1 2 3 4 5 6 7 8 9 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
UND....quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn de beste van Gelsunkiersjen.
FC Holland!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wer hat die beste Verteidigung?
ik mis alleen een pollquote:
gomez speelt nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk 1-2
0-1 Gómez
0-2 Gómez
1-2 Persie
Edit: hmm Gomez is er niet bij toch?
hoe je het speltquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Dan scoren Klose en euzel
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
lgens is gomez mog steeds geblesseerd maar ik kan het mis hebb
reus of klose gaat in de spits denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.
En bij Bayern was hij er vandaag ook nog niet bij dacht ik
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topicquote:
is goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topic
Wij kunnen niks overnemen uit een TR hoe goed ie ook bedoeld is
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat zo makkelijk worden, 5-1 ofzo
geen strootbaasquote:
Die zullen ze niet missen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen strootbaas
nl gaat verliezen
oh wedden van welquote:
gomez ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook geen Ozil en Klose
Badstuber, Boateng, Schweinsteiger, Kroos, Schmelzer, Ozil, Klose
Sneijder, van Persie, Stekelenburg, Strootman, Narsingh, Lens.
Dit ja, vind het een hele rare selectie.quote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Waarom krijgt van Wolfswinkel nog steeds geen kans bij Oranje, echt ongelooflijk dat je Dost selecteert terwijl van Wolfswinkel aan De lopende band scoort.
streep kroos maar doorquote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Goetze, Reus, Kroos en Mueller/Podolski aanvallend spelen dan
quote:Krul
van Rhijn - Heitinga - BMI - Willems
de Jong - v.d. Vaart - Urby/Clasie?
Robben - Huntelaar - Afellay
nu je het zegt duitsland mist veel A spelersquote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat zo makkelijk worden, 5-1 ofzo
Ja, maar zij houden wel wat meer kwaliteit over dan wij.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nee
Duitsers missen ook veel basisspelers.
Ik wijzig naar :quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
in de Arena spelen we. Niet in de Kuip. In de Arena maken we de duitsers af. 3-1
-Van persie
- Robben
- BMI
-özil
oh die speelt ook al niet, wat een ermoeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |