat je me in m'n huidige staat na 2 glazen ook wel kan opvegen
ik drink alleen rode wijn.quote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse wijnenMaar tis rood, dat drink ik nooit.
Verkoudheid+ feuerzangbollequote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat je me in m'n huidige staat na 2 glazen ook wel kan opvegen
Ik drink ook weinig. In Londen viel het ook niet zo lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar weinig alcohol gehad, dus zo heel veel kan ik ook niet hebben nee.
Toen we naar Warstein gingen paar weken terug vrolijk mee gedaan met biertjes tanken, ging nog net goed.
nee hoor ik leg de drank ook altijd in de kofferbakquote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
ssssst ik moet mij even concentreren p het rijden
Ik mag hopen dat je niet met drank op achter het stuur gaat?
bijrijderstoel is makkelijkerquote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ik leg de drank ook altijd in de kofferbak
toen was je te ver heen?quote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
0,0 hier, kan me de laatste keer dat ik drank heb gehad niet herinneren...
Ik nu ook niet meerquote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
0,0 hier, kan me de laatste keer dat ik drank heb gehad niet herinneren...
Ik houd de buschauffeur scherp in de gatenquote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet met drank op achter het stuur gaat?
he, mijn pasfoto!quote:
Neehee, niet zoquote:Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ik leg de drank ook altijd in de kofferbak
Kotsen?quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik drink ook weinig. In Londen viel het ook niet zo lekker
Nee dat niet, gelukkigquote:
Ik denk toch dat ie bedoelt dat ie alleen rode wijn drinkt, en geen witte wijn of roséquote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of als in alleen drinken zonder iemand erbij.
Nee hoor, dat heb ik maar een keer meegemaakt, was ik een jaar of 18quote:
ik moet geert recept . iets met warme y wijn, brandend suiker kruidnagel en citroenquote:
Assume makes an ass....quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ie bedoelt dat ie alleen rode wijn drinkt, en geen witte wijn of rosé
Jouw typekunstenquote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ik moet geert recept . iets met warme y wijn, brandend suiker kruidnagel en citroen
Heel goed, niet te vertrouwen dat volkquote:Op zondag 11 november 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik houd de buschauffeur scherp in de gaten
Ah, okquote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
drink alleen rode wijn als in dat ik geen witte wijn drink
En toch associeer ik rode wijn meer met mannen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok
nou, vooruit
Ik vind wijn sowieso meer voor dames
Ik kom uit een ander milieuquote:Op zondag 11 november 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch associeer ik rode wijn meer met mannen.
haat aan typen op touchscreenquote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jouw typekunstenLaat maar weten als je het recept hebt
Ik ken alleen grog namelijk.
Maar hoe weet ik nou dat je het niet voor jezelf doet?quote:Op zondag 11 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo af en toe ben ik de beroerdste niet
Jaja, rustig maarquote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
haat aan typen op touchscreen![]()
je begrijpt mij best. google anders even op feurzangenbowle
Joh, boeiend, iedereen moet drinken wat ie wil drinken. Ook als ie niet wil drinken.quote:
Neem van mij aan; ik cijfer mezelf al jaren weg, doe amper iets waar ikzelf belang bij hebquote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik nou dat je het niet voor jezelf doet?
een betonmolen terugquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens richting bed. morgen om 9.45u in de Schouwburg zijn voor een filmmarathonnetje tot ca 22.45u..... 5 films in 13u....
trusten
en voor iedereen een...
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens richting bed. morgen om 9.45u in de Schouwburg zijn voor een filmmarathonnetje tot ca 22.45u..... 5 films in 13u....
trusten
en voor iedereen een...
Dat spreek ik ook nergens tegenquote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, boeiend, iedereen moet drinken wat ie wil drinken. Ook als ie niet wil drinken.
Zondequote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem van mij aan; ik cijfer mezelf al jaren weg, doe amper iets waar ikzelf belang bij heb
Das lang.. Tot morgenavond dan maarquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
en voor iedereen een...
Ik sla over. Trustenquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
en voor iedereen een...
Aard van het beestje, kan het niet helpen... Ik help liever anderen vooruitquote:
En anderen jou?quote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Aard van het beestje, kan het niet helpen... Ik help liever anderen vooruit
Verdomd lastig om dat te accepterenquote:
Whatever works for youquote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomd lastig om dat te accepteren![]()
Af en toe grom ik wat van me af op Fok, FB of Twitter, maar daar houdt het wel bij op
Ik loop nog steeds rond op deze aardkloot, ergens zal het wel helpen. Gewoon blijven ademhalenquote:
Da's genoeg om te overleven, niet niet genoeg om er iets van te makenquote:Op zondag 11 november 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds rond op deze aardkloot, ergens zal het wel helpen. Gewoon blijven ademhalen
Trustenquote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's genoeg om te overleven, niet niet genoeg om er iets van te maken
Anyway, alhier is bedtijd aangebroken.
Welterusten![]()
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's genoeg om te overleven, niet niet genoeg om er iets van te maken
Anyway, alhier is bedtijd aangebroken.
Welterusten![]()
Heel beschaafd inderdaadquote:
Ik kan me de laatste keer dat ik voor 1 uur thuis was niet meer eens heugenquote:
Ik ook niet. Maar opzich wel eens fijn om naar huis te gaan voordat de TL-balken aanspringenquote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik voor 1 uur thuis was niet meer eens heugen
Hmja, altijd jammer als je van de dansvloer richting garderobe geveegd wordtquote:Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar opzich wel eens fijn om naar huis te gaan voordat de TL-balken aanspringen
Huh, Sint Maarten is pas vandaag/vanavond.quote:Op zondag 11 november 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Ramon die oesters meegaf aan Sintmaartenlopers
was een verhaal van vorig jaarquote:Op zondag 11 november 2012 12:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Huh, Sint Maarten is pas vandaag/vanavond.
Ochja, lekker bij de persoon tegenover je op schoot belanden is ook zoietsquote:
Kun je welquote:
dan wil ik ook gordels in de bus en tramquote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ochja, lekker bij de persoon tegenover je op schoot belanden is ook zoiets
Wat Alors al zegt, zo gek is dat niet.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan wil ik ook gordels in de bus en tram
Zij niet, een luisteraar had daar twee weken geleden om gevraagd. Nu hebben ze er een item van gemaakt.quote:
Ik weet het, maar zulks kan ook alleen maar bij TOR, daar is het zo'n bazenprogrammaquote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zij niet, een luisteraar had daar twee weken geleden om gevraagd. Nu hebben ze er een item van gemaakt.
Het leukste programma van 3FM voor mij denk ikquote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zulks kan ook alleen maar bij TOR, daar is het zo'n bazenprogramma
Dinsdag in de Coen en Sandershow.quote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer wordt er bekend gamaakt welke dj's het glazen huis ingaan.
Dinsdag aanstaande.quote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer wordt er bekend gamaakt welke dj's het glazen huis ingaan.
Er zijn niet voor niks al 3 Bart Arens adoratie delen geweest van deze topiekjen vrind.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
Poeh, wel twee topplaten achterelkaar. En dat bij Bart nogwel![]()
Sorry!! Heb er niet aan gedacht je te faxenquote:Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg, in het vorige topic zijn er een aantal erg lekkere mokkeltjes gepost.
Waarom kreeg ik geen seintje?? Hm????![]()
hoi
Kostbare fapperdefapfapfapfapfap tijd die ik daardoor heb gemist.quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry!! Heb er niet aan gedacht je te faxen
Haal vanavond de schade maar weer inquote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kostbare fapperdefapfapfapfapfap tijd die ik daardoor heb gemist.
Tevens hoooii mopjen
Ik was vrijdag met mijn lief naar De Spaanse Rijschool in Ahoy en daarbij moesten we het Oostenrijkse volkslied aanhoren en ook het Wilhelmus zingen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Haal vanavond de schade maar weer in![]()
Dag liefjen!!
Zonder kleerscheuren het stadion weer uitgekomen?quote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, naar PEC Zwolle - Ajax geweest.
Topsfeertje achter de harde kern.
Ik zeg doen. Niks zo erotiserend als een valszingende kerelquote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was vrijdag met mijn lief naar De Spaanse Rijschool in Ahoy en daarbij moesten we het Oostenrijkse volkslied aanhoren en ook het Wilhelmus zingen.
Ik heb dit met mijn telefoon geregistreerd en je kan mij horen zingen. Ik ben nog aan het overwegen dit filmpje op YT te zetten en mezelf daarmee enorm onder de bus te gooien. Want ik kan namelijk niet zingen.
Vanavond laat of komende week meer nieuws hierover
Hhmmm. Je merkt het vanzelf wel.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Niks zo erotiserend als een valszingende kerel
Misschien welquote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder kleerscheuren het stadion weer uitgekomen?Kom je nog in beeld bij de samenvatting denk je?
De wind stond wel de goede kant op, weinig mee gekregen van de wedstrijdquote:Op zondag 11 november 2012 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wel. Kant waar het megaspandoek naar boven ging, en dan helemaal bovenin.
Houdt niet over, maar ik doe gewoon blij. Misschien blijft dat wel hangenquote:
Coolquote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Houdt niet over, maar ik doe gewoon blij. Misschien blijft dat wel hangen
En ik heb me vanmiddag mooi op de nieuwe telefoon van m'n ex kunnen storten en helemaal uitgelegd hoe dat kreng werkt. Tof![]()
Huh?quote:
quote:
Efteling promotiedingetje in de rust bij PSV.quote:
Morgen toch pas?quote:
Niet morgen? Omdat het vandaag zondag is? Tot dusver nog niemand bij de deur gehadquote:
Hier gisteren al, al zal het me niet verbazen dat ze vanavond en morgenavond ook nog komen... St Maarten valt op zondag en er werd opgeroepen de zondagsrust te respecteren en dan maar op zaterdag of maandag langs de deuren te gaanquote:
Je woont niet in Staphorst toch? Dan lijkt het me gewoon op zondagquote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet morgen? Omdat het vandaag zondag is? Tot dusver nog niemand bij de deur gehad
In provincie Groningen is het in ieder geval maandag pas.quote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je woont niet in Staphorst toch? Dan lijkt het me gewoon op zondag
quote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In provincie Groningen is het in ieder geval maandag pas.
Geloof
Ik wist niet dat hij geen hoofd hadquote:Op zondag 11 november 2012 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sint Maarten, gisterenWist niet dat die gast een paard had.
Hier in de wijk was iets op vrijdagavond. Maar goed, ik woon dan ook in Zwollequote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In provincie Groningen is het in ieder geval maandag pas.
Geloof
Het wordt hier met het jaar erger, zal een paar jaar geleden wel ergens vandaan overgewaaid zijn... Er werd hier nooit aan Sint Maarten gedaan.quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Evertjan het volgende:
ben blij dat ik in de bible belt woon geen gedoe met Sint Maarten
Luilak? Wtf is dat eigenlijk? *googlen gaat*quote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het wordt hier met het jaar erger, zal een paar jaar geleden wel ergens vandaan overgewaaid zijn... Er werd hier nooit aan Sint Maarten gedaan.
Waar ik wel blij mee ben, is dat we hier geen malloten hebben die aan Luilak doen, daar zou ik pissig van worden
Ik heb wel eens met een nog ergere stem dan dit gewerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |