Nou, hij was altijd op zaterdagavond van 22 -> 0u.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Op 3FM neem ik aan?
Dan vast in de uurtjes dat ik slaap
Ok, dan slaap ik niet, maar ik luister ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, hij was altijd op zaterdagavond van 22 -> 0u.
Maar dat heeft Sander dus overgenomen.
Ja hij deed eerst De Rekenkamer maar is overgestapt naar KvWquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
Toch wel de Keuringsdienst van Waarde dus. Ik twijfelde er nog over.
KvW kijk ik niet, daar ben ik toen ik nog journalistiek studeerde al genoeg mee om m'n oren geslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij deed eerst De Rekenkamer maar is overgestapt naar KvW
Ajouad? Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat ie als dj best te pruimen was?
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ajouad? Ja![]()
.
Goede muziek, maar ook een goede stem.
Ik lees nooit terug, en tijd over heb ik ook al nietquote:Als je tijd over hebt moet je die topics maar eens teruglezen (zaterdagavond vanaf 22u, t/m februari 2012 was ie er).
Heb het gevoel dat dat op zaterdagavond minder vastligt hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)
Ajouad draaide over 't algemeen niet de meest bekende muziek/top 40, dus je wist wel dat ie een passie heeft voor wat hij draaide.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek kun je een dj niet op afrekenen. Het is niet dat zelf mogen draaien wat ze willen (op wat uitzonderingen na)
[..]
Ik lees nooit terug, en tijd over heb ik ook al niet
Dat zal vast minder streng zijn ja, maar dan nog is het aan de producer doorgaansquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat dat op zaterdagavond minder vastligt hoor.
Maar nu is ie dj af?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ajouad draaide over 't algemeen niet de meest bekende muziek/top 40, dus je wist wel dat ie een passie heeft voor wat hij draaide.
Zo te horen en lezen wel, hèquote:
Amsterdammiequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Is jullie meet volgende week in Hilversum?
Nouja, ik lees hier wel vaker zaken waar ik niet mee kan instemmenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo te horen en lezen wel, hèWilde zich meer op z'n journalistieke carrière richten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, jammer... Iets met de Fok!-stok
Helaas, was een mooie kans geweest om dat kreng weer eens naar het oosten te krijgenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas, was een mooie kans geweest om dat kreng weer eens naar het oosten te krijgen
0900-1450quote:
Heel lang geleden, was in het begin dat ik hem volgdequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja iddIs hier ooit wel vlakbij geweest
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrquote:
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleemquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrKan je nog flink gaan dokken ook.
Het is alweer voorbijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleem
Werd jij niet blij van One Direction?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stichting Korrelatie. ik wil D. graag hulp laten zoeken bij zijn probleem
heel fijn. daar hebben mijn positieve gedachten naar jou toe vast aan bijgedragenquote:
nog dan dat de gaan ophangen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn op een 0900-nrKan je nog flink gaan dokken ook.
ja, maar ik ben al opgegeven door Korrelatiequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd jij niet blij van One Direction?
is toch niet onterecht?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd jij niet blij van One Direction?
Als jij oud bent ben ik het ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarvoor? Op zich was ik even heel aardig
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel fijn. daar hebben mijn positieve gedachten naar jou toe vast aan bijgedragen
ik word er wel koud van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
dan moet je hart een ijsklomp zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
Ik word van heel veel dingen eigenlijk niet echt warm of koud, 't kan me simpelweg niet boeienquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je hart een ijsklomp zijn
Dan word ik in feite toch nog met iemand samen oudquote:
och meid, wat naar voor jequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word van heel veel dingen eigenlijk niet echt warm of koud, 't kan me simpelweg niet boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |