Een lade.quote:
1. Geinteresseerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef joey10076 het volgende:
beste allemaal.
ik had een vraagje,wie kan me helpen met me chat site als moderator.
of wie is wel geintreseerd.
als je geintreseerd bent stuur me dan een DM of zet hieronder als je wil weten wat de site link is. want ik mag niet meer in de berichten zetten want dat zien als spam.
Vast bedankt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef Chef_M het volgende:
En let op history van TS, ik verwacht geen lang leven voor dit topic.
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
Hé maar Joey, je vrienden waar je naar eigen zeggen op je 13e samen mee aan een waterpijp lurkt willen geen modje zijn op jouw site?
Dat is niet precies waar ik op doelde. Ik snap gewoon niet waarom hij als 13-jarige gaat bedelen op een forum terwijl hij dus blijkbaar vrienden heeft om het aan te vragen. Dat naar eigen zeggen was dus op het hebben van die vrienden gericht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.
Het is "Geïnteresseerd"quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
1. Geinteresseerd
2. 'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
3. Interpunctie
4. Hoofdletters
5. (Al)vast bedankt?
Op je 12e hoor je nog met lego te spelen.Roken en aanverwante bezigheden zijn taboe. Dat doe je op je 18e maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.
eerste poeple aangepast vergeet ie de tweedequote:hello People
This site is for chatting with you friends and other poeple in the world.
Follow the rules.
True. Maar ik deed het toch. Pubers leren de wereld anders te zien en doen dan ook de dingen die ze volwassenen zien doen (roken, drinken, for god sake blowen) maar zien er vaak het gevaar niet van in. Ik raakte binnen no-time verslaafd aan die gore kankerverwekkende troep.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Op je 12e hoor je nog met lego te spelen.Roken en aanverwante bezigheden zijn taboe. Dat doe je op je 18e maar.
Lijkt op zoeen geocities site van vroegerquote:hello People
This site is for chatting with you friends and other poeple in the world.
Follow the rules.
Ik zou het iets anders omschrijven als ik jou was.........quote:
Maar op 12 jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
True. Maar ik deed het toch. Pubers leren de wereld anders te zien en doen dan ook de dingen die ze volwassenen zien doen (roken, drinken, for god sake blowen) maar zien er vaak het gevaar niet van in. Ik raakte binnen no-time verslaafd aan die gore kankerverwekkende troep.
True. Kon 'm d'r zo snel niet voorkrijgen, gokje dat niemand het zou zienquote:
quote:
Misschien moet TS eens zijn broek laten zakken achter het station, kijken wat er gebeurtquote:
Denk je nou echt dat we je serieus gaan nemen als je ons niet serieus genoeg neemt om op onze posts in te gaan?quote:
Ik wou dat ook zeggen maar hield mij maar inquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Misschien moet TS eens zijn broek laten zakken achter het station, kijken wat er gebeurt
Heb ook zitten twijfelen, maar ik moest het gezegd hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou dat ook zeggen maar hield mij maar in
Ik was er vroeg bij. Eigenlijk met alles wel zo'n beetje. Mijn eerste blow rookte ik al toen ik 14 was. Alcohol volgde niet veel later en ik begon dan ook gelijk met een flinke laag Coebergh. Mijn ouders rookte en dronken thuis dus ik was het gewend en vond het normaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maar op 12 jarige leeftijd?De tering, Ik heb nooit die experimentele drang gehad. Er werd mij toen verteld dat roken slecht voor je was, dus deed je het niet. Dronken is huis komen voelt niet prettig, dus dat doe ik ook nooit weer. Ik had mijn eerste biertje op mijn 16e, vond het geen succes.
ik ben wat dat betreft beschermend opgevoed. Drank en roken beneden de 18 was taboe. Plus daarbij als ik niet ging roken dat ik het auto-rijbewijs zou krijgen. Dan is de keuze niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij. Eigenlijk met alles wel zo'n beetje. Mijn eerste blow rookte ik al toen ik 14 was. Alcohol volgde niet veel later en ik begon dan ook gelijk met een flinke laag Coebergh. Mijn ouders rookte en dronken thuis dus ik was het gewend en vond het normaal.
Die heb ik ook gehoord van mijn ouders. Het probleem zat echter in hun eigen verslaving waardoor ik er veel vatbaarder voor was en het normaal vond. Daar hielden ze geen rekening mee dus prima voorstel, maar op die manier werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft beschermend opgevoed. Drank en roken beneden de 18 was taboe. Plus daarbij als ik niet ging roken dat ik het auto-rijbewijs zou krijgen. Dan is de keuze niet zo moeilijk.
Klopt ook, ze moeten zelf ook het goede voorbeeld geven natuurlijk. Scheelt ook wel dat ik totaal niet vatbaar ben voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord van mijn ouders. Het probleem zat echter in hun eigen verslaving waardoor ik er veel vatbaarder voor was en het normaal vond. Daar hielden ze geen rekening mee dus prima voorstel, maar op die manier werkt het natuurlijk niet.
WP? WordPerfect?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef joey10076 het volgende:
weet je wat shild ik doe alles al lang niet meer eerst deed ik dat nu alles niet meer maar wou eik wel weten hoe ongezond WP was alleen eik is het niet ongezond maar wou eik meer weten over het kooltje maarja dat heb ik al gevonden en ik ging paar maanden geleden ook met verkeerde vrienden om realieseer ik me sinds paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |