Een lade.quote:
1. Geinteresseerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef joey10076 het volgende:
beste allemaal.
ik had een vraagje,wie kan me helpen met me chat site als moderator.
of wie is wel geintreseerd.
als je geintreseerd bent stuur me dan een DM of zet hieronder als je wil weten wat de site link is. want ik mag niet meer in de berichten zetten want dat zien als spam.
Vast bedankt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef Chef_M het volgende:
En let op history van TS, ik verwacht geen lang leven voor dit topic.
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
Hé maar Joey, je vrienden waar je naar eigen zeggen op je 13e samen mee aan een waterpijp lurkt willen geen modje zijn op jouw site?
Dat is niet precies waar ik op doelde. Ik snap gewoon niet waarom hij als 13-jarige gaat bedelen op een forum terwijl hij dus blijkbaar vrienden heeft om het aan te vragen. Dat naar eigen zeggen was dus op het hebben van die vrienden gericht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.
Het is "Geïnteresseerd"quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
1. Geinteresseerd
2. 'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
3. Interpunctie
4. Hoofdletters
5. (Al)vast bedankt?
Op je 12e hoor je nog met lego te spelen.Roken en aanverwante bezigheden zijn taboe. Dat doe je op je 18e maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 12 ook wel eens stiekem aan de waterpijp hoor. Op zo'n leeftijd experimenteer je wat meer en leer je dingen ontdekken. Niks raars aan.
eerste poeple aangepast vergeet ie de tweedequote:hello People
This site is for chatting with you friends and other poeple in the world.
Follow the rules.
True. Maar ik deed het toch. Pubers leren de wereld anders te zien en doen dan ook de dingen die ze volwassenen zien doen (roken, drinken, for god sake blowen) maar zien er vaak het gevaar niet van in. Ik raakte binnen no-time verslaafd aan die gore kankerverwekkende troep.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Op je 12e hoor je nog met lego te spelen.Roken en aanverwante bezigheden zijn taboe. Dat doe je op je 18e maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |