Dan mag jij me behandelen.quote:
Of nog beter: Zadeltassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou als TT Love handles doen
Oh wat romantischquote:
Zo rol ik.quote:
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, hebben we alleen Grolsch glazen. Kom ik aan met een Leffe biertje
Waz met jou.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je nu al vuurwerk kopen?
Hebben we nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik wilde tt strippen omdat lovehandles op de meet
lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.
Ik eet ze dan wel opquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.quote:
Loefje.quote:
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Mmmmmmquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Nee, jij schuift zo een hele stapel naar binnenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.
Ik ook.. wink winkquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de keuken zitten ok?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezeten
nu nog steeds, maar het heeft geen zin meer om mij aan te kleden
Nee, ik zit in mijn studieperiode voor tentamens enzulksquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Niet op zo'n manier schatteke.quote:
Ik ook, maar niet romantischquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog romantisch in mijn luik geschoven.
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Haiquote:
Dat zeg je vast tegen alle knappe vrouwenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op zo'n manier schatteke.
Dat bewaar ik speciaal voor jou.
Net als jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.
Dat valt denk ik wel meequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij schuift zo een hele stapel naar binnen
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme! Weer vergeten naar die kaartjes te kijken
Ik zat gister een programma te kijken over autisten... en ik dacht haast dat ik er zelf 1 benquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.
Je staat nog niet op de Efteling lijstquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme! Weer vergeten naar die kaartjes te kijken
Ik ben echt vergeetachtigquote:
Ik heb wijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt
Tevens, ik heb bier
Geeft niksquote:
En een verkeerd glas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt
Tevens, ik heb bier
Laten testen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zat gister een programma te kijken over autisten... en ik dacht haast dat ik er zelf 1 ben. Hypergevoeligheid enzo
.
Wat is deze?quote:
Hoi Raenequote:
Maar ik ga wel meequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat nog niet op de Efteling lijst
Hommo ik ben geen autistquote:
Ja potverdorie je zal maar werk hebben en studeren verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef MissExpert het volgende:
Ik wil godverdomme surfen, maar ja geld en werk en studie houden tegen. Huilen
Ik wel..quote:
Die kosten veul tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja potverdorie je zal maar werk hebben en studeren verschrikkelijk.
Totaal nietquote:
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar ik ga wel mee
Als dat van jullie mag
Maar niemand zet me erbij :\
Maar weer slechter dan op je werk zitten niks doen en wel geld binnen krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks doen en geen geld binnen krijgen,.
Heb je een punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks doen en geen geld binnen krijgen,.
Gewoon even de TS quoten, dan valt het wat meer op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor
Ik heb het al 2 keer aangegeven, maar de TS'ers luisteren niet
Ik ben overigens niet compleet contactgestoord hoorquote:
Ik wel, volgens de NS.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet compleet contactgestoord hoor
Ik heb het liever kei druk dan dat ik de hele dag zit te FOK!enquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar weer slechter dan op je werk zitten niks doen en wel geld binnen krijgen.
Natuurlijk.quote:
Succes en eetsmakelijkquote:
Je was een paar woorden vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als thuis zitten niks TE doen HEBBEN en geen geld binnen krijgen,.
Goed.. Alleen vanaaf op een technofeest werken wat ik niks vindquote:
Wat een treinpsychologie.quote:
Excuus, heb je gelijk inquote:
Mooi. Hehe, alles om geld binnen te krijgen héquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed.. Alleen vanaaf op een technofeest werken wat ik niks vind
Lol.. Tsjaquote:
Ik zal wel moeten jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excuus, heb je gelijk inKoken jij
![]()
[..]
Mooi. Hehe, alles om geld binnen te krijgen hé
Jaleesa moet bij de Efteling meet gezet worden!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Linkje: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen
Uw lieve en hulpgerichte mods zijn:Tally, stbabylon en Tamashii
Meet in Arnhem, 16 november, vanaf 17.00 uur:
- Vinniiee
- Tamashii
- JijHebtGeenRokje (misschien)
- Jofunogwattes (misschien)
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
En is er interesse voor een Winterefteling meet, datum nader te bepalen, waarschijnlijk ergens in Januari...
- Aldo
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
En voor de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet, welke in Hoorn gehouden wordt omdat Raene en Lola daar wonen (in dezelfde straat !!)
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)
- DevilsWhore (ovb)
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef MissExpert het volgende:
Ben ik hier de enige die het altijd druk heeft, en altijd wel wat te doen heeft.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaleesa moet bij de Efteling meet gezet worden!! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
- Vinniiee
- Tamashii
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
En is er interesse voor een Winterefteling meet, datum nader te bepalen, waarschijnlijk ergens in Januari...
- Aldo
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
- Jaleesa
En voor de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet, welke in Hoorn gehouden wordt omdat Raene en Lola daar wonen (in dezelfde straat !!)
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)
- DevilsWhore (ovb)
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
- Vinniiee
- Tamashii
- Fera (misschien)
- Quickie_Brat
- Remlof
- Aldo![]()
- Faxie
- Samzz
- Raene
- Vinniiee
- LovelyLady
- TheGirlNextDoor
- DaMook
- Peu
-Jaleesa
- LovelyLady
- Cryothic
- Raene
- Vinniiee
- Guitarist
- Fera
- DaMook
- muhahaha
- Jofunu-nogwattes (ovb)
- TheGirlNextDoor (ovb)
- Faxie (ovb)
- Aldo (ovb)