Oeh, en hij is ook nog van mijn leeftijd...quote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, ik vandaag een kaart van een knappe Duitser gehad![]()
http://www.postcrossing.com/user/freakinTom
Dit was de kaart trouwens:
[ afbeelding ]
Ja, goed bouwjaar he...quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:17 schreef Luthien87 het volgende:
[..]
Oeh, en hij is ook nog van mijn leeftijd...Zou ik ook wel eens een kaartje mee willen uitwisselen, haha
hoe bedoel je dat je boek dan niet meer klopt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoef geen kaartjes terug, want dan klopt mijn boek niet meer![]()
![]()
dan kan die terug te ontvangen kaart daar toch ook gewoon bij? Of je houdt hem buiten het boek en plakt hem gewoon op de deur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef automatic_ het volgende:
In mijn fotoboek staan Alle kaartjes met afstand etc haha.
Ja, dat kan ook hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dan kan die terug te ontvangen kaart daar toch ook gewoon bij? Of je houdt hem buiten het boek en plakt hem gewoon op de deur.
Aaahhhhquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/PL-587198
Ik ook, in die zin dat ik het net vind lijken alsof diegene dat voor mij speciaal heeft gedaan. Net alsof diegene het heel erg leuk vindt dat hij mij een kaartje mag sturen of dat hij mijn kaart heel bijzonder vond. Meestal hebben ze er superveel opstaan maar in combinatie met een lieve hurray en ze hebben er maar een paar geupload, dan voel ik me altijd wel heel speciaalquote:Op woensdag 21 november 2012 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet. Ik ben als ontvanger altijd heeeeel blij als diegene het kaartje erop heeft gezet.
Tja, als iemand de moeite heeft genomen heb ik altijd het idee dat diegene dat speciaal voor mij doet en dan voel ik me gevleid. Maar ik kijk het nooit terug, dat vind ik niet handig.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Je vindt het zelf wel leuk maar om het zelf te doen vind je het moeite. Dat vind ik een beetje gek
Gek? Lui, verwaandquote:Op woensdag 21 november 2012 01:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Je vindt het zelf wel leuk maar om het zelf te doen vind je het moeite. Dat vind ik een beetje gek
Alles wat je verzendt ook?quote:Op woensdag 21 november 2012 06:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik scan allesvind ik leuk staan op m'n wall
Wel een en ander hetzelfde, maar lang niet alleen maarquote:Op woensdag 21 november 2012 07:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles wat je verzendt ook?Dan staan er bij jou dus massa's dezelfde
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |