quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Chantal Janzen dus eindelijk in een rol die haar op het lijf is geschreven
Hohoho, Chantalquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Chantal Janzen dus eindelijk in een rol die haar op het lijf is geschreven
PIESCESquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
KNAL ER NOU RECLAME IN DAN KAN IK GAAN PIESEN
Ik weet niet of Andre rijk was of niet. Dus weet ook niet of hij beter kon krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Andre was een hunk en kon beter krijgen wou je zeggen?
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podiumquote:
Je mag nu ook hoor, Voice is voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
KNAL ER NOU RECLAME IN DAN KAN IK GAAN PIESEN
Wat is er mis met Chantal?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podium
JOAHquote:
Rijk is relatiefquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Andre rijk was of niet. Dus weet ook niet of hij beter kon krijgen.
Niet iedere musical heeft Chantal Janzen erin hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podium
Ik kan haar alleen niet hebben als ze 'grappig' gaat doen, als ze gewoon haar interview of optreden doet is het voor mij prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |