quote:
Ik ook, maar na lang overwegen koos ik voor een simpele TTquote:Jo, dat noem ik nu zelf-geil, deze tt. Zeta
Laat topic-openen gewoon lekker over aan de sluiterquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ook, maar na lang overwegen koos ik voor een simpele TT
[..]
Zoals je wilt, maar klaag er dan ook niet over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
En laat de diagnoses ook maar voor je. We hebben al fokdokters genoeg
Alleen ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef MarMar het volgende:
Maar oeh, we mogen diagnoses geven op basis van posts?
* MarMar pakt de DSM
Vind ik ook heerlijk! Kan ik lekker dropsets met de dumbells doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze sportschool is op zaterdag ook maar tot drie uur open. Dan gaan we het liefst 's ochtends direct maar, dan is het nog rustig.
^^quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Laureline het volgende:
Of 'Zonder ZetaOs'. en andere bb-tjes.
En ik kan lekker m'n kneuzenschema afwerken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren trouwens compliment van m'n tante gekregen dat ik er goed uitzagToch altijd fijn zoiets te horen
[..]
Vind ik ook heerlijk! Kan ik lekker dropsets met de dumbells doen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik kan lekker m'n kneuzenschema afwerken..
Spam en ketchupquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef MarMar het volgende:
Groot verschil trouwens of ik gewoon "macaroni met vlees en saus" selecteer of puur de ingredienten die wij gebruiken. Scheelt zomaar 200 kcal en veel vet en zulks..
Nu ben ik benieuwd wat ze verstaan onder die vlees en saus.
Het is erg optimistisch to say the leastquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef loveli het volgende:
mijn omega-vetzuren tip uit vorige topic => brainfood. of is dat wishful thinking?
Ergens waar het warmer is dan hier.quote:
Neem een selderijstengel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb heel erg zin in chocolade![]()
Simpel maar helder tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar na lang overwegen koos ik voor een simpele TT
Heb een reisfohn, reiswaterkoker, reiskrultang. Komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ga ik fixen.![]()
Na ongeveer 30 uur doorgebracht te hebben op hotelboeksites.
De luxery is 79 euro per nacht.Voor het appartement.
Inclusief kussens met zebrastrepen en fohn op aanvraag.
Wauw, dat lijkt me echt zo ontzettend vies!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chocoladethee, wel de smaak, maar zonder kcals of suikers
^^quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wauw, dat lijkt me echt zo ontzettend vies!
^^quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een schattig poppeke met een prachtig mondje, cocootje!
Qft!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een schattig poppeke met een prachtig mondje, cocootje!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Niet bijgelezen, tis hectisch en druk en geweldig allemaal. Moet wel heel rustig aan doen ivm operatie en flink ijzertekort. Maar dat maakt allemaal niet uit. Anyhoo, check mijn dochter:Wat een schatjeSPOILER: Saartje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vanaf nu extra mijn best gaan doen om 'weer' strak in het vel te komen zittenAlleen mag ik nog een tijdje niet sporten ivm keizersnede.
![]()
Mijn inspiratie:quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Groot gelijk, uitgerust naar de sportschool.
Wat ga je doen? Legpress? Yoga wellicht, of bodypump![]()
Stukje motivatie alvast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DSMquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah nou, met de DSM kom ik ook wel een eindje hoor
Ziet er goed uit, misschien wel in kcal. wat laag? Ligt natuurlijk ook aan je Dquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
O: 2 glazen sinaasappelsap, gekookt ei, 2 crackers Philadelphia
L: broccoli/courgette soep (zelf gemaakt), magere kwark
T: espresso met 2 stukken extra pure chocolade met noten
T: 2 mandarijnen en een peer
D: ? iets uit het groenten kookboek van ah denk ik
Wel prima denk ik, die chocolade is niet zo gezond. En vind het niet eens zo lekker.Maar dacht aan noten en blije stofjes!
Is dat die pure choco met noten van de AH? Van Excellent? Die vind ik nl ook vies. Veel te zoet en te weinig cacaosmaak.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Wel prima denk ik, die chocolade is niet zo gezond. En vind het niet eens zo lekker.Maar dacht aan noten en blije stofjes!
Je beledigd mijn grote geluk van de wereld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat die pure choco met noten van de AH? Van Excellent? Die vind ik nl ook vies. Veel te zoet en te weinig cacaosmaak.
Oh echt? Ik vind er niks aan, maar da's misschien omdat ik normaal die hele pure heb, met sinaasappelschil. Didn't mean to hurt your chocofeelings!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je beledigd mijn grote geluk van de wereld.
Alhoewel, die van het Jumbohuismerk zijn nog lekkerder
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind er niks aan, maar da's misschien omdat ik normaal die hele pure heb, met sinaasappelschil. Didn't mean to hurt your chocofeelings!
Het liefste heb ik melkchocolade. Ik wil met melkchocolade trouwen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind er niks aan, maar da's misschien omdat ik normaal die hele pure heb, met sinaasappelschil. Didn't mean to hurt your chocofeelings!
Gewoon AH merk. 80 cent per reep of zo, misschien 90.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
WELK MERK?????? Chocolade met sinaasappel
![]()
![]()
*noteert op importlijstje*quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon AH merk. 80 cent per reep of zo, misschien 90.
Ik kijk alles van Kino Macgregor. Heeft een eigen youtube waar ze veel op plaatst en erg goed uitlegt. Ik heb van haar de primairy series dvd thuis liggen. Ook gebruik ik het oefenboek van david swenson. Van hem volg ik maandag ook een workshop. Verder kom je ook een eind als je op youtube zoekt op hatha yoga of ashtanga yoga. Het is allemaal wel een beetje spiritueel, maar soms moet je er ff doorheen prikkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
An dat filmpjeDie is sterk zeg!
Wat voor viddies gebruik jij voor yoga thuis? Ik heb al eens gekeken voor lesjes in de buurt maar het zijn allemaal van die spirituele komdichttotjezelf-mantra-toko's![]()
Tenk joe!quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kijk alles van Kino Macgregor. Heeft een eigen youtube waar ze veel op plaatst en erg goed uitlegt. Ik heb van haar de primairy series dvd thuis liggen. Ook gebruik ik het oefenboek van david swenson. Van hem volg ik maandag ook een workshop. Verder kom je ook een eind als je op youtube zoekt op hatha yoga of ashtanga yoga. Het is allemaal wel een beetje spiritueel, maar soms moet je er ff doorheen prikken
Geadviseerd wordt om te beginnen met zonnegroet A en B. Heeft kino ook filmpjes van. Hier vind je ook tips en video's:
http://www.yogaonline.nl/
I knowquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet alleen in Drachten, hoor.
Jij bent niet de vrouw die mandarijnen uitdeelt die vervolgens toch tegen je eigen ramen eindigen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
I know
Ik vind er heel veel van, maar uiteindelijk is het een feestje voor de kinderen. Die maakt het geen donder uit op welke dag ze lopen, als ze maar snoep krijgen
Nee man, chocolademini's en we hebben kaarslantaarntjes aan in de voortuinquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent niet de vrouw die mandarijnen uitdeelt die vervolgens toch tegen je eigen ramen eindigen?
Tenzij 1 van je buren ze binnen laat, want dan gaan die kinderen alsnog de hele galerij af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef V1z0R het volgende:
M'n galerij is afgesloten (moet intercommen om binnen te komen) ben ik morgen dan veilig?
Ze zijn niets verplicht. Mandarijnen gooien is gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef MarMar het volgende:
Hier tegenover wel buren die nooit open doen, met het licht en de tv aan.. Uit religieuze overwegingen gok ik zo, maar hang dan een briefje op je deur ofzoVoorkomt ook mandarijnen op je ramen.
Neh true, vandaag regent het ook niet, maar kindjes in regen laten staan bellen is ook niet heel sociaal. Overigens heb ik hier nog nooit mandarijnen op ramen gezien hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zijn niets verplicht. Mandarijnen gooien is gewoon asociaal.
Dat het niet sociaal is zegt niet dat 't verder niet hun goed recht is. Hier ook genoeg mensen die met Halloween gewoon niet open deden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Neh true, vandaag regent het ook niet, maar kindjes in regen laten staan bellen is ook niet heel sociaal. Overigens heb ik hier nog nooit mandarijnen op ramen gezien hoor
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tenzij 1 van je buren ze binnen laat, want dan gaan die kinderen alsnog de hele galerij af.
Weet je wat de Lidl ook heeft?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lidl heeft ook extra pure chocolade met sinasappelsnippers. Hebben ze die in de UK niet?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef MarMar het volgende:
Oh die 14jarigen geef ik wel een mandarijn
De Lidl in NL of die in Dld? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar over het algemeen besteed ik ook niet zo veel aandacht aan het schap met het zoete broodbeleg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat de Lidl ook heeft?Speculoos.
Nederland. En de lidl speculoos smaakt naar gemalen kruitnotenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De Lidl in NL of die in Dld? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar over het algemeen besteed ik ook niet zo veel aandacht aan het schap met het zoete broodbeleg.
Speculoos heb ik trouwens nog nooit op. Is dat zo lekker dan?
quote:Dieser report ist geschrieben von 'V1z0R' aus <plaatsnaam>, Holland.
Das report geht über mein Praktikum bei technotrans AG, Sassenberg, Deutchland und hat hat fünf monate gedauert.
Und darum ist dieser report im Deutch.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:44 schreef V1z0R het volgende:
Oude backups doorgaanwat was m'n Duits slecht...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze konden me er verstaan gelukkigquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Tof! Duits sowieso, brrr. Naamvallen!
Ik vond laatst ook zoiets, schriftjes van de basisschool met zelfverzonnen lettertypes in de vorm van (bijv.) stereotypische Mexicanen met snorren en sombrero's
Mexicanen lettertype?![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Wat leuk dat je het ziet loveliquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef V1z0R het volgende:
Wel plezier gehad in DLDJa zag er heel raar uit xD zal wel eens inscannen als ik bij mn mams benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze konden me er verstaan gelukkig
Mexicanen lettertype?![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Bahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:44 schreef V1z0R het volgende:
Oude backups doorgaanwat was m'n Duits slecht...
[..]
D is geworden: gekookte aardappels met gezouten boter, een slavink en prei in rode wijnsaus gebakken in boter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Jaaa dat vond ik ook! (Dat ze op MarMar lijkt)quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze lijkt op je, mar..
Vind ze het wel ok om zo op internet te staan? Wellicht zitten haar klasgenootjes op fok, ofzo...
Mijn ontbijt en avondeten zijn wel prima, maar veel gesnaai tussendoor vandaag. Ben ook het toetje vergeten te noemen zie ik (klein glaasje met, eh, iets van yoghurt en daar bovenop een beetje chocolademouse).quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Zo heel vreselijk is je lijstje toch niet GB
(T)je toevoegen aan een officiële naam voor een meisje is alle toegestaan als het een mannennaam is
quote:
Dan zou ik nog eerder denken aan Sarah!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Fotootjes van Saar ook nog voorbij zien komen vandaag. Wat een poppetje!Is haar "officiële" naam trouwens Saar of Saartje, Coco?
En Noortje dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef V1z0R het volgende:
's Weekends moet zoiets keer kunnen, doordeweeks eet jij altijd netjes vind ik
Henkje, Pietje, Jantje...
Anders vind ik het not-done
Al zou ik zelf dan nog eerder gaan voor een vrouwelijke versie van de naam
Beer van een vrouw tegenover je, "Hallo ik ben Saartje"...![]()
![]()
Nou, meer om dat ze ook Saartje werd genoemd en ik dacht dat ze Saar heet. Maar nu wist ik het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder denken aan Sarah!
En ik weet dat mensen er warme gevoelens bij hebben, maar ik vind namen met -tje of -ke op het einde meestal vreselijk.
Echt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef Laureline het volgende:
Beer, daarvan zit er in de mini's nieuwe school in iedere klas wel 1!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
En ik weet dat mensen er warme gevoelens bij hebben, maar ik vind namen met -tje of -ke op het einde meestal vreselijk.
Trijntje zou ik heel misschien door de vingers zienquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En Noortje dan?Trijntje? Antje?
Vrije School?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef Laureline het volgende:
Beer, daarvan zit er in de mini's nieuwe school in iedere klas wel 1!
Wat ben je streng!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:38 schreef V1z0R het volgende:
Echt? Wat denk je dan? M'n zoon Beer? Wat als hij nou een klein onderkruipseltje wordt?
[..]
[..]
Trijntje zou ik heel misschien door de vingers zien
Splinter?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef Laureline het volgende:
Beer, Splinter, Willem, Gijs, Stijn, Jan, Mees, Tijmen...je ziet wel in wat voor buurt wij wonen
quote:
Geen leuk tussenstation kunnen vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef Laureline het volgende:
In onze oude buurt was het meer: Kevin, Danny, Davey, Lindsey, Melody, Melany, Chelsey
Ik zie een thema!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef Laureline het volgende:
In onze oude buurt was het meer: Kevin, Danny, Davey, Lindsey, Melody, Melany, Chelsey
Tussenstations bestaan niet echt in Den Haag, is het rare. Scholen zijn of 100% zwart/tokkie, of 100% Jan-Diederik die met de Jaguar wordt gebracht en in de herfstvacantie gaat duiken op Aruba met zijn ouders.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen leuk tussenstation kunnen vinden?
*Ik zie de gouden naamkettingen al klaar liggen*
Oooow, een toekomstige baby wordt naar me vernoemd!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb trouwens wel altijd gedacht dat, mocht ik ooit een dochter krijgen vind ik Laureline best mooi
Sinds ik hier Lau dus ken...
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooow, een toekomstige baby wordt naar me vernoemd!
En als je het echt doet, is dat natuurlijk bij de geboorte Tripel Karmeliet voor het hele topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mo krijgt nageslacht
crap in = crap out
Shun.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef Laureline het volgende:
Even offtopic met een lijstje, sorry daarvoor jongens:
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: tosti hamkaas
T: stukje kaas, boterham pindakaas, ons wortels
D: gamba's, gebakken courgette/tauge, salade, friet met aioli, glas witte wijn
T: 5 M&M's
Natuurlijk. Wacht maar tot de 3 in het spel is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Probability het volgende:
Mo krijgt kinderen en vindt haar kinderen wel het einde
Saarquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Fotootjes van Saar ook nog voorbij zien komen vandaag. Wat een poppetje!Is haar "officiële" naam trouwens Saar of Saartje, Coco?
Ha, dat dacht ik al!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
___!
En Onion Ring Meet is altijd prima, natuurlijk.
En Prob is een onwaarschijnlijk mooie dame.
Als er ooit een mevrouw V1z komt zal ik 'r proberen te overtuigenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooow, een toekomstige baby wordt naar me vernoemd!
En als je het echt doet, is dat natuurlijk bij de geboorte Tripel Karmeliet voor het hele topic!
Lief! Maar nu wel met te veel spek.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
___!
En Onion Ring Meet is altijd prima, natuurlijk.
En Prob is een onwaarschijnlijk mooie dame.
Ik werk op een tussenstation. De wijk is best Tokkie, en sommige delen van DH waar ze vandaan komen ook maar de kids komen ook uit Rijswijk en Nootdorp en Delft, dus t is erg gemiddeld allemaal. Deels kak, deels tokkie. Ik vraag me soms nog wel eens af of ik het op de school van je mini net zo naar mijn zin zou hebben als hier, en hoe die kinderen zouden zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tussenstations bestaan niet echt in Den Haag, is het rare. Scholen zijn of 100% zwart/tokkie, of 100% Jan-Diederik die met de Jaguar wordt gebracht en in de herfstvacantie gaat duiken op Aruba met zijn ouders.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet zo leuk
Kwak
^ dat, en Friesland en zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak, bij jouw naam kan het juist wel! Zonder het 'je' is het géén naam. Maar namen die echt verkleind worden vind ik zelf ook iets minder.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef V1z0R het volgende:
Vader Floris-Jonas die in de bakfiets eerst z'n kinderen naar de vrije school brengt en vervolgens samen met de vrouw (Bloem (ze had hippie-ouders)) een workshop mindfullness volgen omdat ze totaal op elkaar uitgekeken zijn nadat bleek dat Bloem graag anaal wilde en Floris-Jonas dat eigenlijk heel onrein vindt, helemaal op z'n papa-dag
Tot nu toe super! Bizar hoe snel (instantly) je zoveel van zo'n klein mensje kunt houdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22
schreef Laureline het volgende:
Hee, maar coco, hoe is het nu ineens zo met z'n drieen? Wonderlijk he, hoe zo'n klein pakketje je complete leven verandert!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef V1z0R het volgende:
Splinter zou ik dan weer tof op een domme manier vinden want TMNT...
Tof op de manier van, "Tof! Splinter!.... Wat een kutouders heb jij"
[..]
Vader Floris-Jonas die in de bakfiets eerst z'n kinderen naar de vrije school brengt en vervolgens samen met de vrouw (Bloem (ze had hippie-ouders)) een workshop mindfullness volgen omdat ze totaal op elkaar uitgekeken zijn nadat bleek dat Bloem graag anaal wilde en Floris-Jonas dat eigenlijk heel onrein vindt, helemaal op z'n papa-dag
Fijn om weer thuis te zijn! Ik vond het ook zo ontroerend, mijn meneer die ineens zo'n vader was geworden. Dan zag ik hem en de mini daarbovenop op het bed liggen (die mini's vallen echt overal in slaap!) en dan schoot ik alweer helemaal volquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe super! Bizar hoe snel (instantly) je zoveel van zo'n klein mensje kunt houdenEn ze was ook vrijwel meteen niet meer uit ons leven weg te denken.
Ben pas sinds gistermiddag thuis uit t zhuis. Wel heerlijk om nu als gezinnetje thuis te zijn
Ik stikte bijna in een chipje (oven bakedquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef V1z0R het volgende:
Wut, Mo zwanger? Waarom staat dat niet op de FP?!
Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe super! Bizar hoe snel (instantly) je zoveel van zo'n klein mensje kunt houdenEn ze was ook vrijwel meteen niet meer uit ons leven weg te denken.
Ben pas sinds gistermiddag thuis uit t zhuis. Wel heerlijk om nu als gezinnetje thuis te zijn
Leek me ook altijd dat je als vrouw die 9 maanden er naartoe groeit en dat je als kerel meer had van, hij is 'r, fuck nu moet ik pa wezen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Fijn om weer thuis te zijn! Ik vond het ook zo ontroerend, mijn meneer die ineens zo'n vader was geworden. Dan zag ik hem en de mini daarbovenop op het bed liggen (die mini's vallen echt overal in slaap!) en dan schoot ik alweer helemaal vol.
Was stom toeval dat ik ze tegen kwam, wel leuke avond gehad verder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Prob, ga eens meer voor jezelf leven en om jezelf denken!
O ik vind het niet heel vervelend of ondraagelijk, hooguit hinderlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef V1z0R het volgende:
Stop thinking, start living!
Zo is het, maar zo makkelijk is het niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen verkleinnaam
De cheesecake ziet er goed uittijd om te gaan slapen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Die gevoelens hangen mogelijk samen met je adhd. Mijn dochter heeft exact hetzelfde. Is moeilijk he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:52 schreef Probability het volgende:
Maar ik ben altijd al redelijk zwaar op de hand geweest en vaak last van schuldgevoel/twijfel/onzekerheid/eenzaamheid/verdrietige stemming zonder aanwijsbare reden.
Ik zou eigenlijk 5 dagen per week moeten sporten voor een fijne stemming, maar dat is in de praktijk niet haalbaar[/sub]
Maakt het daarom wat ik zeg minder waar?quote:Op zondag 11 november 2012 00:02 schreef Probability het volgende:
[..]
O ik vind het niet heel vervelend of ondraagelijk, hooguit hinderlijk.
Maar wel wat aan te doenquote:Op zondag 11 november 2012 00:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die gevoelens hangen mogelijk samen met je adhd. Mijn dochter heeft exact hetzelfde. Is moeilijk he?
Ik kan niet stoppen met denkenquote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt het daarom wat ik zeg minder waar?
Dat is bij sommige mensen makkelijker gezegd dan gedaan viz.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt het daarom wat ik zeg minder waar?
O wat apart. Hoe komt dat denk je dat dat samen hangt? Ja het is wel lastig.quote:Op zondag 11 november 2012 00:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die gevoelens hangen mogelijk samen met je adhd. Mijn dochter heeft exact hetzelfde. Is moeilijk he?
Omdat mijn dochter zich vaak precies zo voelt en ik het zelf ook herken.quote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef Probability het volgende:
[..]
O wat apart. Hoe komt dat denk je dat dat samen hangt? Ja het is wel lastig.
Denk je dat ik dat niet weet?quote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is bij sommige mensen makkelijker gezegd dan gedaan viz.
ADHD en depressie gaan vaak hand in hand! Door mijn depressie zijn ze er bij mij achtergekomen dat ik ADD heb. Ik heb me jarenlang aan moeten passen en met de mainstream mee moeten gaan, erg vermoeiend en ik was gewoon op. Zo'n diagnose kan je dus ook echt rust geven, dat was bij mij in ieder geval wel zo. Ik voelde me eindelijk begrepen, ik was dus niet zomaar raar of lui, er was een reden voor!quote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef Probability het volgende:
[..]
O wat apart. Hoe komt dat denk je dat dat samen hangt? Ja het is wel lastig.
Dan weet je ook dat die opmerking niet zo handig is.quote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet?
Zelf al zo'n 15jr bezig om m'n kop in gareel te houden...
Dan weet ik dat dat het enige antwoord is op 'het' om zonder te grijpen naar medicijnen die werkt.quote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat die opmerking niet zo handig is.
O ja ik heb/had ook een lichte depressie of iig depressieve klachten, maar m'n psycholoog vond het wel meevallen, ik knapte ook bizar snel op oid.quote:Op zondag 11 november 2012 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ADHD en depressie gaan vaak hand in hand! Door mijn depressie zijn ze er bij mij achtergekomen dat ik ADD heb. Ik heb me jarenlang aan moeten passen en met de mainstream mee moeten gaan, erg vermoeiend en ik was gewoon op. Zo'n diagnose kan je dus ook echt rust geven, dat was bij mij in ieder geval wel zo. Ik voelde me eindelijk begrepen, ik was dus niet zomaar raar of lui, er was een reden voor!
Als ik al iets zou krijgen zouden het geen medicijnen zijn maar coaching. Dat helpt bij mij erg goed denk ikquote:Op zondag 11 november 2012 00:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan weet ik dat dat het enige antwoord is op 'het' om zonder te grijpen naar medicijnen die werkt.
Dat het een lijdensweg is die je niemand gunt is wat anders...
Half uur wandelen per dag kom ik wel makkelijk aan. Maar dan heb ik juist teveel ruimte voor gedachtenquote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef V1z0R het volgende:
Beweeg!
Zorg dan dat je elke dag een half uur wandelt! Met muziek op, erin verdwalen word er niet beter van.
Probeer je gedachten te richten op wat je om je heen ziet, daarom stelde ik ook voor om muziek erbij aan te horen, lichte muziek zonder zware teksten....quote:Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Half uur wandelen per dag kom ik wel makkelijk aan. Maar dan heb ik juist teveel ruimte voor gedachten
Maar ik had het echt over heel hard sporten. Dat werkt wel
Ook met muziek denk ik gewoon nog na hoorquote:Op zondag 11 november 2012 00:55 schreef V1z0R het volgende:
Niet mee eens!
Dat soort denken werd mij funest, dan ga je juist nadenken over alles.
Loslaten! Het moeilijkste wat er is, maar loslaten!
[..]
Probeer je gedachten te richten op wat je om je heen ziet, daarom stelde ik ook voor om muziek erbij aan te horen, lichte muziek zonder zware teksten....
Denk niet aan een olifant, denk niet aan een olifant, denk niet aan een olifant...quote:Op zondag 11 november 2012 01:18 schreef V1z0R het volgende:
Je denkt er over na, en de oplossing is om dat niet te doen maar dat lukt niet.
Ik heb de oplossing ook niet, ik vind het van mijzelf al knap dat ik al zolang heb vol gehouden. Soms denk ik wel eens dat ik zo'n gigantisch mietje ben die te bang is om zichzelf van kant te maken. Leuk he?!
Nope. Daarom doe ik m'n best om af en toe niet te denken...quote:Op zondag 11 november 2012 01:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk niet aan een olifant, denk niet aan een olifant, denk niet aan een olifant...
Werkt niet echt.
SPOILER: Niet lezen! Echt niet lezen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Scheelt je wel een hoop snoep.quote:Op zondag 11 november 2012 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap heel sint maarten niet, telt dat ook?
quote:Op zondag 11 november 2012 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik kreeg een plakkertje hoogsensitief, maar dat labeltje geloof ik niet in.)
Haha dat klopt wel ja. Als ik staar dan staan mijn hersenen gewoon even uit.quote:Op zondag 11 november 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Mannen denken vaker aan 'niks' dan vrouwen. Als een man glazig voor zich uit kijkt, z'n vrouw vraagt "waar denk je aan?" en hij zegt "niks", dan klopt dat waarschijnlijk.
Male brain vs female.
Het is nog niet zeker hè, misschien ben ik wel gewoon luiquote:Op zondag 11 november 2012 09:34 schreef Nallie het volgende:
Mogge,
Prob, juist door die AD(H)D kan je hoofd niet stoppen.
Je hersens blijven maar actief. Dodelijk vermoeiend dus.
Je blijft maar denken inderdaad en die stemmingswisselingen horen daar ook bij.
De post it methode is een goeie!
En ik denk dat als je verder in de behandeling komt, dat je er dan ook beter mee om kan gaan.
Nu ben je er natuurlijk ook pas net achter en is het zoeken naar wat allemaal bij de ADHD hoort en wat je er mee kan. Je bent in elk geval open en actief er mee bezig![]()
En V1z, wtf is er met jou gebeurd?
Maakt het je veel uit of het etiket past of niet?quote:Op zondag 11 november 2012 10:34 schreef Probability het volgende:
Het is nog niet zeker hè, misschien ben ik wel gewoon lui!
Ja stom is dat hè! En het gekke is dat ik ook best door heb dat ik blokkeer maar ook dat werkt dan niet.quote:Op zondag 11 november 2012 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nog nooit in St. Maartengebied gewoond, lekker makkelijk. Heb er ook hélemaal niks mee.
Probje: je bent echt supergoed bezig met jezelf. Laat je maar lekker coachen door mensen die er voor geleerd hebben i.p.v. door ons goedwillende slankies. Als we denken iets te herkennen krijg je uiteraard wel honderdduizend adviezenwaar ook heus wel wat geods tussen zit, maar ja, iedereen is nu eenmaal verschillend.
Ik herken heel erg het denken en de impulsen en het ordenen daarvan wat je beschrijft (ik blokkeer als ik denk te veel te moeten doen, dan ga ik op de bank zitten eten ipv iets doen, tegenwoordig heb ik een to do boekje waarin ik orden op wat prioriteit heeft...).ik denk dat je op de goede weg bent en t is een hele ontdekkingsreis.
(ik heb overigens geen add/adhd hoor! ben wel erg gevoelig voor impulsen en heb al mijn hele leven moeite met concentreren/afsluiten daarvoor. ik kreeg een plakkertje hoogsensitief, maar dat labeltje geloof ik niet in.)
Nee hoor, maar een etiket is wel nodig anders kan ik geen coaching krijgenquote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Maakt het je veel uit of het etiket past of niet?
mijn vriend snapt t ook niet zo goed, die zegt "ga dan gewoon 1 ding doen". als ik de tijd neem om te rationaliseren dan doe ik dat ook, en dat helpt wel een beetje. maar soms zit ik zo vast in blinde paniek/stress/boosheid dat me dat niet lukt.quote:Op zondag 11 november 2012 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja stom is dat hè! En het gekke is dat ik ook best door heb dat ik blokkeer maar ook dat werkt dan niet.
Nee hoor hooguit een beetje moeilijkquote:Op zondag 11 november 2012 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn vriend snapt t ook niet zo goed, die zegt "ga dan gewoon 1 ding doen". als ik de tijd neem om te rationaliseren dan doe ik dat ook, en dat helpt wel een beetje. maar soms zit ik zo vast in blinde paniek/stress/boosheid dat me dat niet lukt.
nu klink ik echt gestoord
quote:Op zondag 11 november 2012 10:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee hoor hooguit een beetje moeilijk
Wàt heb je gegeten?quote:Op zondag 11 november 2012 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]valt wel mee hoor. ik ga nu bijvoorbeeld nakijken ipv Fokken, ook al wil mijn innerlijke kleuter dat helemaal niet.
doei slankies
Haha ja dat heb ik ook. Ik begin mijn verhalen tegenwoordig vaak met een korte inleiding. Kern en af te sluiten met een conclusie. En dan praat ik voor sommige mensen nog te snel/warrig/etc.quote:Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef conleche het volgende:
Ik herken zowel dingen in prob als in kwak. Niet extreem hoor, hoewel ik op sommige dagen echt moe van mezelf word en m'n hersenen wil uitzetten. Wat ik ook heb is dat ik ook nog eens heel snel denk en van de hak op de takkerig en als ik bv een verhaal vertel moet ik echt opletten dat ik alles vertel en/of niet ook een ander verhaal er doorheen vertel dat in mijn hoofd op de één of andere manier met elkaar te maken heeft, maar die objectief gezien niet zo heel erg verwant zijn . Ik praat ook best snel om m'n gedachten bij te houden, maar nog af en toe kan ik in mijn verhaal hele stukken overslaan, omdat ik die dan voor me zie en dan denk dat die ander dat ook ziet en het dus geen uitleg behoeft. Gelukkig kan ik wel goed andermans gezicht lezen, dus ik heb het wel door (meestal) dat ik weer onbegrijpelijk ben. Maar niet altijd. En op schrift gaat het beter, want dan lees ik het meestal wel over en dan zie ik dat er dingen missen.
En zoveel te doen hebben dat ik lamgeslagen ben en dan maar niets doe, komt ook voor. Meestal helpt het wel om dan eerst de dingen te doen die buiten de deur zijn, omdat die in mijn hoofd meestal het grootst zijn en het valt altijd mee hoe lang iets duurt als je het gewoon doet, maar ja, dat weet ik wel en toch doe ik het vaak niet en voel me héél onrustig en opgejaagd dan.
Ik denk niet dat het bij mij zo erg is dat ik er wat aan zou moeten doen. Hoewel het vorig jaar een tijdje echt niet zo goed ging, omdat ik toen ook nog eens niet kon slapen, ik sliep toen hooguit 3/4 uur per nacht voor máánden.....dat werden er langzaam weer 5 of zo en nu met de melatonine slaap ik wel redelijk goed en dat scheelt wel echt heel veel, want als je moe bent wordt alles versterkt met factor 10.
^^quote:Op zondag 11 november 2012 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap heel sint maarten niet, telt dat ook?
Heb het net even gekeken, interessant. Toch wel lastig om toe te passen. Door eiwitinname verhoogt je IGF-1 en kans op sommige soorten kanker, dus minder eiwitten zou je zeggen. Later komen ze daar niet meer op terug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Perruche het volgende:
En ik spam hem nog een keertje, verfrissende kijk op het "6x eten per dag" principe en ook op de consumptie van (te)veel dierlijke eiwitten:
Tijd is kostbaarder dan geld. Als het weg is, krijg je het nooit meer terug. Dan kun je beter naar de toekomst kijken dan alle oude shit proberen te verwerken (met alle negatieve associaties en herinneringen als bonus).quote:Op zondag 11 november 2012 12:13 schreef MarMar het volgende:
Denken.. ik probeer meer vooruit dan achteruit te denken, dat is leuker, maar niet altijd makkelijk.
Jah, dat je alles moet oprakelen om het te verwerken vind ik ook onzinnig. Wanneer je er geen last van hebt in je dagelijks leven, heb je het imho goed genoeg verwerkt en dat bepaalde herinneringen af en toe even bovenkomen met de daarbijbehorende emoties vind ik ook geen drama.quote:Op zondag 11 november 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd is kostbaarder dan geld. Als het weg is, krijg je het nooit meer terug. Dan kun je beter naar de toekomst kijken dan alle oude shit proberen te verwerken (met alle negatieve associaties en herinneringen als bonus).
ik heb dat binnen de GZ juist andersom ervaren. het ging bij mij heel erg over het leren verstaan van wat je voelt, ook als dat pijnlijk is (ipv wegeten of ander destructief gedrag). over "verwerken" van dingen werd helemaal niet gepraat, volgens mij is dat goeddeels achterhaald. het gaat erom dat je kunt omgaan met je gevoelens nú, op een constructieve manier. soms is het wel handig als je weet waar het vandaan komt, maar dat hoeft niet persé....quote:Op zondag 11 november 2012 12:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, dat je alles moet oprakelen om het te verwerken vind ik ook onzinnig. Wanneer je er geen last van hebt in je dagelijks leven, heb je het imho goed genoeg verwerkt en dat bepaalde herinneringen af en toe even bovenkomen met de daarbijbehorende emoties vind ik ook geen drama.
Emoties horen bij het leven, dingen meemaken ook.
Er heerst een tendens dat dat niet "mag" binnen de gezondheidszorg, pijn mag niet, zowel fysiek als mentaal. Soms doet leven nou eenmaal zeer, so what, gaat wel over![]()
My 2 cents..
En in mijn persoonlijke geval; ik héb veel te veel mooie dingen die mijn tijd verdienen om uberhaupt nog tijd te hebben om eindeloos door te zagen over de shit die ik meegemaakt heb.
Ik krijg het opgedrongen waar ik het niet nodig hebquote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb dat binnen de GZ juist andersom ervaren. het ging bij mij heel erg over het leren verstaan van wat je voelt, ook als dat pijnlijk is (ipv wegeten of ander destructief gedrag). over "verwerken" van dingen werd helemaal niet gepraat, volgens mij is dat goeddeels achterhaald. het gaat erom dat je kunt omgaan met je gevoelens nú, op een constructieve manier. soms is het wel handig als je weet waar het vandaan komt, maar dat hoeft niet persé....
enfin, ik herken me niet in t beeld dat je schetst hier over de gz in t algemeen bedoel ik.
nog meer offtopic: ik heb die fokking toets nog steeds niet af en ze hebben het nog slecht gemaakt ook, dat kijkt helemaal rot na. stomme koters die denken dat je t boek niet hoeft te lezen voor een voldoende...
Ik ben het deels met je eens. Ik ben ook fan van vooruit denken, je doel visualiseren en er naar toe werken. Of dat nu over praktische zaken gaat of over emotionele zaken.quote:Op zondag 11 november 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd is kostbaarder dan geld. Als het weg is, krijg je het nooit meer terug. Dan kun je beter naar de toekomst kijken dan alle oude shit proberen te verwerken (met alle negatieve associaties en herinneringen als bonus).
Herkenbaar. of dat mensen zeggen: jij hebt zo veel meegemaakt, dan moet je er toch schade aan over houden? ja natuurlijk, maar schade valt ook te herstellen en dat hoeft niet altijd met hulp van een psycholoog of anderen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik krijg het opgedrongen waar ik het niet nodig hebdoor een revalidatiearts notabene.
A-viertje vol over hoe goed ik geestelijk in mijn vel zit en dan 1 zinnetje waarin staat dat gezien wat ik in mijn leven heb meegemaakt, men toch een psycholoog erbij wil betrekken![]()
Problemen maken die er niet zijn ben ik niet zo'n fan van, maar idd, het is achterhaald en fijn dat jouw ervaringen anders zijnHet is ook niet allemaal een pot nat natuurlijk..
Ik merk alleen wel dat als je ooit iets meegemaakt hebt, men meteen gaat denken dat je wel een psychisch probleem móet hebben. Ik denk dan, jemig, ik ben 36, wijs mij mensen aan van mijn leeftijd die nooit iets ingrijpends hebben meegemaakt..
Zelf heb ik ook hele andere dingen geleerd overigens, bijvoorbeeld dat wij als hulpverleners niet degenen zijn die bepalen of iets een probleem is voor een patient/client, tenzij het echt gezondheid of levens in gevaar brengt en in dat eerste geval eigenlijk ook nog niet eens.
Eens eens eens!quote:Op zondag 11 november 2012 13:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar. of dat mensen zeggen: jij hebt zo veel meegemaakt, dan moet je er toch schade aan over houden? ja natuurlijk, maar schade valt ook te herstellen en dat hoeft niet altijd met hulp van een psycholoog of anderen.
En over je laatste deel ben ik het ook eens. Je kan iemand een spiegel voor houden, maar dat betekent niet dat je een probleem hoeft aan te praten. Het mooiste hulpverlenerswerk zit hem er naar mijn mening in dat je de hulpvragende persoon zelf het antwoord laat geven op de vraag of het een probleem is of niet.
Jaaaaaaquote:
Dagen zenuwachtig en ziek voor spreekbeurten op school, omdat je altijd werd gepest en nu met volwassen leeftijd hele trainingen met veel plezier en energie verzorgenquote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens eens eens!![]()
Contrastwerking is ook wel tof, omdat vroeger dingen stom waren waardeer je ook des te meer de toffe dingen van nu
Like a boss!quote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Dagen zenuwachtig en ziek voor spreekbeurten op school, omdat je altijd werd gepest en nu met volwassen leeftijd hele trainingen met veel plezier en energie verzorgen![]()
Ze is niets veranderd zo lijkt het.. Nog steeds zo manipulatief als de netenquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
was daar al benieuwd naar.
Wat een trut was die moeder zeg
quote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ze is niets veranderd zo lijkt het.. Nog steeds zo manipulatief als de neten
Vooral in de rechtbank.. Ik weet niet hoor, maar hij is echt wel erg klein. Op mijn 15e was ik al bijna uitgegroeid (in de lengte)..quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dat kereltje ziet er ook nog steeds zo lusteloos uit...
Ja dat, durft ook bijna niks te zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dat kereltje ziet er ook nog steeds zo lusteloos uit...
Heb hem uitgeprint al!quote:Op zondag 11 november 2012 11:47 schreef loveli het volgende:
Ik gooi 'em er nog een keer in, voor geinteresseerden:
http://www.drjoecarver.co(...)tional%20Memory.html
Mja, misschien zou hij sowieso wel klein worden, weet je niet. Maar zoals je al van die sjappo hoort is hij voor hun gewoon een experiment. Dan beweer je het beste voor de mens te willen en dan behandel je een onschuldige jongen als een labmuis.quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vooral in de rechtbank.. Ik weet niet hoor, maar hij is echt wel erg klein. Op mijn 15e was ik al bijna uitgegroeid (in de lengte)..
Nu zullen andere kinderen misschien nog wel slechter eten met bakken cola, chips, hamburgers etc, maar dat valt minder op omdat het sociaal meer wordt geaccepteerd. Maar dit vind ik onder kindermishandeling vallen. Laat die jongen lekker zelf kiezen en andere dingen proberen, hij zal echt niet zijn hele leven naar zijn uitgemergelde moeder blijven luisteren.
Ja!quote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Dagen zenuwachtig en ziek voor spreekbeurten op school, omdat je altijd werd gepest en nu met volwassen leeftijd hele trainingen met veel plezier en energie verzorgen![]()
nah, dat was mijn schoonbroertje ook hoor! maar die is nu (17,5 jaar) 1.93quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Scheelt dat wij nu zonder schroom aan de heroïne kunnen want dat is kennelijk net zo slecht als zuivel.
[..]
Mja, misschien zou hij sowieso wel klein worden, weet je niet. Maar zoals je al van die sjappo hoort is hij voor hun gewoon een experiment. Dan beweer je het beste voor de mens te willen en dan behandel je een onschuldige jongen als een labmuis.
Hmmm, klopt inderdaad eigenlijk niet dat een jongen van 15 nog een kop kleiner is dan z'n moeder.
* Nog geen zuivel gehad heeft vandaag, fiets pakt en naar de Carafon fietst voor wat andere middelen die net zo slecht zijn als zuivel., melkpoeder bijvoorbeeld...*quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Scheelt dat wij nu zonder schroom aan de heroïne kunnen want dat is kennelijk net zo slecht als zuivel.
Ik kende het nog niet. net alles gekeken. Heel bizar.quote:Op zondag 11 november 2012 13:18 schreef the85mc het volgende:
Zat nog wat te googelen over voeding, en ik kwam de wat oudere docu van Rauw tegen. Denk dat de meesten het wel kennen, gaat over een moeder die met haar zoontje alleen maar rauwe dingen eet. Dus veganistisch, maar dan nog een stapje verder. Was toen ook in DWDD geweest. Het schijnt dat er binnenkort een vervolg komt, vijf jaar later.
http://www.documentairenet.nl/10/2012/rauwer-het-vervolg-op-rauw/
Dat jongetje is 15, ziet eruit als 11 en krijgt thuisonderwijs.. Echt totaal doorgeslagen dit zeg..
Dat heb ik gelukkig niet meer. Wel vervelendquote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
Maar er ook wakker van kunnen liggen als iemand iets lelijks over me zegt of dat ik dénk dat iemand me niet aardig vindt.
Oh well.
Ik vind het vooral jammer voor hem dat hij nu in een sociaal isolement zit.quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet. net alles gekeken. Heel bizar.
^^quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Fijn om weer thuis te zijn! Ik vond het ook zo ontroerend, mijn meneer die ineens zo'n vader was geworden. Dan zag ik hem en de mini daarbovenop op het bed liggen (die mini's vallen echt overal in slaap!) en dan schoot ik alweer helemaal vol.
Over hoe jij met wat je in je werkveld tegenkomt omgaat vind ik erg bewonderenswaardig.quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg v1z, waar kreeg ik nu gister je lof voor? Ben wel benieuwd!
Hoe kwam je daar dan zo op? Daar hadden we het toch helemaal niet over?quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Over hoe jij met wat je in je werkveld tegenkomt omgaat vind ik erg bewonderenswaardig.
Was voor mij wel gerelateerd. Het kunnen stoppen met nadenken en de realiteit van de wereld waarin we leven en zulks.quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar dan zo op? Daar hadden we het toch helemaal niet over?
Wel lief, trouwens...
Dat was tot de lunch viz.quote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef V1z0R het volgende:
Wat weinig TinkHelemaal met anderhalf uur sport...
[..]
Ik vind het vooral jammer voor hem dat hij nu in een sociaal isolement zit.
In de eerste docu heeft 'ie tenminste nog vrienden.
quote:
Heel vaak realiseer ik het me niet eens waar ik het over heb op m'n werk, ik denk vaak puur theoretisch na. En soms realiseer ik me dat, en vind ik dat stom..quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was voor mij wel gerelateerd. Het kunnen stoppen met nadenken en de realiteit van de wereld waarin we leven en zulks.
Dacht daardoor aan jou
Ik hoop het wel, maar soms is het een beetje karig en dan met heel veel brood.quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Groente zullen ze toch wel hebben GB? Kaasfondue, dat trekt mij echt helemaal niet
Met lekker veel groenten zekerquote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef Perruche het volgende:
Kaasfondue
Mijnes:
O: shake melk/banaan/havermout
S: buikspieren + bodypump
T: bth kaas
L: geroerbakte spitskool, 5 garnalen, 1 paprika & 1 courgette gegrild
T: wat pure chocolade
D: Iets met risotto, heb weinig inspiratie. En dat is lastig want ik krijg bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |