SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er dit keer, eigenlijk nog een speciale reden dat ze Ludo en Janine uit elkaar wil hebben?quote:
Wraak omdat ze Janine de schuld geeft van dat wraakplan toen tegen haar. Ze denkt dat ze nooit bij de familie zal horen zolang Janine bij Ludo is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Is er dit keer, eigenlijk nog een speciale reden dat ze Ludo en Janine uit elkaar wil hebben?
Heb nog al wat gemist eind vorig seizoen.
Of is het weer gewoon jaloezie, dat ze niet genoeg aandacht van Nina krijgt. Als Janine in de buurt is.![]()
Okeej! Nu je het zegt. Staat me er nog wel iets van bij ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Wraak omdat ze Janine de schuld geeft van dat wraakplan toen tegen haar. Ze denkt dat ze nooit bij de familie zal horen zolang Janine bij Ludo is.
Ik vond dit soort dingen altijd interessant, omdat je wist dat er uiteindelijk een geweldige tegenaanval van Ludo volgde. Dat wil ik eindelijk weer eens.quote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Nu je het zegt. Staat me er nog wel iets van bij ja.![]()
Inderdaad weer het zoveelste wraakplan binnen de Sanders familie.
Laten we dan maar hopen, op een mooie ontknoping dit keer.
Ik vind het in ieder geval interessanter, dan bijvoorbeeld een Aysen die verliefd is op Bing.
inderdaad ja!quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond dit soort dingen altijd interessant, omdat je wist dat er uiteindelijk een geweldige tegenaanval van Ludo volgde. Dat wil ik eindelijk weer eens.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Vanwege jullie adoratie voor Ronald Schilperoort, Let ik bij het kijken van seizoen 1 ook veel op de achtergrondmuziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker in bepaalde scene's geeft het een mooie sfeer weer.
De meest recente voor mij, is dat Martine ( op een wel heel knulllige manier) van de trap valt. ( Door David Harkema)
Door zo'n achtergrondmuziekje, zit ik toch wel met enige spanning te kijken.![]()
Leukquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vanwege jullie adoratie voor Ronald Schilperoort, Let ik bij het kijken van seizoen 1 ook veel op de achtergrondmuziek.
De val van Martine was inderdaad wel erg knullig, maar de muziek en de setting geven zeker wel een bepaalde spanning meequote:Zeker in bepaalde scene's geeft het een mooie sfeer weer.
De meest recente voor mij, is dat Martine ( op een wel heel knulllige manier) van de trap valt. ( Door David Harkema)
Door zo'n achtergrondmuziekje, zit ik toch wel met enige spanning te kijken.![]()
Peet, pleur jij die track die ik pasgeleden uit een aflevering van seizoen 2 heb geript eens onlinequote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
LeukIn de seizoenen erna wordt het 'aanbod' qua achtergrondmuziek steeds groter
Ik ben een beetje aan het kloten. ik laat het maar zo.quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
LeukIn de seizoenen erna wordt het 'aanbod' qua achtergrondmuziek steeds groter
Er is het laatste half jaar, dan ook zoveel over gesproken hierover. Dat ik er eigenlijk automatisch oplet.
En ik geloof graag dat het aanbod groter wordt.
Voor mijn gevoel, hoor ik op de tweede box al veel meer afwisseling in de achtergrondmuziek,dan op de eerste.
Typische gevalletje van hypocrisie. Vooral na wat ze Nick heeft aangedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Wraak omdat ze Janine de schuld geeft van dat wraakplan toen tegen haar. Ze denkt dat ze nooit bij de familie zal horen zolang Janine bij Ludo is.
Sowieso is dood gaan in soaps iets heel aparts. In de eerste jaren gingen ze er nog behoorlijk geloofwaardig mee om in bepaalde gevallen zoals Lotje. Maar Annette bijvoorbeeld is nagenoeg niet meer genoemd na seizoen 3 of altijd als een vage herrinering. Terwijl er in seizoen 4/5/6 nog veel personages inzaten die met haar te maken hebben gehad (naast Simon: Arnie, Linda, Mickey, Daniël, Suzanne en Helen) en het was een hoofdpersonage van het eerste uur.quote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Normale mensen wel ja, maar de Sanders zijn nou niet bepaald normale mensen
Ik zet ze vanmiddag misschien onlinequote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Peet, pleur jij die track die ik pasgeleden uit een aflevering van seizoen 2 heb geript eens onlineJe weet wel, die emotionele afscheidsachtige track tussen Christie en Mickey
Is misschien een leuke preview
...Ik heb de file niet meer
Inderdaad, bij Annette werd ze voor het laatst echt genoemd toen met Rebecca Duvalier, daarna nog amper. Toen Simon in seizoen 4 in een depressie belandde, hoopte ik (toen hij ineens die levensgrote insecten in zijn woonkamer zag) eigenlijk dat-ie de geest van Annette zou zien. Was denk ik ook een mooier eind voor die verhaallijn geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso is dood gaan in soaps iets heel aparts. In de eerste jaren gingen ze er nog behoorlijk geloofwaardig mee om in bepaalde gevallen zoals Lotje. Maar Annette bijvoorbeeld is nagenoeg niet meer genoemd na seizoen 3 of altijd als een vage herrinering. Terwijl er in seizoen 4/5/6 nog veel personages inzaten die met haar te maken hebben gehad (naast Simon: Arnie, Linda, Mickey, Daniël, Suzanne en Helen) en het was een hoofdpersonage van het eerste uur.
Het klinkt misschien vreemd, maar in de tweede helft van seizoen 5 en het gehele seizoen 6 had ik zelf echt het gevoel alsof het Simon-tijdperk echt járen geleden was. Wel had ik tijdens het kijken van seizoen 6 zo af en toe van "Goh, hoe zou het zijn geweest als Simon of Annette nu nog in de serie hadden gezeten?".quote:Hetzelfde geldt voor Simon, hoewel die wel een flinke rouwverhaallijn kreeg in de eerste helft van seizoen 5, werd hij ook vanaf seizoen 6 tot en met zijn terugkeer in seizoen 8 benaderd als iemand uit een heel ver verleden. En dat was toch echt een kernpersonage in de eerste jaren.
Ook dat is inderdaad wel vreemd, al vond ik het toch wel leuk dat Karin in seizoen 6 nog een keer genoemd werd (en Jef ook nog sporadisch contact met haar had).quote:Ditzelfde geldt ook voor oud-personages, na hun exit wordt er nog een week over gesproken en daarna lijkt het soms net of ze nooit bestaan hebben. Zo iemand als Karin Alberts bijvoorbeeld die werd in seizoen 6 voor het laatst een keer genoemd, nog een keer in seizoen 9 en de volgende keer pas in seizoen 20. Terwijl het wel de vrouw van een hoofdpersonage (Jef) en moeder van een ander hoofdpersonage (Dian) geweest is.
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik dat idee niet meer zal hebben nadat ik seizoen 5 na seizoen 3 zal zien
Beste verhaallijn van seizoen 3 blijf ik die van de Celu vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik dat idee niet meer zal hebben nadat ik seizoen 5 na seizoen 3 zal zien
Die was zeker spannend, hiernaast vond ik de ontvoering van Herman-Rien door Hogendoorn spannend. En natuurlijk de club van Maarten Verkerke die het de familie Alberts behoorlijk zuur maakte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Beste verhaallijn van seizoen 3 blijf ik die van de Celu vinden.
Ik zit nu het einde van seizoen 4 te kijken. Simon die volkomen verstrooid is na dat ongeluk met die lamp is wel komisch moet ik zeggen. Wel apart dat ie in een direct gesprek intelligente woordspelingen kan maken en totaal niet afwezig is, maar wel de meest maffe dingen doet. Een complete dag vergeten, foto's door de versnipperaar halen, toastjes in een fotoboek plakken (en die koppen die haar daat ook bij trekt)quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:56 schreef PeterKelder het volgende:
Het klinkt misschien vreemd, maar in de tweede helft van seizoen 5 en het gehele seizoen 6 had ik zelf echt het gevoel alsof het Simon-tijdperk echt járen geleden was. Wel had ik tijdens het kijken van seizoen 6 zo af en toe van "Goh, hoe zou het zijn geweest als Simon of Annette nu nog in de serie hadden gezeten?".
Zijn rentree in seizoen 8 was ook geniaal!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zit nu het einde van seizoen 4 te kijken. Simon die volkomen verstrooid is na dat ongeluk met die lamp is wel komisch moet ik zeggen. Wel apart dat ie in een direct gesprek intelligente woordspelingen kan maken en totaal niet afwezig is, maar wel de meest maffe dingen doet. Een complete dag vergeten, foto's door de versnipperaar halen, toastjes in een fotoboek plakken (en die koppen die haar daat ook bij trekt)![]()
Ik dacht toen ik het voor het eerst zag ook echt dat hij daardoor was overleden, totdat je zag dat ie gewoon simpelweg in het water was gevallen en hij mogelijk zelfs alweer de oude was met zijn geheugen.
Ik vond dat fragment met die toastjes ook wel lachwekkend toen ik het op de cd-rom zagquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zit nu het einde van seizoen 4 te kijken. Simon die volkomen verstrooid is na dat ongeluk met die lamp is wel komisch moet ik zeggen. Wel apart dat ie in een direct gesprek intelligente woordspelingen kan maken en totaal niet afwezig is, maar wel de meest maffe dingen doet. Een complete dag vergeten, foto's door de versnipperaar halen, toastjes in een fotoboek plakken (en die koppen die haar daat ook bij trekt)
Ik denk niet dat hij met zijn geheugen weer de oude was, zeker niet omdat hij bij zijn rentree in seizoen 8 ook niet meer precies wist wie hij was (maar zich wel dingen herinnerde).quote:Ik dacht toen ik het voor het eerst zag ook echt dat hij daardoor was overleden, totdat je zag dat ie gewoon simpelweg in het water was gevallen en hij mogelijk zelfs alweer de oude was met zijn geheugen.
Ik ook, maar zo'n beetje alle verhaallijnen uit seizoen 3 zijn superieurquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Beste verhaallijn van seizoen 3 blijf ik die van de Celu vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |