Bedankt!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[GEZ] Kapotte MacBook Air / Defecte MacBook Pro gevraagd
Misschien iets?
Het is alweer een jaar of 2 geleden, maar als ik het me goed herinner had ik wel backlight maar verder geen beeld. En dat was een typisch kwaaltje van deze mac dat de grafische chip de geest gaf.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:27 schreef Tweaker0317 het volgende:
is de tft scherm kapot of de videokaart?,
Hoe kom ik daar achter?: Heb je een output signaal als je hem aansluit op een monitor.
Voor zover ik nu kan overzien is inderdaad alleen de behuizing (behoorlijk) beschadigd en de GPU kapot. Hij is ook gewoon tijdens gebruik er plotseling mee gestopt. Vervolgens heb ik 'm opengeschroefd om de harddisk over te kopieren naar een nieuwe macbook en heb ik deze gewist.quote:Als de grafische processor van NVIDIA in uw MacBook Pro defect is of binnen vier jaar na de datum van aankoop defect raakt, wordt er kosteloos een reparatie uitgevoerd, zelfs als de garantieperiode van uw MacBook Pro is verstreken.
hij is juist MINDER kapot hequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef xatlad het volgende:
In dat geval vervalt mijn interesse helaas.
Geen idee, zoals ik de tekst interpreteer zou ik denken van wel. Maar zeker weten doe ik niks.quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dus: Wordt hij wel of niet kosteloos gerepareerd...??
Dank je wel voor je verkooppraatje wat nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef xatlad het volgende:
Verwacht maar niet veel van de apple store ze behandelen je echt heel onvriendelijk daar. Slechte ervaring mee althans proberen je er duurde dingen in macbooks te stoppen dan dat er werkelijk kapot is.
Bovendien is dat de eerste macbook pro 15 inch versie verwacht, maar niet dat ze die nog gaan maken ze zullen vast wel weer een smoesje gaan verzinnen. Tenzij je die juridisch kan aantonen dat ze het moeten vervangen zullen ze het uiteindelijk doen na een hoop gezeik. Dus niet aan beginnen zeg ik kun je beter naar een plaatselijke goede computerboer gaan.
Och, dan heb je nog steeds een goede tft, accu, superdriver, etc. En die 150 is, zoals gezegd, vraagprijs. Momenteel staat er 75 euro als bod. Als er einde dag geen hoger bod is gaat hij er wat mij betreft voor weg.quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nou ja is wel belangrijk om te weten. Anders is ¤150 een dure gok...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |