Verder niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef TrippleDistilled het volgende:
Loveyourlife, grootste kuttroll/kutkloon ooit. Zucht
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is pas 24 ofzo, dat kan nog wel. Mijn ex was ouder.
wordt ze ook al gepest zoals jochem in spijt ? (was zn naam toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ts de inspiratie voor zijn of haar topics - ben er nog niet over uit wat het precies is, al hang ik meer naar zijn - uit een paar Carry Slee boekjes haalt.
Ik weet niet of het al zover is gevorderd in de boekenreeks maar als het zover is zullen we dat zeker gaan merken, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wordt ze ook al gepest zoals jochem in spijt ? (was zn naam toch?)
Helaas of gelukkig ben ik niet bekend met de werken van mevrouw Slee. TS moet gewoon duidelijk zeggen "Luister knul, no way dat ik me laat batsen door zo'n opervlakkige kneus als jij, grgr lyl".quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ts de inspiratie voor zijn of haar topics - ben er nog niet over uit wat het precies is, al hang ik meer naar zijn - uit een paar Carry Slee boekjes haalt.
Ze krijgt wel altijd haar topics volquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef TrippleDistilled het volgende:
Loveyourlife, grootste kuttroll/kutkloon ooit. Zucht
Je bent helemaal gek, jij gaat ook gewoon echt op de pedo's af héquote:
Als jij op die leeftijd volwassen genoeg was was dat helemaal OKquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:51 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik ging op mijn 16e ook met een man van 27, die relatie leidde tot samenwonen en heeft vier jaar geduurd, dus over leeftijdsverschil zul je mij niet horen, maar n.a.v. je andere topic(s) dit:
[..]
Verder niets meer aan toe te voegen.
nee, 14. ze zei 'bijna 15' 14 dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wacht wacht, heeft TS met 15 jaar iets gehad met iemand van 27?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |