Jij brengt me op ideeënquote:Op maandag 12 november 2012 09:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik die dvd-box aan je fiets binden en die vervolgens door een ruit van JustBridge mieteren
Niet doen Caroline! Naast dat je een vaste waarde binnen de serie bent, zul je niet snel ergens anders aan de bak komen aangezien iedereen je kent als Janine (het welbekende Swiebertje-effect).quote:Caroline de Bruijn denkt soms over vertrek uit GTST
Geplaatst op Mon 12 Nov 2012 om 16:25
Caroline de Bruijn overweegt wel eens om te stoppen met Goede Tijden Slechte Tijden. Dat bekent de actrice in weekblad Story. Toch heeft De Bruijn daartoe nooit besloten. “Zowel in mijn privéleven als mijn werk gaat alles van een leien dakje. Dat geeft een lekker gevoel. Natuurlijk zijn er dagen waarop ik overweeg om met GTST te stoppen. Maar als je dan weer kijkt naar het succes van de soap – pas nog 2,3 miljoen kijkers – dan denk ik wel weer: ik lijk wel gek om dat vaarwel te zeggen“, zegt ze.
De Bruijn is trots op het kwaliteitsproduct dat de makers van GTST afleveringen. “Je ziet duidelijk dat deze serie met heel erg veel liefde in elkaar wordt gezet. Daar hoop ik nog lang van mee te genieten.”
Bovendien neemt haar ambitie wat af. “Ik had vroeger meer het gevoel dat ik mijn vleugels nog moest uitslaan. De laatste jaren heb ik minder die drang om ergens nog aan te beginnen.”
Haar hoofdtaak blijft GTST. “Maar ik vind het leuk om in het theater te staan of om in een speelfilm te spelen. Dat zijn heel leuke uitstapjes, die ik soms naast mijn werk voor RTL mag doen.”
Nick is niet dood hoorquote:Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vreemd dat Nick dood is en Ludo en Nina als naasten gelijk zijn doorgegaan met leven.
Maar er werd niet eens door ze bij stilgestaan je zoon of broer is dood maakt niet uit wat ze dan gedaan hebben daar rouw je toch om?quote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nick is niet dood hoorHij is op de vlucht
En dat Nina en Ludo zijn doorgegaan met hun leven... Tja, hij heeft het leven van Janine min of meer in gevaar gebracht met die placebo's en Maxime hiervan de schuld gegeven. En daarbij was de kans zeer gering dat Nick zo'n explosie zou overleven (wat dus wel gebeurd is), dus het is logisch dat ze in de veronderstelling zijn dat-ie dood is
Normale mensen wel ja, maar de Sanders zijn nou niet bepaald normale mensenquote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar er werd niet eens door ze bij stilgestaan je zoon of broer is dood maakt niet uit wat ze dan gedaan hebben daar rouw je toch om?
Mooi om te horenquote:
Net zoals Marjolein Keuning als Joyce Couwenberg!quote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
Roel Fooy is nu ook te zien in het eerste seizoen van Onderweg naar Morgen als Sander Overbeeke
Ze spelen op meerdere fronten onder één hoedje, hij was net ook al geld aan het ritselen voor "TV Lokaal"quote:Op maandag 12 november 2012 19:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Net zoals Marjolein Keuning als Joyce Couwenberg!![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze spelen op meerdere fronten onder één hoedje, hij was net ook al geld aan het ritselen voor "TV Lokaal"
Maxime ("Joyce" is haar dekmantel) heeft "Sander" (Maarten dus) de opdracht gegeven om Janine's zusje te beïnvloeden.quote:
Hij is echt heel slimquote:Op maandag 12 november 2012 20:08 schreef Frey het volgende:
Sukkel weer die Jack. Voor de boot kiezen in plaats van Lorena.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime ("Joyce" is haar dekmantel) heeft "Sander" (Maarten dus) de opdracht gegeven om Janine's zusje te beïnvloeden.
Helaas is ze zo dom dat ze denkt dat Janine' zusje Margot heet ipv Marieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |