Dan mag jij me behandelen.quote:
Of nog beter: Zadeltassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou als TT Love handles doen
Oh wat romantischquote:
Zo rol ik.quote:
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, hebben we alleen Grolsch glazen. Kom ik aan met een Leffe biertje
Waz met jou.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je nu al vuurwerk kopen?
Hebben we nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik wilde tt strippen omdat lovehandles op de meet
lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.
Ik eet ze dan wel opquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.quote:
Loefje.quote:
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Mmmmmmquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Nee, jij schuift zo een hele stapel naar binnenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.
Ik ook.. wink winkquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de keuken zitten ok?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezeten
nu nog steeds, maar het heeft geen zin meer om mij aan te kleden
Nee, ik zit in mijn studieperiode voor tentamens enzulksquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Niet op zo'n manier schatteke.quote:
Ik ook, maar niet romantischquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog romantisch in mijn luik geschoven.
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Haiquote:
Dat zeg je vast tegen alle knappe vrouwenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op zo'n manier schatteke.
Dat bewaar ik speciaal voor jou.
Net als jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.
Dat valt denk ik wel meequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij schuift zo een hele stapel naar binnen
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme! Weer vergeten naar die kaartjes te kijken
Ik zat gister een programma te kijken over autisten... en ik dacht haast dat ik er zelf 1 benquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.
Je staat nog niet op de Efteling lijstquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme! Weer vergeten naar die kaartjes te kijken
Ik ben echt vergeetachtigquote:
Ik heb wijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt
Tevens, ik heb bier
Geeft niksquote:
En een verkeerd glas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt
Tevens, ik heb bier
Laten testen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zat gister een programma te kijken over autisten... en ik dacht haast dat ik er zelf 1 ben. Hypergevoeligheid enzo
.
Wat is deze?quote:
Hoi Raenequote:
Maar ik ga wel meequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat nog niet op de Efteling lijst
Hommo ik ben geen autistquote:
Ja potverdorie je zal maar werk hebben en studeren verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef MissExpert het volgende:
Ik wil godverdomme surfen, maar ja geld en werk en studie houden tegen. Huilen
Ik wel..quote:
Die kosten veul tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja potverdorie je zal maar werk hebben en studeren verschrikkelijk.
Totaal nietquote:
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar ik ga wel mee
Als dat van jullie mag
Maar niemand zet me erbij :\
Maar weer slechter dan op je werk zitten niks doen en wel geld binnen krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks doen en geen geld binnen krijgen,.
Heb je een punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks doen en geen geld binnen krijgen,.
Gewoon even de TS quoten, dan valt het wat meer op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor
Ik heb het al 2 keer aangegeven, maar de TS'ers luisteren niet
Ik ben overigens niet compleet contactgestoord hoorquote:
Ik wel, volgens de NS.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet compleet contactgestoord hoor
Ik heb het liever kei druk dan dat ik de hele dag zit te FOK!enquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar weer slechter dan op je werk zitten niks doen en wel geld binnen krijgen.
Natuurlijk.quote:
Succes en eetsmakelijkquote:
Je was een paar woorden vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks TE doen HEBBEN en geen geld binnen krijgen,.
Goed.. Alleen vanaaf op een technofeest werken wat ik niks vindquote:
Wat een treinpsychologie.quote:
Excuus, heb je gelijk inquote:
Mooi. Hehe, alles om geld binnen te krijgen héquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed.. Alleen vanaaf op een technofeest werken wat ik niks vind
Lol.. Tsjaquote:
Ik zal wel moeten jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excuus, heb je gelijk inKoken jij
![]()
[..]
Mooi. Hehe, alles om geld binnen te krijgen hé
Jaleesa moet bij de Efteling meet gezet worden!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Linkje: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen
Uw lieve en hulpgerichte mods zijn:Tally, stbabylon en Tamashii
Meet in Arnhem, 16 november, vanaf 17.00 uur:
- Vinniiee
- Tamashii
- JijHebtGeenRokje (misschien)
- Jofunogwattes (misschien)
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
En is er interesse voor een Winterefteling meet, datum nader te bepalen, waarschijnlijk ergens in Januari...
- Aldo
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
En voor de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet, welke in Hoorn gehouden wordt omdat Raene en Lola daar wonen (in dezelfde straat !!)
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)
- DevilsWhore (ovb)
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef MissExpert het volgende:
Ben ik hier de enige die het altijd druk heeft, en altijd wel wat te doen heeft.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaleesa moet bij de Efteling meet gezet worden!! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
- Vinniiee
- Tamashii
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
En is er interesse voor een Winterefteling meet, datum nader te bepalen, waarschijnlijk ergens in Januari...
- Aldo
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
- Jaleesa
En voor de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet, welke in Hoorn gehouden wordt omdat Raene en Lola daar wonen (in dezelfde straat !!)
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)
- DevilsWhore (ovb)
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
- Vinniiee
- Tamashii
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
- Aldo![]()
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
-Jaleesa
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)
- DevilsWhore (ovb)
Aanstellerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe meer dames hoe meer vreugd![]()
Zeker nu eentje alweer bezet is
Alles kan kapotquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe meer dames hoe meer vreugd![]()
Zeker nu eentje alweer bezet is
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef MissExpert het volgende:
Ben ik hier de enige die het altijd druk heeft, en altijd wel wat te doen heeft.
De conducteur had zeker een LOI cursus gevolgd tijdens de vele storingen en vertragingen. Want ja, treinen rijden er toch niet.quote:
Half 11 tot 6quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat moet je?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
De conducteur had zeker een LOI cursus gevolgd tijdens de vele storingen en vertragingen. Want ja, treinen rijden er toch niet.
Meer meer, geef me meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
De conducteur had zeker een LOI cursus gevolgd tijdens de vele storingen en vertragingen. Want ja, treinen rijden er toch niet.
Meer wat?quote:
Euw. Maar dat zal wel lekker verdienen?quote:
Niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit altijd te bitchen op mij man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, ze moeten het nog leren hè.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef MissExpert het volgende:
Haha op tv een serie over mensen die leren surfen. faalhasen allemaal
Komt er vast wel, ik moet nog zeker 4 jaar met ze door één deur.quote:
Ik word geconfronteerd dst ik ooit ook zo wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja, ze moeten het nog leren hè.
Totdat je hem op raw zette.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
7743, zoveel foto's kan ik nog schieten op m'n nieuwe geheugenkaartje
Maar die was bezet volgens Aldo.quote:
Een trein heeft meerdere deuren toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt er vast wel, ik moet nog zeker 4 jaar met ze door één deur.
Ja, goed idee. Eens kijken wat ik dan nog kan schietenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Totdat je hem op raw zette.
Maar ze gaan niet altijd allemaal open.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een trein heeft meerdere deuren toch?
Valt best tegenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw. Maar dat zal wel lekker verdienen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet altijd allemaal open.
2010, danquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Totdat je hem op raw zette.
Wel het nadeel van die veelmegapixelcamera's van tegenwoordig. Die raw-bestanden worden ook achterlijk groot.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Eens kijken wat ik dan nog kan schieten
Volgens dat filmpje gewoon in iemand z'n bekquote:
Dat is geen grapquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
Ken je die grap van die trein die zou gaan rijden?
HIJ REED NIET WHAHAHAHHAHA
60-80MB per foto geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel het nadeel van die veelmegapixelcamera's van tegenwoordig. Die raw-bestanden worden ook achterlijk groot.
EN DAARDOOR MISTE IK DIE ENE BELANGRIJKE AFSPRAAK DIE MN LEVEN ZOU VERANDEREN.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
Ken je die grap van die trein die zou gaan rijden?
HIJ REED NIET WHAHAHAHHAHA
8,5 p.u ongeveerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat verdiend dat dan als ik vragen mag?
Sony Alpha A230, 32GB SDHCquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor camera/geheugenkaartgrootte is dat dan?
In RAW enzo ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
7743, zoveel foto's kan ik nog schieten op m'n nieuwe geheugenkaartje
Werken @ technofeestquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
11 tot 6 's nachts?
Ik weet niet waar het over gaat verder
Gadverquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgens dat filmpje gewoon in iemand z'n bek
Oh. Dat valt wel een beetje tegen ja.quote:
Fck yeaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu trouwens in een trein die keurig op tijd is vertrokken.
Applaus voor de NS.
Schiet meestal op standje "Fijne kwaliteit". Ja, die optie zit er letterlijk opquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
In RAW enzo ?
Hoeveel GB kaartje ? Ik heb een kaartje met wifi erin, stuurt ze meteen door naar mijn telefoon of pc
.
Bij mij vertrekken ze of te vroeg, of te laat of niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
Applaus voor de NS.
Zwaar leven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
EN DAARDOOR MISTE IK DIE ENE BELANGRIJKE AFSPRAAK DIE MN LEVEN ZOU VERANDEREN.
Dus nu zit ik op FOK!
Kudo's. Zowel mijn trein gisteren als die van vandaag hadden vertraging. Om niks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
Applaus voor de NS.
Yep klopt... Grotesque heet die partyquote:
Jemig, wat een kaartgrootte zeg!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sony Alpha A230, 32GB SDHC
Ik leef bij de dag.quote:
Als ik weet dat ik ga bewerken, schiet ik ze in RAWquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom RAW files als je foto's maakt?
Aansluitende treinen wachten even op elkaar "want het duurt maar een minuutje"quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Kudo's. Zowel mijn trein gisteren als die van vandaag hadden vertraging. Om niks.
Er waren werkzaamheden tussen Oss en Den Bosch, dus daarom vertraging in het traject van Zwolle tot Nijmegen.Dafuq.
Ik schiet eigenlijk standaard in raw en hoogste jpg kwaliteitquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik ga bewerken, schiet ik ze in RAW
Ik ga ze nooit bewerkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik ga bewerken, schiet ik ze in RAW
Oh dat valt hier nog wel mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij vertrekken ze of te vroeg, of te laat of niet.
Of precies op tijd, maar dat is dan een trein die een kwartier vertraging heeft en toevallig op de tijd van de volgende trein vertrekt
Volgens mij zit die optie op elke camera. Meestal is "small" nog groot genoeg voor de meeste toepassingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schiet meestal op standje "Fijne kwaliteit". Ja, die optie zit er letterlijk op
Daar was geen sprake van. Want je kunt niet overstappen in Oss om naar Nijmegen te gaan via Zwolle.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aansluitende treinen wachten even op elkaar "want het duurt maar een minuutje"
Ooh, ik bewerk vaak de achtergrond wel. Die wat extra vervagen. Of lelijke paaltjes uit beeld halen enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik schiet eigenlijk standaard in raw en hoogste jpg kwaliteit. En ik bewerk nooit
.
Carpe diemquote:
Oss - Zwolle is toch ook rechtstreeks?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was geen sprake van. Want je kunt niet overstappen in Oss om naar Nijmegen te gaan via Zwolle.
Lucky youquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat valt hier nog wel mee eigenlijk.
That's truequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was geen sprake van. Want je kunt niet overstappen in Oss om naar Nijmegen te gaan via Zwolle.
Maargoed, dat kan je ook in een jpeg getrokken foto doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik bewerk vaak de achtergrond wel. Die wat extra vervagen. Of lelijke paaltjes uit beeld halen enzo
Ik heb nooit begrepen waarom je de dag moet plukken.quote:
Ik wil nog een fotocursus doen, dan doe ik misschien wat meer functies gaan gebruikenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga ze nooit bewerken![]()
Sterker nog, ik heb nu de Samsung NX 11, maar nog nooit gebruiktIn december voor het eerst
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oss - Zwolle is toch ook rechtstreeks?
heldquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik bewerk vaak de achtergrond wel. Die wat extra vervagen. Of lelijke paaltjes uit beeld halen enzo
Omdat normale mensen 's nachts slapen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je de dag moet plukken.
Nee, maar Vin las niet goed. Jij nu ook niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oss - Zwolle is toch ook rechtstreeks?
Mja, maar ik ben echt een perfectionist als het om foto's gaatquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zit die optie op elke camera. Meestal is "small" nog groot genoeg voor de meeste toepassingen
Ik heb zo'n boek, maar die moet ik ook maar eens gaan doorlezenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil nog een fotocursus doen, dan doe ik misschien wat meer functies gaan gebruiken. Met een dslr altijd in auto of sportstand schieten is niet echt waar ik hem voor gekocht heb, maar nog steeds wel doe
.
Ik heb er maar ruk de dag van gemaakt en dat doe ik dan ook veelvuldig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je de dag moet plukken.
Wat een stomme naamquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yep klopt... Grotesque heet die party
ik moest nog lachen ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er maar ruk de dag van gemaakt en dat doe ik dan ook veelvuldig.
Ik heb mijn dslr nog nooit op standje auto gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil nog een fotocursus doen, dan doe ik misschien wat meer functies gaan gebruiken. Met een dslr altijd in auto of sportstand schieten is niet echt waar ik hem voor gekocht heb, maar nog steeds wel doe
.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de fotograaf een cursus ga doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb zo'n boek, maar die moet ik ook maar eens gaan doorlezen
Ik schoot hiervoor altijd met een compact camera uit 2001 ofzo
Studenten hebben geen geld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de fotograaf een cursus ga doen, iets duidelijker als ie het uitlegd ipv dat je het uit een boek leert.
Ik snap de basis van alle functies wel, maar de werking nog niet echtquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb mijn dslr nog nooit op standje auto gehad![]()
Ik ook nietquote:
Dat is mijn specialiteit van die te foute kutgrappen.quote:
Mja, ik heb leren fotograferen op een analoge spiegelreflex, moet ook nog echt wennen aan de digitale functies hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik snap de basis van alle functies wel, maar de werking nog niet echt.
Oh dat valt wel mee jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die vraagt volgens mij 100 euro ofzo voor die cursus
, valt wel mee dus.
True storyquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit van die te foute kutgrappen.
Maar toch moet je lachen, je mondhoeken krullen op, je wil je inhouden want dit is te slecht om te lachen. Maar dan verlies je de strijd en een bulderlach maakt zich kenbaar.
Ik vind mjn oude analoge SLR fijner dan de meeste digitalequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb leren fotograferen op een analoge spiegelreflex, moet ook nog echt wennen aan de digitale functies hoor
8k clicks verder op m'n camera inmiddels
Heb je al wat (studio)flitsers?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb gisteren op het station toen ik op Fera wachtte nog een boekje gekocht over portretfotografie. Interessant wel
Ah ja, maar ik heb geen analogequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb leren fotograferen op een analoge spiegelreflex, moet ook nog echt wennen aan de digitale functies hoor
8k clicks verder op m'n camera inmiddels
Ik heb één "losse" flitser ja, en dat standaard kutdingetje dat er altijd op zit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al wat (studio)flitsers?
Dat ligt er natuurlijk maar aan. DSLR dwingt je niet na te denken over de theorie voordat je een foto neemt, waardoor je uit de praktijk kunt leren. Veel mensen vinden dat fijner.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik heb geen analoge. Dan leer je het wel beter denk ik ja, dan heb je maar 1 kans voor de perfecte foto
. Ofja, het wordt duur als je 100 pogingen gaat doen dan
.
Weet ik niet of je het beter leert, want er zit veel tijd tussen het nemen van de foto en het resultaat zien, dus ook al zie je wat er mis is aan de foto, meestal weet je niet meer welke instelligen je gebruikte op dat moment.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik heb geen analoge. Dan leer je het wel beter denk ik ja, dan heb je maar 1 kans voor de perfecte foto
.
En ik leerde van opa hè, alles wat je van opa leert is tof en waarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Mwoah, ik leer liever uit theoriequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar aan. DSLR dwingt je niet na te denken over de theorie voordat je een foto neemt, waardoor je uit de praktijk kunt leren. Veel mensen vinden dat fijner.
Hm, mijn flitser die je op de camera kunt zetten kun je óók los gebruiken met behulp van het standaard kutdingetje dat er altijd opzit. Misschien kan dat met jouw Sony ook?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb één "losse" flitser ja, en dat standaard kutdingetje dat er altijd op zit.
Wil nog eens een keer kijken voor een draadloze flitser, die je dus vanuit een andere hoek kunt gebruiken.
Dan moet je het boek van Sidney F. Ray aanschaffen. Dat zul je echt prachtig vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik leerde van opa hè, alles wat je van opa leert is tof en waar
[..]
Mwoah, ik leer liever uit theorie
Hmm, dat moet ik eens opzoekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, mijn flitser die je op de camera kunt zetten kun je óók los gebruiken met behulp van het standaard kutdingetje dat er altijd opzit. Misschien kan dat met jouw Sony ook?
Altijd vechten daar.. Dus ik hou mn hart vastquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een stomme naam![]()
Ik ben daar een paar naar Awakenings geweest, maar da's alweer 5 jaar geleden ofzo.
quote:
Uitkijken héquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Altijd vechten daar.. Dus ik hou mn hart vast
Ik wist dat het zou zienquote:
Hebben die knakkers van Samyang niet een excellente 85 mm 1.4 liggen? Koop er een studioflitser bij met softbox en dan ben je een heel heel eind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik eens opzoeken
Ik wil ook nog eens een echt, echt ECHT goede portretlens, maar goed, ik heb geen 1100 euro over
Waarom zegt iedereen dat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitkijken hé
[..]
Ik wist dat het zou zien
En ik kan niet dansen, dus dat doe ik maar niet
Haha ja en opa wil zeker weten dat je het snaptquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik leerde van opa hè, alles wat je van opa leert is tof en waar
[..]
Mwoah, ik leer liever uit theorie
Dat kan, theoretisch gezien. Maar ik kan het niet uitleggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
Hoe kunnen die stenen niet naar beneden vallen?
[ afbeelding ]
f1.4 bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben die knakkers van Samyang niet een excellente 85 mm 1.4 liggen? Koop er een studioflitser bij met softbox en dan ben je een heel heel eind.
Serieus? Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan, theoretisch gezien. Maar ik kan het niet uitleggen
Omdat het zo is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat?Ik doe ook maar wat. Zolang je geen neuk geeft, is het dansen.
Tja, Rotterdam en grote feesten gaan niet zo goed samen volgens mij...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Altijd vechten daar.. Dus ik hou mn hart vast
Neuken en dansen is nauw met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het zo is?
Ik geef liever een neuk dan dat ik dans
Of het bij grote rotsblokken kan weet ik niet, maar ik heb het wel eens gezien. Misschien kan WT het uitleggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Ik niet. Toen was ik nog te groen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is iemand van jullie in maart ook naar john carter meet geweest?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuken en dansen is nauw met elkaar verbonden.
Ik ben er 1 keer geweest. Gelijk vechten.. En hoor van veel andere ook dat t vaak raak is..quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, Rotterdam en grote feesten gaan niet zo goed samen volgens mij...
Maar toendertijd was het wel redelijk rustig volgens mij. Iets ouder publiek ook wel.
Ik ook hoor, maar ben gewoon gegaanquote:
Ik niet....te ver en ik kende niet echt iemand goed genoegquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kende niemand lieverdquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet....te ver en ik kende niet echt iemand goed genoeg
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inb4 Raene: GEEEEEEEEF HIEEEEEEEEEEEEEEER
Ik ga binnenkort naar een optreden in de kunsthalquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest. Gelijk vechten.. En hoor van veel andere ook dat t vaak raak is..
Het ging voornamelijk om locatie maassiloquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een optreden in de kunsthalDaar zal het vechten wel meevallen
Ik gevuld speculaas.quote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk om locatie maassilo
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
WAT?!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
Ik snap het nog steeds niet hè. Je krijgt ruzie over roddels op fucking Facebook, dus als 16 jarig meisje besluit je een 14 jarige jongen in te huren om de ander dood te steken.Ik kan er nog steeds niet over uit.
Ik lees of kijk nauwelijks nieuws nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij leeft écht onder een steen he
Toch gewoon net zoals je ook een boog kan maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
D'r zijn een hoop idioten op de wereld....quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
Ik snap het nog steeds niet hè. Je krijgt ruzie over roddels op fucking Facebook, dus als 16 jarig meisje besluit je een 14 jarige jongen in te huren om de ander dood te steken.Ik kan er nog steeds niet over uit.
Tell himquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij leeft écht onder een steen he
Mja, en die gozer die die andere inhuurde, krijgt 2 jaar cel ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
Het was een meisje die de gozer inhuurde ... 1 jaar cel en 3 jaar TBS voor de 'huurmoordenaar'. Ze willen kijken of zij volgens het volwassenenstrafrecht berecht kan worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, en die gozer die die andere inhuurde, krijgt 2 jaar cel ofzo toch?
Ik zeg facebook verbieden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een meisje die de gozer inhuurde ... 1 jaar cel en 3 jaar TBS voor de 'huurmoordenaar'.
Ooja, dat kan ook wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een meisje die de gozer inhuurde ... 1 jaar cel en 3 jaar TBS voor de 'huurmoordenaar'.
Zie edit. In sommige gevallen kan het namelijk wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, dat kan ook wel.
Jammer dat dat soort kinderen niet als volwassen kunnen worden berecht
Geen idee, dat werd even niet gezegd. Ik zal eens snuffelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Maar hoe heeft deze huurmoordenaar het dan aangepakt en wat was zijn reward?
Hè, dat vind ik nou interessant. Voor wat is de jeugd tegenwoordig om te kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, dat werd even niet gezegd. Ik zal eens snuffelen.
Het slachtoffer neergestoken voor (het schijnt) 20 of 50 euro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Maar hoe heeft deze huurmoordenaar het dan aangepakt en wat was zijn reward?
Snoepquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, dat vind ik nou interessant. Voor wat is de jeugd tegenwoordig om te kopen.
100 euro meen ik te herinneren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het slachtoffer neergestoken voor (het schijnt) 20 of 50 euro.
Voor de steen-mensen. Bedrag is even niet bekend, ik zoek nog verder.quote:Nederland is in de ban van een onwaarschijnlijke tienermoord. Omdat Joyce ‘Winsie’ Hau (15) op Facebook roddels had geplaatst over de seksuele escapades van haar ‘vriendin’ Polly W., werd ze enkele weken later thuis in Arnhem door de 14-jarige ‘huurmoordenaar’ Jinhua K. doodgestoken.
‘Winsie’ Hau had aan haar vriendin Polly laten verstaan dat ze weinig ophad met diens seksuele uitspattingen. Maar aangezien Polly geen oren had naar die goedbedoelde berispingen, gooide Winsie de fratsen van Polly op haar Facebook, zodat al haar vrienden (en die van Polly) op de hoogte waren en hun commentaar konden geven.
"Schrikken"
Polly wilde wraak nemen op Winsie en liet haar vriend Wesley (18) Jinshua K. (14) aanspreken. Jinhua moest Winsie doen schrikken, doen slapen, doen zwijgen. In ruil zou hij een paar tientallen euro krijgen.
Op 14 januari belde hij aan bij de ouderlijke woning van Winsie in Arnhem. Winsie’s broertje van 12 deed de deur open, riep zijn zus en liet haar met Jinhua achter. Daarna volgde in de gang een luid gebonk. Toen de vader toesnelde, zag hij hoe Jinhua zijn dochter op de grond met een mes bewerkte. Hij gooide zich ertussen en kreeg zelf ook steken in handen en aangezicht.
Winsie overleed vijf dagen na de steekpartij.
Nomen est omen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de steen-mensen. Bedrag is even niet bekend, ik zoek nog verder.
Nomz, ruilen voor zelfgemaakte koekjes?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef DaMook het volgende:
Ik eet oude kaas en cervelaatworst.
En ik ga gold rush kijken.
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomz, ruilen voor zelfgemaakte koekjes?
Douche zequote:
Mijn bericht zegt enkele tientallen euro's ... Ik had de indruk dat het wel meer zou zijn dan 20 ... Ongelooflijk dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.wtf.nl/binnenland/3997/om-facebookmoord-kostte-20.html
20 euro volgens dit bericht. Ken de bron alleen niet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef DaMook het volgende:
http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000166466228.htm
Daar, een best uitgebreid artikel.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.wtf.nl/binnenland/3997/om-facebookmoord-kostte-20.html
20 euro volgens dit bericht. Ken de bron alleen niet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn bericht zegt enkele tientallen euro's ... Ik had de indruk dat het wel meer zou zijn dan 20 ... Ongelooflijk dit.
Voor dat bedrag heb ik nog wel een paar namenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)s-voor-facebookmoord
Van 20 naar 50 verhoogd dus.
Dan nogAl was het 50k
Oh, dat is toch al van een hele poos terug? Dat heb ik wel meegekregenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de steen-mensen. Bedrag is even niet bekend, ik zoek nog verder.
True. Maar voor een groot geldbedrag is de motivatie waarschijnlijk wel groter ... Dan doe je het ook echt voor het geld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)s-voor-facebookmoord
Van 20 naar 50 verhoogd dus.
Dan nogAl was het 50k
Ja, het is weer even actueel nu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is toch al van een hele poos terug? Dat heb ik wel meegekregen
Precies, schappelijke prijs zeg ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb ik nog wel een paar namen
Hoi hoi ohiho iohiohio hioi oeiseyur78v915yutwiynv7e54236758231y rquote:
Ik wil oude kaasquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee.
Je mag wel meekomen snoepen, als deze op zijn heb ik nog leverworst en jonge kaas
.
Avond.quote:
?????quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi ohiho iohiohio hioi oeiseyur78v915yutwiynv7e54236758231y r
Weet niet of ik nog ga maar zie het vanavond welquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Avond.Hoe ging je date? Of ga je nog?
Ik hou niet zo van koekjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil oude kaas
Zeg jij nou nee tegen zelfgemaakte koekjes van lola![]()
Je bent niet wijs
hihahoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
NEEEEE GODVERDOMME
stoot een gloeiend hete kop koffie over mijn bureau![]()
knuffeltjequote:
Heyheyquote:
Hihihi gekkiequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie mij eens lekker spontaan en lekker gek doen.
het is gewoon een ikeatafelquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral van dat gepolitoerde mahonie, echt kut is dat.
Ja lolquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
heyyy knuff!! ik zoch net scheerschuim, maar kon het niet vinden lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |