Jeej, eindelijkquote:
Wut ?quote:
Ah dat zou soms wel een goede zijn voor mijquote:
Hooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hooooiii
Vinnie, al hersteld van de shock?
Want? Ik poste in een ander topicquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar aan het worden zo te zien![]()
.
Ik was in slaap gevallen gister.. Sorriequote:
Oww dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Want? Ik poste in een ander topic
Geeft nietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen gister.. Sorrie
Jij wilt wel les geven aan mooie meisjes?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een heropvoedingskampquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt wel les geven aan mooie meisjes?
Heyquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hooooiii
Vinnie, al hersteld van de shock?
Ik wist niet dat seks daar ook bij hoorde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een heropvoedingskamp
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd... :/quote:
Is optioneel eh :$quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat seks daar ook bij hoorde.
Ik moest nog aan je denken trouwens. Er loopt op werk een meisje rond, een tijdje geleden heb ik geprobeerd haar te versieren. Maar zij heeft zo'n mooie kont
Daar kijk ik pas naar sinds jij praatte over dat je vrouwenbillen leuk vindt.
Staat (bijna) altijd standaard open, deze SCquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen dacht ik dat je hier wel even zou lurken
Heb ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Staat (bijna) altijd standaard open, deze SCinclusief spytool
Sla haar in elkanderquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, mijn zusje wilde mijn chips jattenGing ze de deur blokkeren
Ik sla geen meisjes. Behalve als ze het vragenquote:
Ze is ook de enige die ik een mooie kont vind hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is optioneel eh :$
Gottegod
Nou, ik heb iig wat teweeg gebracht
Faalquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, mijn zusje wilde mijn chips jattenGing ze de deur blokkeren
Ik sloeg mijn broers soms wel, ben ik nu slecht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sla geen meisjes. Behalve als ze het vragen
Maar ik heb gewonnenHaar aan de kant gebeukt, deur open en naar boven gerend (ze kwam achter me aan
) Nu heb ik geen drinken alleen
JIJ VIND DAT ROKJE GEEN MOOIE BIPS HEEFT?! WAT IS DEZE ?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is ook de enige die ik een mooie kont vind hebben.
Nee, meisjes mogen wel jongens slaan. Dat recht hebben zequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik sloeg mijn broers soms wel, ben ik nu slecht?
Hahaha awwwww.. *stuurt een biertje.. of wat anders*
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaarne mijn bips er buiten laten a.u.b
Ik ga gauw een biertje halen ja.. Ja, dat ga ik doen
Ligt eraan hoe hard, waar en waaromquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, meisjes mogen wel jongens slaan. Dat recht hebben ze
Dankje
Ja, die Vinnie ook iedere keer. Abject en affreus gewoon.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaarne mijn bips er buiten laten a.u.b
Ik ga gauw een biertje halen ja.. Ja, dat ga ik doen
Werksequote:
True.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard, waar en waarom.
Ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die Vinnie ook iedere keer. Abject en affreus gewoon.
Tell me more. Leedvermaak ditdatquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Heel hard, omdat ze altijd heul gemeen tegen mij waren
In hun ballen ook wel eens, de rest zal ik maar niet vertellen
Vraag maar aan Rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Alsof ik je nog geloof na zulke opmerkingen.
Ik bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sommige mensen verdienen eens een keer wat geluk in hun leven![]()
Iedereen verdient geluk in zijn leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sommige mensen verdienen eens een keer wat geluk in hun leven![]()
Het is te erg, als een verkeerd persoon het leest, word ik vast opgenomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tell me more. Leedvermaak ditdat
[..]
Vraag maar aan Rokje
auwquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Heel hard, omdat ze altijd heul gemeen tegen mij waren
In hun ballen ook wel eens, de rest zal ik maar niet vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |