Jeej, eindelijkquote:
Wut ?quote:
Ah dat zou soms wel een goede zijn voor mijquote:
Hooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hooooiii
Vinnie, al hersteld van de shock?
Want? Ik poste in een ander topicquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar aan het worden zo te zien![]()
.
Ik was in slaap gevallen gister.. Sorriequote:
Oww dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Want? Ik poste in een ander topic
Geeft nietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen gister.. Sorrie
Jij wilt wel les geven aan mooie meisjes?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een heropvoedingskampquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt wel les geven aan mooie meisjes?
Heyquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hooooiii
Vinnie, al hersteld van de shock?
Ik wist niet dat seks daar ook bij hoorde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een heropvoedingskamp
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd... :/quote:
Is optioneel eh :$quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat seks daar ook bij hoorde.
Ik moest nog aan je denken trouwens. Er loopt op werk een meisje rond, een tijdje geleden heb ik geprobeerd haar te versieren. Maar zij heeft zo'n mooie kont
Daar kijk ik pas naar sinds jij praatte over dat je vrouwenbillen leuk vindt.
Staat (bijna) altijd standaard open, deze SCquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen dacht ik dat je hier wel even zou lurken
Heb ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Staat (bijna) altijd standaard open, deze SCinclusief spytool
Sla haar in elkanderquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, mijn zusje wilde mijn chips jattenGing ze de deur blokkeren
Ik sla geen meisjes. Behalve als ze het vragenquote:
Ze is ook de enige die ik een mooie kont vind hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is optioneel eh :$
Gottegod
Nou, ik heb iig wat teweeg gebracht
Faalquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, mijn zusje wilde mijn chips jattenGing ze de deur blokkeren
Ik sloeg mijn broers soms wel, ben ik nu slecht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sla geen meisjes. Behalve als ze het vragen
Maar ik heb gewonnenHaar aan de kant gebeukt, deur open en naar boven gerend (ze kwam achter me aan
) Nu heb ik geen drinken alleen
JIJ VIND DAT ROKJE GEEN MOOIE BIPS HEEFT?! WAT IS DEZE ?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is ook de enige die ik een mooie kont vind hebben.
Nee, meisjes mogen wel jongens slaan. Dat recht hebben zequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik sloeg mijn broers soms wel, ben ik nu slecht?
Hahaha awwwww.. *stuurt een biertje.. of wat anders*
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaarne mijn bips er buiten laten a.u.b
Ik ga gauw een biertje halen ja.. Ja, dat ga ik doen
Ligt eraan hoe hard, waar en waaromquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, meisjes mogen wel jongens slaan. Dat recht hebben ze
Dankje
Ja, die Vinnie ook iedere keer. Abject en affreus gewoon.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaarne mijn bips er buiten laten a.u.b
Ik ga gauw een biertje halen ja.. Ja, dat ga ik doen
Werksequote:
True.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard, waar en waarom.
Ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die Vinnie ook iedere keer. Abject en affreus gewoon.
Tell me more. Leedvermaak ditdatquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Heel hard, omdat ze altijd heul gemeen tegen mij waren
In hun ballen ook wel eens, de rest zal ik maar niet vertellen
Vraag maar aan Rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Alsof ik je nog geloof na zulke opmerkingen.
Ik bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sommige mensen verdienen eens een keer wat geluk in hun leven![]()
Iedereen verdient geluk in zijn leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Het is te erg, als een verkeerd persoon het leest, word ik vast opgenomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tell me more. Leedvermaak ditdat
[..]
Vraag maar aan Rokje
auwquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Heel hard, omdat ze altijd heul gemeen tegen mij waren
In hun ballen ook wel eens, de rest zal ik maar niet vertellen
Dat weet ik niet, wellichtquote:
Tuurlijk, maar ik heb ff heel erg met iemand te doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen verdient geluk in zijn leven.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wellicht
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ff heel erg met iemand te doen
Ahwquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
DM?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is te erg, als een verkeerd persoon het leest, word ik vast opgenomen
Oww je hebt het over iemand in het bijzonder, daar kan ik niets over zeggen..quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wellicht
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ff heel erg met iemand te doen
Moet je niet zoveel werken in het weekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef MissExpert het volgende:
Iemand is ziek naar huis gegaan en nu dus officieel tot 2u werken, en dan 2.45 thuis en 5u de wekker.. leuk joh
Wat is er ?quote:
Nja.. Wat ik er wel over kwijt wil: Hij heeft in 1 jaar aardig wat mensen verloren, waaronder zijn vrouw en nu had ie net de boel weer een beetje op de rails, voor zover dat mogelijk is..Wordt er ingebroken bij hem thuisquote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
* Vinniiee knuffelt Rokje onder het genot van een wijntje
Oh wacht, iemand anders. Wil je alsnog de knuffel?
Eigen huis, studie enz. Kost veel geldquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel werken in het weekend.
Nja dat.. En ja iedereen heeft recht op geluk.. Alleen lijkt het sommige mensen nooit eens mee te zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww je hebt het over iemand in het bijzonder, daar kan ik niets over zeggen..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja.. Wat ik er wel over kwijt wil: Hij heeft in 1 jaar aardig wat mensen verloren, waaronder zijn vrouw en nu had ie net de boel weer een beetje op de rails, voor zover dat mogelijk is..Wordt er ingebroken bij hem thuis.. Vind ik toch behoorlijk heftig
Dat is wel zwaar klotequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja.. Wat ik er wel over kwijt wil: Hij heeft in 1 jaar aardig wat mensen verloren, waaronder zijn vrouw en nu had ie net de boel weer een beetje op de rails, voor zover dat mogelijk is..Wordt er ingebroken bij hem thuis.. Vind ik toch behoorlijk heftig
Tja, dan moet je niet zeuren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eigen huis, studie enz. Kost veel geld
Sterktequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef MissExpert het volgende:
Iemand is ziek naar huis gegaan en nu dus officieel tot 2u werken, en dan 2.45 thuis en 5u de wekker.. leuk joh
Is het ook welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja.. Mehquote:
Laptop enzo.. Tv volgens mij ook.. Technische dingetjes dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar kloteVeel spullen gejat?
[..]
Tja, dan moet je niet zeuren.
Boh, dat is wel zuurquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja.. Meh
[..]
Laptop enzo.. Tv volgens mij ook.. Technische dingetjes dus
Doe eens lief jijquote:
Nja hij eh.. Maar ik zal het doorgevenquote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja hij eh.. Maar ik zal het doorgeven![]()
PLANET HOLLYWOOD.. PARTY EVERY NIGHT!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als een bazenspel.
Die gasten zijn wel fucking goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om een kaartje te kopen voor hun tour.
FLIPSje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om een kaartje te kopen voor hun tour.
Flips in tha house, krijg je datquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, gifjes en smilies laden weer normaal
Wat past niet goed?quote:
Hoe duur is zo'n kaartje ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
Hai heren
En weet ik Vinniiee
Whehe kaneel sukkel.
Ik weet het. Nu heb ik er 2 die niet passen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
Hai heren
En weet ik Vinniiee
Whehe kaneel sukkel.
Iets wat ik gister met Flips heb gekocht.quote:
50 euro. Wel in ziggodomequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips in tha house, krijg je dat
[..]
Wat past niet goed?
[..]
Hoe duur is zo'n kaartje ?
Nopequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Nu heb ik er 2 die niet passen.
Je opdracht afgekregen?
[..]
Iets wat ik gister met Flips heb gekocht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen voor hun
Oh dat is wel klotequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.Heb alleen tentamens die weken en doordeweekse dag
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NopeMorgen maar doen ofzo
Vanavond ook geen zin in.
Wat voor nootjes?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu ook met een zak nootjes te FOK!ken. Anders doe ik eens wat nuttigs.
Moe. Zet zo even mn fles wijn aan de mond en mn joint op de lip.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe. Zet zo even mn fles wijn aan de mond en mn joint op mn lip.
Ik moest het vandaag af hebben en ben morgen bijna ganze dag wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu ook met een zak nootjes te FOK!ken. Anders doe ik eens wat nuttigs.
Tijger nootjes. Sateh Curry.quote:
Muts.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag af hebben en ben morgen bijna ganze dag weg
Trusten en werkse. Ik draai me nog wel 100x om om die tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, slapen, wekker om kwart voor 5 op de zaterdag
Twents voor 'Ik ga even nummertje 2 neerleggen' of 'Even zeeslag spelen' of simpelweg 'Even schijten'.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twents voor 'Ik ga even nummertje 2 neerleggen' of 'Even zeeslag spelen' of simpelweg 'Even schijten'.
\You sure?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twents voor 'Ik ga even nummertje 2 neerleggen' of 'Even zeeslag spelen' of simpelweg 'Even schijten'.
quote:Het dialectenwoordenboek kent 22 spreekwoorden met `Driet`
1) Sint-Niklaas: 'k was gepakt as ik oordun da zèn broer dood was (=door iets getroffen zijn, verDriet hebben)
2) Achterhoeks: Dan he'j 't schoap an 't Drieten (=Dan heb je een probleem)
3) Achterhoeks: Dan he'j de schaop'n ant Driet'n an (=Dan heb je de poppen aan het dansen)
4) Bathmens: dan hej 't schoap an 't Driet'n (=dan heb je de poppen aan het dansen)
5) Weerts: dao weurtj mieër leîd gevaare as gedraage (=rijke mensen hebben vaak meer verDriet)
6) Munsterbilzen - Minsters: de krop èn de kael hübbe (=verDriet hebben)
7) Bilzers: e graut leed èn e klee kaajlke (=veel verDriet bij een kindergraf)
8) Lichtervelds: etwieë têrt instampn (=iemand groot verDriet aandoen)
9) Munsterbilzen - Minsters: hae laach mèttet één en grins mèttet aander oog (=hij is voor de schijn verDrietig)
10) Westerkwartiers: hij reert met 't ene oog, met d'aaner lacht 'er (=hij is voor de schijn verDrietig)
11) Leeds: iemand zijn hert toestampen (=iemand verDriet doen)
12) Twents: Ik loat mie nich in 'n tuk Driet'n (=Ik laat me niet beet nemen!)
13) Lichtervelds: jit ze zelvn up (=hij heeft veel verDriet)
14) Twents: loat oe nich in de tuk Drietn (=laat je niet op de kop zitten)
15) Twents: met n'n leug gat hen Driet'n goan (=zonder kennis van zaken, toch iets ondernemen)
16) sallands: Noe he'j 't schoap an't Driet'n (=Nou ben je klaar)
17) Twents: noe he'w 't schoap an 't Drieten (=nu hebben we gedonder in de tent)
18) Twents: noe hej't schoap an't Driet'n (=nu heb je de poppen aan het dansen)
19) Drents: Regen op Pisgriet; 6 week boerenverDriet (=weerspreuk)
20) Drents: Regen op Sint Margriet (Pisgriet) gef zes week boerenverDriet. (=weerspreuk)
21) Twents: Wo'j houw'n joh, Drietbuul? (=Zoek je ruzie? (2))
22) Twents: Ze Driet oe in de kloopn (=Ze nemen je te grazen)
Nee, ik vroeg 't me af omdat het daar dus niet tussen staatquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je een Twentenaar nu proberen wijs te maken dat ze niet gelijk heeft?
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.quote:
quote:
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze zeg'n da'k rap'n ka, tja. Wa moe'j da?
Dat kwam hier vandaan: http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=Drietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Ik zie net overigens dat het achterhoeks is, maar het wordt hier in Twente ook veel gebruikt.
Hej't luustert?quote:
Jupquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hej't luustert?
Twenteleu, bint leuke leu!
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja. Wa moe'j da?!quote:
Mwehehehequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hej't luustert?
Twenteleu, bint leuke leu!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja. Wa moe'j da?!
Goftedomme :$quote:
quote:
GTMAquote:
Is ook nie moeilijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te lezen, ik kon 't gewoon verstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft Vin
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Not really, no :$quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef DaMook het volgende:
Oeh chatten met een vrouwelijke politie agent, handboeien
. Ik ben een beetje afwezig, maar dat hadden jullie vast al wel door
.
Hihi, jawelquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nou ja de link kon ik niet leggen met alles, maar 't kan het wel verstaan. OfzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft Vin![]()
Nvmquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi, jawel. Maakt mij het uit wat ze voor werk doen
, als ze maar leuk enzo zijn
.
'k weet niet o'j 't weet, moar 't vrös oe op 'n emmer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja de link kon ik niet leggen met alles, maar 't kan het wel verstaan. Ofzo
Dat laatste weet ik niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
'k weet niet o'j 't weet, moar 't vrös oe op 'n emmer.
Omdat die niet op YT staan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom kan ik geen fragmenten van de twentse shows van Herman Finkers vinden?
Bevroren wcquote:
Via YT niet? Welke zoek je danquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom kan ik geen fragmenten van de twentse shows van Herman Finkers vinden?
Bevroren wcquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bevroren wc
[..]
Via YT niet? Welke zoek je dan
Jij had heul wel door dat ik afwezig benquote:
Klopt, ik zie het nuquote:
Of nou ja.. Koud op de plee iig :$quote:
Herman Finkersquote:
Even luisterenquote:
Boh dat is balen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie de facebook van een collegatje van me. Best een leuke meid (geen optie om vriendjes te worden)
Staat een foto van haar met haar vriendje. Liefde maakt blind, zullen we maar zeggen.
Ja, jij antwoordde kromquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij had heul wel door dat ik afwezig ben.
[..]
Klopt, ik zie het nu.
Hatelijk is datquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of nou ja.. Koud op de plee iig :$
Optreden een keer bijwonen, dat wil ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
God, wat een held is dat ook eh, Herman
Hoiquote:
Weet al tijden dat ze een vriend heeft hoor, dat is het niet.quote:
Roep'n op 'n moosquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even luisteren
[..]
Boh dat is balen.
[..]
Ja, jij antwoordde krom
[..]
Hatelijk is datKoude wcbril alles
Dan is het juist extra balenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet al tijden dat ze een vriend heeft hoor, dat is het niet.
Maar die kerel is behoorlijk lelijk.
Beetje een sukkoltje.
Ik moest je toch nog een en ander vertellen? Misschien dat je daar niet bij in slaap valt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet iets te doen bedenken waardoor ik niet in slaap val
I know nuquote:
Me tooquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Optreden een keer bijwonen, dat wil ik.
Dan heeft hij het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet al tijden dat ze een vriend heeft hoor, dat is het niet.
Maar die kerel is behoorlijk lelijk.
Beetje een sukkoltje.
Ik wil wa met oe met!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Optreden een keer bijwonen, dat wil ik.
Mij niet boven hem verkiezen.quote:
Zeker. Lijkt een beetje op mij en mijn ex, qua verschil in knapheid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heeft hij het goed voor elkaar
Wat betekent het?quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij niet boven hem verkiezen.
Net alsof jij zo lelijk bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Lijkt een beetje op mij en mijn ex, qua verschil in knapheid.
Even opzettenquote:
quote:
Ik ben niet lelijk, maar mijn ex was enorm knap.quote:
Soms.. Hol ik best wa van dizze omgeeeeevingquote:
Tja, de verklaring is denk ik dat knapheid en aantrekkelijkheid soms niet zo overeenkomen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, maar mijn ex was enorm knap.
Deze kerel is lelijk, en dat meisje is best knap.
Hey wo'j n lik an de bek he'mquote:
Daar is die nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey wo'j n lik an de bek he'm
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey wo'j n lik an de bek he'm
Sluut ie ee'm achteran?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hej. Wul'ie 'n lik an de bek he'm?!
Kom maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hej. Wul'ie 'n lik an de bek he'm?!
Dat zou heel goed kunnen. Ik vraag me af wat ze in hem ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, de verklaring is denk ik dat knapheid en aantrekkelijkheid soms niet zo overeenkomen.
En wie hebt coooooooooooooooooooooooola.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms.. Hol ik best wa van dizze omgeeeeeving
Ik heb geen cola. Ik zit aan de dubbelfrisquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie hebt coooooooooooooooooooooooola.
'Ie hebt cola.
Ik heb wijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen cola. Ik zit aan de dubbelfris
Zeeeeeeeker waquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie hebt coooooooooooooooooooooooola.
'Ie hebt cola.
Ik mut hier onmeunig hard om lach'nquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goa'j met brommers kiek'n?
Joahjoah.quote:
Want?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mut hier onmeunig hard om lach'n
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joahjoah.
En wie hebt de plaats hier met de meeste letters. Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Mooi toch, mooi platkuier'nquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Grumble ik zit hier te vloeken
Zoekterm: optreden herman finkers 2013
Ik krijg me toch een partij cholera
NIKS ERVAN VERDOMMEquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop dat het de 17e slecht weer is (lees: keiharde regen), Pokerworkshop lijkt me toffer dan Highland games
Dan ga ik chillen met m'n ubermattiequote:
Easy tiger :$quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
Klik je op uitgebreid zoeken, mag je gaan bellen. NNNEEEE GODNONDEJU
LPquote:
Plaatselijke regenbuiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan ga ik chillen met m'n ubermattie
Of nee ok mag ook wel.. Zitten we wsl toch binnen
Sorry, ik vind het frustrerendquote:
Ik ben wel eens op jongens gevallen die veel mensen als lelijk zouden bestempelen. Maar daar gaat het dan niet meer om ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik vraag me af wat ze in hem ziet.
Het is een enorm toffe meid, dus ik snap wel dat men haar leuk vindt. Al hoor ik haar naam nooit genoemd worden als de kerels aan het praten zijn daar over.
Die vallen allemaal op dezelfde paar vrouwen.
Ik heb alle albums origineelquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meteora en Hybrid Theory in de playlist
Ik voel je pijn jongen.. Heeft ie geen eigen homepage ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het frustrerend. Ik kan ook niet vinden of hij uberhaupt een agenda heeft voor volgend jaar.
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb alle albums origineel
Ik vraag me af of hij uberhaupt nog wel gaat optreden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het frustrerend. Ik kan ook niet vinden of hij uberhaupt een agenda heeft voor volgend jaar.
Zijn eigen site werkt niet.
Nee, op dit moment is zijn site niet beschikbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn jongen.. Heeft ie geen eigen homepage ofzo?
Ahhhhh zooooooooquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, de mijne natuurlijk. Anders heb ik geen pokerworkshop
Noh, dat is wel stomquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, op dit moment is zijn site niet beschikbaar.
Lijkt erop dat hij inderdaad niet meer optreedquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahhhhh zoooooooo
[..]
Noh, dat is wel stom
Da's mooi kloot'nquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij inderdaad niet meer optreed. /telaat geboren
Hahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hehehe deze SC staat nu al bij de zoekresultaten
Kom je mee naar Guido Weijers? Goede verhalen ditdatquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's mooi kloot'nfffuuuuuuuuuuuu
Kids these daysquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik betaal wel voor spotifyEn laatst nog voor 90 euro aan cd's gekocht
Ik vind Guido niet zo..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je mee naar Guido Weijers? Goede verhalen ditdat
Ik ken hem nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind Guido niet zo..
Nja, vind m wel leuk, maar niet leuk genoeg om heen te gaan![]()
![]()
![]()
LP'squote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh.. Gewoon LP's kopen
Nooi die eindejaarsdingetjes gekeken?quote:
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LP'sIk ga ooit weer naar de LP's
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nooi die eindejaarsdingetjes gekeken?
Zo briljant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nooi die eindejaarsdingetjes gekeken?
[..]
Ik wil dat ook
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Guido
Najib
Theo
Youp
Hans
Guidoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Guido
Najib
Theo
Youp
Hans
Laat me nu toch niet alleen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ff nog weer weg.. Miss tot zo nog
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Najib Amhali, die ken je niet?
GMTAquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Najib Amhali, die ken je niet?
Kaarten zijn altijd direct uitverkochtquote:
Boh was da nouquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaarten zijn altijd direct uitverkocht
Geniaal he?quote:
Daar wil ik best mee naar toequote:
Hehe, erg grappig jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniaal he?![]()
En dat is nog niet eens een van zn beste stukken
Als ze meteen uitverkocht zijn is dat wel lastigquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar wil ik best mee naar toe![]()
Maar Najib ook hoor, als je kaartjes kan fixen
Optijd zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, erg grappig ja
[..]
Als ze meteen uitverkocht zijn is dat wel lastig
Oooh!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar een cabaret voorstelling. Nog nooit geweest
JOCHEM MEYERquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh!
Ik vergeet iemand!
Jocheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
Jochempiequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh!
Ik vergeet iemand!
Jocheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
Ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zak te doenMaar dan gaan ze op 1 december de verkoop in?
Zijn de dames vertrokken ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even in mijn agenda zetten voordat ik het vergeet
Lijkt erop. Zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn de dames vertrokken ofzo?
Kunnen proberen om er een groepje van te maken
Als we het zaterdag doen, dan kan dat wel ja.quote:
Hm ik zit zo te kijken, ik denk dat ie al is uitverkocht en dat de kaartjes 2 weken voor de voorstelling worden verzondenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we het zaterdag doen, dan kan dat wel ja.
Maar lastig te organiseren, je zit nooit bij elkaar als je los gaat bestellen.
Het leek me ook nogal onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zit zo te kijken, ik denk dat ie al is uitverkocht en dat de kaartjes 2 weken voor de voorstelling worden verzonden
Groningen is nog beschikbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leek me ook nogal onwaarschijnlijk
Dat is door de weeks, dat gaat voor mij niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groningen is nog beschikbaar![]()
http://www.najibamhali.nl/speellijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |