Een baby in de baarmoeder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ik dan ook naar binnen schreeuwen vragen of er nog iemand thuis is?
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ik dan ook naar binnen schreeuwen vragen of er nog iemand thuis is?
Koop een bril o.Oquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
me ogen.. zo veel boelers hier opeens....
Stop met bladeren in je familiealbum.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
me ogen.. zo veel boelers hier opeens....
ja inderdaad, voldoet precies aan appels eisenquote:
Liever 10 Appel dan kut kindjes uit vbl scquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja inderdaad, voldoet precies aan appels eisen
Wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik word gehosseld via Marktplaats terwijl ik alleen mijn ouwe kleren wil verkopen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik word gehosseld via Marktplaats terwijl ik alleen mijn ouwe kleren wil verkopen
De FOK! Marktplaats klootzakken #10 ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou paar jurkjes verkopen, dus heb er foto's van gemaakt, eentje als ik het aan heb, en eentje gewoon aan de klerenhanger.quote:
Ludieke actie welquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou paar jurkjes verkopen, dus heb er foto's van gemaakt, eentje als ik het aan heb, en eentje gewoon aan de klerenhanger.
En nu krijg je een man: ¤100 als ik jou erbij krijg.
Volgens mij is het een FOK!ker
105 gebodenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou paar jurkjes verkopen, dus heb er foto's van gemaakt, eentje als ik het aan heb, en eentje gewoon aan de klerenhanger.
Wat de fuck?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
Naar James Bond met mijn pa,tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |