Nee, maar ze kunnen je vast vertellen waar je die uitzendingen terug kunt vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Kan ik ze dan misschien krijgen?
Vind ik leuk, voor eigen doeleindequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waarom wil je die uitzendingen hebben?
Heb ik al een keer geschreven zie ik net, krijg alleen te horen dat het op dit moment niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen je vast vertellen waar je die uitzendingen terug kunt vinden.
Gewoon nogmaals mailen dat je met dit antwoord geen genoegen neemt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Heb ik al een keer geschreven zie ik net, krijg alleen te horen dat het op dit moment niet mogelijk is.
Kan jij niks regelen met iemand van de productie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon nogmaals mailen dat je met dit antwoord geen genoegen neemt.
Kan ik nog geen zinnig antwoord over geven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Kan jij niks regelen met iemand van de productie?
ben ik al weken aan het proberenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Kan jij niks regelen met iemand van de productie?
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt.
Vraag dat meneer Sanders van de bank maar.quote:
Tja, als TS bepaalde afleveringen wil hebben en hij die niet krijgt van de GTST-redactie, kan hij wellicht dit proberen:quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vraag dat meneer Sanders van de bank maar.
Haha, nee hoor ik zit je maar te dollen. Ik zal het eens vragen aan mijn goede vrind Peter Kelder, die heeft ook in Meerdijk gewoond. Wat jij, Peet?
Hoezo weten ze dan dat het menens is??quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als TS bepaalde afleveringen wil hebben en hij die niet krijgt van de GTST-redactie, kan hij wellicht dit proberen:
Dan weten ze bij GTST in ieder geval dat het hem menens is
Nou, dan weten ze dat jij niet eerder opgeeft voor je die uitzendingen in je bezit hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Hoezo weten ze dan dat het menens is??
Dat weten ze niet, maar dan maak je in ieder geval scherven en scherven brengen geluk. Anders moet ik het even aan me fadeur vragen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Hoezo weten ze dan dat het menens is??
Nou ja, geluk...quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, maar dan maak je in ieder geval scherven en scherven brengen geluk. Anders moet ik het even aan me fadeur vragen.
Mja peet, dat was iets wat ik had verdrongen...quote:
Maar even serieus; Het is hier geen Marktplaats.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef NickJonkers het volgende:
Bij deze doe ik een oproep.
Wie heeft van gtst de afleveringen van 02-03-2010 t/m 08-06-2011???
Of wie weet waar ik ze kan downloaden.
Ik wil er best voor betalen.
Bedankt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |