En je hebt ook nog eens je toetsenbord gemist? Lucky you!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is gewoon een ikeatafel
Oh dat is mooiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral van dat gepolitoerde mahonie, echt kut is dat.
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo, het is weer schoon
kutgedoe altijd
goed hequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens je toetsenbord gemist? Lucky you!
Een FA. Dan doe je even helemaal niks meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 in a row,
who can stop me now bitchezzzzz
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een FA. Dan doe je even helemaal niks meer
maar kun je er ook shag van draaien?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja als ik nog ga daten vanavond (20% kans), dan is het met grote bossen haarj/k
20%?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
euh nee.. tenzij het mn hoofdhaar is.. maar liever niet zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar kun je er ook shag van draaien?
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel vanquote:
Half 10 doen dan maar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef Evie het volgende:
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel van
Hahaha, balen voor hem. Daten met die dude van t feestje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja vandaag nog niet gesproken en geen tijd afgesproken nog, dus verwacht er niet zoveel van
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Kindjes naar bed brengen en dan weer met dekentje op de bank serietje kijken![]()
Haha gok dat jij het niet bent, maar vooruitquote:
joah..quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahaha, balen voor hem. Daten met die dude van t feestje?
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weerquote:
* Fera kruipt bij je onder het dekentje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Kindjes naar bed brengen en dan weer met dekentje op de bank serietje kijken![]()
Klaas enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha gok dat jij het niet bent, maar vooruit
[..]
joah..
[..]
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weer)
Dus komt wel goed!!
Je weet het niet hè?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
Kijk! Toch nog een leuke avond in het verschiet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
joah..
[..]
Hm dan ga ik lol hebben bij de oude lullen meet van de bar (eindelijk mn matties daar weer)
Dus komt wel goed!!
Kijk ze lief zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera kruipt bij je onder het dekentje.
Kwam ook omdat ik m een beetje heel erg negeerdequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Of die fokker welke meer aandacht gaf aan mij en t meisje waar ik mee aan t praten was dan aan jou?
Meer zn vrouw en Jezus enzo etc etc...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klaas enzo?![]()
Shit, net nu ik er niet ben
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaaptquote:
Ik vond t jammer dat ik lief moest doen tegen hem van jou. Had em heerlijk kunnen plagen/pesten die avondquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Kwam ook omdat ik m een beetje heel erg negeerde![]()
Maar die is nu au au au gebroken hartje zielig aan het doen gok ikin de tevergeefse hoop dat het wat oplevert.. Wat best zielig is
![]()
Mja ach kan niet alles hebben he?!
Mag ik je mam lenen?quote:
quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed
Zal ik een flesje wijn meenemen?
Nog steeds toffe mensen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer zn vrouw en Jezus enzo etc etc...
[..]
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaapt
Nee lief doen jij.. je krijgt nog klappen voor de 3 zoenen.. ben te vaak ongewild gezoend die dagquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t jammer dat ik lief moest doen tegen hem van jou. Had em heerlijk kunnen plagen/pesten die avond
O.a.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
In dat geval moet ik zeggen dat je best lekker slaapt
Ik doelde daar niet echt op. Meer op: "Wijn, yum"quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan oprecht romantisch zijn
Mits de juiste mensen om me heen
Gok dat jij het niet was... anders was je flip paniek actie 's nachts best grappig... mensen en drugs enzoquote:
Ooh. Naja, dan neem ik 2 flessen meequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde daar niet echt op. Meer op: "Wijn, yum"
Ik heb je er pas 2 gegevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee lief doen jij.. je krijgt nog klappen voor de 3 zoenen.. ben te vaak ongewild gezoend die dagMannen zijn stom!!!
En voor het porren in mn zei krijg je ook nog klappies
Dus je kan het maar beter lief houden voorlopig ghehehehe
Drugs doe ik niet aan. Tenzij je alcohol of koffie/cafeïne onder drugs rekent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Gok dat jij het niet was... anders was je flip paniek actie 's nachts best grappig... mensen en drugs enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |