Bedankt!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[GEZ] Kapotte MacBook Air / Defecte MacBook Pro gevraagd
Misschien iets?
Het is alweer een jaar of 2 geleden, maar als ik het me goed herinner had ik wel backlight maar verder geen beeld. En dat was een typisch kwaaltje van deze mac dat de grafische chip de geest gaf.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:27 schreef Tweaker0317 het volgende:
is de tft scherm kapot of de videokaart?,
Hoe kom ik daar achter?: Heb je een output signaal als je hem aansluit op een monitor.
Voor zover ik nu kan overzien is inderdaad alleen de behuizing (behoorlijk) beschadigd en de GPU kapot. Hij is ook gewoon tijdens gebruik er plotseling mee gestopt. Vervolgens heb ik 'm opengeschroefd om de harddisk over te kopieren naar een nieuwe macbook en heb ik deze gewist.quote:Als de grafische processor van NVIDIA in uw MacBook Pro defect is of binnen vier jaar na de datum van aankoop defect raakt, wordt er kosteloos een reparatie uitgevoerd, zelfs als de garantieperiode van uw MacBook Pro is verstreken.
hij is juist MINDER kapot hequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef xatlad het volgende:
In dat geval vervalt mijn interesse helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |