SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 10-11-2012 22:45:50 ]
Dit heb ik verdrongen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
Het einde van deze verhaallijn is echt![]()
![]()
Alleen de muziek van Ronald Schilperoort is prachtig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe de René Meijer-verhaallijn óók had kunnen aflopen:
[ afbeelding ]
Ludo neemt de tactiek van René over en schakelt hem uit, vermomd als Zwarte Piet.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef Frey het volgende:
Ik zie nu dat de Gottschalk bril al bekend was voordat Rohan zelf hier bekend werd:
GTST #333: Kraak zei de kikker
[ afbeelding ]
Lucas had hem ook al gedragen.
Vertel!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hier niks van op de site staat. Vooral ook die opmerkingen van Ludo achteraf.
Stefano zei dat Barney ook mee kwam darten en Ludo vroeg of de Flintstones ook waren gekomen en of Stefano had gewonnen.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Stefano zei dat Barney ook mee kwam darten en Ludo vroeg of de Flintstones ook waren gekomen en of Stefano had gewonnen.
Godverdomme.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe de René Meijer-verhaallijn óók had kunnen aflopen:
[ afbeelding ]
Ludo neemt de tactiek van René over en schakelt hem uit, vermomd als Zwarte Piet.
Fos is er vandoor gegaan met alle DVDtjes.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frey kan wat dat topic betreft flink cashen, ik weet van hem dat hij alles opneemt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Fos is er vandoor gegaan met alle DVDtjes.
Ha!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Fos is er vandoor gegaan met alle DVDtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |