En je hebt ook nog eens je toetsenbord gemist? Lucky you!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is gewoon een ikeatafel
Oh dat is mooiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral van dat gepolitoerde mahonie, echt kut is dat.
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo, het is weer schoon
kutgedoe altijd
goed hequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens je toetsenbord gemist? Lucky you!
Een FA. Dan doe je even helemaal niks meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 in a row,
who can stop me now bitchezzzzz
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een FA. Dan doe je even helemaal niks meer
maar kun je er ook shag van draaien?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja als ik nog ga daten vanavond (20% kans), dan is het met grote bossen haarj/k
20%?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
euh nee.. tenzij het mn hoofdhaar is.. maar liever niet zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar kun je er ook shag van draaien?
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel vanquote:
Half 10 doen dan maar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef Evie het volgende:
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel van
Hahaha, balen voor hem. Daten met die dude van t feestje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel van
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Kindjes naar bed brengen en dan weer met dekentje op de bank serietje kijken![]()
Haha gok dat jij het niet bent, maar vooruitquote:
joah..quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahaha, balen voor hem. Daten met die dude van t feestje?
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weerquote:
* Fera kruipt bij je onder het dekentje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Kindjes naar bed brengen en dan weer met dekentje op de bank serietje kijken![]()
Klaas enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha gok dat jij het niet bent, maar vooruit
[..]
joah..
[..]
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weer)
Dus komt wel goed!!
Je weet het niet hè?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
Kijk! Toch nog een leuke avond in het verschiet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
joah..
[..]
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weer)
Dus komt wel goed!!
Kijk ze lief zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera kruipt bij je onder het dekentje.
Kwam ook omdat ik m een beetje heel erg negeerdequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Of die fokker welke meer aandacht gaf aan mij en t meisje waar ik mee aan t praten was dan aan jou?
Meer zn vrouw en Jezus enzo etc etc...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klaas enzo?![]()
Shit, net nu ik er niet ben
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaaptquote:
Ik vond t jammer dat ik lief moest doen tegen hem van jou. Had em heerlijk kunnen plagen/pesten die avondquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Kwam ook omdat ik m een beetje heel erg negeerde![]()
Maar die is nu au au au gebroken hartje zielig aan het doen gok ikin de tevergeefse hoop dat het wat oplevert.. Wat best zielig is
![]()
Mja ach kan niet alles hebben he?!
Mag ik je mam lenen?quote:
quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed
Zal ik een flesje wijn meenemen?
Nog steeds toffe mensen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer zn vrouw en Jezus enzo etc etc...
[..]
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaapt
Nee lief doen jij.. je krijgt nog klappen voor de 3 zoenen.. ben te vaak ongewild gezoend die dagquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t jammer dat ik lief moest doen tegen hem van jou. Had em heerlijk kunnen plagen/pesten die avond
O.a.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaapt
Ik doelde daar niet echt op. Meer op: "Wijn, yum"quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan oprecht romantisch zijn
Mits de juiste mensen om me heen
Gok dat jij het niet was... anders was je flip paniek actie 's nachts best grappig... mensen en drugs enzoquote:
Ooh. Naja, dan neem ik 2 flessen meequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde daar niet echt op. Meer op: "Wijn, yum"
Ik heb je er pas 2 gegevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee lief doen jij.. je krijgt nog klappen voor de 3 zoenen.. ben te vaak ongewild gezoend die dagMannen zijn stom!!!
En voor het porren in mn zei krijg je ook nog klappies
Dus je kan het maar beter lief houden voorlopig ghehehehe
Drugs doe ik niet aan. Tenzij je alcohol of koffie/cafeïne onder drugs rekent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Gok dat jij het niet was... anders was je flip paniek actie 's nachts best grappig... mensen en drugs enzo![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drugs doe ik niet aan. Tenzij je alcohol of koffie/cafeïne onder drugs rekent.
quote:
Ahhhw, projectie. Wat lief.quote:
Het wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh. Naja, dan neem ik 2 flessen mee
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ahhhw, projectie. Wat lief.
Jullie komen er ook nog wel een keer als jullie later groot en sterk zijn.![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:13 schreef Joysa het volgende:
Haar steil, baileys, sigaretje
zo nog make up en dan klaaaaaaaaaar
Dan was je het nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drugs doe ik niet aan. Tenzij je alcohol of koffie/cafeïne onder drugs rekent.
Jup.. weet je hoe erg ik daar van schrik en hoe hard dat kietelt enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb je er pas 2 gegevenje krijgt er nog 1
haha, jij kneep mn ribbenkast zowat in elkaar joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Het ken veel beter. Met jou dan (en je woning)?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over hete bitches gesproken.
How'r u doin'.
Ik zit nog in m'n nette kleren, dus ik kan zo mee.quote:
Woning is de 15e klaar geloof ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ken veel beter. Met jou dan (en je woning)?
Als ik dat zeg kom je nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n nette kleren, dus ik kan zo mee.Welke stad?
Ik blijf het gezellig vinden om met jou in een SC te zitten, dus jaquote:
Oh fijn en mooi!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Woning is de 15e klaar geloof ik.
Met mij is het goed.Wats mis skatje? Biertje? kusje? knuffel? vuige seks?
Hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik blijf het gezellig vinden om met jou in een SC te zitten, dus ja
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fijn en mooi!
Knuffel en een sigaretje graag, misschien alcohol ook wel.
[..]
HahahaGelukkig
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan was je het niet
[..]
Jup.. weet je hoe erg ik daar van schrik en hoe hard dat kietelt enzo?Kietel <--
ben nogsteeds boos op dat jeweetwel me probeerde te zoenen grmbl.. wtf
Pff, ik vind je gewoon leuk, zit graag aan jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die kietels waren straf voor dat jij probeerde mn ribben te kneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pff, ik vind je gewoon leuk, zit graag aan jeEn die kietels waren straf voor dat jij probeerde mn ribben te kneuzen.
Heb het over iemand anders die me probeerde te zoenen.. die hier was toen jij ook aankwam eergisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Nou ehh..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Arme wij.quote:
Om eerlijk te zijn kan ik je alleen de laatste optie bieden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fijn en mooi!
Knuffel en een sigaretje graag, misschien alcohol ook wel.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb het over iemand anders die me probeerde te zoenen.. die hier was toen jij ook aankwam eergister
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou ehh..Niks mis met Venlo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat eerste gaat niet door omdat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan ik je alleen de laatste optie bieden.
Valt mee, voor mij.quote:
Nahh het is niet zo heul boeiend ofzo. Maar met gezellige mensen is het altijd tofquote:
Je kwam me net op tijd redden zou ik zeggen.. had m net weggeduwd en WTF DUDE IK GA NIET MET JE ZOENEN gezegd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]hij probeerde jou te zoenen!? Die avond? Damn vandaar dat hij me niet zo leuk aankeek
Een knuffel en kusje heb ik geen zin in, en bier haal je zelf maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat eerste gaat niet door omdat?
Dat ken allemaalquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een knuffel en kusje heb ik geen zin in, en bier haal je zelf maar.
hmm, dit was niet de 1e keer toch, snapte hij de hint de vorige keer niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kwam me net op tijd redden zou ik zeggen.. had m net weggeduwd en WTF DUDE IK GA NIET MET JE ZOENEN gezegd.
Ben er wel blij mee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dit was niet de 1e keer toch, snapte hij de hint de vorige keer niet?
Wat heb ik toch bij jou en kerels wegjagen
Ik wil ook komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Heb je mij onder speeddial staan als "112" ?quote:
Klopt. Maar dan kun je zelfs in een boerendorp als het mijne nog lol hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nahh het is niet zo heul boeiend ofzo. Maar met gezellige mensen is het altijd tof
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook komenAlweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trueeequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kun je zelfs in een boerendorp als het mijne nog lol hebben.![]()
Waar woon jij ergens dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kun je zelfs in een boerendorp als het mijne nog lol hebben.![]()
Met de trein is 53 min, maar dan moet ik eerst met de bus naar Nijmegen. 1,5 uur is het dan al. Damn, ik wil een auto.quote:
Wel gratis.. Veolia controleert toch nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Met de trein is 53 min, maar dan moet ik eerst met de bus naar Nijmegen. 1,5 uur is het dan al. Damn, ik wil een auto.
Een boerendorp bij Nijmegen.quote:
mm nee dan heb ik altijd mn vuistjes nog om mee te slaan en mn beentjes om mee te schoppenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je mij onder speeddial staan als "112" ?
So true. Ik heb jaren Cuijk - Nijmegen en Cuijk - Roermond gereisd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel gratis.. Veolia controleert toch niet
Volksvervoerquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Met de trein is 53 min, maar dan moet ik eerst met de bus naar Nijmegen. 1,5 uur is het dan al. Damn, ik wil een auto.
Ik doe eigenlijk alleen venlo - reuver. Bioscoopquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
So true. Ik heb jaren Cuijk - Nijmegen en Cuijk - Roermond gereisd.
Cuijk, fijne plaats tijdens de 4Daagse altijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
So true. Ik heb jaren Cuijk - Nijmegen en Cuijk - Roermond gereisd.
Denk dat ze dat liever niet heeft..quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Btw @Evie, als die blonder nog iets meer open naar mij wordt, ga ik d'r gewoon versieren, wat jij er ook van vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat liever niet heeft..Ze wil een man met mijn ogen zei ze
![]()
![]()
Was gister bij dr wijntjes drinken en film kijken.. en kreeg vandaag een cadeautje toen ik dr dieren ging verzorgen..had ze voor me klaargelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dronken is ze leuker
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik vind dr nuchter veel leuker..quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat liever niet heeft..Ze wil een man met mijn ogen zei ze
![]()
![]()
Was gister bij dr wijntjes drinken en film kijken.. en kreeg vandaag een cadeautje toen ik dr dieren ging verzorgen..had ze voor me klaargelegd
Ze wil jou, maar dan met een penis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje, ze was niet dronken en volgens mij weet je wat ik van d'r vind als ze dronken isquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind dr nuchter veel leuker..Maargoed ik ken dr ook een stuk beter he?!
Klinkt goed.quote:
Niet perse, meende iets met bi ooit opgevangen te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wil jou, maar dan met een penis?
Ik voel hier een vette roddel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grapje, ze was niet dronken en volgens mij weet je wat ik van d'r vind als ze dronken is
niiiice, evie, en een chick die haar tussen haar kwabben vingert.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet perse, meende iets met bi ooit opgevangen te hebben.
Ze was behoorlijk dronken gek!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grapje, ze was niet dronken en volgens mij weet je wat ik van d'r vind als ze dronken is
Nee een man met mijn ogen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wil jou, maar dan met een penis?
quote:
Meh hooguit in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet perse, meende iets met bi ooit opgevangen te hebben.
Gaat over een meid die niet op Fok zitquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voel hier een vette roddel.
Jij hebt wel zin om een keer lekker te scharen met een vrouw?quote:
Anders was het geen roddel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat over een meid die niet op Fok zit
Over een van de leukste vrouwen van Nederland naast mijzelfquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat over een meid die niet op Fok zit
Donderdag? Lang niet zo dronken als ik d'r meestal meemaak.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze was behoorlijk dronken gek!
[..]
Nee een man met mijn ogen..niet mij met een penis
[..]zeker.. jammer genoeg is het niet zo
[..]
Meh hooguit in de ontkenningsfase
Muhaha is een man, dat weet ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Over een van de leukste vrouwen van Nederland naast mijzelfmuhaha
tolerantiequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Donderdag? Lang niet zo dronken als ik d'r meestal meemaak.
Yvonne Jaspers?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
Over een van de leukste vrouwen van Nederland naast mijzelfmuhaha
Reuver. Daar ben ik wel eens geweest. Maar echt veel te doen was er niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen venlo - reuver. Bioscoop
Rest gaat altijd naar het noorden met de ns
Cuijk is wel baas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cuijk, fijne plaats tijdens de 4Daagse altijd
Één grote chaos, daar waar de 30, 40 en wij weer bij elkaar komen midden in het centrum
Bioscoop en verder niksquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Reuver. Daar ben ik wel eens geweest. Maar echt veel te doen was er niet.
[..]
Cuijk is wel baas.
Ik zal meer bewijs moeten verzamelen. Dus euhh, how'r u doin'quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar over mij ben je nog niet zo zeker?
Die zou ik ook gruwelijk hard raken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]Yvonne is idd net zo leuk
![]()
Daar zou ik ook lesbisch voor willen worden
Wel een toffe bios?quote:
Die oogt zo braaf, volgens mij scheurt het behang spontaan van de muren als die los gaat in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
Yvonne is idd net zo leuk
![]()
Daar zou ik ook lesbisch voor willen worden
Ik krijg het warm.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal meer bewijs moeten verzamelen. Dus euhh, how'r u doin'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die oogt zo braaf, volgens mij scheurt het behang spontaan van de muren als die los gaat in de slaapkamer.
Beetje jammer dit ...quote:
Dat mormel heeft ze al een aantal jaar geleden uitgepoept. Bonuspunten dus want MILF.quote:
Blub.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tijd om af te koelen door je onder te dompelen in Lordanov.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die oogt zo braaf, volgens mij scheurt het behang spontaan van de muren als die los gaat in de slaapkamer.
Jij ook toch?quote:
Geeft niet. Het antwoord is toch al bekend.quote:
Tja, dat krijg je met vrouwen die het formaat van een sloopkogel hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
Was het maar zo, ze sloopt je hele huis kerel. Dragende muren, alles.
Hihihihiquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het maar zo, ze sloopt je hele huis kerel. Dragende muren, alles.
Gaat zeker niet altijd opquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef theKiD het volgende:
@Evie, stille wateren, diepe gronden gaat niet altijd op he met zwijgen...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
muuuhuuu ga zo verdrietig worden
[..]
HihihihiGek!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Huis van 3ton, maar was het waard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
Beetje zout.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weereventjes
[..]
Sorry. Ik wil jou wel proeven
.
.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrouw van 3 ton.Dat je echt moet graven om een navel te vinden met zaklamp en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Lekker tochquote:
Helm op, safety rope om je middel, een team dat standby staat om je eruit te halen als je 3 rukken aan het touw geeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je echt moet graven om een navel te vinden met zaklamp en alles.
Nee? Ik kijk een hilarisch filmpje op YT van een familielid. Die heeft hij zelf online gegooid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nou al je intieme momenten online aan het gooien?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nou al je intieme momenten online aan het gooien?
Ik heb zonet een lekkere bolus gedraaid op het toilet. Intiem genoeg?quote:
Die intieme momentjes mag je voor jezelf houden hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zonet een lekkere bolus gedraaid op het toilet. Intiem genoeg?
Wat wil je dan wel horen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
Die intieme momentjes mag je voor jezelf houden hoor!
Was het een dag om te koesteren?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zonet een lekkere bolus gedraaid op het toilet. Intiem genoeg?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu mijn glas aan het kussen.
Gewoon al het andere intieme wat niks met poepen te maken heeft of plassenquote:
Nee, het was er niet zoéén waarvan je denkt 'nu ben ik 2 kilo lichter'.quote:
De mannen waar jij mee omgaat zijn stom. Dat is mij inmiddels wel duidelijk. De vraag is wat er met jou aan de hand is dat jij ze aantrekt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Gewoon al het andere intieme wat niks met poepen te maken heeft of plassen
En dat mannen stom zijn natuurlijk... dat wil ik ook altijd wel horen
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mannen waar jij mee omgaat zijn stom.
Er zit een gat in me.. zover was ik gekomen.. dus ik geef ze af en toe een donut met : Hier zit ook een gat in HFquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mannen waar jij mee omgaat zijn stom. Dat is mij inmiddels wel duidelijk. De vraag is wat er met jou aan de hand is dat jij ze aantrekt.
Een donut heeft geen hartslag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
Er zit een gat in me.. zover was ik gekomen.. dus ik geef ze af en toe een donut met : Hier zit ook een gat in HF![]()
Kent niemand dat stukje van Theo Maassen?quote:
Hmm donutsquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Er zit een gat in me.. zover was ik gekomen.. dus ik geef ze af en toe een donut met : Hier zit ook een gat in HF![]()
Hier, neem een donut.quote:
Of er nou glazuur of sperma opzit. Het oogt hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
Donuts zijn lullig.Eten, neuken.. Ondoenbare keuze.
Have fun!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of er nou glazuur of sperma opzit. Het oogt hetzelfde.
Geen kusje?quote:
Een keer samen een eten ?quote:
Veel plezier Murretje.quote:
Ik zit alleen in TC.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef DaMook het volgende:
Het is wel een beetje saai hier, is de tc nog wat, of kan ik beter iets anders gaan doen
?
Toch is het zo.quote:
In welke zit jij dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zit ik er óók alleen in dan?
Ik ook. Dafuq.quote:
Prrrrquote:
Hij is nog aan het ladenquote:
Ik jou ook niet nu ik er wel benquote:
Dan ga je toch?quote:
Haha ik zou wel schrikken als hij hier langs zou komen jahquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die man/jongen/knakker/dude.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ik zou wel schrikken als hij hier langs zou komen jah![]()
![]()
Maar ik weet het niet want sta op ignore modeKijk een filmpje en ga zo barren
Die app werkt voor geen meter neequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Raene het volgende:
kut tc app.. kan de chat niet meer in... zit de hele tijd cams te checken
Ik was het.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand heeft op mijn FB gelurkt!
Ik heb stiekem in je fotoboek gekeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand heeft op mijn FB gelurkt!
Dat magquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb stiekem in je fotoboek gekeken.
Faxiequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
En wie zit er zo sexy in zn badjas op tc
En iemand andersquote:
Werksequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok ik ga aan het werk schatjes.. Ben gearriveerd
Tot 6/half 7
Meeeeeeeh
Ik bedoel fbquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verder zit er niemand in badjas hoor.
Thanksquote:
Je mag zeker geen oordopjes indoen met je eigen muziek?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok ik ga aan het werk schatjes.. Ben gearriveerd
Tot 6/half 7
Meeeeeeeh
Dat ben ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
En wie zit er zo sexy in zn badjas op tc
Weet nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent weer op hosseltour?
Lekker solo aan het camsexen?quote:
Ik dacht dat Rokje vanavond niet kon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in een geile camchat... 1 leuke dame op de cam
Ik ben de enige dame. O, wacht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in een geile camchat... 1 leuke dame op de cam
Moodswingsquote:
quote:
Ik heb hier nooit last vanquote:
Ik wel. Elke maand.quote:
LOLA!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is... Dit.... dit...is onmogelijk
Haiquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Goeienavond schatjequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Half half.. ik zit keihard te moodswingen om niksquote:
Oh daar heb ik nou noooooooooit last vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Half half.. ik zit keihard te moodswingen om niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 23:21:26 ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Half half.. ik zit keihard te moodswingen om niks.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nou noooooooooit last vanIk lijk wel zwanger.. ik vreet me de ziekte, janken, boos, geirriteerd, janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik lijk wel zwanger.. ik vreet me de ziekte, janken, boos, geirriteerd, janken.
Zou echt tof zijnquote:
Knuffen zo fijn.quote:
De warme verwelkoming?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee
Ik waardeer het zeer jongen.
Graag gedaan jongenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het correct spellen van mijn naam
En het verwelkomen op de 2e plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |