Dan moet je een dromenvanger ophangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
owwww ik wil voortaan alleen nog maar goede dromen
Werkt nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je een dromenvanger ophangen.
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.quote:
vast nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie pr0n kijken voor het slapengaan wel.
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of voordat je gaat slapen aan hele fijne dingen denken en dit een paar keer repeteren.
Wat een klojo zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef Evie het volgende:
De droom begon echt heel leuk.. had mn droomman gevonden en toen zei hij ineens: Hey je buik is raar.. en toen keek ik
Het was muhahaha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Kan hij niks aan doen.. ik vroeg me af hoe het kind er gekomen was iigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een klojo zeg.
Volgende keer dat je hem ziet stompen geven.
Ik zei mn droommanquote:
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een prestatie zijn, een dame die over me droomt...
Goh? Wel iemand op het oog dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Ik zei mn droommanEn muhahaha is het niet
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker welquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Borderlinesletten met een minderwaardigheidscomplex zie ik niet als droomvrouwen, jij wel als droommannen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet zo negatief die zijn er vast en zeker wel
Mmm weet niet.. is mn droomman.. en mensen zijn nooit zo duidelijk in dromen.. weet alleen een aantal kenmerken kwa uiterlijk en innerlijk.. waar hij aan voldoet. Geen idee of ik m ken of dat hij echt bestaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goh? Wel iemand op het oog dus?
Zelfspot matador, zelfspotquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo negatief, daar knappen vrouwen op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |