Deze TT is goed voor minstens 1 weekquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef chufi het volgende:
En bedankt ... Kom ik weer eens een keer langs CS en dan krijg het gelijk een TT
Als er vragen over komen zijn we morgen weer klaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze TT is goed voor minstens 1 week
Zie TT en laatste posts vorig topic ....quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef just me het volgende:
Die is goré
maar niet van overflakkee
Goereequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef just me het volgende:
Die is goré
maar niet van overflakkee
Denk dat Goor achter het CS is grootgebrachtquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef just me het volgende:
Ja ik ben bijgelezen en snap nu de TT
Goor is ook wel een soort van bouwput
Ja ik heb soms even van die fok momentenquote:
Zwaai!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef just me het volgende:
Ja ik heb soms even van die fok momenten
Ik zsg je al eerder een paar keer voorbij komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Voel ik een indringerquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zsg je al eerder een paar keer voorbij komen
Nu het nog kan voor je te oud wordt, gewoon gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Vers? Je hebt het tegen een oerfokker van zekere leeftijd.quote:
leuk voor de kids om dit terug te zienquote:
een Oldbie ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vers? Je hebt het tegen een oerfokker van zekere leeftijd.
Ja, JM is oldbie.quote:
Hij zeikt ze nu een beetje af, maar ik denk dat ie best wel van ze heeft gehoudenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... dat denk ik niet... waarom denk je dat?
met spatie hèquote:
Ah... ja, ieder Pa is wel eens ongeduldigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zeikt ze nu een beetje af, maar ik denk dat ie best wel van ze heeft gehouden
Interview vandaag in VK met Cees Prins over die musical.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Hazes was inderdaad wel een stumper in die film, gisteren zag ik ook een stukje van zijn laatste tv-optreden, dat was ook zo triest.
Kregen ze van die lekker lange zondagsarmpjes vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef just me het volgende:
En toen mocht je je kinderen nog aan hun armen omhoog trekken!
Echt hoor, als je die film kijkt zou je niet met hem willen ruilenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Hazes was inderdaad wel een stumper in die film, gisteren zag ik ook een stukje van zijn laatste tv-optreden, dat was ook zo triest.
Ja wat wil je met optredens in Spanje ... En dan hopen een volle Arena te trekkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt hoor, als je die film kijkt zou je niet met hem willen ruilen![]()
Hij leek me best eenzaam.
Maar gelukkig had hij Rachelquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt hoor, als je die film kijkt zou je niet met hem willen ruilen![]()
Hij leek me best eenzaam.
Moet je die film maar effe kijken, dan ben je hélemaal dol op d;r denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gelukkig had hij Rachel![]()
Gadverdamme, wat een eng wijf vind ik dat, maar ook wel weer triest dat ze een soort van uitgehuwelijkt is aan Hazes op zo'n jonge leeftijd.
Welke film heb jij het dan over? Ik dacht dat je het over die docu op 3 had.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je die film maar effe kijken, dan ben je hélemaal dol op d;r denk ik
Dit is hetzelfde als de film die toen draaide in de Bios, dacht ik tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke film heb jij het dan over? Ik dacht dat je het over die docu op 3 had.
Ik kijk dat soort dingen niet meer vanwege haar, het irritatie-gehalte is te hoog
Maar Badr nietquote:
Ja, dan hebben we het over dezelfde, die heb ik jaren geleden weleens gezien en dat was meer dan genoeg, niet vanwege Andre hoor, maar vooral vanwege Raggel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de film die toen draaide in de Bios, dacht ik toch
Sssst, straks lokken we zouzou hierheenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
Zou Badr intussen alweer uit bed zijn?
Docu en film zijn hetzelfde iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de film die toen draaide in de Bios, dacht ik toch
Brrrrrrquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
Zou Badr intussen alweer uit bed zijn?
Van mij mag ze !quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sssst, straks lokken we zouzou hierheen
Ja echt er is maar een docu/film van Hazes en dat is deze... 1:30 uurquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch wel heh? ik herken het ook, dus moet wel
Wie of wat is dat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Sssst, straks lokken we zouzou hierheen
In het topic van Badr is één of andere gek (of troll) en die is DOL op Badr en volgens haarquote:
Een zouzou is een google-translatende Francaise met een nogal bijzondere mening.quote:
Aha, er gaat een wereld voor mij open.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Een zouzou is een google-translatende Francaise met een nogal bijzondere mening.
http://forum.fok.nl/user/history/256114
Als het aan haar vader ligt niet meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, er gaat een wereld voor mij open.
Van die Estelle had ik wel eens gehoord, dat is toch een Cruijffie?
Ja Estelle is het nichtje van....quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, er gaat een wereld voor mij open.
Van die Estelle had ik wel eens gehoord, dat is toch een Cruijffie?
jah..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef just me het volgende:
Die golftasgate moet jou toch aanspreken golfer!
Ik golf al 7 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef just me het volgende:
Die golftasgate moet jou toch aanspreken golfer!
dat wil toch niet zeggen dat je nooit een golftasgate gehad hebt?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
dat wil toch niet zeggen dat je nooit een golftasgate gehad hebt?
Dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef golfer het volgende:
Maar dat SHO is wel apart zo te zien.
Zo zijn er wel meer forumonderdelen waar ik echt nooit kom.
Ik bedoelde het kuikentje in de quote: brrrrquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou !daar wil ik helemaal niet aan denken
![]()
Ik vin hem een partij eng
ow...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde het kuikentje in de quote: brrrr;
De kuikensmiley is kapotquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde het kuikentje in de quote: brrrr;
Echt he, ga jij een klacht indienen bij Danny?quote:
goedmaggertjequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raggel krijgt een nieuwe auto
ze hebben er een plofkippetje van gemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ga jij een klacht indienen bij Danny?
Volgens mij eens strontkip.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze hebben er een plofkippetje van gemaakt
lekker makkelijk, goedmaken met een autoquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ze vindt het wel best hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |