Dan mag jij me behandelen.quote:
Of nog beter: Zadeltassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou als TT Love handles doen
Oh wat romantischquote:
Zo rol ik.quote:
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, hebben we alleen Grolsch glazen. Kom ik aan met een Leffe biertje
Waz met jou.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je nu al vuurwerk kopen?
Hebben we nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan het wel in een snifter douwen, een cognacglas dus.
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik wilde tt strippen omdat lovehandles op de meet
lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken, als dat gebeurd.
Ik eet ze dan wel opquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.quote:
Loefje.quote:
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Mmmmmmquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
Ik moet eten koken godverdomme wat is deze aantrekkingskracht tot Fok.. Ik laat alles liggen..
Nee, jij schuift zo een hele stapel naar binnenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ons al samen in de keuken staan.
Ik ook.. wink winkquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de keuken zitten ok?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in mijn pyjama gezeten
nu nog steeds, maar het heeft geen zin meer om mij aan te kleden
Nee, ik zit in mijn studieperiode voor tentamens enzulksquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Niet op zo'n manier schatteke.quote:
Ik ook, maar niet romantischquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog romantisch in mijn luik geschoven.
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je niet de student uithangen en de stad in ofzo.
Haiquote:
Dat zeg je vast tegen alle knappe vrouwenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op zo'n manier schatteke.
Dat bewaar ik speciaal voor jou.
Net als jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij gaat de FOK!er uithangen en als een autist op zijn (zolder)kamer hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |