Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt smerig.Gitaar is ook niet heul netjes of zo.
Simpel doch lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dat gaat me wel lukken.Ik hou van simpel.
* Raene geeft een aai over de bol.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
Later als ik groot ben maak ik schoon
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]Baas. Ik maak het huis ook altijd netjes ... Elke week alles poetsen en doordeweeks nog een keer goed stofzuigen en alle rommel opruimen.
En als er gasten komen ga ik sowieso nog aan de slag.
Ik heb ook een tic. Maar ik ga het niemand opdringen of zo. Ik ga gewoon zelf het huis poetsen zodat ik me op dat moment lekker op m'n gemak voel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt last van een fok!arm?
dank jequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
* Raene geeft een aai over de bol.
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Ik ben wel een sloddervosquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Serious shit man!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaakt
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doe
Dat. Keuken en badkamer/wc vind ik super belangrijk. Dus geen haren in de douche of wastafel en de wc gewoon 2x per week doen. Ik heb ook bewust kleine prullenbakken in huis, dan leeg je ze sneller en gaan ze nooit ruiken. Eigenlijk gewoon elke dag (die in de keuken iig).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Ik heb helemaal niks boeiends gedaan. Alleen eten en bier gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu maar niet meer douchen.. de jongens komen straks al thuis
En wat heb ik de middag nu gedaan:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Aquarium schoonmaken is echt kutwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Wat dat er mensen bij komen etenquote:
Dat vind ik dus serieus kut. Meestal spoel ik tijdens het koken alles al af wat ik niet meer hoef te gebruiken. Dan is het na t eten binnen 5min gebeurt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, de afwas![]()
Vannacht als ik thuis kom maar doen dan..
Ik heb tot nu toe alleen maar gefokt en koffie gedronkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks boeiends gedaan. Alleen eten en bier gehaald
Koekjes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat. Keuken en badkamer/wc vind ik super belangrijk. Dus geen haren in de douche of wastafel en de wc gewoon 2x per week doen. Ik heb ook bewust kleine prullenbakken in huis, dan leeg je ze sneller en gaan ze nooit ruiken. Eigenlijk gewoon elke dag (die in de keuken iig).
Gewerkt van half 7 tot half 8, geslapen weer tot 3 en boodschappen gedaan.. tussendoor gedouched, straks weer werken tot middernacht..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dat er mensen bij komen etenJa echt waar.
Als je nu je eten in de magnetron op warmt, doe je je naam eer aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar gefokt en koffie gedronken
Thanks!quote:
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk
[..]
Als je nu je eten in de magnetron op warmt, doe je je naam eer aan![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
Hmm, ik sta nu al een half uur in de keuken te fokken, omdat ik ff wat wilde pakken hier
Lol, whut. Ik doe dat eigenlijk iedere dag, meteen na het eten. Dan is het weg en ben ik er vanaf. Kan het ook niet teveel aankoeken (ik zet het altijd te week in heet water).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doe
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
Hmm, ik sta nu al een half uur in de keuken te fokken, omdat ik ff wat wilde pakken hier
Dat dus en gewoon netjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, whut. Ik doe dat eigenlijk iedere dag, meteen na het eten. Dan is het weg en ben ik er vanaf. Kan het ook niet teveel aankoeken (ik zet het altijd te week in heet water).
Ik was vrij snel klaar, morgen even nog wat plantjes halen bij intratuinquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Aquarium schoonmaken is echt kutwerk.
Ik weet nieteens hoe lang dit er al staatquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus serieus kut. Meestal spoel ik tijdens het koken alles al af wat ik niet meer hoef te gebruiken. Dan is het na t eten binnen 5min gebeurt.
Ik zou daar echt niet kunnen levenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nieteens hoe lang dit er al staat
Als ik iets nodig heb spoel ik het af en gebruik het opnieuw.. Ik heb met m'n broertje een afspraak dat als we beiden thuis zijn we de boel aan kant maken, maar hij doet al dagen niks, en wacht net zo lang tot ik het zat wordt..
Hij gamed liever dan dat 't huis schoon is.. Niet zo gek dat ik liever weer iets voor mezelf zoek dan is het wel..
Dat is een goed iets toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
Fijn. Mijn ex is keihard afgezet door onze vorige verhuurder. En heeft het mij tot nu toe nog niet gemeld.
Nee. Want het is ook mijn geld. Verdomme.quote:
hehe, hij was bang dat je em zou uitlachen? Of ben jij nu ook de dupe?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
Fijn. Mijn ex is keihard afgezet door onze vorige verhuurder. En had het mij tot nu toe nog niet gemeld.
Het laatste.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, hij was bang dat je em zou uitlachen? Of ben jij nu ook de dupe?
Gaat dit nog een staartje hebben?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Want het is ook mijn geld. Verdomme.
Ja dus -_-quote:
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat dit nog een staartje hebben?
Dat is shit, maar hoe kan je je laten oplichten door een huurder? Huur niet betalen is eruit zetten en een incassobureau inschakelen met een no-cure-no-pay constructie.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.
Of jij dat ook ff wilt doen nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.
Mjah, ik normaal ook wel, ben niet super netjes ofzo, maar schoon was het bij mij in Velp altijd welquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet kunnen levenAls ik thuis kom, wil ik dat het schoon is, moet gewoon mn schoenen uit kunnen doen en kunnen ontspannen. Niet eerst afwassen als ik wil koken of over een vuile vloer lopen.
VERhuurder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is shit, maar hoe kan je je laten oplichten door een huurder? Huur niet betalen is eruit zetten en een incassobureau inschakelen met een no-cure-no-pay constructie.
Sorryquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Mijn ex en ik hebben trouwens een goede verstandhouding verder.
Ik had een lan-party gepland maar ben gister door m'n vrienden afgebeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Koen66 het volgende:
straks maar wat pizza's in de oven, vanavond verjaardag
wodka?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga straks lekkere Vodka Penne maken, maar eerst ff die twee boterhammen met sate laten zakken
Waar breng jij je was heen dan? Waarom heb je geen wasmachine, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik thuis kom de afwas in de week, was wegbergen en de rest is voor broerlief..
Tof ik wil ook lannenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een lan-party gepland maar ben gister door m'n vrienden afgebeld![]()
Anders waren ze er straks al geweest. Naja, misschien volgende week
Ja, heb een heel lekker recept, ff checken of ik alles in huis heb zo, maar volgens mij wel.quote:
klinkt apartquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heb een heel lekker recept, ff checken of ik alles in huis heb zo, maar volgens mij wel.
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar breng jij je was heen dan? Waarom heb je geen wasmachine, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet.
Dat was alleen nu niet het geval!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een huurder kan je geheid ook wel oplichten
Is leuk! Je gaat gewoon met je vrienden gamen in dezelfde ruimte! Altijd lachen!quote:
Ik zit door de week als 60u op details te letten, in t weekend zet ik dat uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opWEGBERGEN, dus afhalen en in de kasten stoppen
Is echt lekker, zal t recept straks ff posten.quote:
Begrijpend lezen is lastig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opWEGBERGEN, dus afhalen en in de kasten stoppen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit door de week als 60u op details te letten, in t weekend zet ik dat uit
[..]
Is echt lekker, zal t recept straks ff posten.
Dat is wel erg weinigquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
Oké, de situatie is als volgt: We hadden bij het huren ¤1270,- aan borg betaald. We hebben dat geld geleend van mijn moeder toentertijd. Wegens eerder uit het huis gaan dan in het contract was afgesproken (eigenlijk min. 2 jaar daar zitten), moesten we een boete betalen. Dat is allemaal prima, dat was gewoon afgesproken en terecht. Dat was de helft van de borg. Dus bleef er nog ¤635,- over. Maar die verhuurder had dus allemaal onderhoudspunten in de keuken gevonden (like wtf? waar dan?) en er zaten vlekken in het tapijt die hij moest reinigen (waren bijna niet te zien, die had ik al schoongemaakt). Dus uiteindelijk krijgen wij ¤112,- terug van die ¤635.
Ja counterstrikequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon shooters!![]()
Maar wat vind jij dan een leuk spel?
Waarom noemt die het ook niet gewoon OPbergen, dat is veel logischer.quote:
een Fok! weekend klinkt ook wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is leuk! Je gaat gewoon met je vrienden gamen in dezelfde ruimte! Altijd lachen!![]()
En altijd een tof weekend hebben!
Ik vind het gewoon jammer dat mijn ex dit niet heeft overlegd, voordat hij het aannam. Ik had wel bezwaar willen maken eigenlijk. Of in ieder geval zien waar hij die kosten vandaan haalt.quote:
Dat is wel genaaid, maar 2 jaar is ook wel bizar lang om ergens te MOETEN blijven zitten. Overigens mag hij slijtage dingen niet aanrekenen, dus als het geen ernstige vlekken zijn of beschadigingen is het inderdaad oplichterij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
Oké, de situatie is als volgt: We hadden bij het huren ¤1270,- aan borg betaald. We hebben dat geld geleend van mijn moeder toentertijd. Wegens eerder uit het huis gaan dan in het contract was afgesproken (eigenlijk min. 2 jaar daar zitten), moesten we een boete betalen. Dat is allemaal prima, dat was gewoon afgesproken en terecht. Dat was de helft van de borg. Dus bleef er nog ¤635,- over. Maar die verhuurder had dus allemaal onderhoudspunten in de keuken gevonden (like wtf? waar dan?) en er zaten vlekken in het tapijt die hij moest reinigen (waren bijna niet te zien, die had ik al schoongemaakt). Dus uiteindelijk krijgen wij ¤112,- terug van die ¤635.
hij legde zich er wel makkelijk bij neer iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat mijn ex dit niet heeft overlegd, voordat hij het aannam. Ik had wel bezwaar willen maken eigenlijk. Of in ieder geval zien waar hij die kosten vandaan haalt.
Wij spelen op het moment vooral FEAR, UT3 en een zwaar gemodde variant van BF2quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig
[..]
Ja counterstrike![]()
Day of defeat enzulks
Heb ook heel lang LineageII gespeeld
Doe meteen ff de afwas, als je toch in de keuken bentquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nog maar wat boterhammen met hagelslag maken, ik blijf honger houden
Seks is anders toch ook een beetje een spelletje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Hey, dit is een SEX slowchat, geen GAME slowchat
dan is het hier ook regelmatig de EET slowchatquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Ach ik kan over beide niet meepratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Nou geef jij het goede voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Dus game on!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik kan over beide niet meepratendus game on
MMORPGquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij spelen op het moment vooral FEAR, UT3 en een zwaar gemodde variant van BF2![]()
Wat is LineageII?
nog geneukt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou geef jij het goede voorbeeld dan.
Jammer voor jou dat er in een SC alles besproken mag wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Of R&Pquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het hier ook regelmatig de EET slowchat
Op zich hadden we het afgesproken, 2 jaar. Dat was omdat hij graag mensen wilde hebben die een tijdje bleven zitten. Uiteindelijk zaten we er 13 maanden ...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid, maar 2 jaar is ook wel bizar lang om ergens te MOETEN blijven zitten. Overigens mag hij slijtage dingen niet aanrekenen, dus als het geen ernstige vlekken zijn of beschadigingen is het inderdaad oplichterij.
GMTAquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef Raene het volgende:
Het is hier ook vaak genoeg de R&P slowchat. sooooo what.
Dan wel off-line graag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is anders toch ook een beetje een spelletje?
Daar heb ik geen moeite mee, dat vind ik ook wel leukequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het hier ook regelmatig de EET slowchat
Ik sta al eventjes droogquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou geef jij het goede voorbeeld dan.
de helft van de posters hier post ook daar dus zo raar is dat nietquote:
line age 2 nooit van gehoord srsly??quote:
wat is het?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Raene het volgende:
[..]
line age 2 nooit van gehoord srsly??
MMORPG's vind ik ook leuk!quote:
Oh verhip is dat het ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de helft van de posters hier post ook daar dus zo raar is dat niet
Hey Q.quote:
denken dat alle anderen hier dat wel zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
ohja, ff on the record, neem mijn posts niet altijd even serieus
een MMORPG dusquote:
Wel van gehoord, maar nooit gespeeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Raene het volgende:
[..]
line age 2 nooit van gehoord srsly??
Q weer een ander account?quote:
Wat gaat het worden?quote:
PI's gebruiken!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
ohja, ff on the record, neem mijn posts niet altijd even serieus
Geen tijd, zometeen werken, dan wil ik niet naar afwas ruiken..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe meteen ff de afwas, als je toch in de keuken bent
heb ik in die ruim 9jr dat ik hier al zit, nog nooit gedaanquote:
aah, ik checkte je profiel al, je leek in niks op de echte Qquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, nee. Ik schijn op de nieuwe Q te lijken
Ik vond GuildWars anders wel behoorlijk verslavendquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een MMORPG dus
En nee je mag het niet vergelijken met WoW of Guidlwars
Lineage is zoveel mooier
Nee, ruiken naar vaat die er al een week staat is fijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd, zometeen werken, dan wil ik niet naar afwas ruiken..
Sowieso altijd PI's gebruiken, geen PI's gebruiken is voor newbiesquote:
Ja idd. Soms wel weer verwarrendquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef Koen66 het volgende:
sommigen hebben vaste PI's en posten dan eenals ze iets serieus bedoelen.....
Of oudjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Sowieso altijd PI's gebruiken, geen PI's gebruiken is voor newbies.
Hey hey, ik ben gewoon een Luie Hond ja!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Sowieso altijd PI's gebruiken, geen PI's gebruiken is voor newbies.
Ik had dat met L2 dus ... 5 jaar lang gespeeld.... en nahja toen was het wel ff klaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond GuildWars anders wel behoorlijk verslavend![]()
Nah het is allemaal wel gespoeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ruiken naar vaat die er al een week staat is fijn
En na 5 jaar had je het spel zeker nog niet "af" he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had dat met L2 dus ... 5 jaar lang gespeeld.... en nahja toen was het wel ff klaar
sommigen letten niet op hun vaste PI, heb wel eens iemand zien condoleren met een lachende PIquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Raene het volgende:
Bij een knipoog denk ik overigens ECHT niet aan een serieuze melding.
Of gewoon naar de context kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon smileys in je post zetten, dat werkt toch ook?![]()
Ik weet niet wat voor een varken jij bent dat jouw vaat gaat stinken na een weekquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ruiken naar vaat die er al een week staat is fijn
Maar dan moet ik naar de badkamer lopen en gedoe enzoquote:
Ik heb al een hele week niet geschoren, dus het zijn ook niet bepaald stoppels meerquote:
Kan ook, alleen sarcasme komt niet altijd goed overquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of gewoon naar de context kijken.
Illusiesquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah het is allemaal wel gespoeld
Nee? Wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Raene het volgende:
Bij een knipoog denk ik overigens ECHT niet aan een serieuze melding.
meest gehaatte smileyquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook, alleen sarcasme komt niet altijd goed over.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen letten niet op hun vaste PI, heb wel eens iemand zien condoleren met een lachende PI
Volgens mij gaat vaat al veel eerder ruiken. Al weet ik dat echt niet meer, want de laatste keer dat ik ergens woonde waar de afwas zo lang bleef staan, is heel wat jaartje geleden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een varken jij bent dat jouw vaat gaat stinken na een week/
Je blijft bezig, het spel bleef zich uitbreiden en er kwam geen eind aan iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En na 5 jaar had je het spel zeker nog niet "af" he?
Dat had ik met GW, er was altijd wel wat te doen, ongeacht hoeveel tijd je er aan besteedde
luie aapquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar de badkamer lopen en gedoe enzo![]()
ondergewaardeedquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat jjuist 1 van de tofste smileys!
Ook dan jeukt het hier niet hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar de badkamer lopen en gedoe enzo![]()
[..]
Ik heb al een hele week niet geschoren, dus het zijn ook niet bepaald stoppels meer
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je blijft bezig, het spel bleef zich uitbreiden en er kwam geen eind aan iddEn de wereld was zo groot pffff gewoon geen tijd meer voor
[..]
luie aapklaag dan niet
Hier welquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook dan jeukt het hier niet hoor
Deze PI bedoel je? Deze gebruik je als je geen zak meent van wat je zegt...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen letten niet op hun vaste PI, heb wel eens iemand zien condoleren met een lachende PI
Nee, precies!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je blijft bezig, het spel bleef zich uitbreiden en er kwam geen eind aan iddEn de wereld was zo groot pffff gewoon geen tijd meer voor
Wat heb jij een lief snoetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Deze PI bedoel je? Deze gebruik je als je geen zak meent van wat je zegt...
Zo van. Wat een leuk kind heb je, of wat een grappige comment maak je daar.
MMO's zijn fijn ja.. Ik heb alleen Star Wars: The Old Republic nog geinstalleerd staan, maar daar moet je voor betalen en alles.. Met m'n werk heb ik gewoon geen tijd en zin meer om te spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
luie aapklaag dan niet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Raene het volgende:
[..]
yep, die bedoel ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat ben jij slim en knap zeg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb jij een lief snoetje
Ik moest toch wel lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef muhahaha het volgende:
Dat deze niet populair is:
[ afbeelding ]
Ja nou op een gegeven moment is het zonde er elke maand geld aan uit te geven om online te spelen en op private servers is het toch andersquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, precies!
En het voordeel van een shooter is dat je het "effetjes" kan spelen en na een uurtje of een paar, zet je de computer gewoon weer uit!
Dit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou op een gegeven moment is het zonde er elke maand geld aan uit te geven om online te spelen en op private servers is het toch anders
Ik merk ook dat ik er de hele tijd over wrijf enzoquote:
Die stond daar als voorbeeld van de PI omdat geen zin om te linken in een img tag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want die PI die ze net uitlegde stond bij haar post.
Dat was het voordeel va GuildWars, je kocht het eens en voor de rest was het gratis!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou op een gegeven moment is het zonde er elke maand geld aan uit te geven om online te spelen en op private servers is het toch anders
Ging je toen ook multiboxen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was het voordeel va GuildWars, je kocht het eens en voor de rest was het gratis!![]()
...totdat ik een 2e account wou...en die expansie natuurlijk ook...natuurlijk voor allebij mij accounts enz etc
Op een gegeven moment had ik 4 accounts
Vroeger toen de citeerschermpjes nog niet beweegbaar waren kon je het plaatje in je tikvenster slepen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Die stond daar als voorbeeld van de PI omdat geen zin om te linken in een img tag.
Ik ging toen de .exe met een hexeditor een beetje "tweaken" zodat ik 2 accounts tegelijkertijd open had staan in 2 vensters naast mekaar...op mijn 15 inch schermquote:
Ik heb het gevoel dat er wel meer handige functionaliteiten zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger toen de citeerschermpjes nog niet beweegbaar waren kon je het plaatje in je tikvenster slepen.
Vooruitgangquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er wel meer handige functionaliteiten zijn verdwenen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was het voordeel va GuildWars, je kocht het eens en voor de rest was het gratis!![]()
...totdat ik een 2e account wou...en die expansie natuurlijk ook...natuurlijk voor allebij mij accounts enz etc
Op een gegeven moment had ik 4 accounts
Dat trok mijn miezerige pc nietquote:
jammer dat het dicht is, anders gaf ik het een schopjequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:37 schreef Raene het volgende:
Dit topic mensen. bekijk het.
De teloorgang van de PI's
Open een nieuw topicquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat het dicht is, anders gaf ik het een schopje
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef theKiD het volgende:
Goffer! Ik kan hier op mijn werk niet quotenOok de smilys zijn hier niet klikbaar
Oh nou sorry hoorquote:
Wat vervelendquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef theKiD het volgende:
Goffer! Ik kan hier op mijn werk niet quotenOok de smilys zijn hier niet klikbaar
Heb je een ad-blocker aan staan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef theKiD het volgende:
Nee schat. hij zit denk ik nog wel in de boom...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Raene het volgende:
Lola is het vliegtuig inmiddels weer terug?
Ik weet niet of ik het ga redden om die rally van Evie te gaan rijden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een andere javascriptkiller.
Hetzelfde wat je op FOK! doet als dat je thuis bent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
Buiten dat, wat moet je op je werk op FOK! doen dan?
WOGgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
Oh poep.. ik zag geen vliegtuug hangen toen ik langsreedquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat. hij zit denk ik nog wel in de boom...
Leuk he die Pi'squote:
Socializen met je fok-vriendenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Hetzelfde wat je op FOK! doet als dat je thuis bent.
193quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben te lui om te zappen, op welke zender is wat boeiends te zien nu?
Ben je dan niet lui genoeg om over te schakelen dan? en jij weet van alle 700 kanalen op welke plek ze zitten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben te lui om te zappen, op welke zender is wat boeiends te zien nu?
Ben je beveiliger dan ofzo? Ik heb op mijn werk nog nooit FOK!, facebook of wat dan ook voor dingen geopend. Andere mensen zie ik wel ook nieuwssites enzo lezen, maar ik vind dat toch een beetje not-done om dat soort bende in je baas zijn tijd te doen. Maar misschien zijn er jobs waarbij je wel aanwezig moet zijn maar niets hoeft te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef theKiD het volgende:
@ Watertornado , zorgen dat ik me niet verveel zolang het rustig is hier..
Hij zit ook in die hele hoge boom naast het hoekhuis rechts met die hele schuuraanbouw aan de zijkantquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh poep.. ik zag geen vliegtuug hangen toen ik langsreed.
Er zijn geen zenders tussen de 93 en 250, en 250 is Eredivisie Live (geen idee waarom dat erop zit).quote:
Dus datquote:
Ja anders was je wel langsgekomen om koekjes te proevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ik zo een luie vlegel ben.
Ja, die zijn er.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je beveiliger dan ofzo? Ik heb op mijn werk nog nooit FOK!, facebook of wat dan ook voor dingen geopend. Andere mensen zie ik wel ook nieuwssites enzo lezen, maar ik vind dat toch een beetje not-done om dat soort bende in je baas zijn tijd te doen. Maar misschien zijn er jobs waarbij je wel aanwezig moet zijn maar niets hoeft te doen.
Misschien noemde hij een random nummer om je te focken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn geen zenders tussen de 93 en 250, en 250 is Eredivisie Live (geen idee waarom dat erop zit).
Nee, overschakelen gaat nog. Nope, dat weet ik niet, maar t kastje bij de tv welquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben je dan niet lui genoeg om over te schakelen dan? en jij weet van alle 700 kanalen op welke plek ze zitten?
Dat was meer omdat ik denk dat jij gewoon een grapje maakt en de koekjes lekker voor jezelf wilt houden. En terecht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anders was je wel langsgekomen om koekjes te proeven
jij braaf?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus dat! Maar als ik word aangenomen ga ik een braaf meisje zijn
.
Ik lees twitter, facebook, en heel soms ook wel fok op het werk. Goed, twitter en deels facebook hoort bij mn werk, maar toch. Af en toe ontspannen is niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je beveiliger dan ofzo? Ik heb op mijn werk nog nooit FOK!, facebook of wat dan ook voor dingen geopend. Andere mensen zie ik wel ook nieuwssites enzo lezen, maar ik vind dat toch een beetje not-done om dat soort bende in je baas zijn tijd te doen. Maar misschien zijn er jobs waarbij je wel aanwezig moet zijn maar niets hoeft te doen.
Uhm nee dat zou wel heel slecht voor de lijn zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ik denk dat jij gewoon een grapje maakt en de koekjes lekker voor jezelf wilt houden. En terecht.
Ik denk dat ik zo gewoon die maaltijdsalade ga nuttigenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ook maar eens koken![]()
Toedels
Je kunt ze ook op een later tijdstip of dag eten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee dat zou wel heel slecht voor de lijn zijn...
als je je eens verveelt erg leuk hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
Ontspannen doe ik ook wel, maa rnooit op internet tijdens het werk. Maar dan ga ik iets werkgerelateerds doen zoals iets discussieren met collega's ofzo. Of wat onderzoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lees twitter, facebook, en heel soms ook wel fok op het werk. Goed, twitter en deels facebook hoort bij mn werk, maar toch. Af en toe ontspannen is niks mis mee.
Ja echt... never again deze crap waar ik dood ongelukkig van wordquote:
tsja, ik zit alleen dus dan heb je niet veel keuze.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ontspannen doe ik ook wel, maa rnooit op internet tijdens het werk. Maar dan ga ik iets werkgerelateerds doen zoals iets discussieren met collega's ofzo. Of wat onderzoeken.
Uhm ja of als ik me zielig voel.. maar nee ik moet echt weer strenger zijn voor mezelf qua etenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ze ook op een later tijdstip of dag eten.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt... never again deze crap waar ik dood ongelukkig van word
Ja oké dat is dan wel weer begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, ik zit alleen dus dan heb je niet veel keuze.
Late reactie maar telefoon was leegquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik er de hele tijd over wrijf enzo![]()
Oke dan kom ik al je koekjes wel opeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ja of als ik me zielig voel.. maar nee ik moet echt weer strenger zijn voor mezelf qua eten
geen plannen meer in de SC richting?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus dat! Maar als ik word aangenomen ga ik een braaf meisje zijn
.
Ga je ook koekjes bakken als die meet er eindelijk komt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar dan kom je wel weer even buurten hier op fok he?
Ofc! Als ik klaar ben met werkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar dan kom je wel weer even buurten hier op fok he?
Yeah surequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan kom ik al je koekjes wel opeten.![]()
![]()
Die zijn erquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boterkoek gaat ze makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je ook koekjes bakken als die meet er eindelijk komt?
Oke oke niet al je koekjes danquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
mijn jongens staan in de file.. dus we eten laaaat
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ofc! Als ik klaar ben met werk! En ik moet natuurlijk wel de boterkoeksekstietengamenbierpannenkoekenkusjeknuffelenmeermeeting bijwonen
.
Ook goedquote:
Ofcquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
daar moeten we het sowieso nog even over hebben
toch?
Turen naar videobeelden ofzo bij de beveiliging? Of zo iemand die mensen moet begroeten in een bedrijf waar nooit iemand op bezoek komt?quote:
Ik zit alleen met mijn kindjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, technische tekeningen maken. Maar dan moeten ze wel met opdrachten komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Turen naar videobeelden ofzo bij de beveiliging? Of zo iemand die mensen moet begroeten in een bedrijf waar nooit iemand op bezoek komt?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit alleen met mijn kindjesKindjes zijn lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nope. Moeten eerst afwachten op een bepaald onderdeel, dus dat ligt voorlopig stil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince: Die tekening nog in orde gekregen met de buizen en alles?
Ik merk er nog niks van.quote:
Handige brommertjes voor in de stadquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
Mijn vriend heeft zijn citta gedoneert aan het "help Raene de winter door" fonds. Hoe meer ie opleverd hoe meer moneys ik zal hebben.
quote:
Ik kon even niet quoten niet en niet posten niet..quote:
Ligt aan je verbinding.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik kon even niet quoten niet en niet posten niet..
Hoeveel?quote:
Heb ik ook soms.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kon even niet quoten niet en niet posten niet..
Nee. Alles doet het verder wel goed en snel, zelfs m'n broertje merkt niks met z'n game..quote:
Weer verder niksen dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Moeten eerst afwachten op een bepaald onderdeel, dus dat ligt voorlopig stil.
Ah, als je dat ook met SolidWorks doet heb ik nog wel wat voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nee, technische tekeningen maken. Maar dan moeten ze wel met opdrachten komen
Das toch lief juistquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
Mijn vriend heeft zijn citta gedoneert aan het "help Raene de winter door" fonds. Hoe meer ie opleverd hoe meer moneys ik zal hebben.
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, als je dat ook met SolidWorks doet heb ik nog wel wat voor je.
Zeker, maar gelukkig heb je nog werkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is echt niet tof of zo hoor
Ik woon nog thuis, dus in principe zou dat geen hele grote ramp zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig heb je nog werk
Mooi, dat ben ik nu ook aan het leren omdat het werk hier niet snel genoeg gaat bij de tekenaren en ik het dan maar weer zelf wil doen.quote:
150 euro. rijdend en al in de schuur gezet, moet alleen opnieuw geschouwd worden vandaar.. ik ga dat ding niet kwijtraken denk ikquote:
Wat heb je dan voor mij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, dat ben ik nu ook aan het leren omdat het werk hier niet snel genoeg gaat bij de tekenaren en ik het dan maar weer zelf wil doen.
Schouwen bestaat niet meer, ik hoop niet dat je keuren bedoeld?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef Raene het volgende:
[..]
150 euro. rijdend en al in de schuur gezet, moet alleen opnieuw geschouwd worden vandaar.. ik ga dat ding niet kwijtraken denk ik..
Pannenkoeken met kaas. Was lekker, al waren ze een beetje zacht.quote:
speurders.nlquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef Raene het volgende:
[..]
150 euro. rijdend en al in de schuur gezet, moet alleen opnieuw geschouwd worden vandaar.. ik ga dat ding niet kwijtraken denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |