Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt smerig.Gitaar is ook niet heul netjes of zo.
Simpel doch lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dat gaat me wel lukken.Ik hou van simpel.
* Raene geeft een aai over de bol.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
Later als ik groot ben maak ik schoon
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]Baas. Ik maak het huis ook altijd netjes ... Elke week alles poetsen en doordeweeks nog een keer goed stofzuigen en alle rommel opruimen.
En als er gasten komen ga ik sowieso nog aan de slag.
Ik heb ook een tic. Maar ik ga het niemand opdringen of zo. Ik ga gewoon zelf het huis poetsen zodat ik me op dat moment lekker op m'n gemak voel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt last van een fok!arm?
dank jequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
* Raene geeft een aai over de bol.
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Ik ben wel een sloddervosquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Serious shit man!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaakt
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doe
Dat. Keuken en badkamer/wc vind ik super belangrijk. Dus geen haren in de douche of wastafel en de wc gewoon 2x per week doen. Ik heb ook bewust kleine prullenbakken in huis, dan leeg je ze sneller en gaan ze nooit ruiken. Eigenlijk gewoon elke dag (die in de keuken iig).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Ik heb helemaal niks boeiends gedaan. Alleen eten en bier gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu maar niet meer douchen.. de jongens komen straks al thuis
En wat heb ik de middag nu gedaan:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Aquarium schoonmaken is echt kutwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu maar niet meer douchen.. de jongens komen straks al thuis
En wat heb ik de middag nu gedaan:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Wat dat er mensen bij komen etenquote:
Dat vind ik dus serieus kut. Meestal spoel ik tijdens het koken alles al af wat ik niet meer hoef te gebruiken. Dan is het na t eten binnen 5min gebeurt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, de afwas![]()
Vannacht als ik thuis kom maar doen dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |