Ach, de vraag of De Koning echt bestaat en of je daar dan een broodje kan gaan eten vond ik ook zeer goed hoorquote:
Nu is het wachten op mailers die ook graag voor Ludo willen werken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, de vraag of De Koning echt bestaat en of je daar dan een broodje kan gaan eten vond ik ook zeer goed hoor
Alleen maar omdat ze Mike dan kunnen tegenkomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu is het wachten op mailers die ook graag voor Ludo willen werken.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze Mike dan kunnen tegenkomen
De sollicitant:quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ludo test zijn eerste sollicitant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:VerrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Inderdaad jaquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook, alleen 100x slechter uitgevoerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb bij het horen van die verhaallijn alsmaar een deja vu naar de Arthur-lijn uit seizoen 4?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
De voorpagina van Het Spectrum voor komende vrijdag:
[ afbeelding ]
Het interview op pagina 2 en het financiële nieuws op pagina 6 lijken mij trouwens ook erg interessantquote:
Dat met die harttransplantatie naar Jessica was anders ook bestquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het ook, alleen 100x slechter uitgevoerd
Dat vond ik zelf een hele mooie verhaallijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat met die harttransplantatie naar Jessica was anders ook best
Ik niet zo omdat Arthur dood ging en Jessica en Roos een beetje zeikerig dedenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf een hele mooie verhaallijn.
Ja maar dat stond daar los van had ik beredeneerd, dat kwam omdat ie bijna verdronken was (zoals eind seizoen 1-begin seizoen 2). In het fragment van seizoen 5 waarbij hij verdronk en 'help' riep merkte je dat ie nog wel wist wie hij was. Begin seizoen 8 wist ie echt niks meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond dat fragment met die toastjes ook wel lachwekkend toen ik het op de cd-rom zagEn er ook echt bij kijken van "Nou, dat is goed gelukt!"
[..]
Ik denk niet dat hij met zijn geheugen weer de oude was, zeker niet omdat hij bij zijn rentree in seizoen 8 ook niet meer precies wist wie hij was (maar zich wel dingen herinnerde).
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
De voorpagina van Het Spectrum voor komende vrijdag:
[ afbeelding ]
Ik heb Roos nog nooit zo agressief gezien, ook nog tegen een hartpatiënte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet zo omdat Arthur dood ging en Jessica en Roos een beetje zeikerig deden
Volgens mij was dit rond de 1500e aflevering, want ik kan mij dit nog herinneren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat stond daar los van had ik beredeneerd, dat kwam omdat ie bijna verdronken was (zoals eind seizoen 1-begin seizoen 2). In het fragment van seizoen 5 waarbij hij verdronk en 'help' riep merkte je dat ie nog wel wist wie hij was. Begin seizoen 8 wist ie echt niks meer.
Maar gelukkig had ie binnen no-time zijn geheugen bij Janine 'teruggeneukt' zoals L. Sanders het zo mooi verwoordde
De terugkeer van Simon is ook wel iets wat ik graag weer wil zien. Destijds had ik geen idee wie hij was, dus de beleving was minder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat stond daar los van had ik beredeneerd, dat kwam omdat ie bijna verdronken was (zoals eind seizoen 1-begin seizoen 2). In het fragment van seizoen 5 waarbij hij verdronk en 'help' riep merkte je dat ie nog wel wist wie hij was. Begin seizoen 8 wist ie echt niks meer.
Maar gelukkig had ie binnen no-time zijn geheugen bij Janine 'teruggeneukt' zoals L. Sanders het zo mooi verwoordde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |