Doe jij maar weer even normaal, als Tanja zich had aangesloten bij een rechtse paramilitaire beweging met ongeveer dezelfde daden maar net wat andere idealen, dan had je haar weer vereerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze passen ook prima samen, vereerde vuige moordenaars
Inderdaad, want iedereen vind het maar oke dat Tanja aanslagen pleegt uit naam van <insert random ideologie>.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doe jij maar weer even normaal, als Tanja zich had aangesloten bij een rechtse paramilitaire beweging met ongeveer dezelfde daden maar net wat andere idealen, dan had je haar weer vereerd.
Ik reageerde op Pietverdriet en voor hem komt de walging niet voort vanwege kindsoldaten of martelingen maar omdat het een linkse beweging is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen vind het maar oke dat Tanja aanslagen pleegt uit naam van <insert random ideologie>.
Tis gewoon een domme doos waar we geen aandacht aan moeten schenken. Klaar.
Waar heb ik ooit een rechtse paramilitaire organisatie vereerd, dimlicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doe jij maar weer even normaal, als Tanja zich had aangesloten bij een rechtse paramilitaire beweging met ongeveer dezelfde daden maar net wat andere idealen, dan had je haar weer vereerd.
En terecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik reageerde op Pietverdriet en voor hem komt de walging niet voort vanwege kindsoldaten of martelingen maar omdat het een linkse beweging is.
Ik vond het eigenlijk best bekrompen.quote:
In het Bernhard-topic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit een rechtse paramilitaire organisatie vereerd, dimlicht.
Quoot!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best bekrompen.
[..]
In het Bernhard-topic bijvoorbeeld.
Oh nee dat doe ik niet.quote:
Ah, je smeert mij dus gewoon vuilheden aan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik niet.
Jij weet heel goed wat ik bedoel ik ga daar verder geen woorden aan vuil maken dat weet jij best.
Het ligt aan de manier waarop je dat doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Of ben jij van mening dat als ik vind dat je mensen niet zonder ordelijke rechtsgang kan veroordelen en zeker niet standrechtelijk executeren dat je dan sympatie voor ze uit?
Dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, je smeert mij dus gewoon vuilheden aan.
Wat je natuurlijk ook niet gaat hardmaken, maar slechts in insinuaties blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt aan de manier waarop je dat doet.
Ga nu niet net doen alsof je enige sympathie hebt voor linkse bewegingen en groepen dat zou pas hypocriet zijn en dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook niet gaat hardmaken, maar slechts in insinuaties blijft hangen.
En weer draai je en sneer je, put up or shut upquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga nu niet net doen alsof je enige sympathie hebt voor linkse bewegingen en groepen dat zou pas hypocriet zijn en dat weet jij ook wel.
Ze is behoorlijk knap, geef ik toe, maar fappen is dan weer zo onfatsoenlijk vermoedelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij niet op tanja fappen?
Negeren is kennelijk bevestigen in jouw geval haha.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer draai je en sneer je, put up or shut up
Ik zag vandaag wat foto's voorbij komen en eerlijk gezegd snap ik de ophef over haar uiterlijk niet zo. Niet dat ze lelijk is, maar tsjonge... ik kom toch dagelijks mooiere vrouwen tegen in NL. Die bovendien wat minder nare trekjes hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef DeParo het volgende:
Ze is behoorlijk knap, geef ik toe, maar fappen is dan weer zo onfatsoenlijk vermoedelijk.
Dit soort uitspraken zijn carriere-technisch niet zo handig als je aan het werk wil op een ambassade.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt aan de manier waarop je dat doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |