Puntjes halen in Europa.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ewa Davy. Vertel nog eens over dat PSV Ajax aan de CL heeft geholpen. Best interessant.
wie is die van het Eindhovens dagblad ook alweer?quote:
Die Krabbie bij Feyenoord is hetzelfde, nu zal zal iedereen wel van die gast bij Ajax denken dat hij ook zo is, maar ik weet eerlijk gezegd niet eens wie dat is.quote:
Ah ik snap 'm. Omdat Ajax natuurlijk minder rondjes draaide in Europa dan PSV, en PSV toen veel punten liet liggen, bedoel je 'm zo?quote:
rik elferinkquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
wie is die van het Eindhovens dagblad ook alweer?
Elfrink, die is echt erg, met z'n primeursquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rik Elfrink.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Utrechts natuurlijk, altijd vriendjes geweestquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
zouden ze dan Amsterdams of rotterdams spelen? Of misschien toch Brabants rikken.
Die is ergquote:
Is dat echt zo leuk, de hele dag voetbal kijken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
15:30 Schalke - Werder Bremen
15:30 Bayern Munich - Eintracht Frankfurt
18:30 Aston Villa - Manchester United
zondag
12:30 Vitesse Arnhem - FC Twente Enschede
14:30 Manchester City - Tottenham Hotspur
16:30 PSV Eindhoven - SC Heerenveen
17:00 Chelsea - Liverpool
21:30 Levante - Real Madrid
Ik heb weer genoeg te zien. Zondag is wel fap fap fap dag.
Ja manquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is dat echt zo leuk, de hele dag voetbal kijken?
Zondag wel ja. Lekker de hele dag binnen blijvenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is dat echt zo leuk, de hele dag voetbal kijken?
Heb liever super weekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever Super Sundays dan Super saturdays
Snap hier niets van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
superweekenden qua voetbal?
Na de winterstop misschien tot europa weer start.
effe kijken
Niet eens naar PSV?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zondag wel ja. Lekker de hele dag binnen blijven
Hij is voor Ajax en stadion is te ver.quote:
Eigenlijk zou hij voor FC Oss moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax en stadion is te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |