Gewoon kijken, zowieso zit een van Korea's beste acteurs erin (Lee Byung Hun).quote:
Weet ik, sommigen mis je ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje je uitspraak document is nog maar mager eigenlijk.
Wou ik net doen, maar wou bevestiging.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon kijken, zowieso zit een van Korea's beste acteurs erin (Lee Byung Hun).
Wow, ik mag je opeens iets meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wou ik net doen, maar wou bevestiging.
Koreaanse films zijn altijd wel goed.
Onze huwelijksreis?? Ben ik je volgende hosseldoelwit??quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Beach op onze huwelijksreis gaan we toch naar Korea? Jij kiezen noord of zuid
Ik heb je allang.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Onze huwelijksreis?? Ben ik je volgende hosseldoelwit??
Ja, is wel aardig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Heeft een van jullie "I saw the devil" gezien? En aan te raden?
dat is wel waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liever 10 Appel dan kut kindjes uit vbl sc
ooo lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond mie met kip en sperzieboontjes eten.
the chaserquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
cool
[..]
welke vind je beter? inb4 niet te vergelijken
Ro, roro? roald!! viespeuk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, reactie van iemand anders binnen, volgens mij word ik keihard getrolld, al is diegene wel 7 jaar actief op MP
Pic als bewijs:
[ afbeelding ]____!
Pics.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, reactie van iemand anders binnen, volgens mij word ik keihard getrolld, al is diegene wel 7 jaar actief op MP
Pic als bewijs:
[ afbeelding ]____!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |