1 2 3 4 5 6 7 8 9 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
UND....quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn de beste van Gelsunkiersjen.
FC Holland!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wer hat die beste Verteidigung?
ik mis alleen een pollquote:
gomez speelt nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk 1-2
0-1 Gómez
0-2 Gómez
1-2 Persie
Edit: hmm Gomez is er niet bij toch?
hoe je het speltquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Dan scoren Klose en euzel
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
lgens is gomez mog steeds geblesseerd maar ik kan het mis hebb
reus of klose gaat in de spits denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.
En bij Bayern was hij er vandaag ook nog niet bij dacht ik
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topicquote:
is goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topic
Wij kunnen niks overnemen uit een TR hoe goed ie ook bedoeld is
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat zo makkelijk worden, 5-1 ofzo
geen strootbaasquote:
Die zullen ze niet missen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen strootbaas
nl gaat verliezen
oh wedden van welquote:
gomez ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook geen Ozil en Klose
Badstuber, Boateng, Schweinsteiger, Kroos, Schmelzer, Ozil, Klose
Sneijder, van Persie, Stekelenburg, Strootman, Narsingh, Lens.
Dit ja, vind het een hele rare selectie.quote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Waarom krijgt van Wolfswinkel nog steeds geen kans bij Oranje, echt ongelooflijk dat je Dost selecteert terwijl van Wolfswinkel aan De lopende band scoort.
streep kroos maar doorquote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Goetze, Reus, Kroos en Mueller/Podolski aanvallend spelen dan
quote:Krul
van Rhijn - Heitinga - BMI - Willems
de Jong - v.d. Vaart - Urby/Clasie?
Robben - Huntelaar - Afellay
nu je het zegt duitsland mist veel A spelersquote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat zo makkelijk worden, 5-1 ofzo
Ja, maar zij houden wel wat meer kwaliteit over dan wij.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nee
Duitsers missen ook veel basisspelers.
Ik wijzig naar :quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
in de Arena spelen we. Niet in de Kuip. In de Arena maken we de duitsers af. 3-1
-Van persie
- Robben
- BMI
-özil
oh die speelt ook al niet, wat een ermoeiquote:
idd. Mee eens met die zin. Het moet eigenlijk een eer zijn om voor je land in actie te komen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Strootman ook alweer afgezegd ? Bij iedere oefenwedstrijd zeggen de PSV'ers af.
Zou als ik bondscoach was ze helemaal niet meer oproepen, bij het minste of geringste zeggen ze af.. Bij alle kwalificatiewedstrijden zijn ze opeens wel altijd fit.
Je mist er sowieso weinig aan, alleen Lens vind ik een verrijking.
Lens en Narsingh hebben een blessure. Waarom risico lopen dat het erger wordt?quote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Zou als ik bondscoach was ze helemaal niet meer oproepen, bij het minste of geringste zeggen ze af.. Bij alle kwalificatiewedstrijden zijn ze opeens wel altijd fit.
Strootman had toch ook last van zijn rug? Stond vandaag in de krant i.i.g.. Denk dat Strootman wel graag zou spelen hoor, die heeft sowieso een wedstrijdinstelling die iedere prof zou moeten hebben en daarnaast wil je als Nederlander toch altijd spelen tegen Duitsland?quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens en Narsingh hebben een blessure. Waarom risico lopen dat het erger wordt?
Sneijder, van Persie en Stekelenburg ook maar niet meer oproepen?
Strootman heb ik geen idee.
Het is niet de eerste keer. De laatste tijd is het standaard dat het merendeel van de PSV'ers afzegd bij oefeninterlands. Zal niet van de spelers zelf af komen waarschijnlijk maar van hogerhand worden opgelegd.quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens en Narsingh hebben een blessure. Waarom risico lopen dat het erger wordt?
Sneijder, van Persie en Stekelenburg ook maar niet meer oproepen?
Strootman heb ik geen idee.
wiequote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk gaat deze held spelen
[ afbeelding ]
Hoop het wel.quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. De laatste tijd is het standaard dat het merendeel van de PSV'ers afzegd bij oefeninterlands. Zal niet van de spelers zelf af komen waarschijnlijk maar van hogerhand worden opgelegd.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat a.s. zaterdag Narsingh, Strootman en waarschijnlijk ook Lens gewoon spelen tegen ADO.
wat een onzin zeg. Ze waren gewoon geblesseerd.quote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Rustig jongenquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rustig jongenZal weinig anders opzitten, maar ik zie Afellay gewoon liever niet. Nu er een hoop blessures zijn ok, maar normaal gesproken zie ik hem liever niet in Oranje.
Omdat Afellay eigenlijk geen vaste positie in Oranje heeft, en daardoor eigenlijk overal kan spelen, maar op elke positie een speler voor hem heeft die wel wekelijks op dezelfde plek speelt. Daarom vind ik hem voor geen enkele positie eerste keus (mits iedereen fit natuurlijk). Gelukkig lijkt Van Gaal dat ook in te zien.quote:
Het valt gewoon op dat je zwaar anti Afellay bent. Tijdens het EK ook al. En ik zie dat ik gelijk heb,quote:Op maandag 12 november 2012 19:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Omdat Afellay eigenlijk geen vaste positie in Oranje heeft, en daardoor eigenlijk overal kan spelen, maar op elke positie een speler voor hem heeft die wel wekelijks op dezelfde plek speelt. Daarom vind ik hem voor geen enkele positie eerste keus (mits iedereen fit natuurlijk). Gelukkig lijkt Van Gaal dat ook in te zien.
Ben trouwens ontzettend benieuwd hoe Van Gaal ze woensdag neerzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik ook. Vind het an sich geen slechte speler, maar ik vind hem onsympathiek overkomen en dat hij (zoals ik eerder al zei) eigenlijk niet goed genoeg is voor Oranje. Dat mag toch? Hij heeft dan wel veel voor PSV betekent, maar ik weet ook nog dat hij zich de laatste wedstrijden ineens niet meer kon motiveren...daarnaast vond ik wat hij over Van der Gijp zei echt niet kunnen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat je zwaar anti Afellay bent. Tijdens het EK ook al. En ik zie dat ik gelijk heb,
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spits?quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Neustadter
Straks ken je 'm wel
Niet goed genoeg? Volgens mij kan je niet eens 7 betere middenvelders noemen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Vind het an sich geen slechte speler, maar ik vind hem onsympathiek overkomen en dat hij (zoals ik eerder al zei) eigenlijk niet goed genoeg is voor Oranje. Dat mag toch? Hij heeft dan wel veel voor PSV betekent, maar ik weet ook nog dat hij zich de laatste wedstrijden ineens niet meer kon motiveren...daarnaast vond ik wat hij over Van der Gijp zei echt niet kunnen.
Maar volgens mij denken er (ook hier) een hoop mensen zo over.
Nederlands of internationaal?quote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet goed genoeg? Volgens mij kan je niet eens 7 betere middenvelders noemen.
Voor de basis vind ik hem niet goed genoeg wanneer iedereen fit is. Prima speler hoor, en ik vind het leuk wanneer hij bijvoorbeeld bij Schalke goed presteert maar hij moet niet naast zijn schoenen gaan lopen. Daarnaast, is hij een middenvelder of moet hij op de flank (zoals waarschijnlijk woensdag). Als Afellay dan toch moet spelen zie ik hem wel graag op het middenveld, want ik ben inderdaad geen Afellay-fan, maar hij kan wel geweldig open draaienquote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet goed genoeg? Volgens mij kan je niet eens 7 betere middenvelders noemen.
Voor Oranje natuurlijk. Ik neem aan dat er 7 mee naar Brazilië gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlands of internationaal?
thanksquote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Neustadter
Straks ken je 'm wel
verdedigende middenvelderquote:Op maandag 12 november 2012 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spits?
Ik zie liever Podolski dan
Nederlands waarschijnlijk. Maar goed, ik zie liever Lens/Narsingh/Robben/Van der Vaart/Sneijder/Strootman dan Afellay (om eerder genoemde reden, dat hij geen vaste positie heeft en die andere jongens wel).quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlands of internationaal?
Van Bommelquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor Oranje natuurlijk. Ik neem aan dat er 7 mee naar Brazilië gaan.
van Ginkel en Maher nu al even goed / beter als Afellay? Nee. Urby? Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Bommel
Strootman
Sneijder
vd Vaart
Emannuelson
Van Ginkel
Maher
Zullen vergelijkbaar of niet veel slechter zijn. En zit meer groei in bij de net wat mindere
Strootman kan bij Oranje gewoon links op het middenveld spelen en Afellay ook. Dan prefereer ik Strootman, jij niet?quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
van Ginkel en Maher nu al even goed als Afellay? Nee. Urby? Nee.
Strootman is een andere type en van Bommel zit niet meer in Oranje.
Afellay zou ik dan linksvoor zetten.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Strootman kan bij Oranje gewoon links op het middenveld spelen en Afellay ook. Dan prefereer ik Strootman, jij niet?
Afellay kan beter dribbelen ja, nu nog een bal van de grond krijgen als hij uberhaupt een keer besluit voor te geven.quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
van Ginkel en Maher nu al even goed / beter als Afellay? Nee. Urby? Nee.
Strootman is een andere type en van Bommel zit niet meer in Oranje.
Ja oke, maar we hadden het nu over middenvelders. Zou jij Afellay in de basis zetten wanneer iedereen fit is? Dan zou ik Robben liever dan Afellay.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afellay zou ik dan linksvoor zetten.
Zijn we het daar iig me eens.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja oke, maar we hadden het nu over middenvelders. Zou jij Afellay in de basis zetten wanneer iedereen fit is? Dan zou ik Robben liever dan Afellay.
Ik zou hem wel altijd selecteren natuurlijk.
Ja, ik die ook sowieso.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn we het daar iig me eens.
Ik zou Sneijder en Strootman altijd op het middenveld zetten. 3de plaats heb geen vaste keuze.
Aan de lopende band is ook n tikkeltje overdreven (zwaar overdreven in dit geval)quote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Waarom krijgt van Wolfswinkel nog steeds geen kans bij Oranje, echt ongelooflijk dat je Dost selecteert terwijl van Wolfswinkel aan De lopende band scoort.
Geldt denk ik voor alle nationale teams in deze periode.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef TLC het volgende:
Begint een beetje een triest oefenpotje te worden zo met al die afzeggingen.
V ginkel staat in de basis, dus dit lijkt me onzin.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verwachte opstelling:
Vermeer; Van Rhijn, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; De Jong, Afellay, Van der Vaart; Schaken, Kuyt en Robben.
En bij de AD staat weer Krul en Huntelaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
V ginkel staat in de basis, dus dit lijkt me onzin.
kapiteinquote:Op woensdag 14 november 2012 10:05 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hoe Vlaar het doet bij Villa?
Werd redelijk snel aanvoerder al vallen de prestaties in zijn algemeen wel wat tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:05 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand hoe Vlaar het doet bij Villa?
Hoe kan het dat hij zo snel aanvoerder is geworden?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd redelijk snel aanvoerder al vallen de prestaties in zijn algemeen wel wat tegen.
Omdat de vorige blijkbaar tegenviel en je in Vlaar tenminste wel een speler hebt die alles geeft en zijn teamgenoten er mee kan opzwepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij zo snel aanvoerder is geworden?
En het is ook nog eens een oefenwedstrijd, enorm spannend dus.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ah kijk, een b team tegen een ander b team,.. kan heeeel boeiend worden...
het kan een leuke wedstrijd wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ah kijk, een b team tegen een ander b team,.. kan heeeel boeiend worden...
Wat is nou de opstelling vanavond?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef DSL het volgende:
Als Kuyt in de spits staat.Dat was de vorige keer, in 2006 nota bene, ook zo'n daverend succes.
zou wel mooi zijn met nog de laatste goal in de 90 + 3 minuut voor nlquote:
Ik hoop op deze opstelling iigquote:Op woensdag 14 november 2012 14:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat is nou de opstelling vanavond?
Krul
Van Rhijn-Heitinga-Vlaar-Martins Indi
Van der Vaart De Jong Van Ginkel
Kuijt Huntelaar Robben
Zoiets?
Schijnbaar hadden zij het de vorige wedstrijden ook bij het rechte eind...ik vrees het ergste.quote:
Dit. Ze hebben zo ongelofelijk veel keus, veel jonge jongens die al ervaring hebben in de CL bij Schalke en Dortmund. Ik zie ze ook Wereldkampioen worden over 2 jaar, beste selectie van de wereld atm.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
Helaas zijn de Duitsers ons al een tijdje voorbij, ook nog eens met Hollandse school voetbal.
Ik denk 0-3.
Duitsers spelen counter voetbal. Hoe is dat Hollandse school?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
Helaas zijn de Duitsers ons al een tijdje voorbij, ook nog eens met Hollandse school voetbal.
Ik denk 0-3.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef Evertjan het volgende:
als het hoogtepunt van de avond HansieHansie is dan weet je dat het voetbal in Nederland geen reet meer voorstelt
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe sommige wedstrijden tot stand worden gebracht
Gabon-Portugal
Panama-Spanje
![]()
![]()
![]()
quote:
winnen tegen de duitsers , niets mis mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:39 schreef Lemsterr het volgende:
Het ziet er wel treurig uit itt die Duitsers trouwens
Ik wil CIllissen niet op doel, overschat spelertje.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Vermeer is sowieso Oranje onwaardig, maar stiekem vind ik het wel prima zo. Hopelijk keept hij een wereldpot, kunnen we er mooi wat geld voor vangen komende zomer
Ze mogen van mij dan ook allebei weg komende zomerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil CIllissen niet op doel, overschat spelertje.
Hij mag weer twitterentwitter:sneijder101010 twitterde op woensdag 14-11-2012 om 19:40:02Tonight Holland vs Germany.. Come on guys!! All the best!! #neddui #holger reageer retweet
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 14-11-2012 om 19:43:51Ken-neth in Oranje. #vermeer #neddui reageer retweet
Waarom geen Huntelaar en Krul? Waar is die Van Gaal mee bezig? Het is vriendschappelijk, maar het blijft Duitsland. Jezus. Denk dat ik niet ga kijkenquote:
nee joh blijf gewoon kijken. van gaal momentje!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom geen Huntelaar en Krul? Waar is die Van Gaal mee bezig? Het is vriendschappelijk, maar het blijft Duitsland. Jezus. Denk dat ik niet ga kijken
Kom nou zegquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Zou wat zijn als ze de Duitsers met 3-0 oprollen. Never change a winning team.
Aan de andere kant, hij speelt wel in Duitsland... dus zo'n speler kan ook wel handig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
Huntelaar op de bank snap ik wel. Die heeft het nog nooit goed gedaan tegen topploegen.
Ja want op het EK tegen Duitsland deed hij het zo goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij speelt wel in Duitsland... dus zo'n speler kan ook wel handig zijn.
Kulargument, dat werd deze zomer ook gezegdquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij speelt wel in Duitsland... dus zo'n speler kan ook wel handig zijn.
Hendig.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
Van Gaal zegt indirect gewoon dat hij geen spits wil die niet kan meevoetballen. Einde verhaal Huntelaar bij Oranje.
Schaken en Kuijt wel iddquote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
Huntelaar op de bank snap ik wel. Die heeft het nog nooit goed gedaan tegen topploegen.
Wij hebben BMI?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Jezus christus, Kut Vermeer in de goal. Kuyt in de spits, Schaken tegen Duitsland. wat is dit voor een onzin
We gaan weer zo zwaar af.
Idd, ik kijk tot we 0 - 2 achter staan. Schaken erin, kom op zeg.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom geen Huntelaar en Krul? Waar is die Van Gaal mee bezig? Het is vriendschappelijk, maar het blijft Duitsland. Jezus. Denk dat ik niet ga kijken
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 14-11-2012 om 19:55:19Schaken tegen Duitsers. Dat kost je de kop. #laatsteminuut #neddui reageer retweet
Met Kuijt zou ik nog wel kunnen leven, maar door Schaken staat Huntelaar er niet in. Waar is Louis toch mee bezig?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kuyt WK-finale gehaald als basisspeler, CL finale gehaald als basisspeler.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
Van Gaal zegt indirect gewoon dat hij geen spits wil die niet kan meevoetballen. Einde verhaal Huntelaar bij Oranje.
Kuyt is nummer 9 aldus de alheilige profielschets van Louis...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Met Kuijt zou ik nog wel kunnen leven, maar door Schaken staat Huntelaar er niet in. Waar is Louis toch mee bezig?
Krul
Van Rhijn-Heitinga-Vlaar-Martins Indi
Van der Vaart-De Jong-Van Ginkel
Kuijt-Huntelaar-Robben
Had ik persoonlijk gedaan
Einde verhaal in die zin dat Huntelaar nooit meer echt basisspeler gaat worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]Denk het niet.
v.Persie als 1e spits en Huntelaar als 2e spits. Gaat voorlopig niet veranderen.
Voornamelijk door goaltjes te maken tegen de San Marino's van deze wereld.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb dat gehosanna rond Huntelaar nooit begrepen eigenlijk. Scoort nooit belangrijke goals.
Sinds hij huilde in dat TV-programma kon hij niet meer stuk bij het simpele volk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb dat gehosanna rond Huntelaar nooit begrepen eigenlijk. Scoort nooit belangrijke goals.
Die tellen niet ? Heb de cijfers niet bij de hand maar ik schat dat v. Persie ook minimaal 4/5 van zijn produktie in Oranje tegen de kleintjes gemaakt heeft. Op de grote tournooien heeft ie er ook heel weinig van gebakken. Op clubniveau is ie uiteraard wel top.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Voornamelijk door goaltjes te maken tegen de San Marino's van deze wereld.
Dat heb ik gelukkig gemist. Maargoed, ik zou hem ook niet als wisselspeler willen hebben. Volgens mij kan hij best vervelend doen als hij ernaast staat. Wolfswinkel en Luukinho zijn nauwelijks minder.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds hij huilde in dat TV-programma kon hij niet meer stuk bij het simpele volk.
In zijn Ajax tijd heeft ie zat belangrijke goals gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef ValHallen het volgende:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 20:05:42Line-up #Duitsland: Neuer, Howedes, Hummels, Mertesacker, Lahm, Lars Bender, Gundogan, Muller, Holtby, Gotze, Reus. #neddui reageer retweet
Heb überhaupt nooit begrepen dat er discussie kon zijn om Van Persie of Huntelaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist. Maargoed, ik zou hem ook niet als wisselspeler willen hebben. Volgens mij kan hij best vervelend doen als hij ernaast staat. Wolfswinkel en Luukinho zijn nauwelijks minder.
In elke linie superieur.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef KingRoland het volgende:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 20:05:42Line-up #Duitsland: Neuer, Howedes, Hummels, Mertesacker, Lahm, Lars Bender, Gundogan, Muller, Holtby, Gotze, Reus. #neddui reageer retweet
BMI, Mertesacker heb ik nooit wat gevonden. BIj Arsenal 1 van de matigste verdedigers.quote:
Hij is een prima spits, niet het niveau v. Persie maar je kunt hem er best bij hebben. Sowieso als spits beter dan Kuijt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, het plaatst het slechts in enig perspectief.
Niks dusquote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben :
Vermeer
BMI
Robben
Slaat helemaal nergens op. Lekker Huntelaar en Krul erin man. Van Gaal zet NL weer gigantisch voor schut met deze opstelling.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef S0nic het volgende:
Plus Schaken en Vermeer in de basisKan het nog droeviger.
Dus? Van Persie en Kuyt ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Caland het volgende:
Over 2jaar heb je niks aan die schaken, dit team is echt dikke bullshitquote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Lekker Huntelaar en Krul erin man. Van Gaal zet NL weer gigantisch voor schut met deze opstelling.
Inderdaad hé, wtf... van die spelers waar je nu al van weet dat ze er in Brazilie toch niet bij zijn... Vermeer, Schaken, Kuyt...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over heb je niks aan die schaken, dit team is echt dikke bullshit
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/videos/livequote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand streampje voor de mensen in het buitenland? Of lukt dat met SBS ook wel?
De Jong moest zijn vervanger zijn.quote:
Bane doet ook meequote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Rickazio het volgende:
Jammer, Klose doet niet mee dus
[ afbeelding ]
Werd geneutraliseerd door Ajax. Mag nu ook geen probleem zijn.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad hé, wtf... van die spelers waar je nu al van weet dat ze er in Brazilie toch niet bij zijn... Vermeer, Schaken, Kuyt...
Rot op, heb je eindelijk eens een goede krachtmeting, kom je met zo'n bierteam
Grappenmaker ben jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Werd geneutraliseerd door Ajax. Mag nu ook geen probleem zijn.
Gelukkig doet Hummels meequote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heel Dortmund is fantastisch. Wat een team is dat
Water ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef ValHallen het volgende:
En ik vind Götze eigenlijk nog beter dan Reus.
Strootmanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Rickazio het volgende:
Jammer, Klose doet niet mee dus
[ afbeelding ]
Werkt hier ( nog? ) niet. Bij jullie wel?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/videos/live
Dan wordt het dus net als tegen Zweden 4-4?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
Als Duitsland ook maar 60% weet te halen van dat eerste uur tegen Zweden wordt het een walk-over.
Als kuyt speelde zoals bij feyenoord dan wordt dit easyquote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
Als Duitsland ook maar 60% weet te halen van dat eerste uur tegen Zweden wordt het een walk-over.
Hier wel ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Werkt hier ( nog? ) niet. Bij jullie wel?
Ken je de schizofrene auteur Schrijvers ?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig staat Waterman niet op goal nee
Van Persie ja , Kuyt nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen dan in ieder geval nog voetballen.
Ik vind het best een bazen camera. Alleen Van Halst moet het niet zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij de klassieker ging er iets mis.
Nee, vertelquote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de schizofrene auteur Schrijvers ?
Moet je nagaan, zelfs Kuyt is beter in het voetballende gedeelte dan Huntelaar.quote:
Pure armoede iddquote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een opstelling weer......![]()
Schaken....
Hunter kan wel scoren, tis maar wat je wilquote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan, zelfs Kuyt is beter in het voetballende gedeelte dan Huntelaar.
Beetje oorlog maken, verdedigers meesleuren. Dat kan Klaas-Jan allemaal niet.
Huntelaar heeft nog nooit tegen topploegen gescoord, nogmaals.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hunter kan wel scoren, tis maar wat je wil
Schei toch uit, is gewoon basisspeler daarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Dat Heitinga steeds maar mag blijven spelen is ook niet terecht. Bij Everton speelt hij niet vaak en ook niet goed...
Wie anders? En kom niet met Douglasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Dat Heitinga steeds maar mag blijven spelen is ook niet terecht. Bij Everton speelt hij niet vaak en ook niet goed...
Gelukkig speelt Robben nog mee. Sowieso de best man van het veld.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan, zelfs Kuyt is beter in het voetballende gedeelte dan Huntelaar.
Beetje oorlog maken, verdedigers meesleuren. Dat kan Klaas-Jan allemaal niet.
Vorig jaar geen enkel doelpunt gemaakt tegen de top 6 teams van Duitsland.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar heeft nog nooit tegen topploegen gescoord, nogmaals.
Mee eens, al is het natuurlijk ook niet alsof Schalke een geweldige ploeg is.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar geen enkel doelpunt gemaakt tegen de top 6 teams van Duitsland.
Als hij een scoringskans krijgt dan wel hoor, alleen speelt hij altijd in ploegen die dan in zulke wedstrijden niet dominant is.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar heeft nog nooit tegen topploegen gescoord, nogmaals.
/care. Van Persie was vorig jaar topscoorder in Engeland en scoorde tegen alle topploegen. Liet geen zak zien in Oranjequote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ik als Feijenoorder met je eensquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Die Schaken ja, welke idioot verzint uberhaupt dat die vent nog bij Oranje moet komen op zijn leeftijd, we hebben zat jongere buitenspelers die niet voor hem onderdoen. En ik snap nog dat je een uitermate middelmatige speler speeltijd gunt als het een jong talent is wat je vast aan wat interlands wil laten proeven en dan in 2014 rijp acht voor een groot toernooi.
Maar SchakenPure middelmaat, zoals Derksen zou zeggen; 'leuk voor de Eredivisie, maar verder niet'.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens, al is het natuurlijk ook niet alsof Schalke een geweldige ploeg is.
Van Persie speelde bij Arsenal.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij een scoringskans krijgt dan wel hoor, alleen speelt hij altijd in ploegen die dan in zulke wedstrijden niet dominant is.
Nee. http://www.goal.com/nl/people/nederland/2252/john-heitingaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schei toch uit, is gewoon basisspeler daarEn speelt gewoon goed.
Als hij nou 10 jaar jonger was was het nog enigszins te begrijpen ja.. maar dit slaat gewoon helemaal nergens opquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Die Schaken ja, welke idioot verzint uberhaupt dat die vent nog bij Oranje moet komen op zijn leeftijd, we hebben zat jongere buitenspelers die niet voor hem onderdoen. En ik snap nog dat je een uitermate middelmatige speler speeltijd gunt als het een jong talent is wat je vast aan wat interlands wil laten proeven en dan in 2014 rijp acht voor een groot toernooi.
Maar SchakenPure middelmaat, zoals Derksen zou zeggen; 'leuk voor de Eredivisie, maar verder niet'.
Ik zweer bij mn Roombaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Die stofzuigerrobot lijkt me wel handigEven een vrouwenopmerking tussendoor. sorry.
Dit jaar ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel topscoorder in een topland als Duitsland ! Ook in de CL scoort ie er weer lustig op los.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slechte clubs dusquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Van Persie speelde bij Arsenal.
Volgens mij wel, maar wel met een penalty.quote:
Ja precies, en het is nou niet dat we in Nederland aan buitenspelers tekort hebben ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als hij nou 10 jaar jonger was was het nog enigszins te begrijpen ja.. maar dit slaat gewoon helemaal nergens op
BMI en Vlaar, dan maar een andere linksback. Heitinga faalde zo hard op het EK, dat kan ook niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wie anders? En kom niet met Douglas
Arsenal met Schalke vergelijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Van Persie speelde bij Arsenal.
Ssst, niet voorzeggen.quote:
Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
Wie hoort er niet in het rijtje thuis?
Davids, alleen die gebruikte veel coke.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
reizigerquote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
Huidskleur of voetbal kwaliteiten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
Nistelrooij. Niet bij een topclub als Ajax gespeelt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
Gespeeld.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nistelrooij. Niet bij een topclub als Ajax gespeelt.
Davids, enige welke geen verleden bij PSV heeft. Of Van Nistelrooij bij Ajax.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
Davids
Kluivert
Van Nistelrooy
Reiziger
Jij snapt het.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Begon het seizoen op de bank (net als vorig seizoen), maar speelt al een tijdje gewoon in de basis hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. http://www.goal.com/nl/people/nederland/2252/john-heitinga
Ajax en topclub??quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |