ja of het is een.wanhopige viespeuk..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat de fuck?bwehehe wel een bazenreactie, heeft in ieder geval humor. Of je het wilt daten is een tweede.
Ik heb terug gemaild: 1 miljoen is een deal, ping me.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat de fuck?bwehehe wel een bazenreactie, heeft in ieder geval humor. Of je het wilt daten is een tweede.
Post zijn reactie is dadelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb terug gemaild: 1 miljoen is een deal, ping me.
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, geduld g.
Iemand? Wil een van jullie een jurkje kopen?
Nee, maar verkoop je ook slipjes?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, geduld g.
Whehe! Die gaat gewoon alle Marktplaats-aanbiedingen af, zo'n Wehkamp-fappert.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja of het is een.wanhopige viespeuk..
Ik zou ervoor gaan
*proest*quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb terug gemaild: 1 miljoen is een deal, ping me.
Is misschien een idee idd oor mijn crossdress webcam shows die ik wel eens geef alleen denk ik niet dat ik erin pasquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, geduld g.
Of neckermannquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe! Die gaat gewoon alle Marktplaats-aanbiedingen af, zo'n Wehkamp-fappert.
[..]
*proest*
Ik heb mij altijd al willen kleden als een meisje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, geduld g.
Weet ik schat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd al willen kleden als een meisje.
mag ik het uitproberen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik schat.
Pic:
[ afbeelding ]
Nou, ik hoor het wel.
Met bloed en al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee, maar verkoop je ook slipjes?
Hard nock life weetjes van Dientje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
sta ik te frituren kom ik na 10 mins erachter dat die maar op 60 graden staat..
Ik ben al in mijn overgang, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoax je bent te jong voor ongesteldheid.
oh too old, do not want.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben al in mijn overgang, waar heb je het over?
Zal ik doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar langs.
Of dm maar voor een foto van de voorkant![]()
![]()
(Mijn foto dus, hihihi
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |