Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt smerig.Gitaar is ook niet heul netjes of zo.
Simpel doch lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dat gaat me wel lukken.Ik hou van simpel.
* Raene geeft een aai over de bol.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
Later als ik groot ben maak ik schoon
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]Baas. Ik maak het huis ook altijd netjes ... Elke week alles poetsen en doordeweeks nog een keer goed stofzuigen en alle rommel opruimen.
En als er gasten komen ga ik sowieso nog aan de slag.
Ik heb ook een tic. Maar ik ga het niemand opdringen of zo. Ik ga gewoon zelf het huis poetsen zodat ik me op dat moment lekker op m'n gemak voel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? Oh boy.. Ik ben zelf niet super super netjes, maar ik heb wel een lichtelijke tic bij sloddervossenIk heb 6 maanden geleden tegen mijn vriend gezegd... lieverd.. en nou ga ik je leren schoonmaken.. pak een rol vuilniszakken
.
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt last van een fok!arm?
dank jequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
* Raene geeft een aai over de bol.
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Ik ben wel een sloddervosquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben veel van huis en bezoek komt vaak onverwacht, dus dan moet het gewoon altijd netjes zijn. Ik moet zeggen dat het ook wel prettig leeft, weten dat je thuis komt in een schoon huis. Overigens moet je nu niet denken dat ik neurotisch ben en nooit mn afwas laat staan of een keertje de was iets langer laat hangen.
Serious shit man!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je inderdaad denken. Maar waarschijnlijk iets bekneld in nek, zijn vrijdag foto's gemaakt
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doe
Dat. Keuken en badkamer/wc vind ik super belangrijk. Dus geen haren in de douche of wastafel en de wc gewoon 2x per week doen. Ik heb ook bewust kleine prullenbakken in huis, dan leeg je ze sneller en gaan ze nooit ruiken. Eigenlijk gewoon elke dag (die in de keuken iig).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik laat ook wel eens wat staan. Maar na het koken en afwassen wel de kookplaat en het aanrecht helemaal schoonmaken, alles netjes opruimen. Ik wil een net aanrechtblad. Als dat vol staat, kan ik daar heel slecht tegen.
Ik heb helemaal niks boeiends gedaan. Alleen eten en bier gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu maar niet meer douchen.. de jongens komen straks al thuis
En wat heb ik de middag nu gedaan:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Aquarium schoonmaken is echt kutwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Wat dat er mensen bij komen etenquote:
Dat vind ik dus serieus kut. Meestal spoel ik tijdens het koken alles al af wat ik niet meer hoef te gebruiken. Dan is het na t eten binnen 5min gebeurt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, de afwas![]()
Vannacht als ik thuis kom maar doen dan..
Ik heb tot nu toe alleen maar gefokt en koffie gedronkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks boeiends gedaan. Alleen eten en bier gehaald
Koekjes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat. Keuken en badkamer/wc vind ik super belangrijk. Dus geen haren in de douche of wastafel en de wc gewoon 2x per week doen. Ik heb ook bewust kleine prullenbakken in huis, dan leeg je ze sneller en gaan ze nooit ruiken. Eigenlijk gewoon elke dag (die in de keuken iig).
Gewerkt van half 7 tot half 8, geslapen weer tot 3 en boodschappen gedaan.. tussendoor gedouched, straks weer werken tot middernacht..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gefokt
aquarium schoongemaakt
koekjes gemaakt
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dat er mensen bij komen etenJa echt waar.
Als je nu je eten in de magnetron op warmt, doe je je naam eer aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar gefokt en koffie gedronken
Thanks!quote:
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk
[..]
Als je nu je eten in de magnetron op warmt, doe je je naam eer aan![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
Hmm, ik sta nu al een half uur in de keuken te fokken, omdat ik ff wat wilde pakken hier
Lol, whut. Ik doe dat eigenlijk iedere dag, meteen na het eten. Dan is het weg en ben ik er vanaf. Kan het ook niet teveel aankoeken (ik zet het altijd te week in heet water).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen die bij mij komen zijn verbaasd dat ik iedere dag de afwas doe
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
Hmm, ik sta nu al een half uur in de keuken te fokken, omdat ik ff wat wilde pakken hier
Dat dus en gewoon netjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, whut. Ik doe dat eigenlijk iedere dag, meteen na het eten. Dan is het weg en ben ik er vanaf. Kan het ook niet teveel aankoeken (ik zet het altijd te week in heet water).
Ik was vrij snel klaar, morgen even nog wat plantjes halen bij intratuinquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Aquarium schoonmaken is echt kutwerk.
Ik weet nieteens hoe lang dit er al staatquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus serieus kut. Meestal spoel ik tijdens het koken alles al af wat ik niet meer hoef te gebruiken. Dan is het na t eten binnen 5min gebeurt.
Ik zou daar echt niet kunnen levenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nieteens hoe lang dit er al staat
Als ik iets nodig heb spoel ik het af en gebruik het opnieuw.. Ik heb met m'n broertje een afspraak dat als we beiden thuis zijn we de boel aan kant maken, maar hij doet al dagen niks, en wacht net zo lang tot ik het zat wordt..
Hij gamed liever dan dat 't huis schoon is.. Niet zo gek dat ik liever weer iets voor mezelf zoek dan is het wel..
Dat is een goed iets toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
Fijn. Mijn ex is keihard afgezet door onze vorige verhuurder. En heeft het mij tot nu toe nog niet gemeld.
Nee. Want het is ook mijn geld. Verdomme.quote:
hehe, hij was bang dat je em zou uitlachen? Of ben jij nu ook de dupe?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
Fijn. Mijn ex is keihard afgezet door onze vorige verhuurder. En had het mij tot nu toe nog niet gemeld.
Het laatste.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, hij was bang dat je em zou uitlachen? Of ben jij nu ook de dupe?
Gaat dit nog een staartje hebben?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Want het is ook mijn geld. Verdomme.
Ja dus -_-quote:
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat dit nog een staartje hebben?
Dat is shit, maar hoe kan je je laten oplichten door een huurder? Huur niet betalen is eruit zetten en een incassobureau inschakelen met een no-cure-no-pay constructie.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.
Of jij dat ook ff wilt doen nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want het is te laat om er iets tegen te doen. Hij heeft het al geaccepteerd.
Mjah, ik normaal ook wel, ben niet super netjes ofzo, maar schoon was het bij mij in Velp altijd welquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet kunnen levenAls ik thuis kom, wil ik dat het schoon is, moet gewoon mn schoenen uit kunnen doen en kunnen ontspannen. Niet eerst afwassen als ik wil koken of over een vuile vloer lopen.
VERhuurder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is shit, maar hoe kan je je laten oplichten door een huurder? Huur niet betalen is eruit zetten en een incassobureau inschakelen met een no-cure-no-pay constructie.
Sorryquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Mijn ex en ik hebben trouwens een goede verstandhouding verder.
Ik had een lan-party gepland maar ben gister door m'n vrienden afgebeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Koen66 het volgende:
straks maar wat pizza's in de oven, vanavond verjaardag
wodka?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga straks lekkere Vodka Penne maken, maar eerst ff die twee boterhammen met sate laten zakken
Waar breng jij je was heen dan? Waarom heb je geen wasmachine, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik thuis kom de afwas in de week, was wegbergen en de rest is voor broerlief..
Tof ik wil ook lannenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een lan-party gepland maar ben gister door m'n vrienden afgebeld![]()
Anders waren ze er straks al geweest. Naja, misschien volgende week
Ja, heb een heel lekker recept, ff checken of ik alles in huis heb zo, maar volgens mij wel.quote:
klinkt apartquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heb een heel lekker recept, ff checken of ik alles in huis heb zo, maar volgens mij wel.
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar breng jij je was heen dan? Waarom heb je geen wasmachine, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet.
Dat was alleen nu niet het geval!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een huurder kan je geheid ook wel oplichten
Is leuk! Je gaat gewoon met je vrienden gamen in dezelfde ruimte! Altijd lachen!quote:
Ik zit door de week als 60u op details te letten, in t weekend zet ik dat uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opWEGBERGEN, dus afhalen en in de kasten stoppen
Is echt lekker, zal t recept straks ff posten.quote:
Begrijpend lezen is lastig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lezen peu, doe je lenzen in of bril opWEGBERGEN, dus afhalen en in de kasten stoppen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit door de week als 60u op details te letten, in t weekend zet ik dat uit
[..]
Is echt lekker, zal t recept straks ff posten.
Dat is wel erg weinigquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
Oké, de situatie is als volgt: We hadden bij het huren ¤1270,- aan borg betaald. We hebben dat geld geleend van mijn moeder toentertijd. Wegens eerder uit het huis gaan dan in het contract was afgesproken (eigenlijk min. 2 jaar daar zitten), moesten we een boete betalen. Dat is allemaal prima, dat was gewoon afgesproken en terecht. Dat was de helft van de borg. Dus bleef er nog ¤635,- over. Maar die verhuurder had dus allemaal onderhoudspunten in de keuken gevonden (like wtf? waar dan?) en er zaten vlekken in het tapijt die hij moest reinigen (waren bijna niet te zien, die had ik al schoongemaakt). Dus uiteindelijk krijgen wij ¤112,- terug van die ¤635.
Ja counterstrikequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon shooters!![]()
Maar wat vind jij dan een leuk spel?
Waarom noemt die het ook niet gewoon OPbergen, dat is veel logischer.quote:
een Fok! weekend klinkt ook wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is leuk! Je gaat gewoon met je vrienden gamen in dezelfde ruimte! Altijd lachen!![]()
En altijd een tof weekend hebben!
Ik vind het gewoon jammer dat mijn ex dit niet heeft overlegd, voordat hij het aannam. Ik had wel bezwaar willen maken eigenlijk. Of in ieder geval zien waar hij die kosten vandaan haalt.quote:
Dat is wel genaaid, maar 2 jaar is ook wel bizar lang om ergens te MOETEN blijven zitten. Overigens mag hij slijtage dingen niet aanrekenen, dus als het geen ernstige vlekken zijn of beschadigingen is het inderdaad oplichterij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
Oké, de situatie is als volgt: We hadden bij het huren ¤1270,- aan borg betaald. We hebben dat geld geleend van mijn moeder toentertijd. Wegens eerder uit het huis gaan dan in het contract was afgesproken (eigenlijk min. 2 jaar daar zitten), moesten we een boete betalen. Dat is allemaal prima, dat was gewoon afgesproken en terecht. Dat was de helft van de borg. Dus bleef er nog ¤635,- over. Maar die verhuurder had dus allemaal onderhoudspunten in de keuken gevonden (like wtf? waar dan?) en er zaten vlekken in het tapijt die hij moest reinigen (waren bijna niet te zien, die had ik al schoongemaakt). Dus uiteindelijk krijgen wij ¤112,- terug van die ¤635.
hij legde zich er wel makkelijk bij neer iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat mijn ex dit niet heeft overlegd, voordat hij het aannam. Ik had wel bezwaar willen maken eigenlijk. Of in ieder geval zien waar hij die kosten vandaan haalt.
Wij spelen op het moment vooral FEAR, UT3 en een zwaar gemodde variant van BF2quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig
[..]
Ja counterstrike![]()
Day of defeat enzulks
Heb ook heel lang LineageII gespeeld
Doe meteen ff de afwas, als je toch in de keuken bentquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nog maar wat boterhammen met hagelslag maken, ik blijf honger houden
Seks is anders toch ook een beetje een spelletje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Hey, dit is een SEX slowchat, geen GAME slowchat
dan is het hier ook regelmatig de EET slowchatquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Ach ik kan over beide niet meepratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Nou geef jij het goede voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Dus game on!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik kan over beide niet meepratendus game on
MMORPGquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij spelen op het moment vooral FEAR, UT3 en een zwaar gemodde variant van BF2![]()
Wat is LineageII?
nog geneukt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou geef jij het goede voorbeeld dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |